Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Tulcea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  •  CERINTE: - studii superioare - experienta in doemniu de minim 5 ani - cunoştinţe operare PC (Pachet Office); - cunoaşterea prevederilor Codului muncii in vigoare si a altor legi referitoare la relatiile de munca; - capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; - capacitate de a respecta termene limită; - atenţie către detalii; - posedă aptitudini de planificare, organizare şi control al activitaţii, de luare de decizii, iniţiative. Avantaje: • Pachet salarial motivant • Tichete de masa • Dezvoltare profesionala intr-o echipa tanara si dinamica. Pentru programarea unui interviu sunati la nr. de telefon 0744573665 si trimiteti un CV pe adresa de e-mail

  • Centru de pregatire profesionala din Bucuresti angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centrala. Preferam si pensionar din invatamant, armata, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • INSPECTOR RESURSE UMANE Locatia : Santierul Naval Tulcea Candidatul ideal O persoana cu experienta in domeniul Inspector Resurse Umane / Contabilitate primara; Cunostinte in legislatia codului muncii; Curs Inspector Resurse Umane; Cunostinte de limba italiana reprezinta un avantaj; Cunostinte in utilizarea MS Office (Word, Excel); Corectitudine; Responsabilitate; Abilitati de comunicare; Responsabilitati / Beneficii Selecție și recrutare de personal;Intocmirea contractelor individuale de munca si a documentelor de angajare, Acte Aditionale, Decizii Incetare contracte de munca; Administrarea si arhivarea dosarelor de personal; Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.); Actualizarea si mentinerea bazei de date specifice domeniului; Oferim Salariu fix in funcție de experiența anterioară in domeniu; Bonuri de masa și alte beneficii;

  • Salveaza cautarea