Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam asistent manager program LUNI - VINERI orele 9.00-17.00. CV-ul se poate trimite pe adresa de mail

  • Hotel Angellis angajeaza: - camerista, - personal pentru pregatirea micului dejun. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa de e-mail:

  • Angajez secretara cu sau fara experienta 2500 lei Candidata ideala:Experienta in utilizarea calculatorului - programele Word,Excel, etc si a Internetului, contabilitate primara. Abilitati de comunicare si de abordare interpersonala, sociabilitate, flexibilitate. Rigurozitate in respectarea cu acuratete a sarcinilor si a termenelor limita. Activitate de secretariat, administrativ, vanzari, relatii clienti. Realizarea documentelor solicitate de superiorul direct.Mai multe detalii la numarul de telefon 0903760730 (t1.5 E/min+tva)

  • CR Imobiliare angajeaza pe baza de comision, brokeri imobiliari cu sau fara experienta, pentru sediul din Piata Romana Cerintele postului : - dorinta de comunicare: telefonic si in mod direct cu potentialii clienti. - cunostinte PC : postarea anunturilor cu imobilele din portofoliu. - initiativa si dorinta de a avea un venit peste medie.

  • Cerinte: - Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook - Studii universitare sau medii/student - experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea numai la telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experiența . Alte informații numai la telefon 0720.551.844

  • CERINTE: - Limba engleza nivel mediu-conversational - Operare pc nivel mediu - Persoana calma, cu voce placuta. - Aspect fizic ingrijit. - Disponibilitate pentru ture zi /noapte - 12 ore lucrate /24 ore libere. - Varsta 23-55 ani ATRIBUTII: - Raspuns la telefon si programarea telefonica a clientilor - Prezentarea ofertelor - Incasare bani, emitere bon, completare registru de casa, - Organizarea personalului in salon pt bunului mers al activitatii - Diverse activitati de raportare si secretariat. OFERIM - Cazare gratuita daca este cazul - Venit -1000 euro Tel- 0756 898.989

  • Birou traduceri ,angajam pentru Constanta,secretara,program 8 ore, de luni pana vineri.Salariu negociabil,Absolventa facultate,nu este necesara experienta in domeniu.Dorim ca viitoarea noastra colega,sa dea dovada de seriozitate,punctualitate si implicare.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Craiova, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Salar 1000 lei

  • Angajam pentru birou secretara pana in 62 ani, cu norma de 4 ore, sociabila, comunicativa, cunostinte bune de calculator, domiciliul in Brasov. Locatia este in Centru Civic Atributi incheiat contracte, facturi, relatii cu clienti, vorbit la telefon Se trimitet un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore. Suntem situati in zona centrala. Se poate si pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Cladire de birouri cauta receptionera cu sau fara experienta pentru sediul din Baneasa (langa hotel Phoenicia). Program lucru L-V: 09.00-18.00, salariu 1600 lei + bonuri de masa (300 lei) Varsta nu constituie un impediment.

  • Caut asistent manager cu abilități sau experienta in organizare evenimente/ receptie hoteliera

  • Caut urgent secretar asistent manager pt Firma. Oferim salariu foarte actractiv plus bonuri fitness si masa

  • O ROATA DE REZERVA PENTRU VIATA TA In urma cu 20 de ani am participat la o intalnire unde am vazut pentru prima data planul de afaceri. Mama a primit o invitatie de la o prietena. Nu aveam nici o pregatire in domeniul respectiv, dar cautam o idee de afaceri. Imi doream sa fiu liber, sa decid singur asupra timpului petrecut in afacere si sa am posibilitati de castig nelimitate. Am pornit in paralel cu serviciul. Dupa 6 luni am renuntat la job si m-am dedicat afacerii mele. Sunt recunoscator pentru toti oamenii care mi-au influentat viata pe tot parcursul dezvoltarii afacerii.... mai ales celor care nu au crezut in mine si in proiectul meu, deoarece m-au ambitionat sa trec peste toate provocarile aparute pe drum... Acum am o afacere care imi ofera TIMP si BANI. Sunt activ pentru ca imi place sa ajut. Vreau sa dau inapoi o parte din ce am primit. Imi place sa cunosc oameni ambitiosi si sa-i ajut sa-si castige libertatea. Daca esti o persoana curajoasa, ambitioasa, invatabila si iti place sa lucrezi in echipa sunt nerabdator sa te cunosc. Te astept in echipa mea!

