Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • intocmeste propunerea tehnica, financiara; monitorizeaza statusul licitatiilor publice in derulare studiaza documentatii de atribuire; solicita clarificari autoritatii contractante; elaboreaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmareste oferta pana la momentul adjudecarii sau respingerii; transmite cereri de oferta la furnizori potentiali; colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare; participa la sedinta de deschiderea ofertelor; raspunde la solicitari de clarificari din partea comisiilor de evaluare; actualizeaza baza de date de licitatii; SALAR FIX PLUS BONIFICATII SUBSTATIALE

  • CAUTAM FATA PENTRU RECEPTIE IN BUCURESTI,SECTOR 1,BULEVARDUL AVIATORILOR NR.8. PROGRAMUL DE LUCRU ESTE DE LUNI PANA VINERI DE LA 09:00 LA 18:00. SALARIU ATRACTIV. CARD DE BONURI. PERSOANA DE CONTACT: ALEXANDRA 0762.277.567

  • Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.

  • Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul

  • SOCIETATE REPARATII NAVE ANGAJEAZA INSPECTOR SAU DIRECTOR PERSONAL, CU EXPERIENTA MINIM 2 ANI .SOLICITAM STUDII SUPERIOARE , ABSOLVITE LA O FACULTATE DE STAT IN DOMENIUL DREPT,ADMINISTRATIE PUBLICA,PSIHOLOGIE. SOLICITAM CURSURI IN DOMENIUN ABSOLVITE INTR-O FORMA DE INVATAMANT AGREATA DE CATRE MIN INVATAMANTULUI SI EDUCATIEI. LIMBA ENGLEZA LA UN NIVEL MEDIU MACAR B 1/B2 ESTE NECESARA. OPERARE PE CALCULATOR IN PROGRAMELE UZUALE WORD/EXCEL/ETE ESTE OBLIGATORIE. C/V LA SAU

  • Angajare specialist achizitii si licitatii/fonduri UE Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE Cerinte: Experienta minim 5 ani; Studii superioare de preferinta ASE, Drept, Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza; Cunostinte si indemanare utilizare PC. Relatii puteti obtine la numarul de telefon afisat.

  • Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • Clinica de remodelare si infrumusetare corporala din nordul Bucurestiului este in cautare de o noua colega pentru postul din receptie. Candidatul ideal este are un aspect fizic ingrijit, aptitudini organizatorice si orientare catre client. Responsabilitati - Primirea clientilor - Corespondenta telefonica si prin email - Stabilirea programarilor - Oferirea de informatii despre produsele si/sau serviciile oferite de clinica - Prezentarea si vanzarea produselor expuse in receptie Cerinte - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de operare PC - Persoana dinamica, sociabila, atenta la detalii -Tehnici bune de prezentare si vanzare - Interesul de a lucra intr-o clinica de infrumusetare Oferta - Mediu de lucru placut si echipa dedicata - Program 6 ore / zi , 1 saptamana dimineata, 1 saptamana dupa-masa , ture: 08.00-14.00, 14.00 - 20.00 - Se ofera salariu fix 1800 RON + comision din vanzari - Dezvoltare profesionala

  • Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • We are searching for a French speaker with experience in accounting for a company that offers BPM services in customer interaction services, finance and accounting, human resource, research and analytics, technology solutions and industry-specific processes. You need: • At least 1-year experience in accounting; • Fluency in French language and good command of English is a must; • Proactive in solving day to day issues; • Ability to pick up new tasks quickly; • Experience of Oracle or SAP Accounts Receivable systems preferable; • Good all-around Excel skills. Your responsibilities: • Responsibility for processing accounts receivable transaction; sales reports and miscellaneous invoices; • Processing internal accounting documents (corrections, reclassifications etc.); • Controlling the booking of the documents processed in order to assure the accuracy (especially at the end of the month); • Responsibility of delivering data within agreed deadlines; • Communicating with the client (including other internal departments), travel agents, sales offices or other external parties in relation to processed activities and solving issues; We offer: • Attractive salary • Meal tickets • Bonuses for your results • A great office, a friendly atmosphere and a multinational environment. Teambuilding and Christmas party. • Wide range of development and training options (including soft skills and language courses) • Medical coverage • Bookster and Benefits Online for you to enjoy your hobbies Other info: Schedule: full time, Monday to Friday, 9:00 - 17:30 Location: Preciziei, Bucharest. If we’ve got your attention, please send us your resume at or call us to tell you more about it (0739850444).

