Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk a clinicii. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • JORDAN RIVER RECRUITMENT SRL, prestigioasa companie de recrutare forta de munca din strainatate angajeaza asistent manager, operator backoffice si agent de recrutare. Cerinte: persoana organizata , cu atitudine pro-activa, cu abilitati de comunicare, cu o reala dorinta de a invata, capabila sa ia decizii prompte, responsabila, foarte buna vorbitoare a limbii engleze.

  • Cautam asistenta personala/secreatara pentru director cu aspect placut(open mind),disponibila pentru intalniri de afacerii.Salariu de la 1000 euro plus alte bonusuri. Pentru casting se va oferi 100 euro .Program flexibil 2-3 ore/saptamana Cerinte: Aspect atragator si placut Intretinerea bunei dispozitie Contract de munca Detalii suplimentare Pentru interviuri lasati-ne un cv si poze clare pe adresa de mail roberto.michael@mail.com

  • Absolventa de studii marketing si management solicit angajare permanent mentionez nu sunt din constanța rog si ofer seriozitate mai multe detalii la telefon

  • Societate comerciala din Suceava angajeaza persoana complexa (doamna sau domnisoara), loiala, ordonata, cu dorinta de implicare, studii superioare, cunostinte IT, contractare, evidenta, contabilitate primara, facturare, cu capacitate de organizare si asimilare de informatii si abilitati noi, cu rol de dispecer si administrare. Cv-urile se trimit la adresa:

  • Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • Se cauta o fata care are timp 2-3-4 ore/zi pt promovare anunturi pe internet.Experienta nu este necesara!Nu se poate lucra de acasa! Nu sunt necesare C.V uri.wapp

  • Angajez secretara birou notarial. Cerinte: studii superioare finalizate, cunostinte operare PC, in special Microsoft Office. Trimiteti CV-urile pe e-mail 0727.807.124

  • Firma cauta asistenta virtuala (desfasurarea activitatii de acasa in mediul online) vorbitoare de limba germana, operare PC, cu urmatoarele atributiuni: - preluare apelurile telefonice - verificare, sortare, trimitere si raspunderea la emailuri - programarea intalnirilor cu clientii - redactarea de documete - activitati de cercetare, sortare si prelucrare a datelor, informatiilor dorite - redactare si trimitere de oferte catre clienti - administrarea paginii de facebook, Instagram etc - - publicare de materiale publicitare, articole si anunturi pe diverse platforme/site-uri de specialitate

  • Centru de intretinere corporala cu peste 15 ani vechime cautam Receptionera. Cerinte: -Limba engleza nivel mediu-conversational -Operare pc nivel mediu -Persoana serioasa, deschisa, vesela, cu voce placuta. -Aspect fizic placut. -Disponibilitate pentru ture Oferim: OFERIM - Contract de munca - Daca este cazul cazare gratuita - Salariu net + comisioane (minim 4000 lei, maxim - in functie de calitatile dvs profesionale) - Perioada de pregatire platitte. - Telefon 0756.898.989

    Repostat automat
  • Om de afaceri, rafinat,38 ani, cu posibilitati materiale generoase, caut o asistenta personala, 18-30 ani, inteligenta, frumoasa, prietenoasa, pentru o colaborare pe termen lung. Rog prezentare cu poze pe email. Salariu lunar 5.000 ron, program part time.

    Repostat automat
  • Esti o persoana isteata, comunicativa, organizata? Profesional Academy angajeaza Asistent Manager. Program de lucru 8 ore. Cerințe: - experienta minim 1 an intr-un post similar –avantaj - cunoasterea pachetului MS Office avansat - studii medii/ superioare CV la adresa: profesionalacademybrasov gmail.com Atributii: - organizarea si administrarea activitatilor de secretariat - intocmirea contractelor si a formularelor de inscriere pentru clienti si colaboratori - intocmirea actelor si formularelor specifice activitatii firmei - gestionare contactelor telefonice - gestionarea relatiei cu clientii si colaboratorii - selectionarea si expedierea corespondentei

