Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descriere loc de muncă Ne mărim echipa! Ești pasionat de domeniul resurselor umane? Iți punem la dispoziție o oportunitate de carieră. Ce căutam? - oameni curajoși care își pun în joc creativitatea și îndrăznesc să încerce; - persoane cu abilități excelente de comunicare (înțelegere a mesajului și transmitere); - persoane orientate către obiectiv, care găsesc soluții în orice situație; - atitudine pozitivă, responsabilitate; - dorință de dezvoltare și muncă susținută. Ce ar trebui sa faci? - derularea proceselor de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor disponibile; - suport în integrarea în noile echipe pentru debutanți; - mentorarea și asigurarea retenției noilor angajați; - participarea la îmbunătățirea și implementarea strategiilor de identificare de candidați. Ce oferim? - oportunitatea de a profesa într-un domeniu de viitor; - posibilitatea de a te dezvolta și a evolua constant; - câștiguri motivante bazate pe performanță. Tipul jobului: Cu normă întreagă.

  • Descriere loc de muncă Ne mărim echipa! Ești pasionat de domeniul resurselor umane? Iți punem la dispoziție o oportunitate de carieră. Ce căutam? - oameni curajoși care își pun în joc creativitatea și îndrăznesc să încerce; - persoane cu abilități excelente de comunicare (înțelegere a mesajului și transmitere); - persoane orientate către obiectiv, care găsesc soluții în orice situație; - atitudine pozitivă, responsabilitate; - dorință de dezvoltare și muncă susținută. Ce ar trebui sa faci? - derularea proceselor de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor disponibile; - suport în integrarea în noile echipe pentru debutanți; - mentorarea și asigurarea retenției noilor angajați; - participarea la îmbunătățirea și implementarea strategiilor de identificare de candidați. Ce oferim? - oportunitatea de a profesa într-un domeniu de viitor; - posibilitatea de a te dezvolta și a evolua constant; - câștiguri motivante bazate pe performanță. Tipul jobului: Cu normă întreagă.

  • Inspector Resurse Umane cu experienta vasta in domeniu, ofer servicii payroll prin colaborare de acasa sau cu deplasare la sediul clientului. • Intocmirea contractelor individuale de munca; • Intocmirea deciziilor de incetare; • Fise de post; • Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; • Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; • Contracte colective de munca; • Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; • Depunerea raportului Revisal in reges; • Intocmirea Regulamentului Intern; • Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; • Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; • Generarea statelor de plata lunare; • Pontaje, fluturasi de salarii; • Calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si/sau angajator; • Inregistrare si raportare concedii de odihna, concedii medicale, concedii fara plata, concedii de crestere a copilului; • Generarea ordinelor de plata/foilor de varsamant; • Intocmirea declaratiilor 112; • Informarea periodica a clientului privind modificarile legislative in domeniu; • Reprezentarea societatii la controalele ITM • Actualizarea codurilor ocupatiilor conform COR.Lucrez in programul SAGA Ideal ptr firmele de contabilitae care doresc externalizarea serviciului HR pentru diminuarea costurilor. Ma pot deplasa si cu contract full-time daca situatia o cere.

  • Inspector Resurse umane cu atestat si experienta doresc colaborare in domeniu atat part-time cat si full-time.Gestionez cu profesionalism dosarele de personal: • Intocmirea contractelor individuale de munca; • Intocmirea deciziilor de incetare; • Fise de post cu capitole din SSM • Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; • Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; • Contracte colective de munca; • Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; • Depunerea raportului Revisal in reges; • Intocmirea Regulamentului Intern; • Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; • Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; • Generarea statelor de plata lunare; • Pontaje, fluturasi de salarii; •Lucrez in SAGA

  • Redactez intr-un mod profesional, competitiv si atragator Cv-uri in limba romana, engleza si germana. Va ofer un CV personalizat, adaptat experientei dvs de munca, profilului dvs profesional si cerintelor specifice job-ului. De asemenea va pot scrie si scrisoarea de intentie. Prezentarea unui CV profesionist, coerent si cu un continut relevant pentru pozitia pentru care urmeaza sa aplicati, va asigura o sansa mai mare de angajare.

