Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Bucuresti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Inspector resurse umane , atestat valabil , caut colaborare / angajare . Telefon : 0752 943 569.

  • Serviciile oferite de echipa cu expertiza in resurse umane, ofera firmelor: Audit dosare de personal GRATUIT LA PRELUAREA DOSARELOR. Restaurare, audit, gestionare Revisal. Gestionare/intocmire dosare de personal. Gestionare/intocmire: acte aditionale, delegari, detasari, incetari, etc. Consultanta la angajare cu clauzele specifice. Consultanta in cazul concedierilor. Consultanta privind sporurile obligatorii. Intocmire dosare de pensionare. Intocmire dosare de crestere copil. Intocmire dosare de somaj. Salarizare cu tot ceea ce inseamna spete. Intocmire si depunere D112. Procedura de cercetare disciplinara. Consultanta privind: Prezenta/pontajul privind evidenta salarialor la lucru; Concediile de toate tipurile; Cazuri de concediere; Clauze contract individual de munca. Intocmirea tuturor rapoartelor cerute de client: Centre de cost; Categorii de varsta, sex; Productivitatea muncii: productivi, indirect productivi, neproductivi. Definirea si implementarea legala a promovarii pe alt post, precum si retrogradarea.

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • Job ca aj bucatar Dnata cheteting ,hanul berarilor ,unde am avut ocazia să beneficiez de o pregatire tematică. Doresc un loc de muncă ca aj bucatar detin doi ani experiență in domeniu ,varsta 41 ani studii 10 clase caut un job unde să existe si posibilitatea unei eventuale cazari Tel 0726577897

  • INSPECTOR RESURSE UMANE OFER SERVICII HR SI SALARIZARE.

  • Bucuresti, Sector 4 Angajam Inspector HR Cerinte: - Experienta minim 1 an intr-o pozitie din domeniul Resurse Umane – calcul salarii si administrare personal; - Atestat de Inspector Resurse Umane / Inspector Salarizare prezinta avantaj; - Cunoasterea programului de contabilitate SAGA – conditie obligatorie; - Cunostinte solide legate de prevederile legislatiei muncii; - Capacitate de planificare si organizare; - Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii; - Cunostinte de operare MS Office (word, excel, power point); Asteptam CV-urile voastre pe adresa:

  • Specialist resurse umane, cu o experiență de peste 20 ani în domeniu, ofer servicii profesionale de salarizare, administrare personal, operațiuni Revisal. Asigur garanția întocmirii tuturor documentelor în temenele legale și conform cerintelor legii. Servicii oferite: • Gestionarea dosarelor de personal; • Întocmirea contractelor individuale de muncă; • Întocmirea actelor adiționale la contractele individuale de muncă; • Întocmirea adeverințelor de vechime; • Întocmirea de adeverințe de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, fise de post, etc.) • Calculul salarial • Generarea statelor de plată • Generarea fluturașilor de salariu • Întocmirea declaratiei 112 • Completarea rapoartelor statistice • Întocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului. • Completarea în Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ; • Inregistrarea în Registrul general de evidență a salariaților (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de muncă; • Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale. Pentru mai multe detalii, vă rog sunați la: 0757563567

  • atestat de inspector/referent resurse umane ,am lucrat in call center , la un pet shop ajutor groomer as prefera un job in resurse umane, full time

