Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Scoala de Muzica Privata cauta o persoana draguta si amabila pentru receptie, cu studii superioare, pentru un program part time. Abilitati: utilizare pachet Microsoft Office si mail, bune abilitati de comunicare interne si externe, engleza nivel avansat

  • Candidatul ideal • cunoştinţe excelente de PC / Microsoft Office; • abilităţi de comunicare şi capacitate de lucru cu publicul; • atenţie sporită la detalii, punctual şi organizat; • experienţă într-un birou notarial – reprezintă avantaj; • cunoscător al unei limbi străine; - reprezintă avantaj. Descrierea jobului • înscriere operaţiuni în registrele obligatorii; • legalizarea documentelor; • activităţi de secretariat specifice unui birou notarial; • incasare taxe și onorarii de la clienti; • verificarea documentaţiei în vederea pregătirii şi redactării actelor notariale; • tehnoredactare acte notariale. Descrierea companiei Biroul Individual Notarial MOȘTEANU ELENA-CAMELIA Municipiul Pitești, Calea București nr. 24, bl. 35, sc. A, ap. 2, județul Argeș

  • Firma de mentenanta in constructii si curatenie angajam persoana responsabila cu organizarea activitatilor de birou(secretara). Principalele activitati se refera la: -recrutarea de personal in vederea angajarii -actualizarea in permanenta a bazei de date privind documentatia firmei -asigura circulatia informatiilor necesare bunei desfasurari a activitatilor firmei -intocmeste pontajele lunare pentru personalul firmei -realizeaza rapoartele de activitate lunare -efectueaza mici deplasari in scopul facilitarii eficientizarii timpului Managerului -tine legatura cu angajatii firmei in scopul unei bune comunicari, -raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces -preocuparea pentru procurarea unor materiale – articole de birotică şi papetărie Se ofera contract de munca si salariu atractiv.

  • Caut urgent o domnișoară sau doamna disponibila la deplasări în toată țara pe perioada de 2- 3 săptămâni pe luna pentru un post de secretara cu sau fara experiență detalii suplimentare trimiteti un cv + cateva poze

  • Angajez receptionist barbat sau femeie , pentru zona de birouri/office in cladirea UBC 3 din incinta Iulius Town. Conditii: Limba Engleza la nivel conversational; Cunostiinte minime de PC. Ofer : Tinuta business de serviciu; Program de 8 ore / zi , Sambata si Duminica liber; Salariu atractiv si tichete de masa.

  • AlmavivA Services Iași – companie multinațională, prezentă din 2016 pe piața din România este în căutare de noi colegi pentru activitatea de asistență clienți în inbound. Dacă ești o persoană dinamică, serioasă și vorbești limba italiană, te așteptăm în echipa noastră! Responsabilități: • Preluarea apelurilor telefonice și soluționarea problemelor cu care se confruntă clienții celor mai mari companii de telefonie mobilă din Italia; Se oferă: • Salariu motivant, peste media locală; • Tichete de masă; • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; • Bonusuri în funcție de performanță. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, așteptăm CV-ul tău la adresa: sau ne poți contacta telefonic la numerele: 0752/ 472 249 sau 0751/ 962 374.

  • Daca ai pana in 35 de ani , esti o persoana sociabila si cu dorinta de afirmare, ai gasit job-ul perfect. Caut o persoana open minded care sa ma poate ajuta in organizarea agendei de lucru zilnice, pun mare pret pe comunicare si relatiile interpersonale. Daca crezi ca te califici, te rog sa imi lasi un mesaj aici sau la numarul de telefon afisat.

  • Asistenta persoanala, salariu 5200 lei Tanara, placuta, descurcareata, posibil si studenta, deschisa la nou, program lejer. Detalii: -raspunde cerintelor managerului general -coordonarea activitatii firmei cat si a echipei -secretariat -raspuns la telefon -trimis mail-uri Trimite CV sau descriere insotit de cateva poze. Mai multe detalii la telefon sau pe mail.

