Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Cluj

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerinte: Recrutarea personalului se face dupa conditiile impuse de angajator. Intocmirea si depunerea anunturilor. Preluarea convorbirilor. Prelucrarea si intocmirea dosarelor inclusiv pastrarea relatiei client/agent. Ce asteptam: Comunicare impecabila. Rezistenta la stres. Cunostinte MS Office. Persoana decisiva si ambitioasa. Ce oferim: Remunerarea pe baza de performanta. Program de lucru flexibil. Puteti lucra de oriunde chiar si de acasa. Cum se aplica: Daca v-am starnit interesul si corespundeti cerintelor, atunci va rugam sa ne trimiteti un CV cu poza actuala la: Homepage:www.eu-personal.eu

  • - Gestionarea produselor finite, rebut si ambalaje, operatiuni de predare produse catre depozitul de produse finite; - Operare transferuri intre gestiunea de productie si cea de vanzare sau rebut in sistemul informatic; - Organizare si coordonare activitate personal cu atributii de ambalare produse. Program de lucru in 3 schimburi. Beneficii - 200-2100lei net+tichete de masa(15lei). Informatii suplimentare la tel. 0749020037

  • Descrierea jobului Receptionarea reperelor aflate in gestiune si intocmirea corecta a rapoartelor de gestiune, operarea in sistemul informatic Efectuarea intrarilor si iesirilor Verificarea corectitudinii inregistrarilor; Participarea la inventare lunare; Curatenie la locul de munca. Candidatul ideal Studii medii, min. sc. profesionala; Vechime minima in munca, min. 2 ani din care 1 an in activitatea de gestionar; Cunostinte medii de operare PC; Disponibilitate efort fizic; Disponibilitate lucru in 3 schimburi. Beneficii Salariu net 2100-2200lei Tichete de masa (15.18lei) Contract de munca(cf. prevederilor legale) pe perioada nedeterminata

  • Fabrica de paine angajeaza personal pentru ambalarea produselor de panificatie. Beneficii 1400-1500lei net+tichete de masa; Mai multe informatii la tel. 0749020037

  • Servicii Resurse Umane Nu ne putem începe conversația cu “De x ani suntem pe piața de muncă…” deoarece suntem o companie nouă în Cluj Napoca, care s-a înfințat cu scopul de a ajuta alte companii și de a le ușura munca în administrarea afacerilor. Experiența noastră este vastă în domeniul resurselor umane, iar în toți acești ani de muncă am reușit să acumulăm informații și să dobăndim bune abilitați de soluționare a diferitor cazuri. Impilicarea noastră este de 200% în tot ceea ce facem și vom gasi cele mai bune soluții la problemele pe care le întâmpinați pe partea de resurse umane, ca într-o buna zi sa putem începe conversația cu: “De x ani suntem pe piața de muncă, iar printre primele firme a fost chiar a ta.” Servicile care le oferim sunt: • Gestionarea (întocmirea/actualizarea) dosarelor de personal; • Întocmirea ofertei de muncă; • Întocmirea contractelor individuale de muncă; • Întocmirea fișelor de post și a actelor adiționale la contractele individuale de muncă; • Întocmirea documentației pentru încetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de muncă; • Întocmire adeverințelor solicitate de salariat; • Întocmirea documentației privind abaterile disciplinare; • Întocmirea pontajelor lunare; • Întocmirea statelor de plata; • Consultanța în toate problemele de legislația muncii; • Reprezentarea beneficiarului în fata unor controale care au ca obiect asigurările sociale, modul de calcul al statelor de salarii, controale din partea ITM; • Completarea în Registrul de Evidența a Salariaților (Revisal) a tuturor contractelor individuale de muncă; • Înregistrarea în Registrul General de Evidentă a Salariaților (Revisal) a tuturor modificărilor/suspendărilor/încetărilor intervenite în cadrul rapoartelor de muncă; • Transmiterea Registrului de Evidentă a Salariaților (Revisal) către Inspectoratul Teritorial de Muncă, conform prevederilor legale; • Verificarea și procesarea pontajului lunar și a tuturor datelor necesare calculului salarial; • Verificarea certificatelor de concediu medical; • Calculul salarial; • Evidența concediilor de odihnă; • Consultanța în problemele de salarizare; • Întocmirea Declarației 112; • Pregatirea datelor necesare tichetelor de masa; • Servicii de consultanță cu privire la legea securitații datelor cu caracter personal (GDPR); Firma Hr Management And Consulting a luat nastere in data de 13.06.2018 si are in momentul de fata 17 clienti pe care ii ajutam in problemele lor de zi cu zi.Suntem o echipa formata momentan din 2 persoane cu o vasta experienta in domeniul resurselor umane si ii ajutam pe clientii nostri in problemele cu care se confrunta zilnic o firma

