Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • S.C. Transport persoane angajam pentru activitate de birou ,secretariat(Asistent/asistenta Manager ),persoana serioasa,organizata ,POSESOR PERMIS AUTO,abilitati de comunicare, cunostinte PC(word,excel,photo shop,point,office,platforme social media),contabilitate primara,aranjare dosare,actualizari indexari anunturi,call center ,caserie,primire si predare marfa .Program de lucru de luni - vineri de la ora 11.00-17.00 . Cerem si oferim seriozitate .

  • SC VTT SMART SOLUTION SRL ANGAJEAZA GEOLOG

  • Ce asteptari avem de la tine? Cunostinte operare calculator Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni Bune abilitati de comunicare, negociere, orientare catre rezultate, perseverenta si persuasivitate Experienta in vanzari de asigurari constituie un avantaj Studii medii - studiile superioare constituie avantaj Ce iti oferim? Beneficii financiare Finantare fara target, pentru agentii de asigurari cu experienta Grile de comisionare progresiva, care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii desfasurate Investirea ca membru al clubului intern de performanta Bonusuri lunare, trimestriale, semestriale si anuale Reduceri importante la achizitionarea produselor si serviciilor de asigurare, in functie de treptele de cariera atinse Beneficii non-financiare Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni “mentor” sau manager de agentie, in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfasori Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregatire profesionala (gratuit) din ce in ce mai complexe , in functie de performantele obtinute Schimbul de experienta cu colegii din echipa Canalului Specializat din intreaga tara Participarea la evenimente dedicate fortei de vanzari, organizate de companie Recunoasterea si promovarea performantei tale la nivel national Cea mai completa si complexa oferta in domeniul pregatirii profesionale (gratuit) prin participarea la traininguri specifce Succesul apartine celor care indraznesc!

  • Om de afaceri, rafinat,38 ani, cu posibilitati materiale generoase, caut o asistenta personala, 18-55 ani, pentru o colaborare pe termen lung. Rog prezentare cu poze pe email. Salariu lunar 5.000 ron, program part time.

  • Cerinte: • Studii superioare • Capacitatea de a identifica problemele urgente si propunerea de solutii alternative; • Competente de operare calculator si de a lucra cu diferite programe simultan • Abilitati foarte bune de comunicare • Persoana responsabila, implicata, optimista Atributii si responsabilitati • Reprezinta interfata dintre client si companie; • Dezvoltarea si pastrarea unei relatii de lunga durata cu clientii • Ofera suport clientului in conformitate cu nevoia acestuia • Activitati administrative (rapoarte saptamanale , arhivare si redactare de documente, Xerox, redactare e-mailuri) • Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii la nivel inalt a necesitatilor clientilor; • Urmareste derularea contractelor si a intregului process de colaborare cu clientii; • Promoveaza ofertele si serviciile companiei prin profesionalism si calitate

  • Cautam persoane cu abilitati de management a timpului si a resurselor, pasionate si dedicate in relatiile cu clientii. Daca iubesti interactiunea cu oamenii , esti o persoana flexibila in gandire, nu ti-e teama de noi provocari si esti motivat de dorinta de a excela, atunci ai calitatile pe care le cautam pentru noul membru al echipei. Cine suntem noi? Suntem o echipa tanara, care suntem constienti ca rezultatele si dezvoltarea noastra se realizeaza alaturi de colegi. Investim in relatii de colegialitate, dar si in relatii profesioniste, cu clientii nostrii. Ce ne dorim de la tine? - asistarea clientilor in intreg procesul de colaborare ( identificarea nevoilor lor, consiliere, ofertare, negociere, consultanta, finalizarea tranzactiilor) - generarea de noi potentiali clienti, dezvoltarea portofoliului - fidelizarea clientilor si oferirea serviciilor de calitate clientilor - planificarea agendei de lucru , cu fiecare client in parte - prospectarea pietei imobiliare pentru identificare de noi oportunitati - colaborare cu echipa, in vederea indeplinirii obiectivelor comune Ce oferim? - sansa de a deveni un nume pe piata din Cluj - castiguri substantiale, premii de performanta - formare si suport in dezvoltare profesionala

  • Cautam un coleg entuziast si determinat pentru echipa noastra de vanzari. Daca esti o persoana dinamica, perseverenta, ai abilitati buna de comunicare si vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara, pasionata , suportiva… dorim sa te cunoastem. Iata ce trebuie sa faci: Sa urmaresti extinderea portofoliului de clienti si fidelizarea acestora; Sa promovezi imaginea si serviciile companiei; Sa urmaresti indeplinirea strategiei de vanzare; Sa prospectezi piata si sa identifici noi oportunitati de dezvoltare; Sa prezinti serviciile si sa finalizezi procesul de vanzare; Vom fi alaturi de tine sa cresti, sa inveti sa fi performant , pentru ca stim ca munca ta va fi rasplatita substantial.