  • Angajam secretara, de preferat jurista cu experiența notariala, așteptam cv la

  • Buna ziua Cautam secretar/a pentru biroul nostru din Timisoara Salariul negociabil in ziua interviului Program de lucru luni -vineri 09-17 Telefon si laptop de serviciu Se cere:punctualitate,corectitudine ,abilități PC Limba germană nivel mediu Persoanele interesate sunt așteptate să depună CV pe adresa de mail:

  • Ce asteptari avem de la tine? Cunostinte operare calculator Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni Bune abilitati de comunicare, negociere, orientare catre rezultate, perseverenta si persuasivitate Experienta in vanzari de asigurari constituie un avantaj Studii medii - studiile superioare constituie avantaj Ce iti oferim? Beneficii financiare Finantare fara target, pentru agentii de asigurari cu experienta Grile de comisionare progresiva, care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii desfasurate Investirea ca membru al clubului intern de performanta Bonusuri lunare, trimestriale, semestriale si anuale Reduceri importante la achizitionarea produselor si serviciilor de asigurare, in functie de treptele de cariera atinse Beneficii non-financiare Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni “mentor” sau manager de agentie, in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfasori Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregatire profesionala (gratuit) din ce in ce mai complexe , in functie de performantele obtinute Schimbul de experienta cu colegii din echipa Canalului Specializat din intreaga tara Participarea la evenimente dedicate fortei de vanzari, organizate de companie Recunoasterea si promovarea performantei tale la nivel national Cea mai completa si complexa oferta in domeniul pregatirii profesionale (gratuit) prin participarea la traininguri specifce Succesul apartine celor care indraznesc!

  • INFO-DIP INSOLVENCY SPRL, societate profesionala de insolventa, angajeaza SECRETARA. Cerinte: studii finalizate, abilitati de comunicare si organizare, experienta in utilizarea calculatorului Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint) si a Internetului. CV-urile se vor communica pe fax: 0268.547.255

  • Firma de constructii angajeaza Asistent Manager pe santier in Loc. Timisoara Candidatul ideal -Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office; -Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, -Capacitate de organizare pe prioritati Descrierea jobului -Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate. -Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat -Coordonarea activităţilor de deplasare a personalului companiei (se ocupă de rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări) -Intocmirea raportului zilnic de prezenta SE OFERĂ - un mediu de lucru modern şi dinamic - condiţii foarte bune de lucru - salar motivant CV-urile se pot trimite pe adresa de mail :

  • Angajez o fata fara experienta pentru activitate xeox-secretariat ! Relatii Tel . 0743052615

  • Caut colaborare in business gen activitate de birou ( reprezentantă,agenție ,filială ,etc ) .Dețin spațiu adecvat in zonă centrală-Bârlad ,jud.Vaslui .

  • Societate comerciala angajeaza asistenta-manager, secretara, experta public relation pt industria de fashion, varsta 18-35 ani, cunoscatoare limbi straine, disponibila deplasari externe, salariul lunar 1000 euro. Pt detalii si contact zilnic intre orele 12-18 la nr de tel 0725079962, 0725080218

  • Angajam secretara urgent cunoscatoare engleza salariu atractiv

  • CERINTE: - Limba engleza nivel mediu-conversational - Operare pc nivel mediu - Persoana calma, cu voce placuta. - Aspect fizic ingrijit. - Disponibilitate pentru ture zi /noapte - 12 ore lucrate /24 ore libere. - Varsta 23-55 ani ATRIBUTII: - Raspuns la telefon si programarea telefonica a clientilor - Prezentarea ofertelor - Incasare bani, emitere bon, completare registru de casa, - Organizarea personalului in salon pt bunului mers al activitatii - Diverse activitati de raportare si secretariat. OFERIM - Cazare gratuita daca este cazul - Venit -1000 euro Tel- 0756 898.989

  • Firma de catering, cu livrare la domiciliu, angajam urgent livrator Fara limita de varsta, experienta nu este necesara. Se ofera training la locul de munca.

  • Pentru Diva Studios Central angajam suport model. Oferim: - Conditii salariale competitive; - Bonusuri si alte beneficii financiare; - Mediu de lucru deschis, placut, prietenos si dedicat; - Seriozitate si profesionalism; - Locatie centrala, usor accesibila. Cerinte: - Orientare catre interactiunea cu colegii, catre lucrul în echipa; - Aptitudini de comunicare excelente si o maniera profesionala de a rezolva lucrurile; - Atitudine pozitiva, gândire analitica, adaptabilitate; - Limba engleza avansat scris/vorbit; - Buna cunoastere a Ms Office, Google Docs si Social Media. Diva Studios Central este cel mai nou studio (spatiu) deschis de Diva Studios-Primul studio din Timisoara. Este situat in apropiere de Piata 700 si de Centrul de Afaceri. Asigura, la fel ca si celelalte 2 spatii deschise pina acum, conditii moderne si in acelasi timp confidentialitatea necesara.

  • Salveaza cautarea