  • Biroul din Bucuresti ( sediu Piata Victoriei) angajează funcționari administrativi. Salariul netron + 300 ron (bonuri de masa ) Program fix: L-VCerințe: - cunostinte limba engleza ( cel putin nivel mediu ) - persoana responsabilă și dornică de a invata lucruri noi - cunostinte minime de lucru pe calculator

  • Societate nonprofit, cautam secretara patrime, de preferabil student/a, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon 0749404874

  • Candidatul ideal: - bune abilitati de comunicare in limba engleza - abilitati de negociere si orientare catre rezultat - abilitati de lucru in echipa - capacitate de asimilare rapida a cunostintelor si de prioritizare a activitatilor - experienta in posturi ce presupune relationarea cu clientii reprezinta un avantaj - cunostinte solide de MS Office, Excel, Outlook, - persoana dinamica, analitica, atenta la detalii cu spirit comunicativ si abilitati organizatorice, proactiva, cu dorinta mare de dezvoltare profesionala Descriere job: - Realizarea achizitiilor de marfa: lansarea comenzilor catre furnizori, confirmarea comenzilor, solutionarea neconformitatilor, receptionarea produselor, urmarirea livrarii acestora catre client - stabileste si dezvolta relatia cu furnizorii - cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii - prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali - elaboreaza si lanseaza comenzi catre furnizori - urmareste situatia comenzile lansate - colaboreaza cu departamente interne (vanzari, contabilitate, etc) pentru determinarea corecta a specificatiilor bunurilor si serviciilor care vor fi achizitionate - lansarea comenzilor de cumparare catre furnizorii actuali, pe baza stocurilor existente si / sau a cererii clientilor; - monitorizarea consumabilelor și a mostrelor - organizarea de proiecte speciale pentru clientii nostri; - solicitarea facturilor, urmărirea plăților și transmiterea dovada plății către furnizor; - să coordoneze o echipa de distributie și să le stabilească traseele zilnice; - să păstreze dovada consumului de materiale și bunuri pentru fiecare client; - sa ofere clientilor cotatii de prețuri pentru comenzile speciale (in colaborare cu departamentul de vanzari); - realizarea costurilor estimative pentru clientii care solicita acest lucru. Oferta noastra: - perspective de lungă durata - echipă tânără, dinamică - oportunităţi de dezvoltare şi promovare

  • Angajez asistent manager in vanzari

  • Candidatul ideal Iti place sa te autodepasesti? Cauti un loc de munca dinamic iar provocarile te motiveaza? Cuvintele: greu, nu se poate, nu vreau, problema, incerc, nu fac parte din formarea ta ci esti ambitios, cauti performanta si faci lucrurile din prima? DACA DA, VREM SA FIM COLEGI! Aplica pentru pozitia de Asistent CEO! Abilitati si valori necesare: Planificare, organizare, decizii, control: de la bugete la resurse umane, la obiective si executia acestora. Coaching si feedback Creare relatii pe verticala si orizontala in beneficiul unitatii Achizitionare si gestionare de resurse Obtinere de rezultate directe si prin alti manageri Activitate si disciplina manageriala Integritate vizibila Capacitate de delegare Evaluare a performantelor. Gandire dinamica, plin de initiativa si interesat de provocari mari, curaj, vointa, tinte inalte! Descrierea jobului In subordinea CEO, gestioneaza resurse in limita autoritatii alocate si functie de capacitatea de gestionare. Raspunde de obiectivele trasate de CEO, in toata aria de implicare a CEO Gestioneaza proiecte alocate cat mai complexe singur sau in colaborare cu alti manageri. Beneficii: Posibilitati reale de dezvoltare profesionala si personala. Doar sa iti doresti sa faci ce trebuie! Pachet de conditii atractive, cu posibilitate de renegociere in functie de nivelul demonstrat de implicare, de capacitatea de dezvoltare si de rezultate. Descrierea companiei Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În cei 24 de ani de activitate în domeniul auto, echipa a crescut și s-a dezvoltat odată cu business-ul, astfel că astăzi avem peste 700 de angajați în firmele din grupul ATP Exodus. Principalele firme din grup sunt: - ATP Exodus - divizia de piese auto; clienții noștri ne cunosc ca fiind un partener de incredere pe piața pieselor de schimb și a accesoriilor pentru camioane și vehicule mari prin rețeaua de sucursale deschise în România, Bulgaria și Ungaria. - ATP Motors RO, dealer pentru mărcile Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Suzuki, MAN și Ford Truck; oferim o gamă complexă de produse și servicii prin Centrele Autorizate de Vânzări și Service in Baia Mare, Oradea, Bistrita si Sannicoara (Cluj). - ATP Transit, o componentă importantă a business-ului pe partea de transport și logistică atât in Romania cat si in Europa cu o flota de peste 50 camioane. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a sluji binelui comun si vrem, ca mostenire, sa lasam o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • ASISTENT manager, secretara agentie imobiliara, cu/ fara experienta domeniul imobiliar, cunostinte contracte, MS Office, contabilitate primara, editare site, dinamica, spirit de echipa, bun organizator, aspect fizic placut

  • Salveaza cautarea