Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ mobil: 0739881585, 0722588038 e-mail:

  • Our mision is to come with our experience to support local businesses in Romania with the following type of services: 1. Payroll services: => computation of the attendance file, medical leaves, overtime, nightshift, bonuses, meal tickets, biks, advances, retainings/garnishments. => we will deliver to you: monthly payroll reports, payslips, payments details for social contributions and salary taxe, monthly D112 form submission, salary certificates for employees, Health house reimbursement amounts submission request - if is the case. 2. Human resources administration services: => preparing employment contracts for new employees, addenda, termination / suspension decisions, => preparing seniority statements, salary statements or other types of certificates 3. Electronic Register of Employees - REVISAL: => registration of the new employees, modifications, termintion, suspension of the contracts, => submission of the registration/changes of the employment contracts to the local Labour Authority meeting the legal deadline. 4. Labour law consulting. The offer is personalised according to client needs and to the number of employees. Call us over the phone or leave your message using whatsapp: 04.0774.952.367. We will revert to you with details.

  • Centru de Pregatire Profesionala cu experienta in organizarea de cursuri de calificare, initiere si perfectionare cauta formatori pentru cursul de Tatoo artist. Asteptam CV-urile / telefon 0768102933

  • Societate comeerciala cu sediul in mun. Bucuresti,sect.2, angajeaza in conditiile legii GESTIONAR, MECANIC pt. reglare utilaje, si MANIPULANT MARFURI. Pentru programari interviuri si relatii suplimentare tel. 021.252.54.53, L-V intre orele 10-16.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Timisoara, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • Firma de recrutare personal nou infiintata cauta colaboratori Firme de recrutare cu portofoliu locuri de munca din Romania si din Strainatate sau direct Angajatori , pentru parteneriat in recrutarea personalului pentru diverse domenii de activitate din Europa,Canada,S.U.A. Asiguram seriozitate,profesionalism si transparenta. Pentru contact si alte detalii va rugam sunati la numarul de telefon : 0771130918.Multumim! Asteptam cu nerabdare apelurile dumneavoastra!

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Bucuresti, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Sediul este langa Primaria Capitalei

  • Angajam persoane 18-37 ani pentru postul Dealer, Casino Online - Bucuresti. * Nu este necesara experienta. Se ofera training 2 saptamani + contract pe perioada nederminata. * NU estevideochat sau Call Center ‼️! * Salariul la angajare (inca din prima zi de training) este de 2400 RON net + bonus de performanta. Se semneaza contract pentru perioada nedeterminata. * Dupa perioada de proba, salariul va fi de 3000 RON net + Bonus de performanta + alte bonusuri (de noapte, de sarbatori, de weekend etc) * Beneficii – asigurare medicala privata, acces 7card la majoritatea sălilor de fitness din București, bonuri de masa. * In cateva luni se poate ajunge la peste 4000 de RON, in functie de performanta. * Persoanele angajate pot urca in ierarhie de la Dealer 1 la Dealer 4, cu cresteri salariale la fiecare promovare. Daca esti interesat, contacteaza-ne telefonic sau prin whatsup si iti oferim detalii despre interviu si job. In aceasta perioada, interviurile se vor tine online, prin video call, o modalitate mai simpla si avantajoasa pentru siguranta ta.

  • Consultanta si audit in domeniul resurselor umane si salarizarii si auditarea sunt procese de consultanta care au la baza implementarea urmatoarelor proiecte: Auditarea si implementarea structurii organizatorice a companiei. Designul departamentelor si posturilor. Mecanisme de guvernare a companiei. Fiecare post de management are definit nivelul de autonomie pe post: responsabilitatile, limitele de competenta, nivelul de ratificare ( aprobare, supervizare, avizare, propunere ). Management prin obiective. Auditarea functiunilor si al mediului intern al companiei. Trading Resurse Umane prin consultantii sai cu expertiza in domeniu, va pot ajuta in implementarea managementului in resurse umane.

