Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal - Studii medii, superioare (absolvent sau in curs); - Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook; - Gandire logica, structurata, memorie buna; - Usurinta de a invata, orientare catre rezultate, spontaneitate; - Foarte bune abilitati de comunicare; - Cunoasterea produselor IT&C si experienta minim 1 an in acelasi domeniu, constituie avantaj. Descrierea jobului - Introduce in sistem comenzile telefonice initiate de clienti; - Furnizeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, precum si despre ofertele promotionale; - Informeaza clientii prin telefon sau pe e-mail, cu privire la starea produselor care se afla in service; - Intocmeste raportul zilnic. Descrierea companiei Suntem echipa care administreaza de 13 ani site-ul de comert electronic care are in acest moment peste 170.000 produse active din domeniul IT&C, Telecomunicatii si FMCG. Secretul si in acelasi timp succesul nostru sunt oamenii cu care lucram (motorul companiei) si clientii pe care ii pastram de-a lungul anilor prin punerea pe primul plan a nevoilor lor (produse de buna calitate, garantii rezolvate mereu in regim de urgenta, livrari cat mai rapide, pretul produselor cat mai bun).

  • Daca esti o fire dinamica cu varsta cuprinsa intre 25-35 ani, iti place sa inveti si sa te dedici pasiunii auto intr-un colectiv deosebit si ambient de exceptie, atunci postul poate fi pentru tine ! Cu o activitate din 2005, sediul central (birouri moderne, showroom si depozit) este situat in sectorul 6, Bd. Iuliu Maniu 453-457 (sub pasarela autostrada A1 cladirea Star Lubricants) ( la 700 mt. pe diagonala cu dealerul BMW - MHS MOTORS). Job-ul este full-time, 9-17.30 insa programul de lucru poate deveni flexibil functie de nevoile/posibilitatile persoanei aplicante. Postul solicita intocmirea de documente, facturi, oferte vanzari, listarea de produse pentru mediul online, inregistrare-clasare documente, urmariri scadente facturi, preluare apeluri , oferire suport si informatii / preluare comenzi de la clienti, prospectare telefonica clientela, intocmire si pregatire plicuri postale, procesarea si lansarea comenzilor in sistemele de curierat, schimb de documente cu depozitul/gestiunea de expeditii zilnice, suport protocol si alte activitati promotionale-marketing in cadrul firmei pentru organizarea agendei zilnice. La start se ofera un salariu 1900 RON NET (in mana), bonuri de masa si decontare cost transport. Interesanta ca si OPORTUNITATE, dupa APX. 3 luni, postul se va putea upgrada la nivel de asistenta vanzari, ce va include si parte variabila de COMISION; sectorul de activitate fiind unul tehnic dar si al designului destinat pietei auto, respectiv distributie marci de jante aliaj consacrate. ( OZ, MSW, BORBET, BBS, etc ) Alte detalii job : - program 9-17.30, cu experinta minima de 3 ani in domeniul vanzarilor, se va solicita o perioada de proba de 1 luna, - conditiile sunt legate de implicare, seriozitate, discretie si continuitate pentru munca de birou intr-o echipa dinamica de 8 colegi - cunostinte minimale Office (word, excel, outlook) - pentru operativitate deplasare casa-job, de preferat locuinta in zona sectorelor 5-6 - abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii - initiativa si exprimarea libera a ideilor este apreciata Poate constitui un avantaj cunostintele in unul dintre urmatoarele domenii: - vanzari - call-center - marketing - design / grafica - contabilitate primara Detalii despre activitatea comerciala pe adresa www.jantealuminiu.ro Pentru programare interviu poti suna la numarul 0744525799, totodata rugam CV la adresa infoATjantealuminiu.ro Multumim.

  • Angajez Brokeri Imobiliari. Cerințe: studii medii Condiții:disponibilitate program Responsabilități:- Respectarea termenelor și angajamentelor asumate; - Spirit organizatoric; - Promptitudine, persoană dinamică, inițiativă; - Eficiență și organizare; - Atitudine proactivă; - Ințelege și identifică ușor nevoile pieței în care activează; - Capacitate de analiză și de a oferi soluții în timp scurt; - Propunerea de soluții pentru îmbunătațirea activității; - Rezistență la stres; - Abilități deosebite de comunicare și negociere; - Capacitate și abilitate în interacțiunea cu oamenii; - Cunoștinte de operare PC (navigare Internet);

  • Cautam angajati cunoscatori de limba sarba!!! Este necesara limba sarba!!  - scanarea, prelucrarea datelor. Pentru mai multe detalii ne puteți contact la numerele de telefon 0725196472 viber, whatss 0049152107545082 viber i whats Frau B. Schwarz Odlična Plaća!! Sehr Gute Zahlung!!!

