Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Manager, caut activitate de colaborare in weekend, program (4 - 5 ore) part-time cu secretara. Cerinte: buna abilitati comunicare; Bune abilitati relationare; Atenta; Studii medii sau superioare; Bune abilitati integrative Aspect fizic placut

  • Disponibil online

    Job in domeniul online

    Caut job in domeniul online, contabilitate primara, asistent resurse umane, orice alt domeniu care se preteaza cu munca la domiciliu. Multumesc anticipat. Rog seriozitate.

  • 1

    Profilul cautat - Persoana organizata, responsabila - Cunostinte operare PC (Microsoft Office, Internet) - Abilitati de lucru in echipa Responsabilitati - Preluare comenzi - Actualizare informatii stoc pe site - Responsabilitati administrative Oferta - Program L-V 09,00 - 18,00 Sa 09,00 – 15,00 - Transport asigurat - Locatie Afumati, Ilfov

  • Consultant international angajez asistenta frumoasa, open mind, cu abilitati deosebite. Cer flexibilitate si discretie. Salariu motivant. Email cu detalii complete pe consultman@mail.com

  • 2

    Candidatul ideal: - studii cel putin liceale/postliceale absolvite - cunostine operare PC, in special Excel. - limba engleza este obligatorie. - persoana organizata, comunicativa. - atitudine pozitiva, spirit de echipa. Cautam o persoana tanara, prezentabila si responsabila pentru realizarea taskurilor stabilite impreuna cu Directorul de Departament. Salariul poate creste considerabil in functie de capacitatea de preluare a sarcinilor. Locatie job: Plaza Offices, sector 6.

  • Candidatul ideal: Deschidere in ceea ce priveste aprofundarea cunostintelor in domeniul companiilor din grup; Aptitudine de lucru cu documente; Culegere, prelucrare si transmitere informatii; Capacitate de analiza si sinteza; Aspect fizic placut; Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet; Cunoasterea limbii engleze la un nivel cel putin mediu; Responsabilitati: Gestioneaza agenda Administratorului/Directorului General; Se ocupa de organizarea intalnirilor interne si externe; Efectueaza programarea intalnirilor, conform solicitarilor primite; Mentine o relatie de cooperare cu toti colegii din celelalte departamente, transmite si urmareste finalizarea prioritatilor fixate de manager in cadrul companiei

  • 1

    Dorim să ne mărim echipa de operatori Relații Clienți Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Menținerea legaturii cu clienții Daily Caffe și redirecționarea lor către colegii din teritoriu. - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. - Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe. - Alte activitati, în funcție de experiența și motivația de dezvoltare personală și avansare. - Identificarea nevoilor / problemelor operatorilor de cafea Daily pe teritoriul Romaniei; CERINTE: - Studii superioare și medii, absolvent in cadrul Universității/Colegiului National; - Cunoștințe de limba engleză - Cunostințe economice sau informatice prezintă un avantaj. - Experiență în client service sau call center. - Abilități de utilizare a calculatorului (suita Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint). - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) - Salariu motivant; - Bonusuri în funcție de performanță și atingerea target-ului standard; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit - Relatii la telefon 0751 111 344

  • 13

    Atributii: Analiza, evaluare si tehnoredactare materiale promotionale si e-mail-uri Asistenta in negociere,training in participari la conferinte,saloane, targuri, etc. Intermedierea comunicatiilor electronice intre manager si colaboratori. Pastrarea agendei de lucru la zi. Cerinte: Studii superioare, cunoasterea limbii engleze Avantaje: Salariul este atractiv. Contractul de munca este pe perioada nedeterminata, Se ofera training-uri. Cheltuielile de transport sunt asigurate.