  • Cerinte: - studii superioare in curs sau finalizate - cunoasterea unei limbi straine la nivel conversational ( engleza, franceza, maghiara) - capacitate de munca sub stres si de respectare deadline-urilor - bune abilitati de comunicare si relationare - gandire logica, obiectiva - responsabilitate, punctualitate Atributii: - activitati de secretariat - pastrarea relatiei cu colaboratorii prin intermediul mijloacelor media cat si fata in fata - planificarea zilei de munca, a agendei si a intalnirilor - promovare online - realizeaza modificari in baza de date Beneficii: - echipa tanara, dinamica - castiguri motivante

  • Administrator firma productie angajez secretara cu / fara experienta, fara obligatii familiale sau relationale, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza.Eventual permis auto. Max 35 . Pachet salarial f bun.

  • Caut o domnisoara sau o studenta discreta aspect fizic plăcut pt a o sustine financiar. Daca esti interesată astept un mesaj cu poza si nr de tel

  • Caut o domnisoara sau o studenta discreta aspect fizic plăcut pt a o sustine financiar. Daca esti interesată astept un mesaj cu poza si nr de tel

  • Caut o domnisoara sau o studenta discreta aspect fizic plăcut pt a o sustine financiar. Daca esti interesată astept un mesaj cu poza si nr de tel.

  • RECEPTIONERA / FRONT DESK OFFICER: locatie metrou Aurel Vlaicu Cerinte: • limba engleza – nivel mediu; • cunostinte de operare PC (MS Office), SAP ; • abilitati de comunicare; • capacitatea de a evalua situatiile eficient; • capacitatea de a identifica rapid si cu mare acuratete punctele critice; • orientare pe detalii si analiza; • punctualitate, promptitudine, seriozitate. Principalele responsabilitati: • oferirea de informatii generale publicului; • identificarea si autorizarea persoanelor care doresc sa intre in companie; • primirea persoanelor din afara si indrumarea acestora catre departamentele/persoanele aferente; • acordarea de asistenta pentru clienti, angajati si vizitatori intr-un mod politicos si profesional; • asigurarea la inalte standarde de calitate, interfata intre companie si clientii/ vizitatorii acesteia. Beneficii: • Pachet salarial motivant. • Colectiv tanar - multinationala. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa de e-mail : ramona.ionita@darom.ro

  • Angajam receptionera program 6 h/zi 3 sau 4 zile pe saptamana de luni pana vineri , in apropiere de metrou Pipera. Pentru mai multe detalii sunati la nr de tel: 0720888889 Candidatul ideal: Cunostinte bune de operare Excel, Word, Outlook; Persoana ordonata, orientata spre detalii; Abilitati de planificare si comunicare; Studii superioare sau in curs; Limba engleza - nivel mediu /avansat;

  • Angajam fata pentru receptie/secretariat 6h, L-V cladire de birouri Pipera tel.: 0720888889

  • Cerinte: - studii medii/superioare; - operare PC (pachetul Microsoft Office); - permis de conducere categoria B; -sociabila, responsabila si implicata. Beneficii: - pachet salarial motivant; - mediu de lucru dinamic; -posibilitate de avansare in cariera. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de tel. 0745639000.

  • Angajam Asistent manager/ Secretara Cerinte: Studii medii sau superioare; Permis de conducere categoria B; Persoana serioasa, responsabila. Beneficii: Salariu motivant; Mediu de lucru placut; Posibilitate de avansare. Asteptam CV-urile dvs. Pentru detalii sunati la numarul de telefon 0745639000.

  • ACCRC INTERNATIONAL ( Asociatia de Consiliere, Calificare si Reformare in Cariera International ), lider in domeniul formarii profesionale angajeaza personal pentru distribuire de material promotional pentru sediul din Dr.Tr.Severin .

  • Buna. Sustin financiar 2000 ron pe luna . Caut o fata draguta si discretă pt companie. Daca vrei si esti interesata astept un raspuns din partea ta. Cer si ofer discreție. 1-2 intalniri pe saptamana. Daca vrei si esti interesata de propunerea mea aștept mesaj cu poza si nr de telefon.

  • Buna. Sustin financiar 2000 ron pe luna . Caut o fata draguta si discretă pt companie. Daca vrei si esti interesata astept un raspuns din partea ta. Cer si ofer discreție. 1-2 intalniri pe saptamana. Daca vrei si esti interesata de propunerea mea aștept mesaj cu poza si nr de tel.

  • Salveaza cautarea