Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Scoala de soferi LUCKY DRIVER angajeaza domnisoara sociabila,ordonata,serioasa ,comunicativa pe postul de secretara . Cerinte: Se cere cunostinte PC , Se garanteaza un salariu atractiv si un mediu placut de munca. Persoana de contact pentru job este Tataru Elena-766236771

  • Assistant Manager pentru o firma in curs de constituire  Cerinte: - absolvent studii medii sau superioare - cunostinte contabilitate primara (intocmire de deconturi, registru de casa, dispozitii de plata/incasare) - abilitati de comunicare si relationare - spirit de echipa - capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si a prioritatilor - cunostinte de operare MS OFFICE - persoana riguroasa, bine organizata si atenta la detalii - cunostinte limba spaniola nivel mediu (scris, citit) - cunostinte limba engleza nivel mediu (scris, citit) Oferta (bonusuri, beneficii) - mediu de lucru atractiv si incurajant; - salariu atractiv; - zona sector 1 Bucuresti - program de lucru stabil 09:00-18:00 Pentru mai multe detalii sunati la nr de telefon 0747088436

  • Candidatul ideal Aptitudini: - cunoștințe de operare computer: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet; - cunoștințe de contabilitate primară; - corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă; - cunoasterea limbii engleze Descrierea jobului - efectuarea de activități de contabilitate primară ( facturare , inregistrare și evidență facturi fiscale ) - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail; Beneficii: - Atmosfera de lucru placuta; - Salariu fix CV via email :

  • S.C. Aqua Biosan S.R.L angajeaza Assistent Manager. Cerinte: -Studii superioare - cunoasterea limbilor straine: engleza, rusa, italiana - experiența de munca in pozitie de secretar/assistent minim 3 ani - cunostinte Microsoft Office - nivel avansat - permis de conducere categoria B - bune abilitati de comunicare - seriozitate Puteti trimite cv-ul la adresa: Oferim: -Salariu motivant -Bonuri de masa Aquaphor a fost fondată in 1992 pentru a dezvolta si produce filtre de apă. Compania a evoluat, transformându-se astfel intr-o companie internatională cu procese de producţie si acţiuni de cercetare in Estonia, Germania, Rusia, Statele Unite si alte ţari. Mai mult de 16 milioane de familii din 44 de ţari beneficiează deja de utilizarea produselor Aquaphor. Suntem cercetători si in fiecare zi vom crea mai multe tehnologii eficiente pentru tratamentul apei astfel incât toata lumea să poata beneficia de acces la o apă bună de băut.

  • Sala Fitness, situata in sectorul 4, angajeaza receptionera. Pentru mai multe detalii,contactati-ne la numerele : 0774663209 / 0737634881

  • Dezvoltator imobiliar angajeaza secretara , program 9-18, salariu 3000 lei.

  • Dezvoltator imobiliar angajeaza asistent manager , program 7-18 , salariu 3500 lei, necesar permis conducere

  • ANUNT PT CALARASI · Absolvent studii medii; · Organizarea este punctul tau forte; · Abilitati de comunicare; · Atitudine pro-activa, dorinta de a invata; · Capabila de lucru in conditii de stres și termene precise; · Fire analitica · Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului (MS Office, Word, Excel - nivel avansat constituie avantaj); Descrierea jobului · Administrarea documentelor si organizarea acestora; · Activitati specifice de secretariat:facturare, telefon, e-mail, posta, etc. · Intocmirea necesarului de papetarie, produse curatenie, protocol, etc.; · Gestioneza documentele care intra/ies din institutie prin inregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor in atentia persoanelor interesate; · Diverse sarcini de protocol; . Avantaj permis cat.B Descrierea companiei Suntem o firma ce activeaza in domeniul transporturilor si comerțului.

  • Angajam secretara, preferabil cu experienta , tanara , dornica de munca si vesela. Cunostinte PC si permis categoria B. Conditii de munca avantajoase . Relatii la tel 0752099600

  • Descrierea poziției: receptie, secretariat, casierie, serviciu clienti, program part time: luni, marti, miercuri si joi, intre orele 18.00 – 22:00. Salariu: 800lei/luna Căutăm personal feminin pentru o companie din București, cu prestigiu la nivel internațional. Cerințe: - studii superioare sau medii - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook) - cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional (ideal și spaniolă) - experiență de lucru cu clienții (ideal) - organizare, disciplină, punctualitate, responsabilitate - abilități de comunicare și orientare spre nevoile celorlalți - amabilitate, politețe, promptitudine, prezență de spirit, încredere în sine - prezență agreabilă Principalele responsabilități: - comunicarea, întâmpinarea clienților și îndrumarea lor - transmiterea de informații legate de serviciile companiei - înregistrarea și prelucrarea datelor clienților în sistemul nostru intern de operare - înregistrarea și ținerea evidenței biletelor cu regim special - încasarea contravalorii abonamentelor clienților - întocmirea actelor și monetarului la intrarea și ieșirea din tură - supravegherea și coordonarea activității personalului - asigurarea unui mediu igienic, potrivit normelor în vigoare Locatie centrală: Latin Dance Romania, strada Bărăției nr. 33, etaj 1, Sector 3 București. (la Piața Unirii, în spatele magazinului Cocor) Dacă locul tău este în echipa noastră, așteptăm C.V.-ul tău, o fotografie și numărul tău de telefon la adresa de e-mail Te vom contacta pentru un interviu față în față. Mulțumim!