  • Angajez Brokeri Imobiliari. Cerințe: studii medii Condiții:disponibilitate program Responsabilități:- Respectarea termenelor și angajamentelor asumate; - Spirit organizatoric; - Promptitudine, persoană dinamică, inițiativă; - Eficiență și organizare; - Atitudine proactivă; - Ințelege și identifică ușor nevoile pieței în care activează; - Capacitate de analiză și de a oferi soluții în timp scurt; - Propunerea de soluții pentru îmbunătațirea activității; - Rezistență la stres; - Abilități deosebite de comunicare și negociere; - Capacitate și abilitate în interacțiunea cu oamenii; - Cunoștinte de operare PC (navigare Internet);

  • GMT Evaluari si consultanta SRL angajeaza absolvent de stiinte economice.

  • Angajam telefoniste taxi, fete.Cu sau fara experienta . Program de lucru 8 ore ,in 3 schimburi. Varsta recomandata 18-49 de ani. Salariu de la 2500- lei brut ! Mai multe detalii la telefon 0734742552.

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare;

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Oportunitati Full time sau Part time (4-6-8 h) Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri;

  • Cerinte - Nivel avansat de limba engleză (vorbit și scris) nivel C1; - Experienta in relationarea cu clientii constituie un avantaj; - Orientare excelentă spre client, precum și abilități bune de comunicare și organizare; - Bune abilități de operare PC. Responsabilitati - Oferirea de informații / soluții clienților cu privire la serviciile companiei pe email si chat; - Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, in conformitate cu procedurile de lucru; - Prioritizarea si gestionarea mai multor cazuri la un moment dat; Ce oferim: - Contract individual de munca; - Program de lucru exclusiv de noapte si se lucreaza 5 zile din 7 cu 2 libere consecutive; - Venit net cumulat 3200 lei; - Tichete de masa cu valoare de 315 ron / luna; - Training specializat si esti platit pe toata durata acestuia; - Decont transport in valoare de 120 lei; - Welcome bonus 500E net; - Beneficii medicale la MedLife; - Beneficii pentru salariati acordate lunar; - Abonament Bookster, 7Card;

  • Candidatul ideal - Studii medii, superioare (absolvent sau in curs); - Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook; - Gandire logica, structurata, memorie buna; - Usurinta de a invata, orientare catre rezultate, spontaneitate; - Foarte bune abilitati de comunicare; - Cunoasterea produselor IT&C si experienta minim 1 an in acelasi domeniu, constituie avantaj. Descrierea jobului - Introduce in sistem comenzile telefonice initiate de clienti; - Furnizeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, precum si despre ofertele promotionale; - Informeaza clientii prin telefon sau pe e-mail, cu privire la starea produselor care se afla in service; - Intocmeste raportul zilnic. Beneficii -bonuri de masa -discount la produsele comercializate de firma -teambuildinguri Descrierea companiei Suntem echipa care administreaza de 14 ani site-ul de comert electronic care are in acest moment peste 170.000 produse active din domeniul IT&C, Telecomunicatii si FMCG. Secretul si in acelasi timp succesul nostru sunt oamenii cu care lucram (motorul companiei) si clientii pe care ii pastram de-a lungul anilor prin punerea pe primul plan a nevoilor lor (produse de buna calitate, garantii rezolvate mereu in regim de urgenta, livrari cat mai rapide, pretul produselor cat mai bun).

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si germana, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789

  • Descriere: -Activitatea se va desfasura la sediul biroului si va consta in gestionarea dosarelor de executare, intocmirea procedurilor specifice -Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional -Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor, adaptabilitate, eficienta; - Cunoscator Microsoft Office; - Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate; - Viteza mare de tehnoredactare; - Atentie sporita la detalii - Cofidentialitate. Email: bejpredescu@executorpredescu.ro

  • Salveaza cautarea