Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam tinara pina-n 30 de ani pe postul de secretara cu/fara calificare/experienta(retineti ca totusi experienta si calificarea ofera un foarte mare avantaj)Cerem seriozitate maxima,intelegere,comunicare,zimbet,maxima energie pozitiva in contact cu colaboratorii si clientii firmei,deplasari/detasari in tara/strainatate in interesul firmei,etc.Oferim CM,conditii deosebite la locul de munca,cistiguri substantiale+bonusuri,cazare,intelegere,maxima seriozitate,etc.Asteptam CV-ul detaliat+foto la adr.de email: anamariakiss_20006947@yahoo.ro.Alte detalii la tel.

  • Medlife angajeaza receptionist full time in domeniul medical.

  • SC.Eurosanity : Clinica medicala Calea Plevnei, nr.44, sector 1 Bucuresti . Receptie- Consilier,relatii clienti :cu abilitati de utilizare a calculatorului, gestionare activitatea de front-desk a centrului medical eurosanity, va informa pacientii cu privire la serviciile medicale oferite, la programul de lucru si programarile. De asemenea, la casieria si activitatea de secretariat-receptie. -De asemenea, lucru in echipa,comunicare .seriozitate si cunostiinte minime in domeniul respectiv. -Ful time /part time. -CV-ul se trimite la adresa de emai-l : -Detalii : la nr.telef: 0725210604 /site : www.eurosanity.ro

  • Angajam secretara program flexibil

  • Participa activ la rezolvarea tuturor problemelor din societate. Firma are 25 de ani de existenta si se ocupa cu comercializare si service de echipamente medicale, specialitatea oftalmologie si optica medicala. Colectivul este format din ~ 15 persoane. Cerinte: - persoana: sociabila, FOARTE oganizata, inteligenta, ambitioasa, foarte receptiva, responsabila, dinamica, diplomata, rezistenta la lucru in conditii de stres, cu spirit de echipa, de initiativa, cu capacitate de invatare si asimilare de noi cunostinte, cu capacitate de relationare atat cu clientii cat si cu colegii, cu bune capacitati de analiza comparativa, sinteza; - disponibilitate la program prelungit; - posesor permis conducere cat. B (constituie avantaj); - limba engleza nivel avansat; - experienta vasta in: secretariat/administrativ; - foarte bune abilitati de negociere; - foarte bune abilitati de planificare; - foarte bune cunostinte de operare PC (cunostinte de Microsoft Office, internet); - foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala; - dorinta de stabilitate.

  • Cerinte: -Nu este neaparat necesata experienta profesionala anterioara; -Studii superioare; -Cunostinte de limba franceza la nivel mediu; -Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); -Capacitate de organizare, analiza si sinteza. Responsabilitati: -Verifica si analizeaza documentatia aferenta dosarelor clientilor existenti ai institutiilor bancare din grup; -Valideaza sau invalideaza dosarele clientilor, in functie de complexitatea si corectitudinea acestora; -Raporteaza riscurile de conformitate identificate, tinand cont de cadrul legal; -Efectueaza in sistemele informatice ale bancii actualizarecorectia a datelor; Beneficii: -Pachet salarial atractiv; -Tichete de masa; -Beneficii interne; Program de lucru office: L-V, 09.00-17.00 Locatie: Sector 6, West Gate  Aplica acum –

  • Societate angajam Receptionera cu experienta in domeniu si cunoscatoare limba engleza scris - vorbit obligatoriu, pentru receptie office. asteptam CV la integrat.delta@yahoo.ro

  • ASISTENT manager, secretara agentie imobiliara, cu/ fara experienta domeniul imobiliar, cunostinte contracte, MS Office, contabilitate primara, editare site, dinamica, spirit de echipa, bun organizator, aspect fizic placut

  • Societatea VITAPLANT SRL- cu punct de lucru in Loc.Boureni, Com.Bals isi mareste echipa. Cautam o persoana pozitiva, dinamica, cu abilitati de comunicare si organizare. Activitati specifice job-ului: - Arhivarea corespondentei/documentatiei - Asigurarea fluxului informational al societatii, - Facturarea marfurilor catre clienti, - Introducerea datelor specifice in centralizatoare(tabele excel) Cerinte: Studii medii, Experienta contabilitate primara- constituie avantaj Cunoastere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: Detalii la nr. de tel: 0740805307