  • Ce cautam: -Abilitati excelente de comunicare -Cunoașterea a minim doua limbi străine ( engleză obligatoriu) -Prezenta plăcută -Dicție perfecta -Permis de conducere -Vârsta cuprinsă între 24 și 37 ani -Atitudine pozitiva , entuziasta si motivanta -Gandire strategica si creativa , orientata spre client Responsabilitati: -Promovarea brand-ului si a serviciilor -Cunoasterea in detaliu a ofertei disponibile clientilor -Mentine legatura cu potentiali clienti O astfel de carieră te antrenează în comunicare şi te ajută să înţelegi aşteptările şi nevoile clienţilor noştri. Ce Oferim: -Salariu de intre 5000 și 10000 Lei, in functie de experienta. -Training profesionist gratuit. -Mediu de lucru interactiv si dinamic -Program de lucru flexibil Daca iti doresti sa faci parte dintr o echipa tanara si dinamica , unde te poti dezvolta si perfectiona avand parte de indrumare , suport si loialitate , nu ne mai ramane decat sa ne cunoastem ! Daca doresti sa fii parte a acestui proiect te invitam sa ne trimiti CV-ul sau sa ne suni la 0748432886

  • Candidatul ideal - Cunostinte si experienta in operare PC (avantaj in cunoasterea programului de facturare SAP ) - Cunostinte pachet Office – Excel - Abilitati excelente de comunicare scrisa - Studii medii - Viteza mare de lucru pe calculator - Rezistenta in conditii de stres, rabdare - Persoana ordonata si responsabila - Abilitatea de a se descurca in situatii limita - Orientare catre client si catre rezolvarea solicitarilor aparute - Intelegerea nevoilor clientului - Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi (luni - vineri) Descrierea jobului Responsabilitati: - Opereaza comenzile pentru clienti - Intocmeste facturi de iesire pentru comenzi - Intocmeste avizele de insotire a marfii - Trimite facturi catre client - Opereaza retururi in sistemul de operare - Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate - Se asigura de inchiderea zilei de lucru in ceea ce priveste comenzile procesate/neprocesate - Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise - Respecta procedurile de lucru Beneficii: - Salariu 2300 lei net -Tichete de masa 300 lei(15 lei valoarea unui tichet) -Contract de munca pe perioada nedeterminata - Transport asigurat pana la locul de munca cu plecare de la gura de metrou Pacii (punctul de lucru fiind la intrarea in Dragomiresti Vale - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala Program de lucru de luni pana vineri, in doua schimburi: 7:00-15:30 /12:30-21:00.

  • Esti pasionat de modul de preparare al cafelei de calitate? Iti place sa iesi in oras si stii care sunt cafenelele si restaurantele cu echipamente performante de cafea? Comunici usor si ti-ai dori sa impartasesti cunostintele tale cu colegii si clientii? Vrei sa ai expunere la mediu international? Esti pasionat de vanzari si vrei sa faci asta? Daca raspunsul tau este da, te asteptam in echipa noastra, locul in care se intalnesc pasionatii de cafea si performanta. Job-ul este pentru Timisoara. Pentru mai multe informatii, va rog sa ma contactati la 0748.121.277 sau pe email:

  • Building Support Services, firma specializata in administrarea cladirilor de birouri si spatii comerciale angajam receptionera, program flexibil, salariu avantajos.

  • Post part- time si full time. parte fixa+ bonusuri depasire target Cautam o persoana pozitiva cu spirit de echipa si abilitati de comunicare, Acceptam studenti cu sau fara experienta. Pentru programarea la interviu asteptam CV-ul la adresa de E-mail Tel

  • Club Sportiv de automobilism din Timisoara cauta secretara (secretariat sportiv) - PR Avantaje: - program flexibil, posibil si part-time sau jumatate de norma - nu sunt obligatorii studii sau experienta in domeniu - se poate oferi locuinta si autoturism de serviciu Detalii si programari pentru interviu la telefon 0723004747

  • Focus Fitness&Beauty - Mercur Center et 5, angajam personal pt receptie. Cerinte: cunoscator de limba engleza la nivel conversational; comunicativ, prietenos si organizat. Asteptam cv-urile d-voastra pe adresa de e-mail:

  • Gestioneaza fluxul de vizitatorii in vederea respectarii regulilor interne. Gestioneaza corespondenta in conformitate cu procedurile interne ale clientului. Respecta codul de conduita si echipamentul de lucru.

