Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Timisoara, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 45 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Timisoara, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • A technical and business expert - with more than 16 years of international experience from managing projects and teams in Europe, Asia, Middle-East, Africa and Central America - is offering support for a company, which desires to establish a local footprint in Timisoara city, Romania. A serious company will use my abilities, in starting-up a local branch or a Representative Office. I can devise the systems, processes, internal documentation, be liaison with local officials, getting permits, prospecting, answering to enquiries, hiring key people, advertise the brand on the local market, investigating best premises and service providers, acting as single point of contact, etc. Timisoara has numerous business opportunities, being the second industrial, IT and university hub in Romania, hosting numerous big international names and important romanian companies. It benefits from a population that has a western European mentality, many people being multi-lingual. Year by year, fresh graduates from city universities and high schools become new hires, thus a company here, will take advantage of the lowest European Union salary expectations. If you are interested in such an expansion for your company, you can send your query to the below email address, in a reciprocal understanding of seriousness and confidentiality. Extending my best regards to you. Digital Biz Consult (a t) gmail . com (please remove the spaces between the words and replace "( a t )" with the proper symbol to get the email right)

  • Estetika Profesional School Organizeaza cursuri de inspector/referent resurse umane in Timisoara Durata:4 saptamâni Diploma este acreditata, emisă de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei , recunoscuta in U.E! Inspectorul de resurse umane, sau unul dintre oamenii cheie dintr-o firma. Ce inseamna resurse umane sau HR, si care este importanta acestui department intr-o firma? Departamentul de resurse umane este unul dintre cele mai importante in orice companie. Recrutarea, angajarea de personal, dar si modalitatea de derulare a raporturilor de munca fac parte din activitatea Inspectorului de resurse umane, si stiind ca OAMENII sunt cei care fac ca o companie sa devina una de top, constientizarea importantei angajarii personalului potrivit pentru evolutia companiei este una din misiunile Inspectorului de resurse umane O companie, conform ultimelor studii poate deveni competitiva doar avand ca angajati persoane proactive, orientate spre viitor, cu viziune, inteligenti si organizati, inspectorul de resurse umane avand un rol foarte important in acest segment. In acest scop legea impune in companii obligativitatea angajarii unui Inspector de resurse umane. Obiectivele unui Inspector de resurse umane, pe care le urmarim in cadrul cursului sunt impartite pe mai multe module: Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului Organizarea recrutarii si selectiei personalului Intocmirea dosarului de pensionare Dezvoltarea profesionala Oferirea informatiilor privind problemele de personal Planificarea activitatii proprii Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand PC-ul Intocmirea statului de plata pentru personalul incadrat Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat Lucrul in echipa Aplicarea prevederilor legale referitoare la securitatea si sanatatea in munca si in domeniul situatiilor de urgenta Intocmirea documentelor de evidenta a personalului Gestionarea documentelor de evidenta a personalului Organizarea recrutarii personalului Intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor-REVISAL Intocmirea statului de plata pentru personalul angajat Administrarea bazei de date de evidenta a personalului Competenta de a invata Competente sociale si civice Competente antreprenoriale Planificarea activitatilor Comunicarea cu angajatii Pentru informatii si inscrieri va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon: 0746.626.166

  • Director de Vinzari( Se cere seriozitate) . .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  • caut job part time s-au colaborare.experienta in toate procedeele manuale: mig mag, tig wig,electrod diferite materiale

  • Centru de pregatire profesionala din Bucuresti angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte, pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centraa. Preferam si pensionar din invatamant, armata, industrie sau persoana autorizata ISCIR ca si RSVTI, RVT, RSL. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • Angajam persoana responsabila pentru desfasurarea activitatii de consultanta pe linie PSI si SSM Securitate si sanatate in munca elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite instruirea introductiv generala de protectia muncii, precum si testarea cunostintelor, completarea fiselor individuale de securitatea muncii instruirea conducatorilor de locurilor de munca privin organizarea activitatii de securitate si sanatate in munca la nivel de societate elaborarea programului de instruire si testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (unde este cazul) stabilirea si intocmirea evidentei zonelor cu risc ridicat si specific prevazute de lege intocmirea listelor cu meseriile si a profesiile prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor (unde este cazul) intocmirea listei cu posturilor de lucru care la recomandarea medicului de medicina muncii necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic (unde este cazul) identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmire Prevenirea si stingerea incendiilor elaborarea a instructiunilor proprii de aparare impotriva incendiilor evaluarea riscurilor de incendiu si stabilirea masurilor tehnice si organizatorice de aparare impotriva acestora instruirea, pregatirea si verificarea lucratorilor din punct de vedere PSI intocmirea documentelor de aparare impotriva incendiilor completarea fiselor individuale de PSI Se ofera: Pachet salarial atractiv Suport tehnic si logistic Masina de serviciu Laptop telefon de serviciu Cautam o persoana responsabila, serioasa, cu bune abilitati de comunicare, sociabila

  • LifeinJOB Romania angajează pentru clientul său o companie care desfășoară activități de producere și prelucrare a sticlei și realizarea de tâmplarie din PVC, agent de vânzări. Te așteptăm și la sediul firmei noastre, pe Blv. Eroilor de la Tisa nr 37 A, et. 1, Timișoara, de luni până vineri, între orele.

