Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma taxi angajeaza dispecera cu sau fara experienta. Detalii la sediul firmei pe str Antonius Caracalla, nr. 125.

  • Societate de servicii de securitate doreste sa angajazeze pentru sediul din Bucuresti o persoana pentru functia de administrator/a birou, cu posibilitatea dezvoltarii unei cariere in domeniul securitatii private. Descriere post: - organizarea si managementul activitatii de birou, in toate subdomeniile specifice - secretariat, receptie, registratura, interfata clienti interni si externi, PR, marketing; - gestionarea zilnica a agendei administrative de birou sau/si, dupa caz, a agendei de lucru a conducerii companiei sau interdepartamentale - preluarea sarcinilor cu caracter logistic si administrativ - gestionarea si actualizarea in permanenta a arhivei de documente - participa activ la problemele legate de proiectele noi indicate de Directorul General si păstrează permanent legătura dintre acesta si ceilalți directori in vederea derulării si a finalizării proiectelor - centralizează normele interne, procedurile firmei si alte documente de interes general - face demersuri necesare optimizării activității de colectare a datelor - urmărește modificările legislative apărute si asigura actualizările necesare in procedurile/documentele companiei Cerinte personale titular post: - persoana serioasa, foarte discreta, cu atitudine pozitiva si proactiva - studii superioare - excelente abilități de organizare, comunicare, relaționare, lucru in echipa - dorința de perfecționare continua - rezistența la stres, flexibilitate si capacitate de a prioritiza rezolvarea problemelor - limba engleza minim nivel mediu - permis conducere categoria B - folosirea echipamentelor de birou și prezentări – PC, copiator, videoproiector - cunoștințe MS Office ( PowerPoint, Excel si Word – nivel avansat), baze de date, utilizare internet, social media, disponibilitate de a învăța si utiliza programe specifice - rigurozitate, rapiditate si acuratete in executie, atentie la detalii Constituie avantaj: - cunoasterea la nivel minim a unor programe de grafica pe calculator: ex. autocad, corel Oferta: Contract individual de munca Posibilitatea dezvoltarii unei cariere in domeniul securitatii private Pachet salarial corelat cu experienta si conform politicii salariale a companiei Mediu de lucru tanar si dinamic Posibilitatea obtinerii unor specializari necesare domeniului de activitate

  • Căutăm personal feminin pentru o companie din București, cu prestigiu la nivel internațional. Cerințe: - studii superioare sau medii - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook) - cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional (ideal și spaniolă) - experiență de lucru cu clienții (ideal) - organizare, disciplină, punctualitate, responsabilitate - abilități de comunicare și orientare spre nevoile celorlalți - amabilitate, politețe, promptitudine, prezență de spirit, încredere în sine - prezență agreabilă Descrierea poziției: - recepție, secretariat, casierie, serviciu clienți - program part time: luni, marți, miercuri și joi, între orele 18.00 – 22:00 Principalele responsabilități: - comunicarea, întâmpinarea clienților și îndrumarea lor - transmiterea de informații legate de serviciile companiei - înregistrarea și prelucrarea datelor clienților în sistemul nostru intern de operare - înregistrarea și ținerea evidenței biletelor cu regim special - încasarea contravalorii abonamentelor clienților - întocmirea actelor și monetarului la intrarea și ieșirea din tură - supravegherea și coordonarea activității personalului - asigurarea unui mediu igienic, potrivit normelor în vigoare Locatie centrală: Latin Dance Romania, strada Bărăției nr. 33, etaj 1, Sector 3 București. (la Piața Unirii, în spatele magazinului Cocor) Dacă locul tău este în echipa noastră, așteptăm C.V.-ul tău, o fotografie și numărul tău de telefon la adresa de e-mail Te vom contacta pentru un interviu față în față. Mulțumim!

  • CONFLUX SA, specializata in productia de confectii de imbracaminte, angajeaza secretara cu studii superioare, persoana constiincioasa, organizata, responsabila, capacitate de analiza, sinteza si comunicare, cunostinte avansate PC , lb. franceza si/sau engleza. Experienta in firme de constructii / imobiliare constituie un avantaj. Asteptam C.V. pe email

  • SOCIETATE COMERCIALA , ANGAJEAZA FATA PTR ACTIVIATI DE SECRETARIAT/CONTABILIATE CUNOSTINTE OPERARE PC SERIOZITATE MAXIMA OFERIM CADRU LEGAL DE MUNCA SALARIU ATRACTIV

  • We are looking for a communicative person able to organize tasks very well, to be responsible, to have PC knowledge, to be open and able to hold free discussions in English with different potential clients, with the people directly involved in the business. Also must have certain experience in sales, customer relationships. Occasionally involves different tasks on the move to different locations in Bucharest (notary office, city hall departments, etc.) The person will have to (grammatically spoken and written) and advanced English level (at least B2). It is a big plus if the candidate knows the Greek language. You will have to keep track of the company's activity every day, be aware of all the details, prepare your work agenda. He or she will accompany customers to visionaries, negotiate for the best offer, answer different calls, or contact different people. The candidate will have the opportunity to broaden his horizons of knowledge, will learn new things from different fields of activity such as law, real estate, sales, administrative and financial and will frequently interact with new people. We offer a net 1400 ron. salary, for 20 hours per week , program will be fixed by mutual agreement. Please send your CV in English to " " and mentioning in the subject " Assistant Manager job"

