Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Asigura buna desfasurare a activitatii de front desk pentru vizitatori, delegati, clienti etc.(intampina, identifica, inmaneaza legitimatii si tine evidenta acestora) -Primire, sortare si clasare corespondenta -Suport administrativ pentru Directorul General(fax, e-mail, evidente, raportari etc) -Program 2 schimburi 8-16; 14-22. Cerinte: -Tanara dinamica, prezenta agreabila, pozitiva,cooperanta -Persoana motivata, entuziasta -Abilitati de comunicare scrisa si verbala -Capacitate de a lua decizii eficiente si responsabile -Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu -Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara constituie avantaj Oferta: Prime conform Contractului Colectiv pe societate; Acces la formare profesionala in functie de necesitati; Tichete de masa. Tel 0750067802

  • WORLD OFFICE ONLINE SRL PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA () Candidatul ideal Va rugam nu aplicati daca nivelul limbii franceze nu este cel putin mediu. Dorim extinderea echipei si cautam o persoana motivata care sa stapaneasca limba franceza si care sa detina bune abilitati informatice . Cerinte: - obligatoriubune cunostinte de limba franceza - cunostinte foarte bune MS OFFICE (Word, Excel, navigare internet); - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - atentie catre detalii; - experienta in lucrul cu echipamentele de birou; Descrierea jobului Asistentul Manager se ocupa cu gestionarea mailurilor si faxurilor primite din partea colaboratorilor nostri, se ocupa de distribuirea corecta a documentelor, actualizeaza datele dosarelor primite zilnic. Program: luni-vineri 8:30- 17:00; 09:45-18:15; 8 ore / zi + 30 minute pauza de masă (in intervalul mentionat) Statutul: angajat pe perioadă nedeterminată cu carte de muncă Concediu de odihnă: 21 zile lucrătoare /an Salariu NET :2500 LEI LOCATIA ZONA: LUJERULUI ( Langa Plaza Romania) Posibilitatea de a lucra intr-un mediu multicultural. Beneficii: - salariu atractiv; - mediu de lucru placut; - prime de sarbatori. Descrierea companiei WORLD OFFICE ONLINE - Cabinet de expertiza auto, infiinţat în anul 1993, cu capital francez, activeaza pe piata din Romania din anul 2012. Astăzi echipa noastră este formată din experți autorizați și secretare calificate pentru a asigura servicii de calitate. Procesul nostru de operare este foarte riguros și organizat în jurul acestor criterii-cheie: profesionalism, seriozitate, inovaţie și curiozitate. PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA()

  • Cabinet de Fiziokinetoterapie și Cardiologie în Timișoara angajează registrator medical. Candidatul ideal: -studii medii/superioare - cunoștințe operare PC - seriozitate - punctualitate - relaționare respectuoasă cu publicul, colegii etc. - spirit de echipă - dorința de a învăța Atribuții principale: - programarea pacienților la consultații - alte atribuții și sarcini trasate de superiorul ierarhic Beneficii: - salar - program de 8h/zi de Luni până Vineri Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de e-mail cu subiectul „Registrator medical”. Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.

  • Firma din Suedia angajeaza secretara vorbitoare enleza informati 0046707902911

  • Angajez agent imobiliar pe auto hibrid persoana sociabila salariu 3000 lei plus comision 50% din ce se incaseaza acte necesare cazier judiciar cazier auto copie ci copie permis conducere rog cv pe email

  • Firma de import-export produse alimentare angajeaza o persoana dinamica care sa se ocupe de clientii actuali si sa gaseasca clienti noi.Se solicita cunostinte de germana si engleza.

  • Om de afaceri, rafinat,38 ani, cu posibilitati materiale generoase, caut o asistenta personala, 18-30 ani, inteligenta, frumoasa, prietenoasa, pentru o colaborare pe termen lung. Rog prezentare cu poze pe email.

  • Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • Angajam secretara program flexibil

  • Centru de medicina din jud.Ialomita cu 1000 de programari lunare,angajeaza manager operational pt centrul din Slobozia. Cerinte:vorbitor de limba engleza,contabilitate primara,experienta in IT,bun organizator si fire sociabila,bun lider,fire ambitoasa, Salariu motivant

