Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • • Îndeplinește sarcini administrative, pentru a oferi asistență la administrarea și coordonarea tuturor activităților de vânzători • Stabilește și înregistrează întâlniri pentru Directorul de vânzări și alți angajați, dacă este necesar • Consolidează și actualizează în mod continuu baza de date cu dosare ale clienților • Organizează itinerare de afaceri, se ocupă de planuri de călătorie, conferințe, întâlniri și evenimente sociale, pentru departament • Sortează, traduce și distribuie mail-urile primite și trimise, precum și alte materiale • Utilizează echipamentul de birou, adică copiatoarele, faxurile, panourile de comandă și calculatoarele • Administrează documentația QMS și înregistrările emise/primite, în conformitate cu procedurile în vigoare • Centralizează și comandă articole de birou, monitorizează toate costurile și cheltuielile aferente acestora • Participă la ședințe și scrie minutele acestora, atât în birou, cât și în alte sedii, dacă se solicită acest lucru • Răspunde la mesaje pe email și fax, în numele personalului din departament, când personalul călătorește Beneficii oferite: Pachet salarial motivant ; Iti desfasori activitatea intr-un mediu de lucru placut si antrenant, in cadrul unei companii multinationale; Faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si competitiva; Asigurare medicala la o clinica privata Decont transport Inveti si lucrezi alaturi de profesionisti.

  • Persoana amabila, sociabila , program de 8 h , L-v

  • Agentia de recrutare IWR cauta – Responsabil relatii clienti/Responsabil contractare Suntem in căutarea unei persoane dinamice care să contribuie la procesul de dezvoltare al agenției noastre de recrutare. Responsabilitati: - Contactarea potentialilor clienti (telefonic si pe e-mail), prezentarea companiei si a serviciilor oferite de companie si incheierea de colaborari cu diversi parteneri externi de pe piata muncii (angajatori, agentii de recrutare si plasare locuri de munca); - Stabilirea strategiei de contractare in functie de prioritatile societatii; - Prospectarea pietei in vederea identificarii oportunitatilor; - Propunerea de strategii pentru atragerea clientilor; - Promovarea serviciilor oferite de companie. Candidatul ideal: - Nivel avansat de limba engleză si nivel mediu de limba germana; - Cunoasterea limbilor straine suedeza, norvegiana sau daneza constituie avantaj; - Persoana proactiva, cu abilitati de comunicare, negociere si persuasiune; - Bune abilități de operare PC; - Profesionalism și responsabilitate, răbdare; - Abilitatea de a lucra independent, dar si in echipa; - Deschis spre o colaborare pe termen lung si dorinta de a se integra; - Experiența in Telesales/Call center/Vanzari constituie avantaj. Pentru mai multe informatii accesati site-ul companiei noastre www.iwr.ro

  • Licentiat in studii universitare de teologie, caut loc de munca in Iasi.

  • Angajeaza in conditii avantajoase agent de vanzari pentru tipar digital. CV-ul se trimite l a adresa de mail

  • CORAL CONSTRUCT cauta Asistenti Manageri in domeniul administrarii si intretinerii cladirilor de birouri in Bucuresti. Responsabilitatile postului: Organizarea documentelor (inregistrare si arhivare); Transmitere corespondenta (fax, email) ; Organizarea ofertelor; Redactare documente si rapoarte pentru management; Efectuarea de traduceri in si din limba engleza; Participa la organizarea unor evenimente profesionale organizate de firma Alte activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale Aptitudini Cunostinte basic de management Personalitate flexibila si usor adaptabila Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; Rigurozitate, atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate de invatare rapida Capacitate de comunicare facila cu diferiti interlocutori, abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Cerinte Preferabil studii superioare finalizate sau in curs Experienta de minim 5 ani constituie un avantaj Operare pe calculator: Microsoft Office –Excel si Word – nivel avansat Limba engleza nivel avansat – scris, citit, vorbit Oferta Salariu motivant; Mediu de lucru profesionist

  • Angajam asistent manager in cadrul unei societati de transport. Candidatul ideal: - Abilitatea de a comunica eficient, - Aptitudini organizatorice, de coordonare, flexibilitate în ceea ce priveşte organizarea timpului; - Persoană orientată spre rezolvarea problemelor, punctuală, dinamică, capabilă să stabilească priorităţi. - Spirit de iniţiativă si abilităţi de luare a deciziei; - Limba engleza reprezinta un avantaj; - Cunostinte bune de Microsoft Office (Word, Excel). Cerintele postului: - Facturare comenzi transport; - Intocmirea rapoartelor lunare specifice; - Intocmire si transmitere corespondenta; - Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management; - Actualizarea bazei de date documente/clienti. Locatie job: Plaza Romania Office, Bd. Timisoara, Sector 6. Salariu este negociabil.

  • Firma industrie alimentara din Apahida, angajam secretara.

  • Editura angajeaza Asistent Manager cu studii superioare sau medii, atestat resurse umane (reprezinta avantaj) si cu experienta in secretariat.

  • Angajam secretar in birou notarial. Tip job: full time. Cerinte: cunostinte foarte bune de utilizare PC si Openoffice, precum si gramatica limbii romane. Nu este o conditie experienta in domeniu. Va rugam sa trimiteti cv.

