Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Dolj

Categorii

Judete

Localitati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova, Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin / carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie / divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor. Plata cursului se poate face si in rate!!! Pret - 900 lei Durata cursului: 4 luni

  • Operator spălări industriale Profilul locului de muncă Informatii la numerele de telefon: 0759 072 432; 0731 685 368 sau ne trimiteti un email la job_agentur_cottbus@yahoo.com Büro Craiova Dolj 200692 Draiova Dolj Straße Carol I Nr. 28 Ansprechpartner: Frau Carla Floarea Telefon +40759072432 Herr Dan Dragotescu +40731685368 Postul: Operator spălări industriale Forma de angajare: Full-time, permanent, asigurare socială Domeniul: Servicii spălări industriale Mărimea companiei: Ca. 1500 angajaţi pe tot teritoriul Germaniei Locul de muncă: Köln, Merseburg, Bramsche Calificare: Practică pe o perioadă de 3 luni pentru a învăţa abilitățile de bază necesare: Şcolarizarea de Securitate în munca Şcolarizare SCC (Safety Certificate Contractors – certificat de siguranţă pentru contractori) Şcolarizare pentru purtătorii de aparate de respiraţie Şcolarizare pentru manipularea aparatelor cu jet de apă de înaltă presiune: Aplicaţii ale jetului de apă de înaltă presiune HSEQ: regulamente de siguranţă, instrucţiuni de utilizare şi echipamente de protecţie amenajarea şantierului/a locului de muncă folosirea furtunelor şi a spiralelor de înaltă presiune folosirea pistoalelor de înaltă presiune şi a întrerupătorului la picior introducerea dispozitivelor de siguranță montarea dispozitivelor/a barierelor, testarea funcționării echipamentului instrucțiuni de utilizare importante/echipamente de protectie pericole in cazul folosirii jetului de înaltă presiune lucrul cu pistolul/cu spirala la un schimbător de căldură folosirea dispozitivelor de siguranţă Remunerație pe perioada practicii: 900 € brut pe lună Cazare: In primele 6 luni va fi pus la dispoziţie un loc de cazare plătit de angajator Asigurări: Din data începerii practicii veţi contribui la casele de asigurări sociale, de sănătate, şomaj şi pensii germane. Veţi avea începând din acea dată dreptul de a folosi asigurarea de sănătate. Ţinând cont de anumite condiţii este posibilă şi o asigurare gratuită de sănătate pentru soţie şi copii Forma de angajare: După absolvirea practicii vi se fa oferi un loc de muncă permanent Timpul de lucru: 40 ore/săptămână Remuneraţie: Intre 12,42 € brut pe oră şi 15,82 € brut pe oră Tarif sindical: Tariful sindical BUCHEN cu IG Metall Remuneraţia orelor suplimentare de lucru, a celor practicate duminica și prime de vacanță Supliment pentru orele de lucru nocturne Suplimente pentru dificultate In primul an de angajare 25 de zile de concediu. Numărul zilelor de concediu va creşte cu vechimea în muncă până la 30. In primul an de angajare 250 € primă de concediu. In funcţie de vechimea in muncă această primă va creşte până la 1.600 €.

  • Wir sind ein zertifizierter Träger im Rahmen der Arbeitsvermittlung in Deutschland und suchen auf diesem Wege einen Personalsachbearbeiter oder Recruiter für ein Industrieunternehmen. Der/die Bewerber/in sollten Kenntnisse der deutschen Sprache haben, sowie in der Sachbearbeitung und im Recruiting von neuen Mitarbeitern. Wir bieten eine Festeinstellung mit einem Gehalt von 1,500 Euro brutto, einer Krankenversicherung und Rentenversicherung. Der oder die Bewerber/in muss eigenverantwortlich neue Mitarbeiter für das Unternehmen rekrutieren, eine Personalauswahl treffen, Post-ein,- und Ausgang bearbeiten, Anfragen abarbeiten, Telefonate in deutsch und rumänisch führen. Kenntnisse im Officemanagement müssen umfangreich vorhanden sein. Während der Arbeitszeit müssen ausgewählte Kandidaten eine Unterrichtung in deutscher Umgangssprache und Fachbegriffe erhalten. Wir erwarten einen detaillierten Lebenslauf, Zeugnisse und Qualifikationen an die E-Mail Adresse: kontakt@job-agentur-cb.de

  • Salveaza cautarea