Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Cautam o persoana deschisa, sociabila, la curent cu noile tendinte in materie de moda. Este necesar sa stie Excel, facebook, instagram, functiile de baza ale unui program/ aplicatie de editare poze/ video-uri. Atributiile sunt: gestionarea stocului, comenzilor, promovarea si mentinerea activa a paginilor de social media, gestionarea site-ului. Firma este noua pe piata dar cu experienta in domeniu de peste 10 ani. Suntem producatori de haine de dama pentru categoria de varsta cuprinsa intre 14-30 de ani. Atelierul se afla in zona foisorul de foc. Programul de lucru este de 8 ore cu pauza de masa inclusa de la 9-17:00. Salariul este negociabil in functie de experienta. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon 0729535815.

  • 3

    cautam AGENTI RECRUTARE pentru zonele Constanta, Bucuresti, Arges si Brasov. Sarcini: - Cautarea de noi clienti si mentinerea legaturii cu acestia atat in timpul recrutarii cat si dupa, - Mentinerea legaturii cu clientii actuali, - Transmiterea la centru a comenzilor primite de la clienti, - Urmarirea candidatilor pana la angajare/pana la expirarea perioadei de gratie, - Recrutarea de candidati din zona alocata. -Completarea statisticilor saptamanale si transmiterea acestora catre superiorul direct alocat. Beneficii: -Salariu motivant -Transport decontat -Telefon de serviciu -Bonusuri lunare Pentru programarea unui interviu va rugam sa sunati la nr 0755.677.126 sau 0755.157.449

  • 2

    cautam AGENTI RECRUTARE pentru zonele Constanta, Bucuresti, Arges si Brasov. Sarcini: - Cautarea de noi clienti si mentinerea legaturii cu acestia atat in timpul recrutarii cat si dupa, - Mentinerea legaturii cu clientii actuali, - Transmiterea la centru a comenzilor primite de la clienti, - Urmarirea candidatilor pana la angajare/pana la expirarea perioadei de gratie, - Recrutarea de candidati din zona alocata. -Completarea statisticilor saptamanale si transmiterea acestora catre superiorul direct alocat. Beneficii: -Salariu motivant -Transport decontat -Telefon de serviciu -Bonusuri lunare Pentru programarea unui interviu va rugam sa sunati la nr 0755.677.126 sau 0755.157.449

  • 3

    cautam AGENTI RECRUTARE pentru zonele Constanta, Bucuresti, Arges si Brasov. Sarcini: - Cautarea de noi clienti si mentinerea legaturii cu acestia atat in timpul recrutarii cat si dupa, - Mentinerea legaturii cu clientii actuali, - Transmiterea la centru a comenzilor primite de la clienti, - Urmarirea candidatilor pana la angajare/pana la expirarea perioadei de gratie, - Recrutarea de candidati din zona alocata. -Completarea statisticilor saptamanale si transmiterea acestora catre superiorul direct alocat. Beneficii: -Salariu motivant -Transport decontat -Telefon de serviciu -Bonusuri lunare Pentru programarea unui interviu va rugam sa sunati la nr 0755.677.126 sau 0755.157.449

  • cautam AGENTI RECRUTARE pentru zonele Constanta, Bucuresti, Arges si Brasov. Sarcini: - Cautarea de noi clienti si mentinerea legaturii cu acestia atat in timpul recrutarii cat si dupa, - Mentinerea legaturii cu clientii actuali, - Transmiterea la centru a comenzilor primite de la clienti, - Urmarirea candidatilor pana la angajare/pana la expirarea perioadei de gratie, - Recrutarea de candidati din zona alocata. -Completarea statisticilor saptamanale si transmiterea acestora catre superiorul direct alocat. Beneficii: -Salariu motivant -Transport decontat -Telefon de serviciu -Bonusuri lunare Pentru programarea unui interviu va rugam sa sunati la nr 0755.677.126 sau 0755.157.449

  • 1

    Societate cu profil spalatorie/curatatorie haine angajează personal pentru locatia sa din Iulius Mall Timișoara. Posturi disponibile: 2 Asistent comercial recepție. Pentru detalii si interviu sunati la 0758488672 dna Cața Mihaela.

