Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 49

    ANGAJAM RECEPTIONER/A! Companie FM angajeaza receptioner/a pentru program Full time, de la 08:00 la 16:00 de luni pana vineri. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu motivant, tichete de masa. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0741 921 921 RESPONSABILITATI PRINCIPALE: • Sa aiba o atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii; • Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor de catre angajatul clientului in timp util; • Sa vorbeasca limba romana si limba engleza fluent; • Sa tina evidenta corespondentei primite si distribuite in relatia cu furnizorii serviciilor de curierat: • Sa efectueze cu maxima responsabilitate sarcinile ad-hoc primite de la superiorul ierarhic; • Sa colaboreze cu reprezentantii/angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii/predarii/semnarii proceselor verbale de evidenta, conform procedurilor; • Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului; • Tine legatura cu furnizorii, dupa caz; • Preda si preia de la vizitatori cardurile de acces. CERINTELE POSTULUI: • Studii medii / superioare. • Experienta in activitati similare • Cunoasterea limbii engleze PROGRAM DE LUCRU: • De luni pana vineri, interval orar 08:00-16:00 • In sarbatori legale, in functie de cerinta clientului

  • Gi Group România recrutează Asistent Manager cu limba germană. Clientul nostru este un important jucător în sectorul agricol, cu o vechime de peste 15 ani pe piaţa din România. Rolul de Asistent Manager asigură suport administrativ şi pentru departamenele de Back office, Vânzări şi Marketing. Te vei ocupa de următoarele: • Vei menţine evidenţa contractelor încheiate de companie; • Vei redacta documente suport pentru departamentul de Vânzari (oferte, contracte, facturi); • Vei oferi suport pentru gestiune (înregistrare clienţi /contracte) şi logistică (cereri & comenzi transport); • Îndeplinirea activităţilor zilnice administrative. Te invităm să ne cunoaştem dacă te regăseşti mai jos: • Absolvent studii superioare, de preferat în domeniul economic sau administrativ; • Limba germană scris/vorbit; • Cunostinţe avansate de operare PC (Excel, Word); • Atitudine pro-activă, abilităţi de comunicare şi atenţie la detalii; • Permis conducere categoria B. Aşteptăm cu interes CV-ul tău la adresa de email:  Pentru mai multe detalii poti să mă contactezi la nr. de tel. 0728.303.784.

  • 5

    Angajez agent imobiliar pe auto hibrid persoana sociabila salariu 3000 lei plus comision 50% din ce se incaseaza acte necesare cazier judiciar cazier auto copie ci copie permis conducere rog cv pe email

  • 2

    Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator . Asteptam CV la adresa de e-mail :

  • 8

    Dezvoltator imobiliar angajeaza dispacer soferii , program 7-19 , salariu 3700 lei, necesar permis conducere

  • Caut un loc de munca pe postul de secretară,munca de birou sau receptionera! Pe postul de secretara am mai lucrat doar 2 luni de zile,dar am invatat intr-un timp foarte scurt toate atributiile pe care le aveam ! Ca recepționera,am lucrat 2 ani de zile, intr-un salon! Doresc contract de munca pe perioada nedeterminata, 8h, caut ceva cu salar net minim 1800 lei, program de lucru luni-vineri! Am varsta de 25 ani, studii medii,diplomă de bacalaureat,permis de conducere categoria B si locuiesc in Iasi! Sunt o persoana foarte calma,cu bun simt,imi respect locul de munca,ajung la timp la servici! Invat foarte repede si imi dau interesul!

  • 39

    Angajez o fata fara experienta pentru activitate xeox-secretariat ! Relatii Tel . 0743052615

  • 11

    Angajam secretara urgent cunoscatoare engleza salariu atractiv

  • 8

    Se cauta o fata care are timp 2 ore/zi pt promovare anunturi pe internet.Experienta nu este necesara!Nu se poate lucra de acasa! Nu sunt necesare C.V uri.wapp

  • Caut contabilă pentru firma

  • 1

    Imobiliare Angajez: Secretara Personala (Asistenta) Beneficii: Contract individual de munca. Salariu atractiv (750E-1000E). Bonusuri. Dupa caz masina de servici s au decontarea deplasarii. Cerinte: Persoana dinamica pt.indeplinirea sarcinilor de secretariat. Open-mind. Permisiva. Se poate lucra si in regim part-time!!!

  • 2

    Caut d-na/d-ra consultanta life style. Pentru mai multe informatii rog trimiteti un mesaj. Este vorba de o colaborare gen asistenta personala part-time.

  • 1

    Phoenix PSK angajeză secretară. Salariu 2000 - 3000 lei. Program 8 ore pe zi. Se lucrează de luni - vineri. Timpul suplimentar este plătit cu 20 lei/oră. Necesar limba engleza scris-vorbit. Salariu se încaseză bilunar.

  • 6

    Disponibil online

    Angajam Asistent Manager

    Te potrivești jobului dacă: Ai competente digitale: Microsoft Office, Internet, Ai abilități organizatorice, de scriere și de comunicare foarte bune; Ai receptivitate și inițiativă; Ai o fire energică cu atitudine pozitivă; Ești o persoană foarte bine organizată, dinamică, conștiincioasă, punctuală, responsabilă, atentă la detalii, proactivă Ești o persoană carismatică, persuasiva și perseverentă; Vei fi în subordinea doamnei Director General.

  • 2

    Angajam casiera pentru service auto, zona Aparatorii Patriei. Program full time 9-18 L-V. pt. mai multe detalii 0786 311 313 .

  • Bună ziua. Sunt o tânără de 24 de ani caut loc de muncă în domeniul contabil,secretariat in localitatea Oradea. Studii superioare: (master) ultimul an - contabilitate,auditul și gestiunea afacerilor , diploma de inspector resurse umane din 2016 și diploma de manager resurse umane 2019. Sunt o fire dinamica, comunicativă, sociabilă, punctuală, responsabilă. Cunoscătoare a limbii maghiare scris și vorbit. Permis de conducere categoria B din 2015.

  • 7

    Buna ziua Cautam secretar/a pentru biroul nostru din Timisoara Salariul negociabil in ziua interviului Program de lucru luni -vineri 09-17 Telefon si laptop de serviciu Se cere:punctualitate,corectitudine ,abilități PC Limba germană nivel mediu Persoanele interesate sunt așteptate să depună CV pe adresa de mail:

  • DENIS EDY CONFECTII,este firma PRODUCATOARE de echipament de protectie. Angajeaza secretara cu cunostiinte de contabilitate primara pentru punctul de lucru din Targoviste, str. Silviu Stanculescu, nr 45, Dambovita, vis a vis de Restaurant Nova2. Cerinte: -mentinerea legaturii cu clientii si furnizorii - trimite oferta firmei catre alte societati si va lua legatura in vederea discutarii ofertei -intocmire oferte, contracte, facturi proforme, avize de insotire a marfii -introducere facturi de intrari si iesiri, intocmire registru de casa, jurnal de banca in programul Saga -intocmire dosar salariati -alte activitati de secretariat

  • 4

    CR Imobiliare angajeaza pe baza de comision, brokeri imobiliari cu sau fara experienta, pentru sediul din Piata Romana Cerintele postului : - dorinta de comunicare: telefonic si in mod direct cu potentialii clienti. - cunostinte PC : postarea anunturilor cu imobilele din portofoliu. - initiativa si dorinta de a avea un venit peste medie.

  • Salveaza cautarea