Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba daneza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba daneza; - cunostinte de limba engleza nivel avansat; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare;

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii din Timisoara, lider global in domeniul gazelor industriale. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - oferta financiara atractiva; - bonusuri de performanta; -bonuri de masa - mediu de lucru placut *Experiența anterioara de muncă nu este necesara

  • SC HOME FURNITURE CAUTA CANDIDATUL IDEAL PENTRU POSTUL DE CONSILIER JURIDIC. Cerinte: Absolvent al facultatii de Drept; Experienta minim 2 ani in domeniul juridic; Cunostinte de specialitate: drept comercial, drept civil, dreptul muncii, procesual civil, proprietate intelectuala, fiscal, penal; Experienta in comunicarea cu autoritatile; Abilitati de comunicare, negociere, capacitate de a lua decizii bune si in avantajul companiei. Cunostinte in Resurse Umane constituie un avantaj. Descrierea jobului Verificarea, avizarea sau dupa caz, redactarea oricarui tip de contract/acord/conventie/hotarare sau propunere inaintata in acest sens departamentului juridic; Reprezentarea societatii in relatie cu institutiile statului, birourile executorilor judecatoresti, notari publici precum si in fata oricaror alte autoritati; Furnizarea consultantei de specialitate tuturor departamentelor companiei la solicitarea acestora; Formularea cererilor de chemare in judecata, aparari si administrarea tuturor probelor necesare in procesele incredintate in care compania este parte; Diverse sarcini legate se departamentul Resurse Umane. Efectuarea oricaror alte lucrari din domeniul de activitate al departamentului, dispuse de conducerea societatii. Pentru detalii puteti suna la 0755033283 sau sa trimiteti email la

  • Om de afaceri angajez part time studenta / tanara dezinvolta pentru insotire la evenimente mondene , colocvii , spectacole , intalniri de afaceri , etc . Salarizare - sponsorizare - ff buna flexibila

  • om de afaceri angajez secretara in plan personal . persoana fara obligatii relationale . pentru a ma degreva de unele activitati , insoti in intalniri de afaceri interne /externe , colocvii , evenimente mondene, etc. pachet salarial exceptional , flexibil .

  • Angajez secretara cu / fara experienta, cu disponibilitate la deplasari in afara localitatii / tarii , cunoscatoare de lb italiana sau engleza. Eventual permis auto . Pachet salarial f bun.

  • Compania ROMPREST Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Funcţionar informaţii clienţi pentru sediul central. Responsabilităţi: - preluarea apelurilor telefonice şi înregistrarea informaţiilor în baza de date - transmiterea tuturor informaţiilor, sesizărilor şi reclamaţiilor înregistrate către persoanele responsabile cu soluţionarea acestora - Întocmirea de situaţii sintetice pe baza înregistrărilor efectuate Cerinţe: - studii medii finalizate - operare PC (Word, Excel) - nivel mediu - foarte bune abilităţi de comunicare şi mediere în situaţii de criză - disponibilitate de lucru intr-un program de 12/36 (1zi/1zi) Oferta si beneficii: - salariul atractiv - tichete de masa - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare si indeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru si a va dezvolta in cadrul unei companii de top pe piata serviciilor de profil. Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Angajam secretara birou traduceri,program de luni pana vineri,9-18,absolventa facultate,cu sau fara diploma de licenta.Biroul este situat in sect.6.Postul se adreseaza unei debutante.Este necesara punctualitate,seriozitate,implicare,spirit de observatie si dorinta de a invata.

  • Societate ce ofera servicii de ea mai buna calitatea pe piata din Romania, in domeniul de solutii oftalmologice personalizate. Echipa de profesionisti este in cautare de noi colegi pentru postul de Asistent Manager. Profil candidat • Cunostinte operare PC / Office • Capacitate de organizare a timpului • Realizarea mai multor sarcini in acelasi timp • Cunostinte de contabilitate primara (facturi, niruri) • Capacitatea de a invata lucruri noi Se lucreaza intr-un mediu placut, se ofera prime de sarbatori si discount-uri semnificative la produse!

  • pentru bucuresti zona centrala secretara-asistent manager servicii personale. posibil si program part-time

  • Soala particulara din Manastur angajeaza cu program de 4-8 ore persoana care a lucrat invatamant, poate fi si pensionar pentru intocmire de programe scolare, proiecte didactice, evidente, Cerinte: cunoasterea calculatorului, experienta in invatamant.Se trimite un Cv sau se vine personal la sediu, str. Izlazului, nr. 6, ap. 1, vizavi de statie

  • Angajam persoana pentru secretariat. Conditii cunostinte bune de calculator, timp disponibil, persoana sociabila, studii medii sau superioare.

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: -2300RON + 300BONURI MASA 5 ORE - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul

  • Cautam o persoana tanara, prezentabila, responsabila, organizata, cu bune abilitati de comunicare in limba romana si limba engleza pentru postul de secretara. Program 8h/zi de luni pana vineri.

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Esti studenta la limbi straine? Cunosti germana si engleza? Iti place sa lucrezi cu copii? Vrei un banut de buzunar? Cauta-ne poate te putem ajuta!

  • ASISTENT manager, secretara agentie imobiliara, cu/ fara experienta domeniul imobiliar, cunostinte contracte, MS Office, contabilitate primara, editare site, dinamica, spirit de echipa, bun organizator, aspect fizic placut

  • CORSARU ROSU ANGAJEAZA OPERATOR FACTURARE DESCRIERE: - Suport pentru departamentul vanzari prin emiterea zilnic de facturi si avize, conform comenzilor primite; -Verificarea stocului din depozit; -Introducere datelor in program, corectarea si aranjarea lor; -Operarea si procesarea datelor; -Verificarea si actualizarea bazei de date cu informatii noi; -Organizare si arhivare documente (facturi, avize, comenzi etc); -Emitere de chitante, incasare numerar si prin banca, intocmeste zilnic monetarul; CERINTELE ESENTIALE OCUPARII POSTULUI: - Studii medii sau superioare, avantaj profil economic - Notiuni de contabilitate primara; - Experienta pe o pozitie similara ; - Cunostinte PC, in special Office si Excel; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa; - Buna comunicare

  • Cerinte: • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; • Atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; • Abilitati de comunicare. • Absolvent studii superioare • Cunostinte avansate operare PC (Microsoft Office), Xerox Responsabilitati: • Preluare apeluri telefonice, mesaje, redirectionarea acestora si realizarea de legaturi telefonice; • Redactare, fotocopiere, scanare, pregatire documente; • Inregistrare corespondenta, pregatire plicuri pentru expediere prin serviciul postal sau curierat; • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; • Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; • Preluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. OFERTA: - Contract perioada nedeterminata. - Se asigura transportul pentru persoanele din afara orasului BOLINTIN VALE. - Pachet salarial motivant.

  • Salveaza cautarea