  • RESPONSABILITATI SI SARCINI: - cunostinte bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - capacitate de a respecta termene limita - atentie catre detalii - placere si abilitate de a invata lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - preluarea apelurilor telefonice -preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor si comenzilor online primite - redactarea corespondentei - asigurarea transmiterii documentelor prin e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de director -cunostinte contabilitate primara reprezinta un avantaj Tel:0757033807 Zona : Luica, Sos.Giurgiului

  • Cautam coleg/colega pentru Service-ul nostru din Piata Delfinului . Responsabilitati: - Incasari in numerar - Facturarea utilizand programul specializat - Arhivarea facturilor si avizelor - Avizarea marfii - Comandare piese auto in programe aferente Cerinte: - Minim absolvent liceu cu diploma Bacalaureat - Rapiditate - Abilitate de a lucra cu publicul - Punctualitate - Rezistenta la monotonie si stres - Munca in echipa - Cunostinte de operare PROGRAM: L-V: 9:00-18:00 2 SAMBETE PE LUNA- 9:00-13:00 Oferta (bonusuri, beneficii) - Conditii bune de munca - Salariu motivant Pentru mai multe detalii puteti trimite cv-ul dvs la urm. adresa de mail: sau un apel la urmatorul nr. afisat.

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center- lb romana-pe diverse proiecte Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor (prin telefon). Cerinte: diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (370 euro net/program full time) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Pentru postul - Specialist în formare profesională sunt necesare următoarele condiții : - studii superioare; - limba engleză nivel avansat; - capacitate de muncă în echipă; - abilități de comunicare, public relation și reprezentare a organizației față de terți; - leadership; - persoană orientată spre performanță, aptă să îndeplinească task-uri și obiective, să implementeze politica și strategia de management; -cunoștințe avansate de Microsoft Office.

  • Candidatul Ideal - Studii superioare de profil juridic (de preferat Facultatea de Drept) - Cunoașterea procedurilor de executare silită (experiența in aceast domeniu reprezintă un avantaj); - Cunostinte avansate operare PC (MS Office); - Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa; - Capacitatea de a lucra cu termene limita; - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere; - Buna capacitate de negociere; - Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale; - Foarte buna orientare spre rezultate și spre client ; - Spirit de organizare, stabilire a priorităților și capacitatea de automotivare; - Persoana responsabila. Responsabilități: - Acorda clienților consultanţă juridică in domeniul executarii silite - Asigura îndeplinirea termen legal a procedurilor privind contestația la executare - Urmăreste parcursului procesului de contestație la executare - Monitorizeaza dosarelor aflate in portofoliu - Redacteaza documentele specifice activității ( contracte, adrese instanță, adrese colaboratori, etc.) - Menține legătura cu debitorii - Primeste, înregistreaza și sorteaza corespondența. Cine suntem? Vrei sa faci parte din echipa noastră? Suntem o companie formata dintr-o echipa de profesionisti ce reuneste avocati, juristi, experti in domeniul recuperarii de creante, experti in domeniul executarilor silite si specialisti in litigii bancare. Experienta larga a echipei noastre ne ajuta sa intelegem rapid problemele juridice si sa putem oferi rapid cele mai echitabile solutii. Echipa noastra are experienta de peste 10 ani in contestarea executarilor silite, astfel incat contractele si executarile sa devina rezonabile si sa restabileasca echilibrul contractual.

  • Boutique Hotel Casa del Sole **** angajează Recepționeră Salariul SUPER MEGA atractiv, bonusuri lunare, 3 mese pe zi. Cautăm persoane ambițioase, pasionate de industria hotelieră, dinamice, cu spirit de echipă care își doresc o carieră în turism. Expreriența reprezintă un avantaj, însă și tinerii dornici să învețe o meserie internațională, la standarde de 4 stele sunt bineveniți.

  • SC CVintet Te-Ra angajează secretar(ă). Studii medii sau superioare, bună cunoaștere a limbii române.

  • - Cautam inspectori si agenti de asigurare pentru agentie de asigurari in Focsani - Asistent manager. Cerinte: - minim diplama de bacalaureat - experienta in comunicare Permis conducere si experienta in vanzari constituie un avantaj

  • Salveaza cautarea