Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Studio foto de arta angajeaza doamna sau domnisoara pe postul de asistent manager. Nu este necesara experienta. Se cer cunostinte minime de utilizare pc Program part time sau full time. Mediul de lucru foarte ok. Locatie centrala. Salarizare deosebita.

  • 5

    Firma cauta asistenta virtuala (desfasurarea activitatii de acasa in mediul online) vorbitoare de limba germana, operare PC, cu urmatoarele atributiuni: - preluare apelurile telefonice - verificare, sortare, trimitere si raspunderea la emailuri - programarea intalnirilor cu clientii - redactarea de documete - activitati de cercetare, sortare si prelucrare a datelor, informatiilor dorite - redactare si trimitere de oferte catre clienti - administrarea paginii de facebook, Instagram etc - - publicare de materiale publicitare, articole si anunturi pe diverse platforme/site-uri de specialitate

  • 3

    Se cauta o secretara part-time . Lucrul va fi din confortul propriei locuinte in proportie de 80%. Este de dorit o persoana care are dorinta de a invata lucruri noi si a se autodepasi . Lucrul presupune implicare in diverse activitati in asa masura incat persoana sa poata participa la cursuri , seminarii ,sesiune fara a fi stresata de acest job. Pentru aplicare lasati un mic CV SAU o scrisoare mica de intentie in care sa reliefati ce studii urmati , anul precum si disciplinile curiculare sau extracuriculare care va pasioneaza.

  • 1

    Studio foto de arta angajeaza domna sau domnisoara pe postul de asistent manager. Nu este necesara experinta. Se ce cunostinte minime de utilizare pc. Program part time sau full time. Mediul de lucru super fain. Salarizare deosebita.

  • 1

    Sociolog caut colaborare cu secretara/asistenta perosnala pentru servicii de destindere si relaxare. Colaborare part-time, 4 ore/zi -200 lei

  • 2

    Se cauta secretara personala, comunicativa, sociabila, open minded. Se ofera beneficii motivante, plata la zi. Mai multe detalii in mesaj privat sau WhatApp la 0790.402.380

  • 2

    Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare; *Datorita contextului nefavorabil din prezent, perioada de training va fi efectuata remote

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba suedeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba suedeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare;

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba daneza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba daneza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare;

  • 38

    Angajez urgent operator calculator birou public inmatriculari auto.Doar cu experienta in munca de birou(exclus ospatare),cu atentie distributiva,atitudine proactiva,rezistenta la stres,fara prejudecati,preferabil cu experienta conducere auto.Ofer cazare si auto serviciu pt persoanele din alte localitati.CV+FOTO LA teogeorgeteo&gmail.com

  • 4

    aspect placut, motivata, discreta. varsa si studiile nu sunt criterii esentiale.

  • 1

    Candidatul ideal • Studii superioare; • Dinamism şi spontaneitate; • Abilităţi de comunicare şi relaţionare; • Abilităţi de coordonare şi muncă în echipă; • Cunoştinţe de operare calculator; • Prezenţă agreabilă, spontaneitate; • Cunoaşterea unei limbi străine - engleză şi/ sau franceză, constituie un avantaj; • Disponibilitate de deplasare în teren pentru prezentare de oferte către client; • Experienţa într-o poziţie similară constituie un avantaj. Descrierea jobului • Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator; • Preluarea apelurilor telefonice; • Consilierea telefonică a clienţilor; • Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei; • Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: • Studii superioare (finalizate sau în curs); • Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; • Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; • Iniţiativă, atenţie la detalii; • Dorința de dezvoltare și de evoluție în carieră; • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; • Persoană organizată, dinamică, loială, cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; • Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie un avantaj); Descrierea jobului Responsabilități: • Dezvoltarea și conducerea către o relație de bază cu clienți profitabili; • Fidelizarea clientului; • Realizarea de rapoarte săptămânale de activitate referitoare la fiecare client în parte și progresul în atingerea obiectivelor propuse; • Înțelegerea nevoilor clientului și stabilirea agendei, în funcție de fiecare client în parte; • Strângerea datelor necesare și întocmirea ofertelor pentru client; • Identificarea noilor oportunități de afaceri pentru firmă, ținând cont de potențialul clientului; • Promovarea creativă a serviciilor și a imaginii companiei; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare; • Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele firmei în vederea satisfacerii la nivel înalt a necesităților clienților. Ce îţi oferim ? • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă aflată într-o continuă expansiune; • Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei; • Pachet salarial motivant; • Telefon mobil, laptop; • Training şi cursuri de specialitate gratuite. Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră!

  • Candidatul ideal: * Cunostinte pe calculator (rapiditate) : scanat , mailuri, confirmat comenzi * Abilitati in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Outlook, Excel, Word) *Limba engleza - nivel mediu *Cautat curse si transmise mai departe catre soferi (mentinut status la clienti) pe site : Bursa , Trans , TimoCom * Excelente capacitati de planificare si coordonare; * Foarte bune abilitati de comunicare si organizare; * Capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan; *Organizat,autodidact,gandeste pozitiv ,flexibil,dinamic,responsabil *Capacitatea de a lucra in conditii de stres si termene limita *Experienta in domeniul transporturilor constituie un avantaj Descrierea jobului: * Organizeaza, coordoneaza si planific activitatea de transport zilnica * Receptioneaza si administreaza solicitarile clientilor * Monitorizeaza pozitia camioanelor si programul de activitate zilnice al soferilor pe care ii coordoneaza *Transmite detaliile legate de transport soferilor si mentine legatura directa cu acestia * Inregistreaza informatiile specifice curselor si conducatorilor auto in softurile interne * Solicita furnizorilor cu care lucreaza documentele stabilite procedural . *Mentine confidentialitatea informatiilor si a datelor de lucru.

  • 6

    Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - • Oferim formare la locul de munca , astfel incat orice candidata, chiar si fara experienta anterioara , dar avand inclinatii si aptitudini pt munca de birou , are o sansa reala sa deprinda o profesie de functionara si sa avanseze in cariera . • Programul este doar schimbul 1 ; Doar de luni pana vineri ; • Iar Weekend-ul e liber , servici ideal pt doamne . C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - F Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - Foarte bune cunostinte (spre fluent ) de Limba ENGLEZA Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea si vorbirea cat mai buna a Limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat -pt entry level- de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz –al persoanelor fara experenta- fiind la inceput de drum professional , este o oportunitate de a purcede la formarea unei cariere profesionale . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata, muncind in acelasi timp. Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • 6

    Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: -2300RON + 300BONURI - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • 5

    Angajez studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare de limbi straine. Informatii la: office@rims.ro 0744 598 768 sau 0264 593 454.

  • 8

    Angajez Secretara Tanara sau studenta Aspect fizic placut Cu sau fara experienta Comunicativa Amabila Open minde Atitudine pozitiva Promtitudine Salariu atractiv 3000 - 4000 de Lei + Bonusuri Se vor lua in considerare doar Cv-urile insotite de poza Adresa de mail ptr atasare Cv. Descrierea jobului. • organizarea si coordonarea activitatii de secretariat.  • realizarea periodica a graficului necesitatilor de consumabile. • gestionarea apelurilor telefonice. • actualizare si intretinere baza de date de clienti. • e-mailing, corespondenta comerciala

  • 5

    Societate consulting -licitatii, angajeaza secretara fara experiental de preferat studenta ,salariu deosebit de motivant.. Tel 0771402410

  • Salveaza cautarea