  • Dorim să ne mărim echipa de operatori Relații Clienți Daily Caffe și suntem în căutare de colegi dornici să ni se alăture. ATRIBUTIILE ANGAJATULUI: - Menținerea legaturii cu clienții Daily Caffe și redirecționarea lor către colegii din teritoriu. - Completarea responsabila a rapoartelor cerute prin intermediul aplicației Daily Caffe. - Verificarea activității colegilor Daily Caffe din teritoriu prin intermediul Excel și aplicației Daily Caffe. - Alte activitati, în funcție de experiența și motivația de dezvoltare personală și avansare. - Identificarea nevoilor / problemelor operatorilor de cafea Daily pe teritoriul Romaniei; CERINTE: - Studii superioare și medii, absolvent in cadrul Universității/Colegiului National; - Cunoștințe de limba engleză - Cunostințe economice sau informatice prezintă un avantaj. - Experiență în client service sau call center. - Abilități de utilizare a calculatorului (suita Microsoft Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint). - Persoana responsabilă, serioasă, atentă la detalii, dinamica, orientată către rezultat, creativă și cu inițiativă; OFERTA (bonusuri, beneficii) - Salariu motivant; - Bonusuri în funcție de performanță și atingerea target-ului standard; - Posibilități de dezvoltare profesională și promovare. - CV se trimit la adresa mentionand numele postului dorit - Relatii la telefon 0751 111 344

  • Clinica de remodelare si infrumusetare corporala din nordul Bucurestiului este in cautare de o noua colega pentru postul din receptie. Candidatul ideal este are un aspect fizic ingrijit, aptitudini organizatorice si orientare catre client. Responsabilitati - Primirea clientilor - Corespondenta telefonica si prin email - Stabilirea programarilor - Oferirea de informatii despre produsele si/sau serviciile oferite de clinica - Prezentarea si vanzarea produselor expuse in receptie Cerinte - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de operare PC - Persoana dinamica, sociabila, atenta la detalii -Tehnici bune de prezentare si vanzare - Interesul de a lucra intr-o clinica de infrumusetare Oferta - Mediu de lucru placut si echipa dedicata - Program 6 ore / zi , 1 saptamana dimineata, 1 saptamana dupa-masa , ture: 08.00-14.00, 14.00 - 20.00 - Se ofera salariu fix 1800 RON + comision din vanzari - Dezvoltare profesionala

  • Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba franceza nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba franceza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul la adresa de e- mail sau pot apela nr 0730643789/ 0723186646.

  • Candidatul ideal: - bune abilitati de comunicare in limba engleza - abilitati de negociere si orientare catre rezultat - abilitati de lucru in echipa - capacitate de asimilare rapida a cunostintelor si de prioritizare a activitatilor - experienta in posturi ce presupune relationarea cu clientii reprezinta un avantaj - cunostinte solide de MS Office, Excel, Outlook, - persoana dinamica, analitica, atenta la detalii cu spirit comunicativ si abilitati organizatorice, proactiva, cu dorinta mare de dezvoltare profesionala Descriere job: - Realizarea achizitiilor de marfa: lansarea comenzilor catre furnizori, confirmarea comenzilor, solutionarea neconformitatilor, receptionarea produselor, urmarirea livrarii acestora catre client - stabileste si dezvolta relatia cu furnizorii - cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii - prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali - elaboreaza si lanseaza comenzi catre furnizori - urmareste situatia comenzile lansate - colaboreaza cu departamente interne (vanzari, contabilitate, etc) pentru determinarea corecta a specificatiilor bunurilor si serviciilor care vor fi achizitionate - lansarea comenzilor de cumparare catre furnizorii actuali, pe baza stocurilor existente si / sau a cererii clientilor; - monitorizarea consumabilelor și a mostrelor - organizarea de proiecte speciale pentru clientii nostri; - solicitarea facturilor, urmărirea plăților și transmiterea dovada plății către furnizor; - să coordoneze o echipa de distributie și să le stabilească traseele zilnice; - să păstreze dovada consumului de materiale și bunuri pentru fiecare client; - sa ofere clientilor cotatii de prețuri pentru comenzile speciale (in colaborare cu departamentul de vanzari); - realizarea costurilor estimative pentru clientii care solicita acest lucru. Oferta noastra: - perspective de lungă durata - echipă tânără, dinamică - oportunităţi de dezvoltare şi promovare