  • Fabrica de paine angajeaza personal pentru ambalarea produselor de panificatie. Beneficii tichete de masa, decontare transport. Mai multe informatii la tel. 0749020037

  • Angajam o secretara, harnica, curata, ordonata, isteata, sociabila, cunostinte bune de calculator pentru activitate de birou. Locatia este in Manastur str. Izlazului, nr 6, ap 1, Vizavi de statie Se trimite un cv pentru contactare la interviu s-au se vine personal intre orele 10-16

  • Evolution HCC angajeaza Junior Immigration Consultant pentru unul din clientii sai, o firma internationala de consultanta, in plina ascensiune, din Bucuresti. Clientul nostru este un actor principal în servicii fiscale, juridice, contabile și de salarizare, care asista la un portofoliu internațional divers de clienți, are o reputație deosebita in ceea ce priveste munca de inalta calitate, care foloseste talentul individului si energia echipei in folosul clientului. Cerinte Junior Immigration Consultant: -Studii superioare finalizate; -Experienta in domeniul HR de minim 2 ani; -Cunostinte juridice/legislatia muncii-salarizare; -Limba engleza nivel avansat; -Operare PC ( MS Office, Excel avansat ); -Cunoasterea pietei locale a fortei de munca, a pietelor fortei de munca din UE cat si din afara UE. Responsabilitati Junior Immigration Consultant: – Mentinerea contactului cu clientii, consiliere, oferirea de solutii specifice imigrarii; – Consultanta si pregatirea de dosare pentru obtinerea tipului potrivit de viza a autorizatiilor de munca, a permiselor de sedere, precum si a documentelor de prelungire a dreptului de sedere; – Asistenta si ajutor practic pe probleme legate de imigrari si fiscalitate, atat inainte cat si dupa procesul de imigrare; – Pregatire dosare pentru obtinerea certificatelor de atestare a platii impozitului, a certificatelor E 101 si E 102; – Tratarea aspectelor legate de impozite si contributii sociale datorate statului român. muncii; – Evaluare si planificare financiară pentru expatriați; – Asigurarea interfetei cu autoritatile publice ( Oficiul Roman pentru Imigrari, Ministerul Educatiei); – Informarea continua cu privire la noutatile legislative, pe probleme de imigrari sau de fiscalitate; – Pregatirea de buletine legislative; – Elaborarea diferitelor tipuri de template-uri pentru a fi folosite in structurile de imigrare; Beneficii: – Pachet salarial motivant; – Mediu de lucru dinamic, echipa tanara; – Posibilitatea dezvoltarii profesionale continua in cadrul unei companii in plina ascensiune.

  • Suntem în căutarea unei persoane organizate, dornice să crească într-o companie lider în transporturi internaționale, care să împărtășească cu noi pasiunea pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane. Cerințe Ce ne dorim de la tine? - Bune cunoștințe MS Office (Word, Excel) - Abilități de organizare, prioritizare și planificare - Capacitate de sinteză și analiză - Spirit de echipă și bune abilități de comunicare - Flexibilitate și atitudine pozitivă Ne-ar plăcea să ai: - Studii superioare finalizate - Experiență minim 1 an pe un post similar - Atestat/Curs inspector resurse umane Responsabilități Care va fi rolul tău? - Vei menține evidența dosarelor de personal și a documentelor pe care trebuie să le conțină acestea - Vei întocmi și vei elibera adeverințe de orice tip pentru angajații companiei și orice alte documente la cerere, conform legislației în vigoare - Vei realiza diverse rapoarte specifice activității de Resurse Umane - Vei participa la alte procese din departamentul de Resurse Umane (arhivare, diurne etc.) Ce îți oferim? - Apreciem și răsplătim performanța – îți oferim pachet salarial conform pregătirii tale - Oportunități de evoluție profesională rapidă – îndrumare permanentă din partea colegilor - Garantăm mediu de lucru plăcut, dinamic, activ, inovator, de tip participativ, orientat spre excelență

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Cluj-Napoca, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer. Cerinte domiciliul in Cluj-Napoca, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Si sofer fara limite de distanta ,Km.

  • Persoana cu dizabilități ( deficienta de Vedere, gradul 1) caut loc de munca în Cluj. Absolvent studii superioare.

  • Vand urgent diferete obiecte din bronz .Trimit in tara prin posta.

  • Persoana calificata si cu o vasta experienta in domeniu, ofer training si consultanta in urmatoarele domenii ; - transare -carne porc,manzat,oaie ,miel,pasare - pastrare -carne si mezeluri, - expunere -carne si mezeluri, - vanzare - carne si mezeluri, - pastrare si transare - vita maturata, in magazine de specialitate. De asemenea ofer training si consultanță la fabricarea de cârmați proaspeți, afumați, ciolane şi costițe de porc afumate, pastrame de porc şi berbecuț, jambon de porc, prosciutto crudo, conservare carne şi slănină, baițuri diverse, pastă de mici Disponibilitate - full time sau part time

  • Teacher requirements: 3-5 years of work experience, standard spoken English, TESOL. love teaching, work visa. Salary :6000-12000 lei, two days off a week, housing allowance, excellent working environment

  • Salveaza cautarea