  • Candidatul ideal Cautam o persoana comunicativa si implicata pentru departamentul de resurse umane care sa indeplineasca urmatoarele conditii: • Absolvent de studii superioare; • Minim 5 ani experienţă în domeniul resurselor umane; • Cunostinte solide de legislatie a muncii; • Atestat inspector resurse umane • Cunoştinţe avansate de operare calculator; • Bune abilități de comunicare şi negociere, responsabilitate, capacitate de prioritizare și de respectare a termenelor limita, spirit de initiativa, atenție la detalii; Principalele atribuții 1. Asigură întocmirea și gestionarea dosarelor de personal și a forței de muncă la nivelul companiei ; 2. Asigură activități de recrutare și selectie pentru pozițiile vacante din structura companiei; 3. Participă la elaborarea documentelor de organizare și funcționare ale companiei; 4. Participă la activități legate de încheierea, modificarea și înregistarea contractului colectiv de muncă; 5. Elaboreaza politici și practici în domeniul resurselor umane. În vederea înscrierii la concurs/examen, candidaţii vor depune la Serviciul Managementul Resurselor Umane sau vor transmite pe adresa de e - mail până cel târziu la data de 26.03.2020, ora 12 00 , următoarele documente: • Curriculum vitae (se vor include date de contact, inclusiv adresă de e-mail, etc); • Scrisoare motivaţională. Pentru relaţii suplimentare vă puteţi adresa la Serviciul Managementul Resurselor Umane, telefon 0214131125, int.221.

  • Şcoala Primară Just4Kids îşi măreşte echipa! Candidatul ideal Cerinte: - Absolventa a Liceului Pedagogic sau a Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei; - Experienta anterioara in alta institutie scolara de stat/ privata, constituie avantaj; - Inventivitate, spontaneitate, abilitati pedagogice reale; - Bune capacitati de relationare cu parintii; - Buna cunoscatoare a metodelor de predare, creativa cu mult entuziasm; - Punctualitate, corectitudine, sociabilitate; - Atentie distributiva buna; - Persoana echilibrata,responsabila si ordonata; - Implicare in realizarea temelor, supraveghere continua. Descrierea jobului Responsabilitati: - Organizarea si coordanarea activitatilor instructiv-educative; - Planificarea si proiectarea activitatilor instructiv-educative; - Organizarea si amenajarea mediului educational; - Monitorizarea si evaluarea performantelor copiilor. Beneficii: - Program de lucru/: 8 ore; - Salariu motivant, in conformitate cu experienta profesionala. Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de e-mail: Telefon: 0727380801

  • Inspector Resurse Umane autorizat, ofer servicii de administrare personal si salarizare.

  • OFER SERVICII DE RESURSE UMANE, SSM / AII, MANAGER TRANSPORT MARFA. Pentru fiecare serviciu in parte am cursuri de specialitate, experienta si vechime peste 10 ani. Pentru serviciul de SSM/AII intocmesc documentatia si operez evaluarile periodice ale angajatilor in acest domeniu, inclusiv instruirea salariatilor la angajare si la locul de munca, precum si cea periodica. Lucrez cu medic de medicina muncii la un pret foarte mic fata de piata. Pretul e negociabil. mail :

  • Curs inspector securitate si sanatate in munca (80 ore) Cu sau fara experienta 8 ore/zi de luni pana vineri, Angajarea numai cu contract individual de munca , salariu fix, tichete masa, decontare abonament RATB, telefon de servici. Domiciliu in Bucuresti Disponibil la deplasari Cunostinte operare PC -word si excel (redactare, tabele) Dorinta de invatare si dezvoltare profesionala Programare interviu la 0729 088 371

  • Ne extindem echipa, daca ai minim 5 ani experienta in domeniul resurse umane, te asteptam cu bratele deschise si cu salariu atractiv. Postul vacant este cel de Inspector Resurse Umane, iar locatia biroului: Bucuresti, sector 1, Strada C. C. Arion. Oferim : - Un mediu de lucru placut si posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - Practica si pregatire pentru domeniul contabilitate; Daca esti interesat sa afli mai mai multe asteptam intrebarile pe adresa de email de mai jos. Trimite-ne CV-ul tau la adresa: /

  • Caut colaborator logoped.

  • Caut colaboratori psihologi cu atestat de libera practica in psihologia muncii si psihoterapeuti pentru a lucra in clinica.

