Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 4

    Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • We #leoHR are looking for candidates in the financial department. Location: Curtea de Arges We are looking for candidates with experience in accounting and who can speak English fluently. Responsabilities  Balance sheet accounts reconciliation.  VAT Declaration.  Assist in Consolidation.  ICO Reconciliation.  Management of the fixed assets.  Monthly/Quarterly/Year end analysis & closing activities.  Support forecasting and treasury.  Assisting to the preparation of the accounts and internal and external reporting.  Support the commercial and operational teams by sharing and monitoring monthly KPIs.  Analyse processes to optimise. Required Skills  University degree in Accounting/ Finance or an economic direction;  At least 3 years of working experience in a similar function;  Knowledge on Romanian VAT and income taxes;  Experience with Oracle/ ERPLN is a plus;  Very Good written and oral English language skills;  Strong communication skills;  Drive, proactivity and a focus on continuous improvement.

  • 5

    Cautam o persoana responsabila si serioasa pentru activitate de birou/secretariat, contabilitate primara Cerinte: cunostinte operare PC - Office Constituie un avantaj: cunostinte de contabilitate primara Va rugam atasati CV-ul in mesaj.

  • 3

    Ne cautam colega la secretariat! Vrem sa ai urmatoarele: - Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; - Atentie distributiva; - Permis de conducere categoria B ( reprezinta un avantaj). - Cunostinte de operare calculator si introducere date (excel, word) - Abilitati foarte bune de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor; - Atentie la detalii; - Capabilitatea de a lucra individual si de asemenea in cadrul unei echipe; - Disponibilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic cu volum de munca variabil si termene limita de predare; - Experienta anterioara de minim 1 an pe o pozitie similara. Sarcinile tale o sa fie urmatoarele: - Sa asiguri suport pentru toate departamentele companiei; - Sa asiguri produsele de protocol, curatenie si papetarie; - Gestionezi apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, documente interne; - Introduci date in Excel din diferite surse; - Sa asiguri activitatea de protocol pentru diverse vizite in cadrul biroului; - Tehnoredactezi diverse documente. Asteptam, cu drag, sa te cunoastem.

  • MOUSE BUS LINES SRL angajeaza secretara din Bucuresti pentru urmatoarele atributii. Atributii: 1. Raspuns la telefoane; 2. Evidenta : ITP, RCA, CASCO pentru autovehiculele care se afla in dotarea parcului auto al societatii; 3. Limba engleza-nivel mediu 5. Operare calculator Excel/Microsoft Office 6. Nu necesita experienta in domeniu. Calitati: Consecventa, Perseverenta, interes catre invatare si dobandirea rezultatelor pozitive, punctualitate, implicare, gandire analitica, organizarea timpului in propria activitate si detinatoare de permis de conducere categoria B. Tel. 0733 778 778

  • 14

    Societate cu activitate in domeniul transportului international de persoane (curse turistice), avand punct de lucru in Timisoara, angajeaza o persoana care sa suplineasca managerul principal in organizarea si administrarea activitatii (comenzi transport, evidenta masini, relatia cu soferii, partenerii, corespondenta interna si externa, apeluri etc.) Cerinte necesare: persoana serioasa si responsabila, ordonata si punctuala, abilitati de comunicare si relationare; cunostinte operare PC , cunostinte limba engleza sau germana. Jobul este part-time, se potriveste pentru studenti, experienta in domeniu nu este necesara, Va rugam sa trimiteti CV, foto, copie CI, copie documente studii sau cursuri la adresa de e-mail. Info suplimentare la nr de telefon.

  • 1

    CINE SUNTEM: Suntem o echipa tanara, dinamica, creativa, 100% legala, si foarte muncitoare. Atat Bsmart Studio cat si modelele noastre au primit numeroase nominalizari la Oscarurile domeniului, cat si premii, confirmare a muncii sustinute din ultimii ani. om lasa insa cifrele sa descrie succesul nostru: $5110/LUNAENITULEDIUl modelelor Bsmart. Acum dorim sa ne extindem echipa, cautand o persoana care sa ne semene, sa aiba sau sa doreasca sa aiba acelasi cult al performantei. Abilitate demonstrată dе a genera entuziasm in randul colegilor Foarte organizat și o atenție la detalii. Capacitatea dе a lua decizii prudente și solide fără supraveghere directă, atunci când este necesar, intr-un mediu rapid si dinamic. Mobilitate in deplasari in Bucuresti Cerinte obligatorii: Absolvent studii superioare; Cunoastere:Word, Excel, internet, Descrierea jobului Activitаti de sеcrеtariаt,rеsursе umаne,comunicаrе,reprezеntаre Proiеctează și implementează politicile de birou Contribuie la efortul echipei prin realizarea de rezultate