  • ‍Curs Inspector/Referent Resurse Umane #EstetikaProfesional #CursInspectorResurseUmane #CursuriAcreditate ▪️‼️Reducere 30 %la cursul de Inspector Resurse Umane ▪️Pret promoțional:490 lei( plata și in rate) ▪️Durata:4 saptamâni Diploma este acreditata, emisă de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei , recunoscuta in U.E! ☎️Ptr detalii și alte INFO tel secretariat:0720 916 736

  • Dacă: - cunoști limba italiană la un nivel mediu spre avansat; - ai bune cunoștine de operare PC - ai abilități foarte bune de comunicare - ești o persoană ambițioasă, punctuală - ai o atitudine pozitivă Vei: - verifica veridicitatea datelor și informațiilor introduse în baza de date Ofertă: - salariu motivant; - tichete de masă; - bonus de performanță; - mediu de lucru plăcut înt-o echipă tânără și dinamică; - posibilitatea de a te dezvolta personal. Dacă ești interesat/ă sună acum pentru detalii la numerele de telefon 0724 994 858 \ 0730 449 941 sau trimite-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail Te așteptăm și la sediul firmei noastre, pe Blv. Eroilor de la Tisa nr 37 A, et. 1, Timișoara, de luni până vineri, între orele 09:00 - 18:00.

  • Agentia de munca temporara, Steelworkers, activeaza in domeniul resurselor umane din Romania, fiind o companie specializata pe recrutare si gestiune personal calificat. Steelworkers ofera candidati bine pregatiti - companiilor angajatoare si oportunitati de angajare, candidatilor. Avantaje pentru firma dumneavoastra: - acces rapid la forta de munca; - reducerea costurilor legate de salariati; - responsabilitati contractuale minime.

  • Suntem o companie in continua expansiune cu un colectiv tanar si orientat catre performante. Daca vrei sa inveti ceva nou si sa te alaturi echipei noastre , avem nevoie de colegi noi : Cerinte : - Studii finalitzate - Permis auto - cat. B - Disponibilitate la deplasari de L-V - Rezistenta la stres - Dorinta de afirmare - Orientare catre performate - Experienta in interactiunea cu clientul - orientare catre client - Dorinta de munca in echipa tanara si de invatare , perfectionare constanta - Responsabilitate , seriozitate si asumarea deciziilor luate Oferta: - full-time - salar fix + comision + beneficii C.V - cornean_cristin @ yahoo.com informatii suplimentare tel.

  • Gestionare dosare personal, modificari contracte individuale munca, fise post, transmitere revisal, eliberare adeverinte, calcul tichete masa, calcul salarii.

  • SC Permawork SRL caută recrutori pentru punctele de lucru din județele: Arad, Sibiu, Mehedinți, Satu Mare, Maramureș, Cluj, Suceava, Bacău, Iași, Bistrița Năsăud, Alba, Olt, Argeș, Constanța, București. Responsabilități: - desfasurarea proceselor de recrutare si selectie; - conceperea si postarea anunturilor de recrutare pentru posturile vacante; - selectarea candidatilor pe baza CV-urilor; Se oferă contract de muncă perioadă nedeterminată, salariu + bonusuri. Persoanele interesate sunt rugate să depună CV-ul pe adresa de mail: timis@permawork.de Pentru mai multe informații ne puteți contacta la numărul de telefon 0744 256 348.

  • Licentiata in stiinte juridice, 42 de ani caut job in domeniul juridic sau in achizitii, secretarat/administrativ. Am experienta.

  • Buna ziua...locuiesc la 16 km de timisoara si am nevoie de cineva sa ma ajute cu Luca fiul meu de 3 ani jumatate... Orar de dimi de la 6 la 15 si dupa masa de la 14 la 22.

  • Testăm piața din Timișoara pentru lansarea unei aplicații de servicii la cerere. ADRESA DE ÎNSCRIERE LA FINAL. Căutăm oameni interesți și dornici să folosească o platformă digitală pentru a câștiga un venit în plus ajutând pe alții, prestând servicii diverse. Vei putea lucra după propriul tău program și îți vei stabili singur cât de valoros este timpul tău, prin setarea unui preț/ora de muncă. Tu vei alege lucrările care îți plac și doar pe cele care ești sigur că le vei duce la bun sfârșit. Totul se va face printr-o aplicație ușor de folosit, unde îți vei programa lucrările, și unde vei aduna și banii pentru lucrare. Căutăm oameni pricepuți pentru următoarele servicii: - montaj/reparații instalații electrice de joasă tensiune - curățenie (case, apartamente) - montaj mobilă - instalator - montaj diverse (tablouri, suport televizor, etc.) - reparații/lucrări diverse interioare (vopsit pereți, montat mobilă) - servicii grădinărit - servicii călcat rufe Și multe altele. Serviciile oferite prin platformă pot fi multe altele decât cele menționate. Totul va depinde de cel care va cere ajutor și de cel care poate rezolva acea lucrare. INTRĂ pe www.taskaid.ro pentru a afla mai multe detalii despre această idee și cum funcționează ea. Dacă dorești să te înscrii ca prestator de servicii (tasker) INTRĂ AICI https://www.taskaid.ro/inscrie-te-ca-tasker

  • Salveaza cautarea