  • Orizont Recruiting angajeaza specialist de resurse umane Conditii minime obligatorii : • Cunoasterea limbii italiene la nivel avansat si engleze la nivel mediu • Experienta in recrutare • De preferat, dar nu obligatoriu, curs de inspector de resurse umane • Studii superioare • Gandire analitica • Atitudine proactiva • Abilitati de munca in echipa si cu termene limita Oferta salariala: • Salariu peste nivelul mediu • Alte beneficii in functie de implicare si experienta Atributii: • Identificarea candidatilor si plasarea la locul de munca • Intocmirea dosarelor de selectie de personal • Intocmirea documentelor specifice: contracte de mediere, acorduri GDPR, colectare de documente necesare in faza de selectie • Determinarea necesarului de candidati • Parcurgerea etapelor de interviu • Aplicarea testelor pentru diferitele pozitii vacante Contact: • Candidaturile se depun la adresa de email: m.vladimir@orizontrecruiting-ro.com • Informatii suplimentare se pot solicita utilizand numarul de telefon: 0754052320

  • Asistent Manager pentru o firma de recrutare - Cunostinte de limba italiana si limba engleza la nivel mediu-avansat - Absolvent/a a facultatii de drept Pachet salarial motivant Disponibilitate pentru deplasari Aspect ingrijit Pentru mai multe detalii, va rog sa ne contactati la numarul de telefon +40754052320 sau sa ne trimiteti un CV la adresa de email m.vladimir@orizontrecruiting-ro.com

  • Persoana calificata si cu o vasta experienta in domeniu, ofer training si consultanta in urmatoarele domenii ; - transare -carne porc,manzat,oaie ,miel,pasare - pastrare -carne si mezeluri, - expunere -carne si mezeluri, - vanzare - carne si mezeluri, - pastrare si transare - vita maturata, in magazine de specialitate. De asemenea ofer training si consultanță la fabricarea de cârmați proaspeți, afumați, ciolane şi costițe de porc afumate, pastrame de porc şi berbecuț, jambon de porc, prosciutto crudo, conservare carne şi slănină, baițuri diverse, pastă de mici Disponibilitate - full time sau part time

  • MRB Electric angajeaza o persoana flexibila, dinamica si proactiva pentru postul de Asistent manager. Atributii: Activitati de resurse umane: - Centralizeaza pontaje - Tine legatura cu angajatii societatii - Posteaza si redacteaza anunturi de angajare - Sustine interviuri de angajare Activitati de contabilitate primara: - Inregistreaza facturi in situatii interne - Deconturi - Gestioneaza delegatiile - Preia și gestioneaza mesajele apelurilor telefonice și a e- mailurilor - Menține legătura cu departamentele firmei Beneficii: -Salariu fix+tichete de masa -Telefon de servici -Program de lucru de L-V de laEchipa tanara si dinamica -Locatie centrala MRB Electric ofera servicii complete de instalatii electrice si productie cablaje electrice. www.mrbprod.ro

  • As an HR Analyst, you will have to manage various incoming HR service requests from Managers, Employees and HR Business Partners in our European business operations. This involves updating records, creating documents and escalating non-standard requests to specialist teams for action Main responsibilities: HR Service Request Handling: you will action as many incoming service requests as possible to meet the business needs and ensure that the SSO meets its Service Level Agreements. Actions will include an end to end generalist service to secure authorizations, address issues, create employee documentation, support in recruiting, training administration, update systems and maintain employee files. Run reports on request for customers and other HR Operations Center stakeholders and also support customer queries Project Activities: participate in projects to develop processes, systems and standards to continuously improve service delivery. Requirements: - Education: Bachelor Degree will represent an asset to the role - Foreign languages: English and German – at a proficient level - Working experience: 0-1 years relevant experience - Excellent customer management and interpersonal skills - Good analytical skills and attention to details

