Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • caut colaborare sau lucru part-time din firma de fabricare ambalaje din hartie si carton subtire, sacose , pungi, cutii am experentia comercial, masini de stantat, lipit. fac matrite din aluminiu pentru imprimat folio la cald cu masina la comanda numerica. am experienta mecanica pe masini din folio la cald si pot sa produc ei. Si am experienta pe strung , fresadora traditionala si CNC . Folosesc software Photoshop, Illustrator, Autocad, Artcam, mach3 sunt de la Italia sa ma duc la Cluj la fiecare luna. si sunt dispus sa fac o perioda de incerca sa ne cunoastem mai bine. disponibil din Cluj sau judetul. (Dej-Gherla-Beclan-Bistrita) Daca sunteti interesat ne putem sa organiza pentru o intalnire la numerul 0039 338 6242831 nu ma descurc inca bine in romana dar sa invat. MULTUMESC SI VA ROG NU DERANJATI (NU DAU LUCRU CAUT NUMAI FIRMELE)

  • Descriere job: Raspunde potentialilor clenti de serviciile companiei Actioneaza ca o interfata intre companie si client Urmareste facilitarea de probleme complicate si gaseste metode de rezolvare Informeaza clientii prin furnizarea de informatii despre produsele si serviciile de service Intocmirea si actualizarea permanenta a bazei de date cu clientii Cerinte: Studii superioare finalizate Orientare spre obtinerea de rezultate si eficienta Energie, perseverenta, motivatie Personalitate deschisa Cunostinte Limba Engleza (nivel mediu) Cunoastere operare pe calculator Bune abilitati de organizare si planificare Oferte: Pachet salarial atractiv Echipa tanara si dinamica Oportunitate de dezvoltare profesionala si personala

  • Canditatul ideal: Studii superioare finalizate Abilitati de negociere, convingere si comunicare Persoana perseverenta, motivata si energica Spirit de echipa cu atingerea obiectivelor personale Rezistenta la stres si spirit de echipa Descrierea jobului: Negocieri cu clientii actuali si viitori Monitorizarea pietei Intalniri cu clientii, negociere de oferte Incheierea contractelor de intermediere si efectuarea de tranzactii imobiliare pentru clientii agentiei Asista la procesul de vanzare-cumparare/inchiriere Oferta: Salariu atractiv, in functie de performanta Munca intr-un mediu activ, alaturi de o echipa profesionista in care este incurajat spiritul de initiativa Posibilitatea de formare si dezvoltare a carierei Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email: roxanadaroltihr@gmail.com

  • Descrierea postului: -Identificarea si satisfacerea nevoilor clientilor, fidelizarea acestora, atingerea si depasirea targetului de vanzari; - Sa maximizeze vanzarile prin fructificarea tuturor oportunitatilor; -Sa cunoasca produsele si promotiile desfasurate de firma; -Sa asigure actualizarea materialelor promotionale conform standardelor companiei; Cerinte: -Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; -Abilitati de comunicare deosebite; -Orientare catre client; -Abilitati organizatorice si de planificare; -Orientare spre obtinerea de rezultate si eficienta; -Dinamism, energie, perseverenta; -Personalitate deschisa- sa relationeze usor cu potentialii clienti; -Cunostinte operator calculator Beneficii: -pachet salarial motivational si atractiv -se ofera un mediu de lucru competitiv si dinamic Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email: alina.margescuhr@gmail.com

  • Persoana calificata si cu o vasta experienta in domeniu, ofer training si consultanta in urmatoarele domenii ; - transare -carne porc,manzat,oaie ,miel,pasare - pastrare -carne si mezeluri, - expunere -carne si mezeluri, - vanzare - carne si mezeluri, - pastrare si transare - vita maturata, in magazine de specialitate. De asemenea ofer training si consultanță la fabricarea de cârmați proaspeți, afumați, ciolane şi costițe de porc afumate, pastrame de porc şi berbecuț, jambon de porc, prosciutto crudo, conservare carne şi slănină, baițuri diverse, pastă de mici Disponibilitate - full time sau part time

  • - Gestionarea produselor finite, rebut si ambalaje, operatiuni de predare produse catre depozitul de produse finite; - Operare transferuri intre gestiunea de productie si cea de vanzare sau rebut in sistemul informatic; - Organizare si coordonare activitate personal cu atributii de ambalare produse. Program de lucru in 3 schimburi. Beneficii - 1800lei net+tichete de masa. Informatii suplimentare la tel. 0749020037

  • Fabrica de paine angajeaza personal pentru ambalarea produselor de panificatie. Beneficii 1400-1500lei net+tichete de masa; Mai multe informatii la tel. 0749020037

