Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 15

    Clinica dentara din Timisoara cauta o persoana ordonata, serioasă, harnică, prezentabila, pedantă, placuta in relationarea interumana, capabila sa rezolve sarcini organizatorice in relatiile cu colaboratorii și furnizorii cabinetului, sa tina evidente si sa prezinte rapoarte sefului direct, sa mentina ordinea si curatenia in sectorul de activitate. Cunostiintele de marketing online sunt un avantaj. Trimiteti CV pe mail, sau Wup și va vom contacta pt interviu. Se oferă contract de munca, 1600 lei net in luna de proba, iar apoi 2000 lei net + posibilitate Bonus performanța profesională.

  • 1

    Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • 27

    Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • 11

    cautam cu incepere imediata doamna domnisoara ptr postul de agent vanzari servicii (munca de birou) program de lucru de luni pana vineri 9-17 ptr mai multe informatii contactatine de luni pana duminica intre orele 9-21 salar intre 1500 si 2000 de lei

  • Agenția internațională de impresariat domeniul fotbal, caută Secretară logistica și administrativă cunoștința pachet Office (Word, Excel, Power Point) email, planificarea agendei pentru intailniri,zboruri,rezervări hoteluri, cerere prezență frumoasă și cea mai mare seriozitate, cunoștințe limba italiană scrisă și orală și limba engleză. Va Așteptăm

  • 13

    Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Bacau, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Căutăm vorbitori de limbă germană la nivel avansat pentru trei pozitii deschise in cadrul unei companii multinationale de renume. Nu este necesară o experiență de muncă prealabilă în aceste domenii, ci doar o atitudine pozitivă și dorinta de a învăța. Nu ezitați să ne contactați pentru mai multe informații la adresa de email:

  • 2

    Magazin de bijuterii angajează consilier in vânzări, cu sau fără experiență în incinta complexului comercial Jolie Ville Pipera! Pentru mai multe detalii contactați-ne la nr. de telefon 0729059968. Telefon contact -0729059968-

  • 4

    Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • 19

    Angajam persoana pentru secretariat. Conditii cunostinte bune de calculator, timp disponibil, persoana sociabila, studii medii sau superioare.

  • 1

    Recrutam pentru o importanta firma de intermediere transporturi din BUCURESTI: ‍EXPEDITOR INTERNATIONAL MARFURI Cerinte: - Organizarea transporturilor rutiere, de la preluarea comenzii de la client, negocierea pretului cu transportatorul, urmarirea derularii transportului pana la destinatie. - Utilizarea electronica a burselor de marfa/transport pentru a putea vizualiza marfurile. - Pastreaza legatura cu transportatorii si clientii. - Prospectarea pietei transporturilor in vederea identificarii transportatorilor cu preturi (servicii) optime. - Dezvolta baza de date de clienti noi si potentiali. - Abilitati de negociere si relationare. Oferim: Salariu Fix: 1700 lei + Comision motivant din rezultatele obtinute Program de lucru: Luni - Vineri 09:00-17:30 Persoanele interesate vor trimite CV-ul in mesaj privat.

  • 2

    Candidatul ideal - Studii medii, superioare (absolvent sau in curs); - Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook; - Gandire logica, structurata, memorie buna; - Usurinta de a invata, orientare catre rezultate, spontaneitate; - Foarte bune abilitati de comunicare; - Cunoasterea produselor IT&C si experienta minim 1 an in acelasi domeniu, constituie avantaj. Descrierea jobului - Introduce in sistem comenzile telefonice initiate de clienti; - Furnizeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, precum si despre ofertele promotionale; - Informeaza clientii prin telefon sau pe e-mail, cu privire la starea produselor care se afla in service; - Intocmeste raportul zilnic. Beneficii -bonuri de masa -discount la produsele comercializate de firma -teambuildinguri Descrierea companiei Suntem echipa care administreaza de 14 ani site-ul de comert electronic care are in acest moment peste 170.000 produse active din domeniul IT&C, Telecomunicatii si FMCG. Secretul si in acelasi timp succesul nostru sunt oamenii cu care lucram (motorul companiei) si clientii pe care ii pastram de-a lungul anilor prin punerea pe primul plan a nevoilor lor (produse de buna calitate, garantii rezolvate mereu in regim de urgenta, livrari cat mai rapide, pretul produselor cat mai bun).

  • Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar. Conditiile ce se oferă : -Procent atractiv intre 30-50% -Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, birouri bine dotate Cerinte: - program de la 9-18 -Cunostinte PC, abilitati in folmurare-redactare oferte -abilitati in vănzări si de comunicare cu clientii -perseverenta si seriozitate -targhet 1 oferta/ zi Daca esti interesat de acest job trimite-ne CV-ul tau pe mail, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp, telefon 0722273759 sau 0752113316 Multumim!