  • Dorim să ne mărim echipa ! CERINȚE: - Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare (domenii: Psihologie/Resurse Umane sau domenii conexe) - Abilități de planificare și organizare - Persoană dinamică, ușor adaptabilă la contexte noi - Creativitate, auto-organizare și vizune de ansamblu - Cunoștințe de operare pe calculator - Experiența poate constitui un avantaj RESPONSABILITĂȚI: - Redactarea anunțurilor pentru recrutare și promovarea acestora - Oferă suport în derularea proceselor de recrutare și selecție - Actualizarea bazei de date - Screening de CV-uri - Contactarea candidaților și planificarea interviurilor - Propunerea de strategii inovative de recrutare BENEFICII: - Posibilitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, tânără, dinamică - Mediu de lucru plăcut - Posibilitate de creștere profesională și dezvoltare personală

  • Profesor de legislatie rutiera cu atestat ARR caut colaborare . Tel 0756 934 755

  • Cerințele noastre sunt următoarele: -Să fii o persoană pozitivă, energică; -Adaptabil noilor contexte; -Să dispui de bune abilități de comunicare; -Relaționarea cu oamenii să se manifeste cu ușurință; -Atenție la detalii, analiză și sinteză; -Orientare către rezultate; -Dorința de dezvoltare continuă; -Studii superioare de psihologie sau resurse umane finalizate; -Înțelegerea practicilor HR; -Cunoștințe referitoare la procesul de recrutare. Descrierea jobului: -Realizarea descrierilor joburilor vacante și promovarea anunțurilor; -Identificarea potențialilor candidați; -Screening de C.V.-uri; -Contactarea și planificarea candidaților; -Susținerea interviurilor; -Oferirea de feedback candidaților cu privire la statusul procesului de recrutare; -Participarea activă, alături de echipă, la îndeplinirea strategiei de recrutare. Bonusuri: -Oportunitate de dezvoltare; -Activitate dinamică, provocatoare; -Câștig progresiv.

  • Descriere job: Raspunde potentialilor clenti de serviciile companiei Actioneaza ca o interfata intre companie si client Urmareste facilitarea de probleme complicate si gaseste metode de rezolvare Informeaza clientii prin furnizarea de informatii despre produsele si serviciile de service Intocmirea si actualizarea permanenta a bazei de date cu clientii Cerinte: Studii superioare finalizate Orientare spre obtinerea de rezultate si eficienta Energie, perseverenta, motivatie Personalitate deschisa Cunostinte Limba Engleza (nivel mediu) Cunoastere operare pe calculator Bune abilitati de organizare si planificare Oferte: Pachet salarial atractiv Echipa tanara si dinamica Oportunitate de dezvoltare profesionala si personala

  • Canditatul ideal: Studii superioare finalizate Abilitati de negociere, convingere si comunicare Persoana perseverenta, motivata si energica Spirit de echipa cu atingerea obiectivelor personale Rezistenta la stres si spirit de echipa Descrierea jobului: Negocieri cu clientii actuali si viitori Monitorizarea pietei Intalniri cu clientii, negociere de oferte Incheierea contractelor de intermediere si efectuarea de tranzactii imobiliare pentru clientii agentiei Asista la procesul de vanzare-cumparare/inchiriere Oferta: Salariu atractiv, in functie de performanta Munca intr-un mediu activ, alaturi de o echipa profesionista in care este incurajat spiritul de initiativa Posibilitatea de formare si dezvoltare a carierei Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email: roxanadaroltihr@gmail.com