  • Asistent Manager pentru o firma de recrutare - Cunostinte de limba italiana si limba engleza la nivel mediu-avansat - Absolvent/a a facultatii de drept Pachet salarial motivant Disponibilitate pentru deplasari Aspect ingrijit Pentru mai multe detalii, va rog sa ne contactati la numarul de telefon +40754052320 sau sa ne trimiteti un CV la adresa de email m.vladimir@orizontrecruiting-ro.com

  • Conditii minime obligatorii : • Cunostinte limba italiana la nivel mediu scris+ vorbit si limba engleza la nivel conversational • Experienta minima in recrutare • De preferat, dar nu obligatoriu, curs de inspector resurse umane • Studii superioare • Gandire analitica • Atitudine proactiva • Abilitati de munca in echipa si cu termene limita Beneficii: • Salariu motivant • Alte beneficii in functie de implicare si experienta Atributii: • Identificarea candidatilor si selectarea Cv-urilor • Organizarea si sustinerea interviurilor cu lista scurta de candidati • Creare dosare de personal • Intocmirea documentelor specifice: contracte de mediere, acorduri GDPR, colectare de documente necesare in faza de selectie • Aplicarea testelor candidatilor pentru diferitele pozitii vacante Contact: • Candidaturile se depun la adresa de email: h.daiana@orizontrecruiting-ro.com

  • Asistent Manager pentru o firma de recrutare -cunostinte de limba italiana si limba engleza la nivel mediu-avansat -absolvirea Facultatii de Drept constituie un avantaj -pachet salarial motivant -disponibilitate pentru deplasari -aspect ingrijit Pentru mai multe detalii,va rog sa ne contactati la numarul de telefon +40 749 088 803 sau sa ne trimiteti un CV la adresa de mail info@orizontrecruiting-ro.com

  • Orizont Recruiting angajeaza specialist de resurse umane Conditii minime obligatorii : • Cunoasterea limbii italiene la nivel avansat si engleze la nivel mediu • Experienta in recrutare • De preferat, dar nu obligatoriu, curs de inspector de resurse umane • Studii superioare • Gandire analitica • Atitudine proactiva • Abilitati de munca in echipa si cu termene limita Oferta salariala: • Salariu peste nivelul mediu • Alte beneficii in functie de implicare si experienta Atributii: • Identificarea candidatilor si plasarea la locul de munca • Intocmirea dosarelor de selectie de personal • Intocmirea documentelor specifice: contracte de mediere, acorduri GDPR, colectare de documente necesare in faza de selectie • Determinarea necesarului de candidati • Parcurgerea etapelor de interviu • Aplicarea testelor pentru diferitele pozitii vacante Contact: • Candidaturile se depun la adresa de email: m.vladimir@orizontrecruiting-ro.com • Informatii suplimentare se pot solicita utilizand numarul de telefon: 0754052320

  • Clientul nostru este un jucator important pe piata componentelor si accesoriilor auto din Centrul si Estul Europei, in deplina dezvoltare cu o experienta de peste 28 de ani in domeniul auto. Astazi, lucreaza 3500 de angajati la cele 150 de filiale, pentru prestarea de servicii de inalta calitate partenerilor lor. Responsabilitati: • Coordonarea departamentului HR • Participarea si organizarea proceselor de recrutare si selectie la nivel national Cerinte: • Experieta pe o pozitie similara de minim 2 ani • Studii superioare (reprezinta un avantaj domeniile : Economie/ Resurse Umane) • Cunoasterea limbii maghiara la nivel anvasat

  • Asistent Manager pentru o firma de recrutare - Cunostinte de limba italiana si limba engleza la nivel mediu-avansat - Absolvent/a a facultatii de drept Pachet salarial motivant Disponibilitate pentru deplasari Aspect ingrijit Pentru mai multe detalii, va rog sa ne contactati la numarul de telefon +40754052320 sau sa ne trimiteti un CV la adresa de email m.vladimir@orizontrecruiting-ro.com

  • Descriere Orizont Recruiting angajeaza specialist de resurse umane Conditii minime obligatorii : • Cunoasterea limbii franceze la nivel avansat si engleze la nivel mediu • Experienta in recrutare • De preferat, dar nu obligatoriu, curs de inspector de resurse umane • Studii superioare • Gandire analitica • Atitudine proactiva • Abilitati de munca in echipa si cu termene limita Oferta salariala: • Salariu peste nivelul mediu • Alte beneficii in functie de implicare si experienta Atributii: • Identificarea candidatilor si plasarea la locul de munca • Intocmirea dosarelor de selectie de personal • Intocmirea documentelor specifice: contracte de mediere, acorduri GDPR, colectare de documente necesare in faza de selectie • Determinarea necesarului de candidati • Parcurgerea etapelor de interviu • Aplicarea testelor pentru diferitele pozitii vacante Contact: • Candidaturile se depun la adresa de email: m.vladimir@orizontrecruiting-ro.com • Informatii suplimentare se pot solicita utilizand numarul de telefon: 0754052320

