Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Craiova, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Salar 1000 lei

  • Cerinte: abilitati de comunicare dorinta de a invata si perfectiona aspect fizic placut limba engleza constituie un avantaj adaptabilitate program flexibil Varsta 18-25 Job ul presune furnizarea de informatii cu privirea la serviciile oferite de firma, prezentarea acestora inr-un mod atractiv atat telefonic cat si in mod direct Pentru inscrieri rog date si foto reprezentative

  • Angajez secretara cu sau fara experienta in domeniul club entertainment. Daca esti o persoana tanara dinamica care gusta viata de club, esti punctuala, si doresti sa evoluezi esti invitata in echipa. Se cauta o persoana cu abilitati de comunicare si buna dispozitie care sa stie cum sa realizeze atmosfera potrivita pentru clientii firmei. De asemenea este necesara o prezenta agreabila si placuta. Program de lucru flexibil Pachet salarial peste medie cu bonusuri aferente. Pentru inscrieri trimiteti datele si foto pe olx

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • CERINTE: - Studii superioare; - Cunostinte in utilizarea pachetului Office- Word, Excel, Power Point; - Limba engleza sau (si) limba italiana scris-vorbit; - Persoana comunicativa, deschisa. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze de luni – vineri, in intervalul orar 09:00 – 18:00 la numerele de telefon 0724 994 858 / 0730 449 941 sau ne puteti trimite cv-ul pe adresa de e-mail Adresa: Bulevardul Eroilor de la Tisa, nr. 37 A, vis – a –vis de fostul Abator, zona Complex - TIMISOARA.

  • Caut d-na/d-ra consultanta life style. Pentru mai multe informatii rog trimiteti un mesaj. Este vorba de o colaborare gen asistenta personala part-time.

  • Manager, 33 ani, angajez asistenta personala / secretara. Descrierea postului: -implicare in activitatii firmei cat si a echipei de marketing -redactare documente -activitati de protocol si prezentarea produselor la evenimente -mentinerea comunicarii cu clientii si si comunicarea restului echipei -se ofera telefon si laptop, daca este nevoie de cazare se poate discuta CV si descriere insotit de cateva poze in mail.

  • Societate nonprofit, cautam secretara patrime, de preferabil student/a, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon 0749404874

  • Candidatul ideal: Cunosti engleza la un nivel avansat? Iti place sa comunici cu oameni din diverse medii culturale? Iti doresti sa faci parte dintr-un proiect de anvergura internationala? Daca da, esti colegul pe care il cautam! Descrierea jobului: - Oferi telefonic informații si soluții clienților cu privire la serviciile companiei; - Documentezi toate operațiunile din baza de date a companiei, în conformitate cu procedurile de lucru; - Prioritizezi și gestionezi mai multor cazuri, la un moment dat. BENEFICII: - BONUS LA ANGAJARE - 500 EURO (valabil pentru angajarile pana la 30 noiembrie); - Contract individual de muncă; - Program de lucru flexibil cu 2 zile libere consecutive; - Sesiuni de training specializate pentru cunoașterea procedurilor de lucru; - Tichete de masa 315 Lei - 15 Lei / tichet; - Prime si bonusuri; - Decontarea transportului, inclusiv voucher de taxi; - Beneficii medicale; - Mediul de lucru la standarde internationale;

  • CORSARU ROSU ANGAJEAZA OPERATOR FACTURARE DESCRIERE: - Suport pentru departamentul vanzari prin emiterea zilnic de facturi si avize, conform comenzilor primite; -Verificarea stocului din depozit; -Introducere datelor in program, corectarea si aranjarea lor; -Operarea si procesarea datelor; -Verificarea si actualizarea bazei de date cu informatii noi; -Organizare si arhivare documente (facturi, avize, comenzi etc); -Emitere de chitante, incasare numerar si prin banca, intocmeste zilnic monetarul; CERINTELE ESENTIALE OCUPARII POSTULUI: - Studii medii sau superioare, avantaj profil economic - Notiuni de contabilitate primara; - Experienta pe o pozitie similara ; - Cunostinte PC, in special Office si Excel; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa; - Buna comunicare

  • Participa activ la rezolvarea tuturor problemelor din societate. Firma are 25 de ani de existenta si se ocupa cu comercializare si service de echipamente medicale, specialitatea oftalmologie si optica medicala. Colectivul este format din ~ 15 persoane. Cerinte: - persoana: sociabila, FOARTE oganizata, inteligenta, ambitioasa, foarte receptiva, responsabila, dinamica, diplomata, rezistenta la lucru in conditii de stres, cu spirit de echipa, de initiativa, cu capacitate de invatare si asimilare de noi cunostinte, cu capacitate de relationare atat cu clientii cat si cu colegii, cu bune capacitati de analiza comparativa, sinteza; - disponibilitate la program prelungit; - posesor permis conducere cat. B (constituie avantaj); - limba engleza nivel avansat; - experienta vasta in: secretariat/administrativ; - foarte bune abilitati de negociere; - foarte bune abilitati de planificare; - foarte bune cunostinte de operare PC (cunostinte de Microsoft Office, internet); - foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala; - dorinta de stabilitate.

  • Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar. Conditiile ce se oferă : -Procent atractiv intre 30-50% -Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, birouri bine dotate Cerinte: - program de la 9-18 -Cunostinte PC, abilitati in folmurare-redactare oferte -abilitati in vănzări si de comunicare cu clientii -perseverenta si seriozitate -targhet 1 oferta/ zi Daca esti interesat de acest job trimite-ne CV-ul tau, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp, mail , telefon 0722273759 sau 0752113316 Multumim!

  • om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Atributii: Analiza, evaluare si tehnoredactare materiale promotionale si e-mail-uri Asistenta in negociere,training in participari la conferinte,saloane, targuri, etc. Intermedierea comunicatiilor electronice intre manager si colaboratori. Pastrarea agendei de lucru la zi. Cerinte: Studii superioare, cunoasterea limbii engleze Avantaje: Salariul este atractiv. Contractul de munca este pe perioada nedeterminata, Se ofera training-uri. Cheltuielile de transport sunt asigurate.

  • O ROATA DE REZERVA PENTRU VIATA TA In urma cu 20 de ani am participat la o intalnire unde am vazut pentru prima data planul de afaceri. Mama a primit o invitatie de la o prietena. Nu aveam nici o pregatire in domeniul respectiv, dar cautam o idee de afaceri. Imi doream sa fiu liber, sa decid singur asupra timpului petrecut in afacere si sa am posibilitati de castig nelimitate. Am pornit in paralel cu serviciul. Dupa 6 luni am renuntat la job si m-am dedicat afacerii mele. Sunt recunoscator pentru toti oamenii care mi-au influentat viata pe tot parcursul dezvoltarii afacerii.... mai ales celor care nu au crezut in mine si in proiectul meu, deoarece m-au ambitionat sa trec peste toate provocarile aparute pe drum... Acum am o afacere care imi ofera TIMP si BANI. Sunt activ pentru ca imi place sa ajut. Vreau sa dau inapoi o parte din ce am primit. Imi place sa cunosc oameni ambitiosi si sa-i ajut sa-si castige libertatea. Daca esti o persoana curajoasa, ambitioasa, invatabila si iti place sa lucrezi in echipa sunt nerabdator sa te cunosc. Te astept in echipa mea!

  • Angajam secretara PENTRU SUCURSALA DIN Slatina Firma de formare profesionala angajeaza ! CE VREM: O Persoana responsabila, serioasa, punctuala, ordonata, determinata si motivata, pozitiva,, cu: - Excelente abilitati de comunicare si relationare, claritate si coerenta in desfasurarea activitatilor zilnice; - Bune cunostinte de operare PC , internet, e-mail si a pachetului MS Office. - Abilitati de rezolvare rapida a problemelor in mod eficient; - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor, eficienta pe teren ESENTIAL: corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii, atentie concentrata si distributiva, responsabilitate, punctualitate, rapiditate. Absolvirea a unei forme de învățământ superioare si cunoasterea limbii engleze reprezinta avantaje clare sau experienta intr-un post simlar CE OFERIM: · Nivel salarial negociabil in functie de proactivitate si valoarea adaugata · Mediu de lucru dinamic placut, relaxat · Program de munca lejer - Telefon SARCINI IN CADRUL FIRMEI: Indeplinirea taskurilor zilnice, depunerea dosarelor si achitarea taxelor legale. Ridicarea documentelor de la diverse institutii sau clienti. Deplasari la institutii si primarii, curierat documente. Secretariat si suport administrativ in birou. Angajarile se fac numai pe baza de cv trimis pe email. ☎️ Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la nr. de telefon: 0757/265.689; 0767/475417

  • Incurajam studentii facultatilor de drept. Cerinte: 1.Rezistenta la stres 2.Seriozitate in interactiunea cu clientii 3.Cunostinte Computer/Word 4.studii juridice 5.persoana energica Cv-urile se depune la adresa de mail: bnveronicapetrescu@yahoo.com Cei selectati vor fi ulterior contactati.

  • Salveaza cautarea