  • Agentia imobiliara Avantaj Prest Corporation angajeaza secretara/ secretar(administrator baza de date) in conditii avantajoase.Asteptam cv-ul tau la adresa de mail sau la sediul firmei din Constanta,b-dul Lapusneanu nr 100,bl AL 2 ,parter (vis-a-vis de scoala Spectrum).telefon: 0799299666 sau 0241/515262

  • Spalatorie auto Bucuresti sectorul 6 angajaza Casiere. Program flexibil la alegere Salariu Atractiv

  • Candidatul Ideal - Studii superioare de profil juridic (de preferat Facultatea de Drept) - Cunoașterea procedurilor de executare silită (experiența in aceast domeniu reprezintă un avantaj); - Cunostinte avansate operare PC (MS Office); - Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa; - Capacitatea de a lucra cu termene limita; - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere; - Buna capacitate de negociere; - Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale; - Foarte buna orientare spre rezultate și spre client ; - Spirit de organizare, stabilire a priorităților și capacitatea de automotivare; - Persoana responsabila. Responsabilități: - Acorda clienților consultanţă juridică in domeniul executarii silite - Asigura îndeplinirea termen legal a procedurilor privind contestația la executare - Urmăreste parcursului procesului de contestație la executare - Monitorizeaza dosarelor aflate in portofoliu - Redacteaza documentele specifice activității ( contracte, adrese instanță, adrese colaboratori, etc.) - Menține legătura cu debitorii - Primeste, înregistreaza și sorteaza corespondența. Cine suntem? Vrei sa faci parte din echipa noastră? Suntem o companie formata dintr-o echipa de profesionisti ce reuneste avocati, juristi, experti in domeniul recuperarii de creante, experti in domeniul executarilor silite si specialisti in litigii bancare. Experienta larga a echipei noastre ne ajuta sa intelegem rapid problemele juridice si sa putem oferi rapid cele mai echitabile solutii. Echipa noastra are experienta de peste 10 ani in contestarea executarilor silite, astfel incat contractele si executarile sa devina rezonabile si sa restabileasca echilibrul contractual.

  • Firma de Marketing si PR. Manager, 33 ani, angajez asistenta personala / secretara. Salariu: 5200 lei Cerinte: -program full time sau part time -deschisa la nou, discreta, open-minded. -disponibila program prelungit dar flexibil, se poate angaja si o studenta. -prezenta -fizica placuta, atletica, inteligenta -nu este necesara experienta Descrierea postului: -implicare in activitatii firmei cat si a echipei de marketing -redactare documente -activitati de protocol si prezentarea produselor la evenimente -mentinerea comunicarii cu clientii si si comunicarea restului echipei -se ofera telefon si laptop, daca este nevoie de cazare se poate discuta CV si descriere insotit de cateva poze in mail. Detalii la telefon, whats-up sau in mail.

  • **ANUNTUL ESTE VALABIL DOAR PENTRU FETE/ FEMEI **ANGAJATORUL ESTE O AGENTIE PENTRU ADULTI DIN REGATUL UNIT Responsabilitati --------------------- Preluare comenzi Mentinere registru al comenzilor Salariu intre 1700-3300 RON/ LUNA + BONUSURI DE PERFORMANTA . ASTEPTAM CV-URILE PE ADRESA DE EMAIL:

  • Cautam asistenta personala/secreatara pentru director cu aspect placut(open mind),disponibila pentru intalniri de afacerii.Salariu de la 1000 euro plus alte bonusuri. Pentru casting se va oferi 100 euro .Program flexibil 2-3 ore/saptamana. Lasa numarul de telefon ca sa putem vorbi pe whats app. Cerinte: Aspect atragator si placut Intretinerea bunei dispozitie Contract de munca Detalii suplimentare la: 0733799089 Pentru interviuri lasati-ne un cv si poze clare pe adresa de mail

  • ANGAJEZ AGENT IMOBILIAR

  • Salveaza cautarea