  • Firma de paza angajează " Fete Recepție Clădire Birouri". Se oferă salariu fix + bonuri de masa. Program lucru : Luni - Vineri / 09:00 - 18:00 Pentru mai multe detalii : O761. 031.582 / Vlad

  • Responsabilitatile jobului: -inregistrarea corespondentei si redirectionarea acesteia catre persoanele sau departamentele carora le este adresata -preluarea si directionarea apelurilor telefonice dar si a mesajelor -primirea persoanelor din afara (clienti, parteneri de afaceri) si conducerea acestora catre diferitele departamente -mentinerea evidentei primirii faxurilor, copiere, inregistrare dar si indosarierea lor in blibliorafturi -organizarea diferitelor conferinte sau sedinte si asigurarea protocolului necesar indeplinirii acestora Cunostinte si abilitati: -abilitati de organizare si de comunicare -cunostinte operare PC -abilitati bune de lucru in echipa -cunoasterea unei limbi straine prezinta un avantaj -experienta relevanta in domeniu constituie de asemenea un avantaj Beneficii: -salariu motivant si posibilitate de crestere -laptop si telefon de serviciu -decontare transport in comun

  • Avem nevoie de o persoana care: - sa aiba studii medii sau superioare finalizate - sa aiba abilitati de comunicare bine dezvoltate - abilitati organizatorice dezvoltate - atentie la detalii - orientare spre client - cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj Trebuie sa: - preia si sa transmita mesaje - organizeze sedinte sau conferinte - intampine vizitatorii - sa participe la intalnirile de afaceri - sa redacteze si sa expedieze corespondenta - sa preia apelurile telefonice

  • Candidatul ideal: • studii medii sau superioare finalizate sau in curs de finalizare • are o prezenta placuta • persoana deschisa, pozitiva si orientata catre rezultat • este o persoana punctuala • are bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa • are abilitati in operarea calculatorului • abilitatea de a rezolva problemele cu rapiditate Descrierea jobului: • elaborarea si redactarea documentelor precum prezentari, oferte, rapoarte • centralizarea, indosarierea si arhivarea documentelor • imprimarea, copierea si scanarea diferitelor documente sau prezentari • indrumarea si relationarea cu clientii • preluarea apelurilor telefonice si solutionarea problemelor Oferta noastra: • salariu motivant • posibilitate de avansare • posibilitate de dezvoltare • telefon si laptop

  • Societatea Profesionala Notariala ”Dignitas” angajeaza operator calculator pentru tehnoredactare acte notariale, CV la email; Cerinte: Cunostinte PC

  • Angajam operatori CALL-CENTER, CU SI FARA EXPERIENTAlei NET, PROGRAM: LUNI-VINERIContract de munca perioada nedeterminata, - 5 BONUSURI saptamanale si UNUL lunar, - Training GRATUIT in cadrul companiei, - Colectiv extraordinar, - poti Incepe imediat, - NU EXISTA TARGET! SEDIUL Ion Mihalache 319B, sector 1 SEDIUL Fundeni, nr 204, sector 2

    Repostat automat
  • Activitati de secretariat: administrare corespondenta, preluare apeluri telefonice, faxuri, protocol Entry - level Beneficii: tichete de masa, abonament servicii medicale, transport gratuit de la metrou Salariu - 1900 lei net

  • Angajam operatorii calculator Firma serioasa angajam cu sau fara experienta. Salariul se va negocia in urma interviul angajam si personal pt . prelucrarea cheilor si copiere

  • Cerinte: Studii superioare/medii; Cunostinte bune in utilizarea calculatorului; Abilitati de comunicare si prezentare; Experienta in domeniul vanzarilor minim 1 an (experienta in domeniul asigurarilor si detinerea unui portofoliu de clienti constituie avantaj) Responsabilitati: Formarea si coordonarea echipei de agenti de asigurare; Promovarea produselor de asigurari generale/viata pe piata locala; Dezvoltarea si administrarea portofoliului de clienti; Prospectarea continua a pietei locale si identificarea de noi clienti; Coordonarea activitatii de vanzare a politelor de asigurare; Intelegerea nevoilor clientilor si consilierea lor in alegerea produselor de asigurare potrivite; Beneficii: Salariu motivant + Sistem de comisionare avantajos; Bonusuri lunare/trimestriale/semestriale/anuale importante; Posibilitatea de dezvoltare profesionala si personala intr-o companie de renume, cu un mediu de lucru profesionist; Traininguri de specialitate gratuite; Recompense importante pentru performanta. Te asteptam alaturi de noi!

  • Salveaza cautarea