  • Esti prea ocupat/a pentru a stabili telefonic intalniri, pentru a trimite diverse e-mailuri si a rezolva multe altele, de aceea, m-am gandit sa iti vin in ajutor si iti ofer exact ceea ce ai nevoie...te scutesc de activitatea de "secretar". Doresc angajare cu activitate de acasa unde sunt relaxata, nu pierd timp pe drum si am un randament crescut fiindca sunt in confortul casei mele (astfel, consum propriile utilitati, avantaj angajator) si pot lucra linistita. Putem stabili zilnic, prin e-mail si/sau telefonic, task-urile ce trebuie rezolvate pentru un program part-time sau full-time. Sunt foarte bine pregatita in tot ceea ce inseamna munca de birou - pot trimite e-mailuri, planific si stabilesc intalniri, fac rezervari, prezint si trimit oferte, verific si imbunatatesc baza de date, imbunatatesc si sporesc portofoliul de clienti, ma pot ocupa de publicitate pe retele de socializare si media. Mentionez ca, am varsta de 51 de ani, sunt nefumatoare, sunt o persoana serioasa, stiu sa imi planific timpul, iar varsta nu se vede comunicand prin e-mail sau telefonic. :)) Astept propunerile dumneavoastra. Multumesc !

  • Clinica stomatologica situata in Bucuresti, sector 2, str Avrig (zona Bucur Obor- primaria sect.2, langa OAMMR) angajam receptionera. Detalii: persoană serioasa, dinamică, amabilă, cu o personalitate deschisă, prezență placută și inițiativă persoana organizată, promptă și atentă la detalii persoana cu abilități de comunicare și relaționare cunostinte de limba engleza si operare PC studii medii sau superioare experienta in lucrul cu publicul reprezinta un avantaj program full time (fara sambata) ambient placut in cadrul unei echipe tinere Responsabilitati: primirea pacienților și asigurarea activităților de protocol preluarea apelurilor telefonice și programarea pacienților activități administrative: gestionarea bazei de date a pacienților, încasare plăți; asigură suport colegilor implicați în actul medical (medici și asistente) CV-urile pot fi trimise pe adresa de e-mail office sanadent.ro si vor fi urmate de un interviu in clinica

  • Dezvoltator imobiliar angajeaza dispacer soferii , program 7-18 , salariu 3700 lei, necesar permis conducere

  • Angajam personal pentru secretariat si contabilitate primara. Telefon 0755864688

  • Agentia de turism Cistour isi mareste echipa! Cautam un assistant manager! Cerinte: Cunoasterea limbii engleze (scris, vorbit) – nivel mediu; Cunostinte solide in utilizare calculatorului, navigarea pe internet si a pachetului Microsoft Office (orice alte cunostinte reprezinta un avantaj), planning activitati; Abilitati de comunicare, rigurozitate, seriozitate; Multitasking si atentie la detalii; Gandire logica, cunostinte economice si de contabilitate; Atitudine orientata catre rezultate si catre dezvoltarea profesionala; Responsabilitati si sarcini:  Facturare  tinere evidenta calendar activitati  asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail  copiaza, redacteaza documente  tine evidenta contractelor cu partenerii  actualizarea bazei de date documente  elaborare si redactare rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei  indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat  sortare si distribuire corespondenta  arhivare documente  asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei  tinere evidenta protocol si necesar

  • Esti candidatul ideal daca: -ai bune abilitati de ascultare si comunicare -ai minim studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj) -detii bune abilitati de lucru cu calculatorul (MS Office, Outlook etc) Beneficii: -performanta este recunoscuta printr-un sistem de compensare atractiv format dintr-un salariu fix motivant si peste medie, plus comision din vanzari, pentru ca tu sa te bucuri de succesul tau in fiecare luna. -mediu de lucru placut, modern si dinamic -Vei avea posibilitatea ca dupa o perioada de timp, in functie de rezultatele tale si oportunitatile ivite, sa poti avansa. Succes; - Vei beneficia de cursuri dedicate - Vei avea posibilitatea de a alege programul de lucru

  • Angajez secretara, cu urmatoarele conditii: - studii superioare de contabilitate; - abilitati de lucru PC, buna cunoastere a instrumentelor Microsoft Office™; - program de lucru 08.00-17.00 cu disponibilitatea de a lucra in program prelungit, - nivel salarizare 2500 Lei; plus bonuri de masa in valoare de 8 lei/zi.; - prezinta un avantaj persoanele cu un minim de experienta in cadrul proiectelor cu fonduri europene; - varsta: pana in 40 ani. Locatie: Calea Unirii, nr. 36A, Suceava Persoana de contact: Florin; nr. de telefon: 0741054969 CV-urile le puteti trimite pe adresa de e-mail:

  • Pentru service auto, contabilitate primara, persoana serioasa, organizata, preferat permis auto, part-time zona Calea Vitan, cv pe mail cu poza: office@eral.ro

  • Salveaza cautarea