  • Asteptam cv-ul dvs atasat aici la mesaj si revenim pentru detalii. Succes! Vei lucra intr-o echipa tanara si motivata in cadrul unui concept Montessori deosebit. Cautam pe cineva cu care sa colaboram pe termen lung pentru a creste copii deosebiti in armonia si spiritul pedagogiei Montessori, sa ii sustinem si ajutam pe drumul de a deveni independenti, increzatori, si fericiti. Cerinte: Candidatul ideal are experienta de lucru ca invatatoare si este interesat de metode alternative de invatamant si impartaseste valorile Montessori – respect si incredere in copii, educatia ca pregatire pentru viata, clasa/scoala ca o comunitate. Oferta: Contract de munca norma intreaga; Program L-V, 8-16:30, cu pauza de masa; Masa de pranz, prime de sarbatori; Salariul negociabil 3000-3500 lei net; Locatie: zona Unirii-Alba iulia.

  • Ai experiență în depozit și dorești un job nou? Avem oferte de muncă în depozite din Mogoșoaia, Ilfov. Cereți oferta completă aici:

  • Caut un loc de munca , in domeniul hr ca sourcer , recruiter junior , sau asistent resurse umane , sunt la inceput , am terminat facultatea de psihologie si am atestatul de inspector in hr . Va multumesc.

  • ANGAJEZ PART TIME INSPECTOR RESURSE UMANE - cu drept de semnatura INTOCMIRE ADEVERINTE PENTRU PENSIONARI IN BAZA CARTII DE MUNCA PROGRAM DE LUCRU FLEXIBIL -1 ZI PE SAPTAMANA, sau la domiciliu SALARIUL 500 LEI / LUNA NET, CONTRACT DE MUNCA PART TIME e mail:

  • UCMR-ADA, Asociatia pentru Drepturi de Autor a Compozitorilor, angajeaza inspector resurse umane – calcul salarizare. Inspector resurse umane si calcul de salarizare Cerințe: - Curs de Inspector Resurse Umane; - Cunostiinte CIEL - Experienta in domeniul resurselor umane minim 2 ani; - Cunostinte avansate de legislatia muncii; - Spirit de observatie; - Corectitudine; - Responsabilitate; - Abilitati de comunicare - Fara antecedente penale ; Mediu placut de lucru , se ofera salariu motivant , plus bonuri de masa . Relatii la sediul UCMR-ADA din Str. Ostasilor nr.12, Sector 1 Bucuresti E-mail sau tel. 021/3160.79.79. E-mail sau tel. 021/3160.79.79.

  • Pentru 2 octombrie! Recrutam femei care sa foloseasca o crema antiacneica. Crema este gratuita si veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratie 400 RON net! Durata:35 zile,5 vizite la centru Durata vizita: max.3h Locatie:Bucuresti CRITERII: - femei intre 18-40 ani - aveti acnee usoara,moderata sau severa pe fata - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fiti in evidenta cu boli cronice - sa nu urmati tratamente medicamentoase - sa nu fiti insarcinata sau sa alaptati - nu sunteti alergica Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.

  • Cleaning& Babysitting RO angajează Psiholog/ Senior Recruiter pentru selecția și plasarea de personal casnic: bone, menajere, șoferi, bucătari. Program 6 sau 8 ore, salariul între 1500-3000 lei/ luna, contract munca, mediu de lucru excelent, zona Izvor, Rond Kogălniceanu, București. Cerinte: abilitați de comunicare, excel, engleza, proactiva, creativa și nefumătoare. Dacă vrei sa faci parte din echipa noastra, sa beneficiezi de condiții optime de lucru, scrie-ne pe carmen(a)cleaning-babysitting.ro suiu_carmen(a)icloud.com

  • Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well", recruteaza persoane cu dizabilitati/handicap in vederea plasarii si integrarii in cadrul companiilor, pentru diferite posturi existente: - Program de lucru: 1 ora pana la 8 ore/zi in functie de posibilitatea persoanei cu handicap. - Durata contractului: Perioada determinata si nederminata. - Venit: Salariu avantajos, pentru un program de 1 ora pana la 8 ore/zi. - Alte beneficii: Decont transport sau transport asigurat si Tichete de masa. - Posibilitate lucru de acasa - Nr de joburi: 30 - Asiguram pregatire pentru interviu, asistenta in cadrul interviului si monitorizare post angajare. - Suportul echipei noastre va exista in toata perioada contractuala, astfel incat sa fie asigurata sinergia cu angajatorul Candidatul ideal - responsabil - dedicat - persoana serioasa - motivat - dornic sa se integreze intr-un colectiv Va rugam sa transmiteti certificatul de handicap, impreuna cu CV pe adresa: office@wellromania.org Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “wellromania.org” sau “welljobs.org”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well". Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" sau in cadrul altor entitati, realizarea unor rapoarte statistice asupra fortei de munca, participarea dvs. la diverse cursuri de formare profesionala, furnizarea de diverse servicii, datele putand fi comunicate clientilor si furnizorilor nostri, numai pentru scopurile mai sus mentionate, precum si autoritatilor publice, in baza unor solicitari legale. Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" a implementat masuri adecvate care sa se asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dvs. personale, care vor fi stocate timp de 10 ani. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va pune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, varsta, sex, etnie, rasa, orientare politica, religioasa, starea de sanatate, adresa de domiciliu, resedinta, adresa de e-mail, cont bancar, ocupatia, venitul, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei personale. Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale de catre Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" , va rugam sa va adresati ofiterului nostru de protectie a datelor personale la office@wellromania.org.

  • Candidatul ideal • Cautam spre angajare persoana cu experienta in recrutare. • Nivelul de studii: studii superioare de specialitate - licentiat la Facultatea de Psihologie, Drept sau Pedagogie • Calificările necesare: experiență de minim 3 ani experienta in zona de recrutare. Descrierea jobului Recrutare, selectie candidati; Programare interviuri, organizare interviuri si realizare teste online ale candidatilor; • Propune metode de recrutare, formuleaza anunturile pentru site-uri de specialitate si/sau contacteaza companiile care posteaza pe site, in vederea furnizarii informatiilor necesare recrutarii; • Administrarea si actualizarea bazei de date pentru candidati Avem rugamintea sa transmiteti C.V. la adresa de email de pe site-ul organizatiei. Descrierea companiei Asociația Persoanelor cu Dizabilități “Well” este înființata în anul 2014, datorită dragostei față de semeni și a unei perspective îndraznețe, dedicandu-ne cauzei noastre de a asigura un trai mult mai bun persoanelor, familiilor și comunităților persoanelor cu dizabilități din România prin generarea oportunității de dezvoltare și creare a noi locuri de muncă.

  • FARA COMISIOANE In contextul unei noi economii in cadrul careia competitia cunoaste un curs ascendent, iar angajatii opteaza pentru noi locuri de munca din ce in ce mai des, companiile trebuie sa se adapteze si sa gaseasca noi modalitati pentru selectarea si pastrarea personalului. SC Manpoer Euro group SRL, vine in intampinarea acestor nevoi oferind solutia optima pentru scaderea continua a fortei de munca din Romania: recrutarea si plasarea fortei de munca sau prestarea de servicii cu personal din Asia.\nCare este procedura? Va prezentam CV-urilor si selectam inpreuna viitorii angajati.\nAnalizam in totalitate nevoile companiei dumneavoastra, precum si cerintele in materie de recrutare. Selectam viitorii angajati impreuna cu dvs sau cu reprezentantii companiei Dvs in baza CV-urilor, precum si a interviulurilor prin intermediul internetului sau direct in tara de provenienta. In cazul in care se doreste, se poate organiza deplasarea dvs. in tara de provenienta a angajatilor in vederea selectarii personale a acestora.\nSemnarea contractului de prestari servicii Intocmirea fisei postului\nInaintarea catre noi a documentatiei necesare pregatirii dosarului in vederea obtinerii Autorizatiei de Munca Obtinerea avizului favorabil de la Inspectoratul General pentru Imigrari, expedierea autorizatiei de munca in tara de provenienta a angajatilor si obtinerea vizei de lunga sedere pentru incadrarea in munca Sosirea angajatilor Efectuarea testelor medicale aferente pozitiei ocupate Obtinerea permisului de sedere in Romania Reinnoirea permisului de sedere (dupa un an de la sosirea in Romania) In conditiile in care sunteti inreresati va rugam sa ne contactati in vederea unei discutii preliminare . Sorin Caluta ,Managing director Manpower Europa ,Tell and WATS up 0040724595462, Constanta, Romania

  • Salveaza cautarea