Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • intocmeste propunerea tehnica, financiara; monitorizeaza statusul licitatiilor publice in derulare studiaza documentatii de atribuire; solicita clarificari autoritatii contractante; elaboreaza documentele de calificare sau eligibilitate si urmareste oferta pana la momentul adjudecarii sau respingerii; transmite cereri de oferta la furnizori potentiali; colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare; participa la sedinta de deschiderea ofertelor; raspunde la solicitari de clarificari din partea comisiilor de evaluare; actualizeaza baza de date de licitatii; SALAR FIX PLUS BONIFICATII SUBSTATIALE

  • Sunt strain, vin din cand in cand in Bucuresti. Am nevoie de colaborare part time cu persoana tanara si dinamica, care sa ma ajute in primul rand sa perfectionez limba romana. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Mesaj la adresa: sistem1166@yahoo.it

  • Romtehnochim Romania angajaza o persoana inteligenta, organizata, responsabila, cu capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. pentru evidenta primara. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la 0724509552 sau va puteti depune CV pe adresa de e-mail si va vom contacta noi. Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava – Ilfov.

  • Societate comerciala angajeaza asistenta-manager, secretara, experta public relation pt industria de fashion, varsta 18-35 ani, cunoscatoare limbi straine, disponibila deplasari externe, salariul lunar 1000 euro. Pt detalii si contact zilnic intre orele 12-18 la nr de tel 0725079962, 0725080218

  • Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • Căutăm vorbitori de limbă germană la nivel avansat pentru trei pozitii deschise in cadrul unei companii multinationale de renume. Nu este necesară o experiență de muncă prealabilă în aceste domenii, ci doar o atitudine pozitivă și dorinta de a învăța. Nu ezitați să ne contactați pentru mai multe informații la adresa de email:

  • Vorbesti fluent limba germana? Cautam vorbitori de limba germana ( nivel avansat ) pentru o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj Napoca. Program de lucru: full time - 8h / part-time 4h / 6h Beneficii: Training platit Mediu de lucru profesionist Bonuri de masa Asigurare medicala privata. Pentru mai multe detalii, te rog, sa imi scrii un mesaj privat. Nu este nevoie de experienta!

  • Responsabilities - Client support by means of phone; - Offering information/ solutions/ counseling to customers regarding the company's services; - Promoting the products and services of the company by means of knowledge, attitude, information; - Documenting all operations in the company's database, according to the work procedures; Required Skills - Native or advanced language proficiency in German (C1); - Medium English; - Customer orientation and problem-solving abilities; - Demonstrated analytical skills and attention to details; - Adaptability and capacity to easily find solutions; - Proactive attitude; - Good PC operating skills and typing speed;

  • Angajam asistent manager in mun. Vaslui . Cerinte: absolventa de liceu 2019 sau tanara max.30 ani, prezenta agreabila, abilitati de comunicare, organizata, punctuala . Nu se solicita experienta. Programul este de Luni - Vineri orele 08.30 - 16.30 , Sambata , Duminica -SUNT LIBERE CV-urile se trimit pe mail , iar persoanele selectate vor fi contactate telefonic pentru interviu.

  • ANGAJAM RECEPTIONER/A! Companie FM angajeaza receptioner/a pentru program Full time, de la 08:00 la 16:00 de luni pana vineri. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu motivant, tichete de masa. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0741 921 921 RESPONSABILITATI PRINCIPALE: • Sa aiba o atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii; • Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor de catre angajatul clientului in timp util; • Sa vorbeasca limba romana si limba engleza fluent; • Sa tina evidenta corespondentei primite si distribuite in relatia cu furnizorii serviciilor de curierat: • Sa efectueze cu maxima responsabilitate sarcinile ad-hoc primite de la superiorul ierarhic; • Sa colaboreze cu reprezentantii/angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii/predarii/semnarii proceselor verbale de evidenta, conform procedurilor; • Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului; • Tine legatura cu furnizorii, dupa caz; • Preda si preia de la vizitatori cardurile de acces. CERINTELE POSTULUI: • Studii medii / superioare. • Experienta in activitati similare • Cunoasterea limbii engleze PROGRAM DE LUCRU: • De luni pana vineri, interval orar 08:00-16:00 • In sarbatori legale, in functie de cerinta clientului

  • Pentru service auto, contabilitate primara, persoana serioasa, organizata, preferat permis auto, part-time zona Calea Vitan, cv pe mail cu poza: office@eral.ro

  • Firma de import-export produse alimentare angajeaza o persoana dinamica care sa se ocupe de clientii actuali si sa gaseasca clienti noi.Se solicita cunostinte de germana si engleza.

  • Imi ofer servicii de dactilografiere, ofer corectitudine din punct de vedere gramatical, seriozitate.

  • Societatea VITAPLANT SRL- cu punct de lucru in Loc.Boureni, Com.Bals isi mareste echipa. Cautam o persoana pozitiva, dinamica, cu abilitati de comunicare si organizare. Activitati specifice job-ului: - Arhivarea corespondentei/documentatiei - Asigurarea fluxului informational al societatii, - Facturarea marfurilor catre clienti, - Introducerea datelor specifice in centralizatoare(tabele excel) Cerinte: Studii medii, Experienta contabilitate primara- constituie avantaj Cunoastere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: Detalii la nr. de tel: 0740805307

  • Oportunitate excelenta de munca! Ai un talent incredibil atunci când vine vorba de comunicare? Esti pasionat de geografie? Iti place sa inveti lucruru noi? Avem nevoie de oameni ca tine! Aplica acum la pozitia de secretar/a transport international-planner,sau trimite CV-ul tau pe adresa de email corinaexpresslinee@gmail.com Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor/rezervarilor venite din partea clientilor Abilitati de rezolvare a problemelor Crearea traseelor de transport. Noi iti oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti O echipa ambitioasa intr-o atmosfera prietenoasa Te asteptam!

  • Cautam o persoana responsabila si serioasa pentru activitate de birou/secretariat, contabilitate primara Cerinte: cunostinte operare PC - Office Constituie un avantaj: cunostinte de contabilitate primara Va rugam atasati CV-ul in mesaj.

  • Descrierea jobului -interactiunea si mentinerea realtiei cu furnizorii, colaboratorii sau clientii interni si externi ai companiei -transmiterea prin posta, email, fax a documentelor - asigurarea protocolului -tehnoredactarea de acte si rapoarte -intampinarea persoanelor si asigurarea de suport din punct de vedere administrativ -contactarea telefonica a clientilor Daca te-ai regasit in calitatile de mai sus si te consideri capabil de a indeplini sarcinile descrise, iata si cateva beneficii de care vei avea parte : -Echipa tanara si dinamica -Suport continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale profesionale -Logistica si toate mijloacele necesare indeplinirii cu success a activitatii -Program flexibil si bonusuri -Salariu atractiv

  • Societate angajam Receptionera cu experienta in domeniu si cunoscatoare limba engleza scris - vorbit obligatoriu, pentru receptie office. asteptam CV la integrat.delta@yahoo.ro

  • Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • Societate Comerciala angajeaza asistent manager. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Detalii la telefon 0743245245, L-V 09:00-17:00

  • Salveaza cautarea