Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerinte: abilitati de comunicare dorinta de a invata si perfectiona aspect fizic placut limba engleza constituie un avantaj adaptabilitate program flexibil Varsta 18-25 Job ul presune furnizarea de informatii cu privirea la serviciile oferite de firma, prezentarea acestora inr-un mod atractiv atat telefonic cat si in mod direct Pentru inscrieri rog date si foto reprezentative

  • ~ Secretariat , Relatii cu clientii -Pachet salarial motivant; -Comisioane si bonusuri in functie de realizari -Program flexibil

  • Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • Cautam persoane dinamica,fete,minim 18 ani pentru activitatea de promovare marketing,impartit pliante,15 ron/ora ,plata la zi sau promovare online,munca de birou cu salariu atractiv plus bonusuri in functie de realizari.Cerinte:Seriozitate; Cunostinte operare PC;Abilitati navigare web bune;Activitate intensa pe retele de socializare Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.Este un program part-time, poti sa realizezi promovarea oricand doresti.Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati lasand un mesaj aici.Vom raspunde cu promptitudine.

  • Angajam secretara cunostinte it

  • Companie Multinationala angajeaza pentru departamentul Support- Proiect Rezeratii turistice, cunoscatori limbile: - franceza si engleza avansat - salariu - 875 euro net - germana si engleza avansat - 1200 euro net - italiana si engleza- 750 euro net Trainingul se va sustine in limba engleza, prin urmare, atat lb vorbita de baza cat si limba engleza se vor cunoaste la nivel avansat. Pe langa salariul de baza mentionat mai sus, se ofera si tichete de masa, alte beneficii precum si posibilitatea de dezvoltare intr o companie de renume dar si activitate intr-un mediu de lucru placut, intr-un birou modern din Bucuresti. Locatie job: Mihail Sebastian, nr 22 sau GreenGate -str Tudor Vladimirescu- Bucuresti Program de lucru: - Pentru perioada noiembrie – februarie este program fix de luni pana vineri de la 10:00 – 19:00 - Ulterior este program de luni – duminica 9:00- 23:00 Ataseaza CV-ul tau si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil. Aceasta este sansa ta, sa faci parte dintr- o super ehipa!

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Brasov, recrutam agenti call center- limba germana Ce trebuie sa faci? Activitatea consta in oferirea de suport telefonic in limba germana pentru cartelele prepaid ale unui mare operator telefonic din Austria. Cerinte: limba germana avansat limba engleza mediu abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate diploma de bacalaureat (obligatoriu) Beneficii salariu motivant 4000 ron net tichete de masa asigurare medicala privata bonus lunar in functie de performante mediu de lucru dinamic, placut, flexibil pachet de relocare (pentru cei care isi doresc sa se mute in Brasov) Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling sau asigurari Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba spaniola- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 550 euro si 725 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net 700 euro, program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1050 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net, program de luni pana vineri 12:00 - 21:00 -limba poloneza (avansat)+ engleza (mediu), salariu net 900 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00 -limba italiana (avansat) + engleza (mediu), salariu net 575 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00. -lb engleza (salariu net 500 euro ,program- se lucreaza numai in ture de noapte (22:007:00 sau 23:00-8:00) Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti.(zona Sebastian sau GreenGate- str Tudor Vladimirescu) Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Candidatul ideal - Cunostinte si experienta in operare PC (avantaj in cunoasterea programului de facturare SAP ) - Cunostinte pachet Office – Excel - Abilitati excelente de comunicare scrisa - Studii medii - Viteza mare de lucru pe calculator - Rezistenta in conditii de stres, rabdare - Persoana ordonata si responsabila - Abilitatea de a se descurca in situatii limita - Orientare catre client si catre rezolvarea solicitarilor aparute - Intelegerea nevoilor clientului - Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi (luni - vineri) Descrierea jobului Responsabilitati: - Opereaza comenzile pentru clienti - Intocmeste facturi de iesire pentru comenzi - Intocmeste avizele de insotire a marfii - Trimite facturi catre client - Opereaza retururi in sistemul de operare - Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate - Se asigura de inchiderea zilei de lucru in ceea ce priveste comenzile procesate/neprocesate - Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise - Respecta procedurile de lucru Beneficii: - Salariu 2300 lei net -Tichete de masa 300 lei(15 lei valoarea unui tichet) -Contract de munca pe perioada nedeterminata - Transport asigurat pana la locul de munca cu plecare de la gura de metrou Pacii (punctul de lucru fiind la intrarea in Dragomiresti Vale - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala Program de lucru de luni pana vineri, in doua schimburi: 7:00-15:30 /12:30-21:00.

  • Esti pasionat de modul de preparare al cafelei de calitate? Iti place sa iesi in oras si stii care sunt cafenelele si restaurantele cu echipamente performante de cafea? Comunici usor si ti-ai dori sa impartasesti cunostintele tale cu colegii si clientii? Vrei sa ai expunere la mediu international? Esti pasionat de vanzari si vrei sa faci asta? Daca raspunsul tau este da, te asteptam in echipa noastra, locul in care se intalnesc pasionatii de cafea si performanta. Job-ul este pentru Timisoara. Pentru mai multe informatii, va rog sa ma contactati la 0748.121.277 sau pe email:

  • Companie de productie din domeniul Fashion Medical , angajeaza: OFFICE ASSISTANT Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Bucurestii Noi si Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati operare PC - pachetul Microsoft Office si Outlook - Studii universitare finalizate - Experienta in office management, administratie sau logistica, vanzari, call-center, secretariat - Se exprima fluent si corect in limba romana, atat verbal, cat si scris; - Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa - Perseverenţă - să urmărească realizarea unei sarcini de la preluare până la soluţionare - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor Descrierea jobului: - Asigurarea suportului pentru activitati administrativ-organizatorice, suport pentru toate departamentele companiei, secretariat - Intocmirea facturilor si avizelor pe baza comenzilor primite de la clienti, inregistrarea si urmarirea retururile de marfa de la client - Arhivarea documentelor primare, urmarirea incasarilor clientilor - Evidența contabilă primară (înregistrare documente primare – emitere facturi) - corespondenta cu clientii (informatii despre produse, promotii, schimbari de preturi, preluare comenzi si introducerea lor in sistem) - Stabilirea necesarului de consumabile, produse de protocol si curatenie pentru personalul companiei si comandarea acestora - Completarea documentelor interne. - Gestionarea diverselor situatii de ordin administrativ aparute in cadrul companiei - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - Oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Instruire si invatare continua intr-o echipa dinamica si motivata - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • Angajam Asistenta Vanzari – relatii clienti – pentru magazin online Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook - Studii universitare sau medii/student - experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • Esti enervant de atent/a la detalii? Iti place sa vorbesti la telefon? Ai cunostinte de limbi straine? Iti place sa lucrezi pe calculator? Atunci contacteaza-ne pe adresa de e-mail: Suntem o mica firma de limbi straine cu profesori cam trazniti si avem nevoie de ajutor!

  • Building Support Services, firma specializata in administrarea cladirilor de birouri si spatii comerciale angajam receptionera, program flexibil, salariu avantajos.

  • Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .

  • Cerinta: - Studii medii sau superioare - Atentie catre detalii - Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - Abilitati de comunicare - Experienta in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului - Limba engleza, maghiara Sarcini si atributii: - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - Preluarea, inregistrarea, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. - Intocmeste situatii si rapoarte solicitate - Preia apelurile telefonice - Inregistreaza documentele Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa: office at workingplatform ro

  • Salveaza cautarea