  • 2

    Candidatul ideal - Excelente abilități de comunicare și negociere; - Persoană bine organizată, cu abilităţi de a-şi stabili prioritățile și coordonarea sarcinilor; - Corectitudine, implicare, seriozitate, responsabilitate; - Experienţă în vânzări, case de marcat; - Cunoașterea legislației fiscale; - Studii universitare absolvite; - Cunoştinţe de utilizare a calculatorului (MS Office); - Limba Engleză nivel avansat - Permis de conducere cat B /Disponibilitate la deplasari

  • 1

    Societate comerciala, angajam operator date cu atributiuni de secretariat pentru sediul din com. Ganeasa, Sat Sindrilita, Ilfov. Salariu motivant. Tel. 0735190645 email:

  • 3

    Angajez urgent dispecere , salariu net 2200 lei

  • 1

    Candidatul ideal Daca te regasesti in descrierea de mai jos si vrei sa faci parte dintr-o echipa frumoasa, asteptam cv-ul tau! - zambitor, amabil, dornic de a invata cat mai multe; - rezistenţă la stres, flexibilitate, răbdare, atenţie la detaliu; - bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă - usurinta in exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi in public; - asumarea responsabilitatilor; - rezistenta la sarcini repetitive; - capacitate de relationare interumana; - adaptare la sarcini de lucru schimbatoare; - echilibru emotional. Descrierea jobului - primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei; - ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari; - inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducre, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei; - pastrarea stampilelor; - pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul organizatiei; - pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii; - primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol; - asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei; - primirea si transmiterea notelor telefonice; - asigurarea bunei relaţii cu furnizorii de bunuri şi servicii de consum (birotică, papetărie, energie termică, energie electrică, regia apă – canal, salubritate, primăria, trezoreria, băncile, etc.) - îndosarierea contractelor de muncă, distribuirea fluturaşilor de salarii, fişelor de instruire şi protecţia muncii; - menţine legătura cu toate departamentele (personal, achiziţii, vânzări, logistică, administrativ) pentru întocmirea dosarelor necesare desfăşurării activităţilor specifice; Descrierea companiei În 1998 am făcut primii paşi în domeniul vânzării de pardoseli şi acoperitoare de sol. Am urmărit mereu să oferim confort clienţilor si colaboratorilor sub forma celor mai bune tipuri de mochetă, linoleum, covor PVC şi covoare, adaptate la trendurile pieţei şi la valorile companiei: profesionalism, promptitudine, progres. Cu o experienţă de peste 18 ani pe piaţa din Romania, Pro Confort a strâns un portofoliu de peste 1000 de proiecte finalizate, dintre care Atra Doftana, Genpact Romania, Intact Media Group, Romexpo, Hotel Traube si Binderbubi Medias, Hotel Afrodita Venus, s.a.m.d.

  • 5

    Elit Casa – Agentie Imobiliara www.elitcasaimobiliare.ro Candidatul ideal: - Abilitati de socializare si comunicare - Atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor - Seriozitate si responsabilitate - Abilitati organizatorice si de lucru in echipa - Minim cunostinte PC si internet - Permis de conducere categoria B (optional) Descrierea jobului: - Preluarea apelurilor telefonice in vederea introducerii noilor clienti in baza de date - Inregistrarea informatiilor primite de la client si sistematizarea acestora - Aranjarea in ordine cronologica si arhivarea tuturor documentelor - Pregatirea si predarea documentelor catre client. - Echipa tanara si motivata - Mediu de lucru placut Te asteptam sa atasezi un CV in mesaj sau la adresa de e-mail ana.buraga@ elitcasaimobiliare.ro

  • 8

    Societate comerciala cu sediul in Mioveni, angajam secretara cerinte: -cunostinte operare pachet Ms Office nivel mediu -persoana organizata,comunicativa -atitudine pozitiva,spirit de echipa -sociabila,responsabila si implicata. Se ofera salariu motivant. Pentru detalii nr de telefon este 0722203995 CV-urile se pot trimite aici prin mesaj.

  • 11

    Cautam personal pentru administrare si promovare spatii comerciale si birouri de inchiriat in Cluj-Napoca , cart Manastur . la program de 8 ore . Informatii la telefon .

  • 3

    Căutam ajutor in birouri la fabrica in Harman. O persoana organizata, cu cunoștințe de pc, minim office, ideal Photoshop și AutoCAD. Așteptăm cv.

