Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • pentru bucuresti zona centrala secretara-asistent manager servicii personale. posibil si program part-time

  • Candidatul ideal - Excelente abilități de comunicare și negociere; - Persoană bine organizată, cu abilităţi de a-şi stabili prioritățile și coordonarea sarcinilor; - Corectitudine, implicare, seriozitate, responsabilitate; - Experienţă în vânzări, case de marcat; - Cunoașterea legislației fiscale; - Studii universitare absolvite; - Cunoştinţe de utilizare a calculatorului (MS Office); - Limba Engleză nivel avansat - Permis de conducere cat B /Disponibilitate la deplasari

  • Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul

  • Angajam full time domnisoara prezentabila, lb. engleza, pc. , ptr. postul de secretariat/asistent personal! Salariu motivant, contract de munca perioada nedeterminata. Ptr restul detaliilor rog sunati. Multumesc

  • AlmavivA Services Iași – companie multinațională, prezentă din 2016 pe piața din România este în căutare de noi colegi pentru activitatea de asistență clienți în inbound. Dacă ești o persoană dinamică, serioasă și vorbești limba italiană, te așteptăm în echipa noastră! Responsabilități: • Preluarea apelurilor telefonice și soluționarea problemelor cu care se confruntă clienții celor mai mari companii de telefonie mobilă din Italia; Se oferă: • Salariu motivant, peste media locală; • Tichete de masă; • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; • Bonusuri în funcție de performanță. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa: sau ne poți contacta telefonic la numerele: 0752/ 472 249 sau 0751/ 962 374.

  • ASISTENT manager, secretara agentie imobiliara, cu/ fara experienta domeniul imobiliar, cunostinte contracte, MS Office, contabilitate primara, editare site, dinamica, spirit de echipa, bun organizator, aspect fizic placut

  • Caut post recepționera la diferite saloane ,cabinete,instituții programări telf.informatii etc.contact..0723423323

  • - Oferirea de suport in cadrul departamentul de resurse umane; - Oferirea de suport telefonic, pentru toate procesele departamentului de resurse umane; - Administrarea documentelor. Beneficii: -Salariu atractiv -Oportunitatea de crestere si dezvoltare profesionala -Mediu de lucru dinamic si multicultural -Training -Tichete de masa -Asigurare medicala

  • Atributii: > preia apelurile diversilor clienti > transfera apelurile clientilor catre persoanele specializate daca este cazul > solutioneaza problemele clientilor si mentine legatura cu acestia Candidatul ideal: > cunoaste limba italiana la nivel B2- C1 > cunoaste pachetul MS Office > este responsabil, creativ si devotat > prezinta dorinta de dezvoltare

  • Cautam colegi care sa: - cunoasca limba italiana la nivel avansat - sa fie orientati spre nevoile si cerintele clientilor - soft skills: flexibilitate, devotament, dorinta de dezvoltare Responsabilitati: - vei oferi suport tehnic clientilor companiei - te vei ocupa de mentinerea unei bune relatii cu clientii - vei comunica cu departamentele interne in scopul rezolvarii cerintelor - transferi apelurile clientilor catre persoanele specializate daca este cazul Beneficii: - program flexibil - mediu de lucru care permite dezvoltarea personala si profesionala - bonusuri de performanta - bonuri de masa Asteptam sa te cunoastem!

  • Ce cautam? - persoane organizate, flexibile si orientate spre relationarea cu ceilalti - cunostinte de limba engleza la nivel avansat - bune de cunoastere al pachetului MS Office De ce te vei ocupa? - vei oferi suport clientilor companiei din punct de vedere tehnic, dupa ce vei urma trainingul pus la dispozitie - vei mentine o buna relatie cu clientii - colaborezi cu departamentele interne in scopul solutionarii problemelor prezentate - redirectionezi clientii catre personalul specializat daca este cazul Ce iti oferim? - un mediu de lucru prietenos - consolidarea primilor pasi din cariera ta - traininguri de specialitate - program flexibil - bonusuri de performanta Consideri ca ti se potriveste?

  • - Deruleaza activitati administrative și de organizare a biroului si secretariat direct, relaționare cu departamentele companiei; - Pastreaza evidența documentelor interne și arhivarea electronică a acestora; - Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companiei, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita - Canditatul va raspunde si asigura buna desfasurare a intregii activitatii din birou: raspunderea la mail-uri interne si externe, relatia cu funizorii diversi, arhivarea documnetelor, completarea si transmiterea diverselor documete, relatia cu SSM/PSI, departamentul financiar contabil si de resurse umane,, etc.; - Asigurara interfeța cu clienții, furnizorii și partenerii societății, cu structurile externe (administrația publică, etc); - Urmareste, verifica derularea contractelor cu furnizori de servicii; - Relatia cu furnizorii de materii prime si materiale de consum; - Relatia cu clientii/partenerii straini (Franta, Romania, etc); - Urmarirea comenzilor si livrarilor catre client: evidenta fizica si scriptica a productiei, completarea de documente de transport, etc. Analiza informatiilor de logistica din sistemul informatic, prelucrarea datelor in Excel, structurare date si intocmire rapoarte; - Desfasoara activitati in limitele competentelor profesionale la solicitarea superiorului direct. - Efectueaza diverse situatii, rapoarte cu caracter administrativ, repetitiv, Profil candidat : - Corect, ambitios, atent la detalii, proactiv, multitasking; - Dornic sa invete lucruri noi si dispus sa fie prezent in zona de productie pentru indepinirea anumitor task-uri; - Cunostinte bune de limba engleza , franceza nu este obligatorie dar este un plus; - Bune abilitati de comunicare. Beneficii - Pachet salarial motivant; - Sistem de bonusare; - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic.

  • Companie cu domeniul de activitate in domeniul auto angajeaza secretara full time. Responsabilități și sarcini: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - cunostinte de contabilitate primara constituie un plus - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ Persoanele interesate sunt rugate sa lase un cv cu poza full body aici si un numar de contact. Cele selectate vor fi sunate de noi.

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - germana si engleza avansat - salariu - 1200 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Bonus la Angajare: 700 EURO Locatie job:GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: Program: de luni – duminica 9:00- 23:00 (in ture) Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Bonus la Angajare: 600 EURO Locatie job:GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: Program: de luni – duminica 9:00- 23:00 (in ture) Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center- lb romana-pe diverse proiecte Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor (prin telefon). Cerinte: diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (370 euro net/program full time) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Daca cunosti limba germana la un nivel mediu sau avansat (B1-B2), avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj, principal furnizor de servicii de outsourcing. Ce cautam: -germana la nivel mediu-avansat -bune abilitati de comunicare&organizare -entuziasm si energie pozitiva :) Ce oferim: -training platit -bonusuri de performanta -posibilitate de avansare *Experienta nu este necesara

  • Daca cunosti limba engleza la un nivel avansat (C1), avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Oradea, principal furnizor de servicii de outsourcing. Ce cautam: -engleza la nivel avansat -bune abilitati de comunicare&organizare -entuziasm si energie pozitiva :) Ce oferim: -training platit -bonusuri de performanta -posibilitate de avansare *Experienta nu este necesara

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net intre 700 - 875 euro -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1200 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti, sectorul 5. Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Salveaza cautarea