  • Ne cautam coleg Inspector in Resurse Umane cu experienta in domeniu. Este necesara cunoasterea programului SAGA / REVISAL si a limbii italiene Daca indeplinesti aceste cerinte, asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail:info@orizontjobs-ro.com, sau sa ne contactezi la nr. de telefon: 0749088803

  • Resurse umane Manager titluri de locuri de muncă Compania noastră este un lider în industrie și credem că angajații noștri sunt puterea noastră cea mai mare. Căutăm un Manager de resurse umane care se angajează să recruteze cele mai bune talente și să ofere membrilor personalului nostru o experiență de muncă excepțională. De la momentul angajării până în momentul în care părăsesc organizația, vrem angajații să se angajeze în slujba lor. Candidatul nostru ideal va fi un expert în gestionarea compensațiilor, beneficiilor, recunoașterii, formării, managementului performanței și a relațiilor cu angajații într-o manieră care păstrează membrii personalului pe termen lung și dezvoltă marca angajatorului nostru. Suntem mândri de diversitatea forței de muncă și managerul nostru pentru resurse umane este însărcinat să se asigure că cultura companiei noastre salută o populație diversă și sprijină fiecare persoană să atingă obiectivele profesionale în cadrul organizației. Alte poziții Manager de servicii ocupaționale Manager de talent Resurse umane generalizate Consultant pentru resurse umane Managerul Resurselor Umane (Multi-Site) Trimiteți CV-ul la piccini.empleos@gmail.com

  • Responsabilitati: - Coordoneaza procesului de recrutare si selectie de personal. - Responsabil de realizarea fiselor de post si promovarea joburilor - Acorda suport managerilor de department in aria de recrutare si selectie de personal. - Se asigura ca noii angajati iau parte la procesul de inductie si superiorul direct urmareste procesul. - Gandeste si implementeaza programe de inductie si dezvoltare a personalului. - Asigura suport managerilor de departamente in procesul de evaluare a performantelor personalului din subordine, atat la finalul perioadei de proba, cat si anual. - Organizeaza interviuri de plecare cu angajații care decid să părăsească compania. Cerinte: - Studii superioare finalizate; - Minim 1 an de experienta in domeniul HR; - Cunostinte de limba engleza – nivel conversational - Abilitati si dorinta in initierea si dezvoltarea programelor de inductie si retentia a personalului - Foarte bune abilitati de analiza si rezolvare a problemelor - Flexibilitate si inventivitate in abordarea rezolvarii problemelor - Abilitatea de a prioritiza - Abilitati de planificare, organizare, si coordonare - Abilitati de negociere - Bune abilitati de comunicare. Pentru mai multe informatii privind pozitia ma puteti contacta prin mesaj direct aici.

  • Persoană serioasă caut loc de muncă în domeniul farmaceutic ca şi asistent de farmacie în dej,cluj,şi împrejurimi chiar si în mediul rural detalii la tel.0763698663

  • Ofer servicii de recrutare si selectie de personal

  • Cerinţe: • Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala • Capacitate de planificare, organizare si derularea in paralel a mai multor proiecte de recrutare • Experienta in recrutarea de teren reprezinta un avantaj • Cunostinte operare PC MSOffice - WORD, EXCEL, navigare internet • Cunostinte de limba italiana si/sau engleza • Permis de conducere B Responsabilităţi: • Identifica profilul candidatului in functie de responsabilitatile postului si de cerintele companiei • Comunica telefonic cu candidații și ii informeaza despre ofertele de muncă actuale • Acceseaza sursele si canalele de recrutare cele mai eficiente, intocmeste si asigura distribuirea mesajelor si a anunturilor de recrutare • Organizeaza si desfasoara campanii de recrutare pe teren • Organizeaza intalniri cu potentialii candidati cu scopul prezentarii oportunitatilor de angajare disponibile Beneficii: • Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică cu o echipa tanara • Salariu motivant (se discuta la interviu) Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta.la nr.de telefon:0364133526 Aşteptăm CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail info@orizontjobs-ro.com

  • Salveaza cautarea