Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • Agentia de recrutare IWR cauta – Responsabil relatii clienti/Responsabil contractare Suntem in căutarea unei persoane dinamice care să contribuie la procesul de dezvoltare al agenției noastre de recrutare. Responsabilitati: - Contactarea potentialilor clienti (telefonic si pe e-mail), prezentarea companiei si a serviciilor oferite de companie si incheierea de colaborari cu diversi parteneri externi de pe piata muncii (angajatori, agentii de recrutare si plasare locuri de munca); - Stabilirea strategiei de contractare in functie de prioritatile societatii; - Prospectarea pietei in vederea identificarii oportunitatilor; - Propunerea de strategii pentru atragerea clientilor; - Promovarea serviciilor oferite de companie. Candidatul ideal: - Nivel avansat de limba engleză si nivel mediu de limba germana; - Cunoasterea limbilor straine suedeza, norvegiana sau daneza constituie avantaj; - Persoana proactiva, cu abilitati de comunicare, negociere si persuasiune; - Bune abilități de operare PC; - Profesionalism și responsabilitate, răbdare; - Abilitatea de a lucra independent, dar si in echipa; - Deschis spre o colaborare pe termen lung si dorinta de a se integra; - Experiența in Telesales/Call center/Vanzari constituie avantaj. Pentru mai multe informatii accesati site-ul companiei noastre www.iwr.ro

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Licentiat in studii universitare de teologie, caut loc de munca in Iasi.

  • Angajeaza in conditii avantajoase agent de vanzari pentru tipar digital. CV-ul se trimite l a adresa de mail

  • CORAL CONSTRUCT cauta Asistenti Manageri in domeniul administrarii si intretinerii cladirilor de birouri in Bucuresti. Responsabilitatile postului: Organizarea documentelor (inregistrare si arhivare); Transmitere corespondenta (fax, email) ; Organizarea ofertelor; Redactare documente si rapoarte pentru management; Efectuarea de traduceri in si din limba engleza; Participa la organizarea unor evenimente profesionale organizate de firma Alte activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale Aptitudini Cunostinte basic de management Personalitate flexibila si usor adaptabila Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; Rigurozitate, atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate de invatare rapida Capacitate de comunicare facila cu diferiti interlocutori, abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Cerinte Preferabil studii superioare finalizate sau in curs Experienta de minim 5 ani constituie un avantaj Operare pe calculator: Microsoft Office –Excel si Word – nivel avansat Limba engleza nivel avansat – scris, citit, vorbit Oferta Salariu motivant; Mediu de lucru profesionist

  • Caut d-na/d-ra consultanta life style. Pentru mai multe informatii rog trimiteti un mesaj. Este vorba de o colaborare gen asistenta personala part-time.

  • Angajam asistent manager in cadrul unei societati de transport. Candidatul ideal: - Abilitatea de a comunica eficient, - Aptitudini organizatorice, de coordonare, flexibilitate în ceea ce priveşte organizarea timpului; - Persoană orientată spre rezolvarea problemelor, punctuală, dinamică, capabilă să stabilească priorităţi. - Spirit de iniţiativă si abilităţi de luare a deciziei; - Limba engleza reprezinta un avantaj; - Cunostinte bune de Microsoft Office (Word, Excel). Cerintele postului: - Facturare comenzi transport; - Intocmirea rapoartelor lunare specifice; - Intocmire si transmitere corespondenta; - Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management; - Actualizarea bazei de date documente/clienti. Locatie job: Plaza Romania Office, Bd. Timisoara, Sector 6. Salariu este negociabil.

  • Firma industrie alimentara din Apahida, angajam secretara.

  • Editura angajeaza Asistent Manager cu studii superioare sau medii, atestat resurse umane (reprezinta avantaj) si cu experienta in secretariat.

  • Angajam secretar in birou notarial. Tip job: full time. Cerinte: cunostinte foarte bune de utilizare PC si Openoffice, precum si gramatica limbii romane. Nu este o conditie experienta in domeniu. Va rugam sa trimiteti cv.

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare;

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Oportunitati Full time sau Part time (4-6-8 h) Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri;

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern

  • Candidatul ideal: Deschidere in ceea ce priveste aprofundarea cunostintelor in domeniul companiilor din grup; Aptitudine de lucru cu documente; Culegere, prelucrare si transmitere informatii; Capacitate de analiza si sinteza; Aspect fizic placut; Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet; Cunoasterea limbii engleze la un nivel cel putin mediu; Responsabilitati: Gestioneaza agenda Administratorului/Directorului General; Se ocupa de organizarea intalnirilor interne si externe; Efectueaza programarea intalnirilor, conform solicitarilor primite; Mentine o relatie de cooperare cu toti colegii din celelalte departamente, transmite si urmareste finalizarea prioritatilor fixate de manager in cadrul companiei

  • Cerinte - Nivel avansat de limba engleză (vorbit și scris) nivel C1; - Experienta in relationarea cu clientii constituie un avantaj; - Orientare excelentă spre client, precum și abilități bune de comunicare și organizare; - Bune abilități de operare PC. Responsabilitati - Oferirea de informații / soluții clienților cu privire la serviciile companiei pe email,chat sau telefonic; - Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, in conformitate cu procedurile de lucru; - Prioritizarea si gestionarea mai multor cazuri la un moment dat; Ce oferim: - Contract individual de munca; - Program de lucru exclusiv de noapte si se lucreaza 5 zile din 7 cu 2 libere consecutive; - Venit net cumulat 3300 lei; - Tichete de masa cu valoare de 315 ron / luna; - Training specializat si esti platit pe toata durata acestuia; - Decont transport in valoare de 120 lei; - Beneficii medicale la MedLife; - Beneficii pentru salariati acordate lunar; - Bonusuri pentru fiecare prieten recomandat.

  • Firma de catering, cu livrare ;la domiciliu, angajam urgent livratori. Nu necesita experienta. Fara limita de varsta. Se ofera training la locul de munca.

  • Salveaza cautarea