  • Descrierea postului: -Identificarea si satisfacerea nevoilor clientilor, fidelizarea acestora, atingerea si depasirea targetului de vanzari; - Sa maximizeze vanzarile prin fructificarea tuturor oportunitatilor; -Sa cunoasca produsele si promotiile desfasurate de firma; -Sa asigure actualizarea materialelor promotionale conform standardelor companiei; Cerinte: -Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; -Abilitati de comunicare deosebite; -Orientare catre client; -Abilitati organizatorice si de planificare; -Orientare spre obtinerea de rezultate si eficienta; -Dinamism, energie, perseverenta; -Personalitate deschisa- sa relationeze usor cu potentialii clienti; -Cunostinte operator calculator Beneficii: -pachet salarial motivational si atractiv -se ofera un mediu de lucru competitiv si dinamic Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email: alina.margescuhr@gmail.com

  • Cautam un candidat ideal care ar dispune de urmatoarele aspecte: • abilitati de comunicare care sunt foarte bine dezvoltate; • posibilitatea de prezentare a proiectelor; • capacitatea de a munci in conditii de stres sau aflate sub presiune; • atentie orientata spre detalii; • un bun organizator al activitatilor si al task-urilor; • gestionarea activitatilor prin intermediul unei atitudini pozitive, diplomatice; • adaptabilitate si flexibilitate; • entuziasm in ceea ce priveste activitatile desfasurate si dorinta de auto-dezvoltare. Responsabilitatea acestuia consta in: • elaboarea rapoartelor de activitate specifice; • derularea de proiecte de recrutare si selectie in diverse domenii; • dezvoltare si implementare in ceea ce priveste politicile resurselor umane; • centralizarea si verificarea documentelor necesare angajarii; • asigurare suport in diferite alte activitati in departamentul administrativ; • pregatire documente pentru angajare. Beneficiile vor consta in: • posibilitatea de dezvoltare in domeniu pe baza activiatilor practice; • incurajarea spiritului profesional si diverse oportunitati de dezvoltare; • climat organizational dinamic.

  • Vrei sa te dezvolti personal si profesional intr-un mediu dinamic si plin de oportunitati? Atunci e posibil ca acesta sa fie job-ul pe care il cautai. Descriere post: - Formularea creativa a anunturilor pentru joburile disponibile si promovarea lor pe diverse canale de publicitate; -Analiza si selectia CV-urilor; -Realizarea in mod eficient a unui program de intervievare; -Comunicarea cu candidatii; -Propunerea de strategii inovative de recrutare; Esti candidatul ideal daca: -Ai abilitati de comunicare excelente in registre variate; -Esti o persoana dinamica, adaptabila la cerintele mediului; -Dai dovada de multa creativitate si ingeniozitate in toate task-urile ; -Ai abilitati de organizare si planificare bine dezvoltate; -Ai expertiza in operarea calculatorului (MS Office); -Ai studii in domeniul psihologiei sau a resurselor umane; Beneficii: -Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei; -Mediu de lucru dinamic; -Pachet salarial motivant;

  • Descriere Orizont Recruiting angajeaza specialist de resurse umane Conditii minime obligatorii : • Cunoasterea limbii franceze la nivel avansat si engleze la nivel mediu • Experienta in recrutare • De preferat, dar nu obligatoriu, curs de inspector de resurse umane • Studii superioare • Gandire analitica • Atitudine proactiva • Abilitati de munca in echipa si cu termene limita Oferta salariala: • Salariu peste nivelul mediu • Alte beneficii in functie de implicare si experienta Atributii: • Identificarea candidatilor si plasarea la locul de munca • Intocmirea dosarelor de selectie de personal • Intocmirea documentelor specifice: contracte de mediere, acorduri GDPR, colectare de documente necesare in faza de selectie • Determinarea necesarului de candidati • Parcurgerea etapelor de interviu • Aplicarea testelor pentru diferitele pozitii vacante Contact: • Candidaturile se depun la adresa de email: m.vladimir@orizontrecruiting-ro.com • Informatii suplimentare se pot solicita utilizand numarul de telefon: 0754052320

  • Asistent Manager pentru o firma de recrutare - Cunostinte de limba italiana si limba engleza la nivel mediu-avansat - Absolvent/a a facultatii de drept Pachet salarial motivant Disponibilitate pentru deplasari Aspect ingrijit Pentru mai multe detalii, va rog sa ne contactati la numarul de telefon +40754052320 sau sa ne trimiteti un CV la adresa de email m.vladimir@orizontrecruiting-ro.com

  • Salveaza cautarea