  • - intampina si conduce persoanele care intra in companie; - repartizeaza si urmareste corespondenta; - inregistreaza toate intrarile si iesirile de documente; - preia si directioneaza apelurile telefonice; - lucreaza cu pachet MS Office; - mentine evidenta primirii faxurilor; - redacteaza materiale; - asigura suport celorlalte departamente cand este cazul. Cerinte - competente de comunicare orala si scrisa; - buna planificare si organizare; - aptitudinea de a lucra cu documente; - spirit practic, perseverenta, sociabilitate, tact, amabilitate; - cunostinte limba engleza - nivel mediu.

  • Poziție full time, program 08:00 - 16:00 de luni până vineri. Îndatoriri: Încheiere contracte, urmărirea contractelor, asistarea contabilității cu întroducere documente primare, corespondență cu clienții, editare diferite documente. Cerințe: Punctualitate, urmarea procedurilor interne. Comportament pozitiv și constructiv. Carnet de conducere cat. B. Cunoștințe limba engleză avantaj. Mesaj și CV prin mesageria aplicatiei

  • Societate comerciala din Suceava angajeaza persoana complexa (doamna sau domnisoara), loiala, ordonata, cu dorinta de implicare, studii superioare, cunostinte IT, contractare, evidenta, contabilitate primara, facturare, cu capacitate de organizare si asimilare de informatii si abilitati noi, cu rol de dispecer si administrare. Cv-urile se trimit la adresa:

  • Caut studenta pentru birou avocat! Nu necesita experienta sau cursuri in domeniu! Detalii la telefon!

  • ONG, cautam persoana cu abilitati de comunicare in engleza corecta, pentru redactarea, comunicarea ,catre publicatii occidentale Europa & America, despre SUBIECTE din EST-EUROPA, INCLUSIV Romania. Student sau Studenta, Masteranda, ocazie de Practica comunicare, Engleza Principal, dar CAUTAM si pt. Germana, Franceza. Experienta ca student sau masterand din tarile occidentale, va Constitui un Avantaj in redactarea materialelor trimise Publicatiilor Inclusive ON Line. Dictionar de Expresii Engleza , poate ajuta.. Trimiteti un C.V. la e- mail , & , relatii la tel .0748 577 385. cu dl. eugen .Colaborare part-Time. Bucuresti

  • Cladire de birouri cauta receptionera cu sau fara experienta pentru sediul din Baneasa (langa hotel Phoenicia). Program lucru L-V: 09.00-18.00, salariu 1600 lei + bonuri de masa (300 lei) Varsta nu constituie un impediment.

  • Angajez asistent manager in vanzari

  • birou de evaluari imobiliare angajez persoana dinamica domiciliul in cluj -- rog seriozitate nu necesita experienta trimite-ti cv + poza TRIMITE TI CV + POZA PE OLX evaluatorimobiliar@yahoo.com

  • Centru de intretinere corporala cu peste 15 ani vechime cautam Receptionera. Cautam o persoana pozitiva, stabila si cu bun simt, care sa aiba grija ca salonul sa functioneze perfect, in cele mai bune conditii, din toate punctele de vedere ce tin de Receptia unei asemenea activitati. Cerinte: -Limba engleza nivel mediu-conversational -Operare pc nivel mediu -Persoana serioasa, deschisa, vesela, cu voce placuta. -Aspect fizic placut. -Disponibilitate pentru ture Oferim: OFERIM - Contract de munca - Daca este cazul cazare gratuita - Salariu net + comisioane (minim 4000 lei, maxim - in functie de calitatile dvs profesionale) - Perioada de pregatire platita. tel: 0748111333

  • Clinica dentara Natural Smile, angajeaza secretara frontoffice. Cerinte de baza: -studii medii -cunoasterea limbii engleze, nivel mediu -cunostinte temeinice de MS Office si Google Calendar Responsabilitati: -gestionarea programarii pacientilor -gestionarea programului de consultatii ale medicilor -gestionarea relatiilor cu pacientii si a dosarelor medicale ale acestora -gestionarea incasarilor zilnice Avantaje: -oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti -integrare profesionala asistata -salarizare conforma cu acumularea de competente Daca sunteti interesata, puteti depune CV-ul cu poza pe adresa noastra de mail office@naturalsmile.ro

  • Salveaza cautarea