  • 2

    Candidatul ideal Scoala roTTaru angajeaza persoana dornica sa invete lucruri noi si sa avanseze, pentru postul de Coordonator Cursuri Formare Profesionala / Sales Representative. Echipa scolii este una tanara, dinamica si flexibila. Ne dorim alaturi de noi o persoana care doreste sa faca o cariera, sa avanseze si sa performeze in cadrul unei scoli creative si prietenoasa. Calitati pe care ni le dorim in echipa noastra: 1. Dorinta de a avansa 2. Pasiune 3. Corectitudine 4. Seriozitate 5. Ambitie Descrierea jobului Responsabilitati: Oferirea de informatii corecte si exacte in relatia directa cu clientul; Preluarea apelurilor telefonice si acordarea de asistenta si consultanta privind programele de formare profesionala; Inscrierea clientilor la cursurile solicitate; Gestionarea si organizarea bazelor de date si a documentelor oficiale ale cursantilor; Mentinerea relatiilor cu participantii la cursurile organizate de companie si nu numai; Realizeaza activitati de natura organizatorica interna; Supravegherea desfasurarii corecte a cursurilor; Verificarea si pregatirea salilor de curs; Realizeaza activitati de natura organizatorica interna; Competente: Cunoasterea programelor de baza de lucru pe calculator: Office: Word, Excel Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare; Capacitate de concentrare si organizare; Capacitatea de a lucra in echipa; Experienta in domeniul formarii profesionale reprezinta un atu, insa nu este obligatorie. Beneficii: Mediu de lucru extrem de placut; Program in ture flexibile; Reducere 50% la oricare dintre cursurile noastre; Salariu atractiv Salariul creste la fiecare 6 luni in functie de performantele obtinute in urma evaluarilor. Descrierea companiei Suntem o scoala de formare si calificare profesionala, formata dintr-o echipa tanara, in continua ascensiune. Activitatea noastra preupune furnizarea de servicii de calificare si formare profesionala la cele mai inalte standarde intr-o piata foarte dinamica si in permanenta schimbare.

  • Companie cu prestigiu, angajeaza urgent personal calificat, care sa corespunda urmatoarelor cerinte: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - o limba straina cu circulatie internationala, scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - abilitati in lucru cu date cu caracter personal, in conformitate cu Regulamentul 679/2016, privind protectia persoanelor fizice - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - sincer, dispus la colaborare Studii: absolvent al unei forme superioare de învățământ ; Program flexibil de munca

  • 2

    Candidatul ideal Platforma pentru agenti imobiliari profesionisti cu expunere globala doreste sa isi extinda echipa cu un asistent manager care doreste sa lucreze intr-un mediu creativ si in crestere continua. Candidatul ideal: - ai experienta in domeniul digital marketing si in social media management - ai inclinatii de Public Relations - esti tanar(a) dinamic si doresti sa inveti in continuu - iti place sa lucrezi la proiecte grandioase si nu te feresti de ore lungi de munca - iti place sa lucrezi in echipa - vorbesti engleza sau minim o limba straina europeana - sa folosesti tehnologia este un lucru obisnuit pentru tine - crezi cu tarie ca la orice problema sunt mai multe solutii - sti ca creativitatea are mai mare valoare decat inteligenta Descrierea jobului Daca te regasesti in cele scrise mai sus, te rugam sa trimiti cv-ul tau. De ce sa alaturi echipei? - Educatie continua, cursuri, traininguri, webinare frecvente - mediu de lucru primitor, colegi draguti - pachet salarial motivant FIX + bonus - birou central usor de accesat - contacte internationale - posibilitate de a avansa in cariera Descrierea companiei Platforma creata pentru agenti imobiliari profesionisti din Romania cu scopul de a marketa proprietatiile din Transilvania pe nivel global.

  • 3

    CUNOSTINTE PC ABILITATE IN RELATIA CU PUBLICUL

  • 9

    Clinica medicala angajaza personal receptie - 1 persoana. Persoana amabila, rabdatoare, sa se ocupe de programarile consultatiilor, confirmarile programarilor de a doua zi, incasarea contravalorii consultatiilor, evidenta pacientilor sositi. Program zilnic intre 9 - 17, de luni pana vineri, Adresa: Str Tepes Voda nr 37-39, Sector 2, Bucuresti, Clinica Eucardios. Salariu 2000 lei net Pentru mai multe detalii si programare pentru interviu: 0724258764, 0735126185 Pentru CV adresa email:

  • 2

    Birou notarial angajează secretar notarial. CV urile se pot trimite la adresa de mail sau la sediul biroului notarial.

  • Salveaza cautarea