Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate nonprofit, cautam secretara patrime, de preferabil student/a, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon 0749404874

  • Companie cu prestigiu, angajeaza urgent personal calificat, care sa corespunda urmatoarelor cerinte: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - o limba straina cu circulatie internationala, scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - abilitati in lucru cu date cu caracter personal, in conformitate cu Regulamentul 679/2016, privind protectia persoanelor fizice - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - sincer, dispus la colaborare Studii: absolvent al unei forme superioare de învățământ ; Program flexibil de munca

  • Cabinet terapii complementare caut sectretara/colaboratoare pe termen lung cu doamna/domnisoara ce-si doreste sa activeze in domeniul terapiilor complementare.

  • Posta privata angajam sortator plicuri pentru munca de birou. Jobul consta in sortarea de plicuri din cutii pe strazi si numere, precum si asignarea lor din calculator. Cerinte: seriozitate, acuitate vizuala, cunostinte minime de computer. Se ofera contract de munca, salar fix si bonuri de masa. Lasati cv-ul dvs in mesaj si o sa va contactam pentru stabilirea unui interviu.

  • Societate Comerciala angajeaza secretara cu studii superioare pentru sediul din Bragadiru, Ilfov langa Pod Centura . Sos.Alexandriei nr.308.

  • CĂTRE SECRETARUL PREȘEDINTELE BELLA PENTRU BROKERI ȘI INTERMEDIERE DE OFICIUL DE ASIGURĂRI   VANZAREA AUTOVEHICULELOR. CUNOȘTINȚE OBLIGATORII PRIVIND REMUNERAREA EXCELENTĂ A LIMBII ITALIENE. TRIMITEȚI CURRICULUM La

  • Medlife angajeaza receptionist full time in domeniul medical.

  • Se cauta asistenta personala, dispusa la delegatii. Aspectul f i z i c si "deschiderea " în gândire primează. La fel si d i s c r e t i a. Alte detalii în privat.

  • Angajam 2 fete ajutor la un magazin online de haine. Program 14.30-19.30. Mărimea S și mărimea Xxl. Se fac foto pe modele. Nu se fac foto cu lenjerie intima. Doar dacă vă place și vă mișcați natural și relaxat. E magazin online de haine nu prezentare fashion. Prefer plata la ședința foto. Vă rog sunați doar dimineața între orele 8-13 la tel 0741668681. Mulțumesc.

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piața din România în domeniul vânzări servicii, angajează Secretară . Te potrivești cerințelor postului pentru că : - ai studii superioare în curs sau finalizate; - cunoști limba engleză la nivel conversațional; - ai competențe de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - ești o persoană responsabilă, proactivă, dedicată și orientată spre rezultat; - ai abilități foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; - comunicarea este unul din punctele tale forte, îți place munca în echipă și interacțiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregătirea activă a ofertelor pentru potențialii clienți și procesarea documentelor relevante pentru desfășurarea activităților din cadrul firmei; - comunicarea deschisă atât cu clienții-pentru identificarea și satisfacerea nevoilor acestora-, cât și cu celelalte departamente ale companiei; - desfășurarea activităților birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la inițierea și menținerea relațiilor cu clienții pe termen lung; - activități de promovare a ofertelor în mediul online; Beneficii: - câștiguri motivante, progresive; - mediu de lucru plăcut, echipa tânără, dinamică; - contexte de dezvoltare personală și profesională. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • SC HOME FURNITURE CAUTA CANDIDATUL IDEAL PENTRU POSTUL DE CONSILIER JURIDIC. Cerinte: Absolvent al facultatii de Drept; Experienta minim 2 ani in domeniul juridic; Cunostinte de specialitate: drept comercial, drept civil, dreptul muncii, procesual civil, proprietate intelectuala, fiscal, penal; Experienta in comunicarea cu autoritatile; Abilitati de comunicare, negociere, capacitate de a lua decizii bune si in avantajul companiei. Cunostinte in Resurse Umane constituie un avantaj. Descrierea jobului Verificarea, avizarea sau dupa caz, redactarea oricarui tip de contract/acord/conventie/hotarare sau propunere inaintata in acest sens departamentului juridic; Reprezentarea societatii in relatie cu institutiile statului, birourile executorilor judecatoresti, notari publici precum si in fata oricaror alte autoritati; Furnizarea consultantei de specialitate tuturor departamentelor companiei la solicitarea acestora; Formularea cererilor de chemare in judecata, aparari si administrarea tuturor probelor necesare in procesele incredintate in care compania este parte; Diverse sarcini legate se departamentul Resurse Umane. Efectuarea oricaror alte lucrari din domeniul de activitate al departamentului, dispuse de conducerea societatii. Pentru detalii puteti suna la 0755033283 sau sa trimiteti email la

  • Angajam secretara birou traduceri,program de luni pana vineri,9-18,absolventa facultate,cu sau fara diploma de licenta.Biroul este situat in sect.6.Postul se adreseaza unei debutante.Este necesara punctualitate,seriozitate,implicare,spirit de observatie si dorinta de a invata.

  • Soala particulara din Manastur angajeaza cu program de 4-8 ore persoana care a lucrat invatamant, poate fi si pensionar pentru intocmire de programe scolare, proiecte didactice, evidente, Cerinte: cunoasterea calculatorului, experienta in invatamant.Se trimite un Cv sau se vine personal la sediu, str. Izlazului, nr. 6, ap. 1, vizavi de statie

  • Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul

  • Cautam o persoana tanara, prezentabila, responsabila, organizata, cu bune abilitati de comunicare in limba romana si limba engleza pentru postul de secretara. Program 8h/zi de luni pana vineri.

  • ASISTENT manager, secretara agentie imobiliara, cu/ fara experienta domeniul imobiliar, cunostinte contracte, MS Office, contabilitate primara, editare site, dinamica, spirit de echipa, bun organizator, aspect fizic placut

  • CORSARU ROSU ANGAJEAZA OPERATOR FACTURARE DESCRIERE: - Suport pentru departamentul vanzari prin emiterea zilnic de facturi si avize, conform comenzilor primite; -Verificarea stocului din depozit; -Introducere datelor in program, corectarea si aranjarea lor; -Operarea si procesarea datelor; -Verificarea si actualizarea bazei de date cu informatii noi; -Organizare si arhivare documente (facturi, avize, comenzi etc); -Emitere de chitante, incasare numerar si prin banca, intocmeste zilnic monetarul; CERINTELE ESENTIALE OCUPARII POSTULUI: - Studii medii sau superioare, avantaj profil economic - Notiuni de contabilitate primara; - Experienta pe o pozitie similara ; - Cunostinte PC, in special Office si Excel; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa; - Buna comunicare

  • Cerinte: • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; • Atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; • Abilitati de comunicare. • Absolvent studii superioare • Cunostinte avansate operare PC (Microsoft Office), Xerox Responsabilitati: • Preluare apeluri telefonice, mesaje, redirectionarea acestora si realizarea de legaturi telefonice; • Redactare, fotocopiere, scanare, pregatire documente; • Inregistrare corespondenta, pregatire plicuri pentru expediere prin serviciul postal sau curierat; • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; • Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; • Preluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. OFERTA: - Contract perioada nedeterminata. - Se asigura transportul pentru persoanele din afara orasului BOLINTIN VALE. - Pachet salarial motivant.

  • Angajam persoana sex feminin pentru secretariat in Germania, cunoscatoarea a limbii germane sau turce. Salar incepand de la 1.200 euro/luna. Va rugam trimiteti CV pe adresa: adryanus1969 at gmail.com.

  • Salveaza cautarea