  • Candidatul ideal: Deschidere in ceea ce priveste aprofundarea cunostintelor in domeniul companiilor din grup; Aptitudine de lucru cu documente; Culegere, prelucrare si transmitere informatii; Capacitate de analiza si sinteza; Aspect fizic placut; Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet; Cunoasterea limbii engleze la un nivel cel putin mediu; Responsabilitati: Gestioneaza agenda Administratorului/Directorului General; Se ocupa de organizarea intalnirilor interne si externe; Efectueaza programarea intalnirilor, conform solicitarilor primite; Mentine o relatie de cooperare cu toti colegii din celelalte departamente, transmite si urmareste finalizarea prioritatilor fixate de manager in cadrul companiei

  • Cerinte - Nivel avansat de limba engleză (vorbit și scris) nivel C1; - Experienta in relationarea cu clientii constituie un avantaj; - Orientare excelentă spre client, precum și abilități bune de comunicare și organizare; - Bune abilități de operare PC. Responsabilitati - Oferirea de informații / soluții clienților cu privire la serviciile companiei pe email,chat sau telefonic; - Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, in conformitate cu procedurile de lucru; - Prioritizarea si gestionarea mai multor cazuri la un moment dat; Ce oferim: - Contract individual de munca; - Program de lucru exclusiv de noapte si se lucreaza 5 zile din 7 cu 2 libere consecutive; - Venit net cumulat 3300 lei; - Tichete de masa cu valoare de 315 ron / luna; - Training specializat si esti platit pe toata durata acestuia; - Decont transport in valoare de 120 lei; - Beneficii medicale la MedLife; - Beneficii pentru salariati acordate lunar; - Bonusuri pentru fiecare prieten recomandat.

  • Firma de catering, cu livrare ;la domiciliu, angajam urgent livratori. Nu necesita experienta. Fara limita de varsta. Se ofera training la locul de munca.

  • SOCIETATE DE REPARATII NAVE, ANGAJEAZA SECRETARA ABSOLVENTA UMC/ACADEMIA NAVALA DE PREFERAT SAU EVENTUAL A 2 FACULTATI . ENGLEZA LA UN NIVEL RIDICAT MACAR C1/C2 , EVENTULA CU UN ATESTATA CAMBRIDGE SAU ECHIVALENT. CUNOSTINTE TEMEINICE DE P/C ,REDACTARE,PHOTOSHOP,PAINT,PUBLISHER,ETC. PREZENTA FIZICA PLACUTA,DEOARECE SE MUNCESTE SI PE TEREN LA NAVE. SE LUCREAZA INTR-UN MEDIU PLACUT,DINAMIC SI CONCURENTIAL UNDE SE POATE AVANSA CU USURINTA. C/V LA ;

  • DISPECER CENTRU ALARMA CANDIDAT IDEAL: -studii medii; -cunostiinte de baza operare PC; -cunostiinte operare Microsoft Office; -abilitati de ascultare activa, intelegere si comunicare, atentie distributiva, capacitate de sinteza, viteza de reactie, promptitudine, spirit de echipa; -capacitate de rezistenta la stres si oboseala ,seriozitate, responsabilitate; -calificarea profesionala nu este necesara, aceasta putand fi obtinuta in cadrul companiei. DESCRIERE POST: -utilizare si monitorizarea aparaturii din dotare; -monitorizare,analizare si gestionare alarme; -coordonare si monitorizare a echipajelor de interventie din teren; -mentinerea legaturii telefonice cu agentii posturilor de pazaumana; -incadrare in termene si prioritizare actiuni; -preluare si gestionarea informatiilor; -intocmire/completare documente, registre, rapoarte specifice activitatii desfasurate.

  • Cautam personal pentru administrare si promovare spatii comerciale si birouri de inchiriat in Cluj-Napoca , cart Manastur . la program de 8 ore . Informatii la telefon .

  • angajam secretara ; program 8-16,30 cerinte : sa stie sa opereze pe calculator categoriie de varsta :20-45 de ani locatia : voluntari

  • Angajam ASISTENT COMERCIAL care sa faca parte dintr-o echipa indrazneata, expansiva si amuzanta, intr-un birou open space din Timisoara, zona Calea Sagului. Ne dorim sa ai: Cunostinte foarte bune de operare PC: word, excel și SAP Cunostinte foarte bune de limba engleza ( cunostinte de limba italiana constituie avantaj) Experienta in vanzari Abilități de coordonare și organizare Abilități de comunicare Atenție la detalii și orientare către soluții Cunostintele economice ar fi un mare plus atat pentru tine cat si pentru cei care se vor ocupa de instruirea ta Atributiile postului: Asigura comunicarea intre clientii externi si Departamentul comercial Gestioneaza baza de date cu clientii externi ai companiei Gestioneaza comenzile si contractele incheiate cu clientii companiei Prelucreaza informatiile in programul de gestiune Oferta: Salariu motivant Tichete masa 15 lei Prime generoase de sarbatori O zi de concediu in plus pentru fiecare an lucrat in firma Pentru mai multe informatii va rog sa ma contactati la numarul de telefon 0743224187!

  • Editura angajeaza absolventi de Filologie pentru posturile de secretar de redactie. Cunostinte solide de limba engleza.

  • Salveaza cautarea