  • 13

    Angajez colaboratoare pentru activitate GDPR protectia datelor cu caracter personal , cu sau fara experienta , program flexibil, se asigura pregatire , in vederea incheiere contracte!

  • 20

    Om de afaceri, rafinat,38 ani, cu posibilitati materiale generoase, caut o asistenta personala, 18-30 ani, inteligenta, frumoasa, prietenoasa, pentru o colaborare pe termen lung. Rog prezentare cu poze pe email. Salariu lunar 5.000 ron, program part time.

  • 1

    angajam director vanzari, agent vanzari,asistent manager. relatii la telefon:0721623735

  • 1

    Director compania straina 35 ani caut o asistanta manager Cu program filexibil si cu salariul atractiv Aspect fizic placut fara obligatii,pana 40 ani

  • 4

    angajes secretara max 35 ani cu carte de munca la o firma de construti italiana (trebui cv) 0743251083 max

  • 10

    Firma import - export angajează asistent manager, prezentări oferte, contracte, agenda zilnică. Salariul atractiv.

  • 2

    Agentie imobiliara, angajeaza broker imobiliar de sex feminin,cu sau fara experienta. Conditii: abilitati de comunicare excelente cu clientii si aspect fizic placut.

  • 2

    FIRMA DEALER AUTO angajaza secretara , rog persoana serioasa dinamica domiciliu in Cluj-Napoca , program part time sau flexibil discutabil dupa un interviu . Trimiteti CV la adresa de e-mail sau pe PUBLI24 , sau INFO@MOGA-SELAUTO.RO adresa de e-mail infoarondmoga-selauto.ro

  • 3

    Societate Comerciala din Cluj-Napoca cu domeniul de activitate: imobiliare, amenajari peisagistice si turism angajeaza urgent Contabila/Assistent Manager. Se ofera: -pachet salarial atractiv -masina de servici Trimiteti CV-urile dumneavoastra cu poza la: rotaryconstruct at yahoo.com Mai multe detalii la tel. : 0757325870

  • 20

    Agentia imobiliara Avantaj Prest Corporation angajeaza secretara/ secretar(administrator baza de date) in conditii avantajoase.Asteptam cv-ul tau la adresa de mail avantajprestcorporation @ yahoo.com sau la sediul firmei din Constanta,b-dul Lapusneanu nr 100,bl AL 2 ,parter (vis-a-vis de scoala Spectrum).telefon: 0799299666 sau 0241/515262

  • Companie din Bacău angajează vorbitor de limba franceza pentru postul de Reprezentant comercial, NU este call center Ce trebuie sa știi: • Limba franceză nivel avansat scris vorbit • Cunoștințe de operare PC. • Experiența nu este obligatorie Constituie avantaj: Daca ești student/a sau absolvent/a al Facultății de Litere; BENEFICII: • salariu motivant; • training intern oferit; • oportunitatea de dezvoltare profesionala; • numeroase alte facilități financiare și profesionale! Va rugam, citiți cu atenție anunțul și aplicați doar dacă corespundeți, conform celor menționate mai sus. CV se trimit la adresa de email secretariat ecim @ gmail . com

  • 1

    Suntem in cautare de o noua colega pentru a-si defasura activitatea in salnul nostru de coafura frizerie. Oferm scaun in regim de inchiriere cu spatiu adecvat.

  • 4

    Caut asistenta manager / secretara personala part time 18 - 34 ani. activitati de secretariat, asistenta personala pt manager gentleman, serios, singur. Atitudini candidata: - tanara, prezentabila, singura, inteligenta, sociabila, deschisa, open minded. Rog mesaje aici cu date de contact

  • Salveaza cautarea