Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma cu activitatea in domeniul publicitar angajeaza asistent manager (femeie) cu varsta maxima de 40 de ani. Se cere: Studii finalizate Experienta pe un post similar constitue un avantaj Permis de conducere cat B Disponibilitatea pentru deplasari in tara Operara PC Aspect fizic placut Se ofera : Pacahet salar atractiv incepand cu 2900 ron si creste gradual in functie de experienta. Masina de servici pentru deplasari in tara Diurna de deplasare in valoare de 100 ron Persoanele interesate pot trimite un mesaj care sa contina: CV , Scrisoare de intentie si doua poze

  • Firma cu activitatea in domeniul publicitar angajeaza asistent manager (femeie) cu varsta maxima de 40 de ani. Se cere: Studii finalizate Experienta pe un post similar constitue un avantaj Permis de conducere cat B Disponibilitatea pentru deplasari in tara Operara PC Aspect fizic placut Se ofera : Pacahet salar atractiv incepand cu 2900 ron si creste gradual in functie de experienta. Masina de servici pentru deplasari in tara Diurna de deplasare in valoare de 100 ron Persoanele interesate pot trimite un mesaj care sa contina: CV , Scrisoare de intentie si doua poze.

  • Cerinte: - Persoana vorbitoare de limba franceza ( scris, vorbit) nivel avansat; - Persoana extrem de serioasa, punctuala si organizata; - Capacitate ridicata de concentrare, abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva si implicare; - Experienta nu este obligatorie , dar constituie un avantaj; Beneficii: - Salariu motivant; - Oportunitate de dezvoltare profesionala; - Mediu de lucru dinamic si placut; Detalii la nr. de telefon : 0735195589 sau 0724597692 CV-urile se trimit la adresa de mail :

  • Vrei sa castigi bani fara sa vinzi nimic? 1 postezi 2 inviti 3 castigi Primesti 10 euro gratis daca te inscrii si inca 10 euro cadou de fiecare persoana invitata. Mai multe detalii lasati.mi mesaj in privat Castig garantat fara efort si fara vanzari, doar invitand persoane.Cardul merge in toata UE e valabil in 31 de tari se poate folosi la orice bancomat✌

  • Daca iti place sa-ti petreci timpul pe internet poti s-o faci muncind de acasa.Este o oportunitate de a castiga un venit suplimentar si de asemenea un prilej de a petrece timpul intr-un mod placut! Ce zici? Detalii in privat.

  • Vrei sa iti incepi cariera in banking intr-o companie aflata in plina dezvoltare organizationala? Atunci poate am chiar job-ul potrivit pentru tine! Esti persoana potrivita daca: • esti o persoana sociabila si motivata de a incepe o cariera in domeniul financiar bancar; • ai cunostine de limba germana/italiana la un nivel A2-2 si limba engleza cel putin B1. Condiții: • salariu net+bonus lingvistic • tichete de masa • asigurare medicala privata • training de specialitate si posibilitati reale de promovare Responsabilități:​ - deschiderea și închiderea de conturi; - oferirea anumitor informații legate de procesele bancare; - crearea de documente în acord cu diverse proceduri prestabilite; - monitorizarea și prevenirea fraudelor din sistemul bancar; - blocarea/deblocarea cardurilor de credit/debit; - procesarea și verificare tranzacțiilor bancare. Program de lucru: L-V 09:00-18:00 Locatie: Sect.1, Pipera Cei interesati de acest rol imi pot trimite CV-urile la adresa

  • Descriere SC Europack Media SRL - fabrica servetele umede, Constanta. Angajam Asistent Logistica Cerinte: - studii superioare - cunostinte operare calculator - Microsoft Office (Word, XLS) - cunoastere limba engleza - persoana sociabila, amabila, comunicativa. Contact Tel: 0720072895 CV-ul la adresa de e-mail:

  • Descriere Locuri de munca Cerintele obligatorii ale postului sunt : - cunoasterea pachetului Microsoft Office - nivel medium spre avansat - crearea de tabeluri in XL, transmiterea acestora pe mail in limba engleza, arhivarea tuturor documentelor de resurse umane si nu numai, indosarierea acestora,verificarea documentelor candidatilor ce urmeaza a fi angajati pe diferite posturi -redactare mail-uri, documente, rapoarte, redactarea documentelor de resurse umane, contracte, fise de post etc -Expedierea corespondenței și a altor documente (e-mail , curier); -Primirea și transmiterea (după caz) a apelurilor telefonice. - Seriozitate si implicare in rezolvarea sarcinilor trasate -Atentie sporita la detalii -Capacitate de invatare; - Limba engleza obligatoriu scris si vorbit / limba italiana reprezinta un avantaj - Program de luni pana vineri de la orele 9: 00 - 18:00 -Biroul este in zona Piata Unirii Bucuresti sector 3 -Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate; Studii medii Persoană organizată, dinamică, responsabila; cu abilități de comunicare și de a lucra în echipă, atentă la detalii. Info la telefon 0770 128 406

  • Asigura buna desfasurare a activitatii de front desk pentru vizitatori, delegati, clienti etc.(intampina, identifica, inmaneaza legitimatii si tine evidenta acestora) -Primire, sortare si clasare corespondenta -Suport administrativ pentru Directorul General(fax, e-mail, evidente, raportari etc) -Program 2 schimburi 8-16; 14-22. Cerinte: -Tanara dinamica, prezenta agreabila, pozitiva,cooperanta -Persoana motivata, entuziasta -Abilitati de comunicare scrisa si verbala -Capacitate de a lua decizii eficiente si responsabile -Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu -Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara constituie avantaj Oferta: Prime conform Contractului Colectiv pe societate; Acces la formare profesionala in functie de necesitati; Tichete de masa. Tel 0750067802

  • BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL cu sediul in Bucuresti, angajeaza SECRETARA cu urmatoarele atributii principale: - Redactare, printare Contracte, Conventii, alte acte si documente notariale, - Evidenta documente - registru, - Elaboreaza, transmite si gestioneaza documentele si corespondenta Biroului Notarial, - Gestioneaza agenda de lucru - programarea clientilor; - Primeste si distribuie corespondenta si apelurile telefonice, Cerinte: - studii medii/superioare (studiile juridice constituie un avantaj) - abilitati dezvoltate in vederea tehnoredactarii actelor notariale (contracte, declaratii, procuri etc) - amabilitate, aptitudini de a relationa cu publicul - disponibilitate, adaptabilitate, capacitate organizatorica si de lucru in echipa - cunostinte PC (Office) BENEFICII OFERITE Oferta (bonusuri, beneficii) - Foarte bune conditii de munca, - Remuneratia va fi in functie de abilitati, modul de lucru. Persoanele interesate trebuie să trimita pe adresa de mail Curriculum Vitae (CV) model european, cu fotografie recentă, specificând numărul de telefon la care pot fi contactate și dacă este cazul un interval orar. Pentru susținerea interviului, aplicanții selectați vor fi contactați telefonic sau pe adresa de mail

  • Bună ziua. Sunt o tânără de 24 de ani caut loc de muncă în domeniul contabil,secretariat in localitatea Oradea. Studii superioare: (master) ultimul an - contabilitate,auditul și gestiunea afacerilor , diploma de inspector resurse umane din 2016 și diploma de manager resurse umane 2019. Sunt o fire dinamica, comunicativă, sociabilă, punctuală, responsabilă. Cunoscătoare a limbii maghiare scris și vorbit. Permis de conducere categoria B din 2015.

  • Firma zona Lacul Tei angajeaza asistent(a) manager -cunostinte bune pentru operare PC, responsabilitate, ordine, serizitate, corectitudine. Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de directorul general care fac parte din managmentul firmei. - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei. - actualizarea bazei de date de documente - experienta in domeniu comercial si notiuni minime juridice. Se subordoneaza in mod ierarhic Directorului General. Salariu atractiv. Cerem si oferim maxima seriozitate. Tel de contact- 0733324385

  • Nivel studii: - Studii superioare finalizate Limbi straine: - Engleza - minim nivel mediu Atributii: - Completare contracte, acte aditionale si oferte de pret - Pastrarea legaturii cu furnizorii pentru a urmari contractele in derulare si necesarul societatii (papetarie, consumabile, etc.) - Completare pontaj salariati, evidenta facturi primite si pastrarea legaturii cu firma de contabilitate - Managementul conturilor de facebook ale societatii si postarea de comunicate pe paginile de facebook ale societatii si in grupurile de facebook din care societatea face parte - Verificarea soldurilor clientilor si contactarea celor ca au intarzieri la plata facturilor - Raspunde la mail-urile primite - Sesizeaza administratorul societatii in legatura cu orice neregula/ problema aparuta Abilitati necesare: - Word, Excel, Powerpoint, Outlook (pachetul Office) - Bune cunostinte de utilizare a calculatorului - Bune cunostinte de utilizare a platformelor de social media - Exprimare corecta in scris Nice to have: - Experienta pe un post similar Beneficii: - Salariu fix - Bonuri de masa - Asigurare mediciala privata (dupa primele 3 luni) - Alte bonusuri (dupa primele 6 luni) - Mediu de lucru tanar

  • Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .

  • Firma de catering, cu livrare la domiciliu, angajam urgent livrator Fara limita de varsta, experienta nu este necesara. Se ofera training la locul de munca.

  • Clarismart Consulting cauta pentru companie de productie din Timisoara o persoana pentru postul de Funtionar administrativ. Cerințe - Studii superioare - Experienta in gestionarea si intocmirea documentelor - Foarte bune cunostinte de PC (Microsoft Office) - Persoană organizata, cu atitudine de rezolvare a problemelor, acordând o atenție la detalii, cu abilitati de comunicare, spirit de echipa, abilitati analitice, capacitatea de a lucra in mod independent. Responsabilitati: - Organizarea documentelor si arhivarea acestora - Intocmirea si gestionarea documentelor de contabilitate primara - Mentinerea legaturii cu institutiile publice - Verificarea stocurilor, redactarea contractelor si intocmirea facturilor - Realizarea documentelor solicitate de superiorul direct. Beneficii - Salariu competitiv - Posibilități de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru placut. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul atasat sau sa apeleze nr de telefon 0730643789/ 0723186646.

  • Societate comerciala angajeaza persoana in vederea desfasurarii activitatii de evidenta activitati primare contabile(secretariat) la punctul de lucru Lunca Cetatuii. Activitatea se desfasoara in birou si dupa nevoi in sectia de productie. Cerinte: Cunostinte minime de operare a unui calculator Asteptam cv la adresa de mail: tel: 0740707594

  • Angajam Asistent manager/ Secretara Cerinte: Studii medii sau superioare; Permis de conducere categoria B; Persoana serioasa, responsabila. Beneficii: Salariu motivant; Mediu de lucru placut; Posibilitate de avansare. Asteptam CV-urile dvs. Pentru detalii sunati la numarul de telefon 0745639000.

  • Salveaza cautarea