  • 2

    Vrei sa fasi parte din echipa de vanzari a celui mai mare asigurator din Romania? Dorim sa construim o retea de agenti activi in Primariile Comunale din judetele Prahova, Dambovita, Ialomita, Ilfov, Giurgiu, Teleorman, Calarasi, Buzau, Arges Olt. Ce asteptari avem de la tine? -Cunostinte operare calculator -Posibilitatea desfasurarii activitatii intr-o Primarie Comunala -Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni -Bune abilitati de comunicare, negociere, orientare catre rezultate, perseverenta si persuasivitate -Experienta in vanzari de asigurari constituie un avantaj -Studii medii - studiile superioare constituie avantaj Ce iti oferim? Grile de comisionare progresiva, care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii desfasurate Bonusuri lunare, trimestriale, semestriale si anuale Reduceri importante la achizitionarea produselor si serviciilor de asigurare, in functie de treptele de cariera atinse Beneficii non-financiare Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregatire profesionala (gratuit) din ce in ce mai complexe , in functie de performantele obtinute Schimbul de experienta cu colegii din echipa Canalului Specializat din intreaga tara Participarea la evenimente dedicate fortei de vanzari, organizate de companie Recunoasterea si promovarea performantei tale la nivel national

  • 2

    Clarismart Consulting SRL angajeaza pentru o copmanie din Timisoara o persoana pentru postul de Expert achizitii publice/Secretara Cerințe: - Stapânirea la nivel avansat a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit ; - Cunoașterea limbii germane constituie un avantaj; - Experiență minimă în domeniu de 3 ani; - Studii finalizate; specializări și studii de masterat constituie un avantaj. - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; - Atenție la detalii; - Spirit de echipă; - Cunoștințe juridice pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe de contabilitate primară Condiții: -pachet salarial motivant Responsabilități: - Planifică și organizează activitățile de birou; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Participă activ la problemele legate de proiectele noi indicate de manager și pastrează permanent legatura dintre manager și sefii de departamente în vederea derulării și a finalizării proiectelor; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Elaborarea documentelor aferente procedurilor de achiziție publică din SICAP; Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul atasat sau sa sune la nr.0723186646/0730643789.

  • 4

    Soala particulara din Manastur angajeaza cu program de 4-8 ore persoana care a lucrat invatamant, poate fi si pensionar pentru intocmire de programe scolare, proiecte didactice, evidente, Cerinte: cunoasterea calculatorului, experienta in invatamant.Se trimite un Cv sau se vine personal la sediu, str. Izlazului, nr. 6, ap. 1, vizavi de statie

  • S.C. PROFEX IT TOTAL S.R.L. angajeaza pentru Bucuresti, Sector 1: Secretara - COR 412001. Cerinte: studii medii, cu/fara experienta, rigurozitate, responsabilitate, disciplina, echilibru, atentie la detalii, corectitudine. Limbi straine: engleza, araba, filipineza. Salariu de incadrare: 2.230 lei brut/luna. Durata contract: 2 ani. Durata de valabilitate a ofertei: 5 zile lucratoare de la data publicarii anuntului. Candidatura: pe baza de Scrisoare de intentie si CV. Pentru informatii referitoare la trimiterea Scrisorii de intentie si a CV-ului va rugam sa luati legatura cu persoana de contact: Avocat Alexandru Cretu.

  • 2

    Quanta Resurse Umane recruteaza pentru Timisoara pentru pozitia de Customer Care Representative – limbile germana-engleza. Responsabilitati: - Solutionarea cererilor din partea clientilor telefonic, prin e-mail sau chat. Cerinte: - Cunoasterea limbii germane, scris si vorbit - nivel avansat; - Cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel nivel B2; - Experienta de lucru in call center reprezinta avantaj; - Excelente abilitati de comunicare si ascultare; - Cunostinte operare PC si viteza de tehnoredactare; - Orientare catre client si catre atingerea obiectivelor. Se ofera: - Program 8 ore/zi; - Se asigura training platit in cadrul companiei; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare; - Pachet salarial motivant, compus din salariu fix, tichete de masa si alte beneficii si bonusuri. Datele cu caracter personal pe care ni le transmiteti, vor fi prelucrate cu scopul de a va ajuta la identificarea unor posturi potrivite, pentru care sa aplicati. Aceasta include trimiterea CV-ului dvs catre posibilii angajatori, mentinandu-va informat cu privire la viitoare oportunitati de munca prin metodele de comunicare furnizate de catre dumneavoastra. Conform Regulamentului European 2016 /679, ati fost informat(a) ca, in orice moment, veti avea dreptul de a accesa datele dvs. cu caracter personal, dreptul de a rectifica datele dvs. cu caracter personal daca datele sunt incomplete sau inexacte, dreptul de a restrictiona prelucrarea datelor cu caracter personal (in cazul in care respectiva restrictie este justificata din punct de vedere legal) dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere pentru protectia datelor si dreptul de a solicita incetarea prelucrarii datelor cu caracter personal in orice moment prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de email:

  • 3

    Angajam o secretara, harnica, curata, ordonata, isteata, sociabila, cunostinte bune de calculator pentru activitate de birou. Locatia este in Manastur str. Izlazului, nr 6, ap 1, Vizavi de statie Se trimite un cv pentru contactare la interviu s-au se vine personal intre orele 10-16

  • 1

    GMT Evaluari si consultanta SRL angajeaza absolvent de stiinte economice.

  • Salveaza cautarea