  • Noi, I Future, te vrem in echipa noastra pe tine! Daca iti doresti o cariera in resurse umane si esti la inceput de drum, atunci avem un job pentru tine: Junior Recruiter (Bucuresti). Suntem o echipa tanara mereu in cautare de solutii si ne dorim sa fim permanent mai buni decat am fost ieri. Tocmai de aceea, stim ca nu vei rata ocazia sa cauti si sa gasesti persoanele potrivite pentru rolurile pe care le avem deschise. Daca si tie iti plac provocarile la fel de mult cum ne plac si noua, hai sa vezi ce echipa faina gasesti in I Future! Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniul stiintelor sociale sau resurse umane; - Exeprienta in domeniu sau finalizarea unui internship / stagiu de practica in domeniu (minim 3 luni); - Cunostinte de limba engleza (nivel mediu spre avansat); - Implicarea in activitati extracuriculare reprezinta un avantaj; - Cunostinte operare PC (MS Office); - Abilitati bune de comunicare, de persuasiune si negociere; - Atentie la detalii si dorinta continua de dezvoltare profesionala; Descrierea jobului: - Desfasurarea activitatilor de cautare (sourcing) pe platformele specifice si preselectia celor mai buni candidati; - Realizarea evaluarii comportamentale si motivationale a candidatilor prin interviuri structurate, bazate pe competente; - Alcatuirea intrebarilor necesare ghidului de interviu, in vederea surprinderii competentelor specifice rolului recrutat; - Oferirea feedback-ului candidatilor implicati in procesul de recrutare; - Actualizarea permanenta a bazei de date a departamentului de recrutare si realizarea rapoartelor periodice referitoare la activitatea desfasurata; - Colaborarea eficenta cu membrii echipei in vederea imbogatirii cunostintelor departamentului. Astept cv-ul tau pe adresa: i.kloss at ifuture.eu

  • Job Description Key responsibilities may include: - Update HR data base with personal information changes - Monitor upcoming end of probation and contract dates and inform relevant managers - Send notifications to all relevant departments after processing a HR request - Produce standard correspondence and labor contracts by following existing templates - Create addenda for existing employees for various job data changes (transfers, promotions, extension of contract, etc.) - Create letters for specific types of situations (Maternity, Paternity, Study leave, etc.) - Prepare exit documents for employees leaving the company - Create and updated employee profile in the HR data base Qualifications • Bachelor degree • Fluent or advanced in Italian and English • Willing to start a career in the HR field • Good client handling skills • Good communication skills, both written and oral • Excellent problem solving and analysis skills • Self-motivated, positive attitude and approach Send a message and attach your CV and we will definitely contact you.

  • Job Description • Offer support services in HR Administration field; • Interface with clients to help them in their HR needs: act as first point of contact for HR related questions via phone or E-Mail; • Update HR data base with personal information changes; • Produce standard correspondence and labor contracts by following existing templates; • Create addendums for existing employees for various job data changes (transfers, promotions, extension of contract, etc.); • Create letters for specific types of situations (Maternity, Paternity, Study leave, etc.); • Prepare exit documents for employees leaving the company; • Involvement in Rewards & Recognition process. Qualifications • You are fluent in English; • You are familiar with MS Word, MS Excel, MS Outlook; • You don’t have experience, but you want to learn from our professionals; • You are a team player with good communication skills; • You are self-motivated, with a positive attitude and approach; • You are able to solve urgent matters and work under pressure; • You are responsible in a work environment. Send us your CV and we we will definitely contact you.

  • Recruitment Fees 0% We bring workers from India,Nepal,Bangladesh,Sri lanka for a variety of specialties: * skilled, unskilled workers * bricklayers * carpenters * welders * electricians * locksmiths * laborers * heavy machinery operators * engineering engineers * mechanics * truck drivers, shooting * factory masters, factory bosses * butcher. * slaughterhouse workers * IT sector complete team * Gas & oil * Hospitality

  • Salveaza cautarea