Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center- lb romana-pe diverse proiecte Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor (prin telefon). Cerinte: diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (370 euro net/program full time) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: Studii superioare (finalizate sau in curs) ; Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; Iniţiativă, atenţie la detalii Dorinta de dezvoltare si de evolutie in cariera; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; Persoana organizată, dinamică, loială,cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie avantaj); Descrierea jobului Responsabilitati: Reprezinta interfata dintre client si companie; Dezvoltarea si conducerea catre o relatie de baza cu clienti profitabili; Fidelizarea clientului Realizarea de rapoarte saptaminale de activitate referitoare la fiecare client in parte si sa progreseze in atingerea obiectivelor propuse; Intelege nevoia clientului si stabileste agenda, personalizat pentru fiecare client in parte; Aduna toate datele necesare si intocmeste ofertele catre client; Identifica noi oportunitati de afaceri pentru firma, tinind cont de potentialul clientului; Promoveaza serviciile si imaginea companiei prin calitate si creativitate; Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii la nivel inalt a necesitatilor clientilor; Ce îţi oferim ? Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei ; Oportunitatea de a face parte dintr- o echipa tanara si ambitioasa aflata intr- o continua expansiune. Pachet salarial motivant; Telefon mobil, laptop ; Training şi cursuri de specialitate gratuite ; Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră.

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piața din România în domeniul vânzări servicii, angajează Secretară . Te potrivești cerințelor postului pentru că : - ai studii superioare în curs sau finalizate; - cunoști limba engleză la nivel conversațional; - ai competențe de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - ești o persoană responsabilă, proactivă, dedicată și orientată spre rezultat; - ai abilități foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; - comunicarea este unul din punctele tale forte, îți place munca în echipă și interacțiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregătirea activă a ofertelor pentru potențialii clienți și procesarea documentelor relevante pentru desfășurarea activităților din cadrul firmei; - comunicarea deschisă atât cu clienții-pentru identificarea și satisfacerea nevoilor acestora-, cât și cu celelalte departamente ale companiei; - desfășurarea activităților birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la inițierea și menținerea relațiilor cu clienții pe termen lung; - activități de promovare a ofertelor în mediul online; Beneficii: - câștiguri motivante, progresive; - mediu de lucru plăcut, echipa tânără, dinamică; - contexte de dezvoltare personală și profesională. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Studio central de lux, cauta 3 fete frumoase care vor sa castige bani din discutii pe internet cu barbati foarte bogati. Poti castiga peste 500.000€ pe an si vacante. Experienta nu este necesara si garantam confidentialitatea. Adica nu te vei intalni cu nici o alta colega pe parcursul turelor. Fiecare are intimitatea sa. Studioul nostru este privat, Lucram doar cu fete care se dedica acestei activitati si care vor sa-si schimbe nivelul de viata. Intr-un an de zile alaturi de noi, iti poti cumpara propriul tau apartament si masina personala. Trainerii nostri te vor invata cum sa comunici prin internet cu barbati foarte bogati si cum sa faci mii de euro lunar. Cautam fete care doresc sa-si schimbe statutul social, sa evolueze si sa devina independente. Cerem si oferim maxima seriozitate. Nu este necesara experienta ci doar dorinta de munca, dorinta de a reusi in viata si dorinta de a fi cea mai buna. Bonusuri gratuite : - Abonament sala de fitness - Abonament piscina - Abonament salon de coafura - Abonament cosmetica - Sesiuni de cumparaturi lunare Detalii la telefon : 0737 960 098

  • Magazin de bijuterii angajează consilier in vânzări, cu sau fără experiență în incinta complexului comercial Jolie Ville Pipera! Pentru mai multe detalii contactați-ne la nr. de telefon 0729059968. Telefon contact -0729059968-

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezervatii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Atentie!Pana la data de 31/11/2019 se ofera si bonus de angajare, astfel: ITALIANA 500 EURO FRANCEZA 600 EURO GERMANA 700 EURO Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net intre 700 - 875 euro -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1200 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti, sectorul 5. Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Candidatul ideal Studii superioare juridice finalizate Gândire analitică, integritate şi atenţie la detalii Abilităţi de relaţionare interpersonală şi de comunicare Proactivitate, implicare, pasiune pentru cariera Abilităţi dezvoltate de planificare şi organizare Cunoştinţe de operare PC (pachetul MsOffice, Excel) Experienta in domeniu , minim 6 luni Descrierea jobului Asistă angajatii în cadrul proceselor de angajare, verifică dosare de angajare şi întocmeşte contracte de muncă Analizează toate documentele companiei pentru a asigura respectarea prevederilor legale şi oferă consultanţă juridică clienţilor companiei Actualizează permanent informaţiile referitoare la noile modificări de legislaţie de interes comercial Consiliază managementul cu privire la corectitudinea procedurilor şi strategiei elaborate, din punct de vedere legal Comunică cu institutiile publice Registrul Comerţului, Camera de Comerţ, Camera de Munca şi celelalte organisme de reglementare Colaborează cu departamentele interne ale companiei in vederea implementarii procedurilor de lucru Menţine relaţia cu reprezentanţii Inspectoratului teritorial de muncă Raportează orice modificare apărută în Monitorul Oficial cu privire la aspecte relevante activitatii

  • Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: Studii superioare (finalizate sau in curs) ; Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; Iniţiativă, atenţie la detalii Dorinta de dezvoltare si de evolutie in cariera; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; Persoana organizată, dinamică, loială,cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie avantaj); Descrierea jobului Responsabilitati: Reprezinta interfata dintre client si companie; Dezvoltarea si conducerea catre o relatie de baza cu clienti profitabili; Fidelizarea clientului Realizarea de rapoarte saptaminale de activitate referitoare la fiecare client in parte si sa progreseze in atingerea obiectivelor propuse; Intelege nevoia clientului si stabileste agenda, personalizat pentru fiecare client in parte; Aduna toate datele necesare si intocmeste ofertele catre client; Identifica noi oportunitati de afaceri pentru firma, tinind cont de potentialul clientului; Promoveaza serviciile si imaginea companiei prin calitate si creativitate; Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii la nivel inalt a necesitatilor clientilor; Ce îţi oferim ? Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei ; Oportunitatea de a face parte dintr- o echipa tanara si ambitioasa aflata intr- o continua expansiune. Pachet salarial motivant; Telefon mobil, laptop ; Training şi cursuri de specialitate gratuite ; Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră.

  • Eneria - Dealer motoare si generatoare Caterpillar, angajeaza: Receptionera Sarcini: Preia apelurile telefonice si le transfera catre persoanele solicitate; ofera informatii, preia mesaje si stabileste intalniri Ofera suportul necesar pentru activitatile legate de calatoriile de afaceri (rezervari hotel, cumparari bilete de avion, rezervari taxi etc) pentru angajatii companiei Intampina persoanele care intra in cladire, le directioneaza sau le conduce catre destinatie Receptioneaza si sorteaza toata corespondenta (fizica) a angajatiilor Eneria Asigura expedierea interna si externa a corespondentei fizice a angajatilor Eneria Mentine legatura cu diversi furnizori (aranjamente de calatorie, cazare, realizare carti vizita/ legitimatii, papetarie, curierat etc.) si se preocupa de optimizarea serviciilor oferite Asigura aprovizonarea cu produse de birotica, papetarie si alte materiale necesare Primeste si verifica facturi, intocmeste bonurile de comanda aferente si le trimite in contabilitate Ofera sprijin in activitati administrative pentru angajatii companiei Asigura o relationare profesionala cu angajatii societatii Conditii de ocupare: Minim studii medii Experienta pe un post similar constituie un avantaj Cunostinte medii de limba engleza Cunostinte medii operare PC (MS Office, Internet, E-mail) Buna capacitate organizatorica Excelente abilitati de comunicare si relationare. Atent/ ă la detalii, ordonat/ ă Seriozitate, dinamism, spirit de echipa Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, acces la o gama variată de formări Beneficii diverse

  • Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • Esti candidatul ideal daca: -ai bune abilitati de ascultare si comunicare -ai minim studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj) -detii bune abilitati de lucru cu calculatorul (MS Office, Outlook etc) Beneficii: -performanta este recunoscuta printr-un sistem de compensare atractiv format dintr-un salariu fix motivant si peste medie, plus comision din vanzari, pentru ca tu sa te bucuri de succesul tau in fiecare luna. -mediu de lucru placut, modern si dinamic -Vei avea posibilitatea ca dupa o perioada de timp, in functie de rezultatele tale si oportunitatile ivite, sa poti avansa. Succes; - Vei beneficia de cursuri dedicate - Vei avea posibilitatea de a alege programul de lucru

  • Societate ce ofera servicii de ea mai buna calitatea pe piata din Romania, in domeniul de solutii oftalmologice personalizate. Echipa de profesionisti este in cautare de noi colegi pentru postul de Asistent Manager. Profil candidat • Cunostinte operare PC / Office • Capacitate de organizare a timpului • Realizarea mai multor sarcini in acelasi timp • Cunostinte de contabilitate primara (facturi, niruri) • Capacitatea de a invata lucruri noi Se lucreaza intr-un mediu placut, se ofera prime de sarbatori si discount-uri semnificative la produse!

  • Descriere Locuri de munca Cerintele obligatorii ale postului sunt : - cunoasterea pachetului Microsoft Office - nivel medium spre avansat - crearea de tabeluri in XL, transmiterea acestora pe mail in limba engleza, arhivarea tuturor documentelor de resurse umane si nu numai, indosarierea acestora,verificarea documentelor candidatilor ce urmeaza a fi angajati pe diferite posturi -redactare mail-uri, documente, rapoarte, redactarea documentelor de resurse umane, contracte, fise de post etc -Expedierea corespondenței și a altor documente (e-mail , curier); -Primirea și transmiterea (după caz) a apelurilor telefonice. - Seriozitate si implicare in rezolvarea sarcinilor trasate -Atentie sporita la detalii -Capacitate de invatare; - Limba engleza obligatoriu scris si vorbit / limba italiana reprezinta un avantaj - Program de luni pana vineri de la orele 9: 00 - 18:00 -Biroul este in zona Piata Unirii Bucuresti sector 3 -Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate; Studii medii Persoană organizată, dinamică, responsabila; cu abilități de comunicare și de a lucra în echipă, atentă la detalii. Info la telefon 0770 128 406

  • Firma importatoare de mobilier cautam colaborator cu experienta in achizitii publice. Acesta trebuie sa urmareasca licitatii, pregateasca documentatie si sa aplice pentru licitatii in toata tara legate de achizitia de mobilier pentru diverse destinatii. Punem la dispozitie birou in zona centrala, langa Parcul Carmen Sylva. Colaborare pe baza de proiect, program flexibil 100%. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.

  • Manager, singur, gentleman, caut asistenta personala max 32 ani, open minded, inteligenta, discreta, deschisa, program flexibil 4/5 zile pe luna ideal pt studenta. Primul contact aici.

  • Salveaza cautarea