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piața din România în domeniul vânzări servicii, angajează Secretară. Te potrivești cerințelor postului pentru că: - ai studii superioare în curs sau finalizate; - cunoști limba engleză la nivel conversațional; - ai competențe de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - ești o persoană responsabilă, proactivă, dedicată și orientată spre rezultat; - ai abilități foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; - comunicarea este unul din punctele tale forte, îți place munca în echipă și interacțiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregătirea activă a ofertelor pentru potențialii clienți și procesarea documentelor relevante pentru desfășurarea activităților din cadrul firmei; - comunicarea deschisă atât cu clienții, pentru identificarea și satisfacerea nevoilor acestora, cât și cu celelalte departamente ale companiei; - desfășurarea activităților birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la inițierea și menținerea relațiilor cu clienții pe termen lung; - activități de promovare a ofertelor în mediul online; - prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare. Beneficii: - câștiguri motivante, progresive; - mediu de lucru plăcut, echipa tânără, dinamică; - contexte de dezvoltare personală și profesională. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem! Vă rugăm să trimiteți un CV la adresa: Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon 0754229911

  • 68

    Clinica medicala angajeaza: asistenta manager, secretare, asistente medicale,biologi, operator medical, kinetoterapeuti, maseuri, Sediul in Pantelimon sector 2 Bucuresti. Cv pe adresa de mail

  • 2

    ACCRC INTERNATIONAL, furnizor de formare profesionala angajeaza SECRETARA pentru Sucursala din Rm. Valcea. Cerinte: - Cunostinte despre Marketing online ( Facebook / Instagram / Google ) constituie avantaj. - Cunoasterea limbii engleze constitue un avantaj; - Cunostinte de Contabilitate primara; - Cunostinte de MS Office obligatoriu; - Profil dinamic, optimist, proactiv, cu spirit de echipa, orientat catre rezultate; - Abilitati de comunicare cu clientii ; - Capacitate buna de comunicare si relationare cu membrie echipei. Responsabilitati: - Activitаti specificе dе sеcrеtаriаt - Activitati biroticа: print, scаn, е-mаil - Relаtii cliеnti, produsе, procеduri de lucru - Protocol contаbilitаte primаrа ( fаcturi, аvizе, rаpoartе divеrsе, intocmirе dosar contаbilitаtе lunarа); - Sarcini administrative(scаnarе de documеnte, procesаrе еlectronica acte) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile si transmiterea acestora catre sediu - Mentinerea legaturii prin email si telefon cu clientii - Administrarea biroului, achizitia tuturor consumabilelor si necesarului bunei desfasurari a activitatii curente; - Asigura interfаta dintre companie si persoаnеlе din extеrior (furnizori, clienti, parteneri, reprezеntanti ai diverselor institutii etc.) si promoveaza o imagine buna; - Asigura activitatile de protocol in conditii optime; - Actualizarea si intretinerea bazei de date de clienti; - Redactarea si organizarea diverselor tipuri de documente/oferte in format electronic si fizic conform standardelor companiei; Beneficii: - salariul va fi stabilit in functie de experienta, in urma evaluarii din etapa de interviu - Program locatie fixa - luni-vineri 09-17 - rare deplasari in interes de serviciu la institutiile statului(AJPIS) sau parteneri diversi pentru rezolvarea anumitor aspecte; - mediu de lucru placut intr-o echipa tarana; - telefon de serviciu; - zilele cu sarbatori legale LIBERE. Asteptam Cv-urile dvs. La adresa de email sau le puteti depune la sediul nistru din Rm. Valcea, pe Calea lui Traian, nr. 147, bl. D2, etaj 1, biroul 3. Pentru informatii suplimetare ne puteti contacta la nr. de tel. 0764 117 720.

  • Esti o persoana organizata, ai atentie distributiva si esti sociabila si punctuala? Atunci te asteptam in echipa IOANID Preschool International Education! Ne cautam colega pentru postul de secretara si ne-ar placea sa te cunoastem! ► Ce ne dorim? • sa ai experienta pe acelasi post; • absolventa de studii superioare; • bune abilitati de comunicare; • cunoasterea limbii engleze, nivel avansat; • cunostinte pachet Office, Web, aparatura de birou; • spirit de initiativa si de echipa. ► Ce iti oferim? • echipa vesela, gata oricand sa te ajute; • un pachetul salarial competitiv; • bonuri de masa; • o masa calda pe zi. Sediul gradinitei se afla in cadrul Stejarii Country Club, strada Jandarmeriei nr. 14, Bucuresti. Daca te potrivesti descrierii, asteptam CV-ul tau pe head[@]internationalkindergarden.ro.