  • Grupul Open Mind a fost infiintat in anul 2007 urmand ca in cativa ani sa devina leader pe piata din Romania in sectorul Business Process Outsourcing, impunandu-se prin calitatea serviciilor oferite. Fuziunea diferitelor culturi, experienta si avantajul investirii de capital italian-roman, nu numai in ceea ce priveste resursele financiare, ne-au garantat in timp stabilitatea. Cu experienta fondatorilor, specialisti in sectorul de Telemarkentig, Customer Care si BPO, Open Mind devine lider ca si Call Center in limba italiana pe piata din Romania. Punctele noastre forte: Experienta demonstrata in start-up si gestionare centrelor de apel in strainatate Seriozitate dovedita in domeniul afacerilor din Romania (legal, institutional, contractual) Eficienta si eficacitate in gestionare Tehnologie si securitate Descrierea postului: Recrutam Operatori Telesales vorbitori de limba germana pentru un client de renume la nivel international, o organizatie de succes. Operatorul comercial primeste apeluri de la clienti si ofera informatiile necesare in vederea rezolvarii unor probleme tehnice Candidatul ideal: - proactiva, sa ii placa sa fie in mijlocul actiunii, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite, ; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, atent, disciplinat, muncitor. Cerinte: - cunoasterea limbii germane nivel avansat; - abilitati de comunicare, seriozitate, initiativa; - dorinta de a invata continuu lucruri noi, dorinta de perfectionare; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - salariu motivant cu posibilitatea de crestere in functie de realizarile inregistrate, bonuri de masa plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist conditii deosebite; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - posibilitatea reala de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - conditii si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - transport decontat pentru persoanele din afara orasului . Vino in Echipa Open Mind !

  • Descriere Firma de curatenie angajam Secretara. Contract de munca perioada nedeterminata; Salariu + bonuri de masa. Informatii la tel: 0721.729.746

  • Clinica stomatologica situata in Bucuresti, sector 2, str Avrig (zona Bucur Obor- primaria sect.2, langa OAMMR) angajam receptionera. Detalii: persoană serioasa, dinamică, amabilă, cu o personalitate deschisă, prezență placută și inițiativă persoana organizată, promptă și atentă la detalii persoana cu abilități de comunicare și relaționare cunostinte de limba engleza si operare PC studii medii sau superioare experienta in lucrul cu publicul reprezinta un avantaj program full time (fara sambata) ambient placut in cadrul unei echipe tinere Responsabilitati: primirea pacienților și asigurarea activităților de protocol preluarea apelurilor telefonice și programarea pacienților activități administrative: gestionarea bazei de date a pacienților, încasare plăți; asigură suport colegilor implicați în actul medical (medici și asistente) CV-urile pot fi trimise pe adresa de e-mail office sanadent.ro si vor fi urmate de un interviu in clinica

  • FIRMA DEALER AUTO angajaza secretara , rog persoana serioasa dinamica domiciliu in Cluj-Napoca , program part time sau flexibil discutabil dupa un interviu . Trimiteti CV la adresa de e-mail sau pe PUBLI24 , sau INFO@MOGA-SELAUTO.RO adresa de e-mail infoarondmoga-selauto.ro

    Repostat automat
  • birou de evaluari imobiliare angajez persoana dinamica domiciliul in cluj -- rog seriozitate nu necesita experienta trimite-ti cv + poza TRIMITE TI CV + POZA PE OLX evaluatorimobiliar@yahoo.com

  • secretara, asistenta personala pt servicii personale manager. preferabil part-time. posibil si plata la zi.

  • program part-time. ideal pt o fata aflata in perioada studiilor. 2 ore saptamanal. posibil si plata la zi. conditii: aspect placut, motivatie, calitate, disponibilitate. se cere si se ofera discretie si continuitate. insotiti solicitarea cu date personale relevante. experienta si varsta nu sunt relevante

  • Salveaza cautarea