  • Angajam persoana pentru preluare comenzi, facturare, ofertare, scanare documente. SC Romtehnochim SRL, fabrica de vopsea, punctul de lucru se afla in Jilava. Decontam transportul. Pentru mai multe detalii sunati la nr. de tel. 0785232551. CV-urile le puteti trimite pe mail office(at)emex_ro

  • ONCOS angajeaza ASISTENT MANAGER Daca ai bune abilitati de comunicare, esti o persoana cu spirit organizatoric dezvoltat, ordonata și atentă la detalii, te asteptam sa te alaturi echipei Oncos, pe postul de asistent manager, la sediul administrativ din Floresti, str. Abatorului, nr.2. Atributii -sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri -asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; -preia si directioneaza apelurile telefonice -întâmpină (şi conduce) persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească; -copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale -aprovizionare cu consumabile pentru birouri si protocol, monitorizarea si verificarea diverselor produse necesare biroului; Cerinte: -claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala; -buna memorare a datelor si cifrelor; -buna planificare si organizare; -atentie distributiva; -motivare şi eficienţă; -cunoasterea unei suite software de genul Microsoft Office; -aspect plăcut. Ce oferim: -pachet salarial atractiv -masa la cantina -mediu de lucru placut -program de dimineata -oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei. CV-urile se pot depune la adresa Detalii la nr. 0720 600253

  • pret redus 515 lei ( plata integrală cu taxa de examen inclusa) plata integrală 760 lei (plata în rate cu taxa de examen inclusa) CE VEI ÎNVĂȚA LA CURS Elaborarea corectă și completă a unui suport de curs Planificarea și organizarea activității de formare Comunicarea eficientă și gestionarea participanților Medierea și gestionarea situațiilor dificile / conflictuale Captarea atenției și menținerea interactivității cu sala Folosire ICE BREAKER pentru câștigarea atenției participanților Evaluarea și cuantificarea informațiilor reținute Folosirea feedback-ului ca instrument de dezvoltare https://profesionalacademy.ro/curs-formator/

  • 10

    Companie romaneasca de transport si distributie angajeaza Asistent Manager cu atributii de administrare birou, pastrarea relatiilor cu clientii si vanzari. Cerinte: - persoana ordonata, dinamica, dornica sa invete; - abilitati de comunicare; - cunostintele de contabilitate primara si limba engleza la un nivel minim nu sunt obligatorii, dar reprezinta un plus. Sediul firmei: Sector 3, Zona Piata Minis Tel: 0723338129

  • 11

    Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • 2

    Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista? Atunci vino in echipa noastra!!! Cautam colega noua pentru showroom tamplarie pvc! Esti candidata perfecta daca: - esti comunicativa si relationezi usor cu oamenii - esti capabila sa identifici nevoile si cerintele clientilor - esti pozitiva, entuziasta si ai initiativa - ai capacitati de organizare si atentie la detalii - ai spirit de echipa - ai minim studii medii - ai experienta minima in vanzari. Ce iti oferim? - pachet salarial atractiv alcatuit din salariu de baza + comision + bonusuri trimestriale - telefon de serviciu - laptop - mediu de lucru placut intr-un spatiu modernizat - oportunitatea unui loc de munca stabil - instruire de specialitate si dezvoltare personala. Daca indeplinesti macar o parte dintre cerinte, te rugam sa ne trimiti cv-ul tau la adresa de mail sau sa ne contactezi la numarul de telefon 0741.496.888. Te asteptam in echipa noastra!

  • 33

    Eurosanity Clinica medicala angajeaza in joburi: Receptie- Consilier,relatii clienti /operator calculator :cu abilitati de utilizare a calculatorului, gestionare activitatea de front-desk a centrului medical eurosanity, informare cu privire la serviciile medicale oferite, si programarile. -De asemenea, lucru in echipa,comunicare .seriozitate si cunostiinte minime in domeniul respectiv. -Ful time /part time. -CV-ul se trimite la adresa de emai-l mai jos. -Detalii : la nr.telef: 0725210604 / www.eurosanity.ro

  • 3

    CĂTRE SECRETARUL PREȘEDINTELE BELLA PENTRU BROKERI ȘI INTERMEDIERE DE OFICIUL DE ASIGURĂRI   VANZAREA AUTOVEHICULELOR. CUNOȘTINȚE OBLIGATORII PRIVIND REMUNERAREA EXCELENTĂ A LIMBII ITALIENE. TRIMITEȚI CURRICULUM La

  • Salveaza cautarea