Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Esti o persoana organizata, ai atentie distributiva si esti sociabila si punctuala? Atunci te asteptam in echipa IOANID Preschool International Education! Ne cautam colega pentru postul de secretara si ne-ar placea sa te cunoastem! ► Ce ne dorim? • sa ai experienta pe acelasi post; • absolventa de studii superioare; • bune abilitati de comunicare; • cunoasterea limbii engleze, nivel avansat; • cunostinte pachet Office, Web, aparatura de birou; • spirit de initiativa si de echipa. ► Ce iti oferim? • echipa vesela, gata oricand sa te ajute; • un pachetul salarial competitiv; • bonuri de masa; • o masa calda pe zi. Sediul gradinitei se afla in cadrul Stejarii Country Club, strada Jandarmeriei nr. 14, Bucuresti. Daca te potrivesti descrierii, asteptam CV-ul tau pe head[@]internationalkindergarden.ro.

  • 4

    Caut asistenta manager / secretara personala part time 18 - 34 ani. activitati de secretariat, asistenta personala pt manager gentleman, serios, singur. Atitudini candidata: - tanara, prezentabila, singura, inteligenta, sociabila, deschisa, open minded. Rog mesaje aici cu date de contact

  • 3

    Descriere Locuri de muncaFix Auto Service isi va deschide portile in curand pe B-dul Timisoara in Bucuresti si angajeaza personal specializat in activitatea de intretinere si reparare a autovehiculelor rutiere multimarca. Daca sunteti interesat, va rugam sa ne trimiteti un mesaj cu CV-ul in atasament. Denumirea postului: Receptie/Secretariat Service Auto Program de lucru: 8 ore pe zi de Luni pana Vineri Candidatul Ideal - Minim 2 ani de experienta pe un post similar - Studii medii - Prezenta placuta - Seriozitate in munca - Atentie la detalii - Spirit de echipa - Capabilitati de comunicare eficienta - Dorinta de perfectionare si invatare - Rigurozitate in indeplinirea sarcinilor Beneficii - Salariu motivant - 21 zile de concediu pe an - Posibilitati de avansare

  • 1

    Societate cu profil de consultanță în SSM, angajează secretară cu contract de muncă doamnă cu vârsta cuprinsă între 45-55 ani, cunoștințe IT, posibilitate de deplasare ( autoturism personal), cu domiciliul stabil în Constanța. Pentru informații , apelați la nr. Tel 0740.656581, tel. 0724.679028

  • 3

    Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate pentru obiective in Bucuresti!! ASIGURAM TRANSPORT GRATUIT!!! Oferta: - salariu atractiv plus tichete de masa - toate sporurile + orele suplimentare calculate conform legii - plata la timp a salariului - echipament de lucru adecvat solicitarilor si cerintelor beneficiarilor - contract de munca in conditiile legii - alte beneficii in functie de performanta Cerinte post: • disponibilitate de lucru in ture 12/24; • atestat profesional de agent securitate, reprezinta un avantaj; Pentru mai multe informatii: 0732 960 951.

  • 2

    WORLD OFFICE ONLINE SRL PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA () Candidatul ideal Va rugam nu aplicati daca nivelul limbii franceze nu este cel putin mediu. Dorim extinderea echipei si cautam o persoana motivata care sa stapaneasca limba franceza si care sa detina bune abilitati informatice . Cerinte: - obligatoriubune cunostinte de limba franceza - cunostinte foarte bune MS OFFICE (Word, Excel, navigare internet); - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - atentie catre detalii; - experienta in lucrul cu echipamentele de birou; Descrierea jobului Asistentul Manager se ocupa cu gestionarea mailurilor si faxurilor primite din partea colaboratorilor nostri, se ocupa de distribuirea corecta a documentelor, actualizeaza datele dosarelor primite zilnic. Program: luni-vineri 8:30- 17:00; 09:45-18:15; 8 ore / zi + 30 minute pauza de masă (in intervalul mentionat) Statutul: angajat pe perioadă nedeterminată cu carte de muncă Concediu de odihnă: 21 zile lucrătoare /an Salariu NET :2500 LEI LOCATIA ZONA: LUJERULUI ( Langa Plaza Romania) Posibilitatea de a lucra intr-un mediu multicultural. Beneficii: - salariu atractiv; - mediu de lucru placut; - prime de sarbatori. Descrierea companiei WORLD OFFICE ONLINE - Cabinet de expertiza auto, infiinţat în anul 1993, cu capital francez, activeaza pe piata din Romania din anul 2012. Astăzi echipa noastră este formată din experți autorizați și secretare calificate pentru a asigura servicii de calitate. Procesul nostru de operare este foarte riguros și organizat în jurul acestor criterii-cheie: profesionalism, seriozitate, inovaţie și curiozitate. PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA()

  • 1

    Angajăm doamne, domnisoare pe postul de asistent manager . Persoana tânără, dezinvoltă, open mind ! Persoanele interesate pot lasa mesaj !

  • 23

    Angajăm persoană tânară, de sex feminin, activiate cabinet, recepție pacienți, programare întalniri și colectare de date prin telefon. (normă întreagă) CERINȚE: Absolventă de liceu sau studii universitare, sociabilă, cu abilități comunicare și cunostințe medii utilizare PC. SALARIUL: pleacă de la salariul minim pe economie și crește progresiv în funcție de compețențe și realizări. Pentru programare la interviu, NU ne contactați telefonic, ci vă înscrieți cu un CV aici sau pe email: și veți fi contactată telefonic pentru programare. Vă mulțumim!

  • 6

    BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL cu sediul in Bucuresti, angajeaza SECRETARA cu urmatoarele atributii principale: - Redactare, printare Contracte, Conventii, alte acte si documente notariale, - Evidenta documente - registru, - Elaboreaza, transmite si gestioneaza documentele si corespondenta Biroului Notarial, - Gestioneaza agenda de lucru - programarea clientilor; - Primeste si distribuie corespondenta si apelurile telefonice, Cerinte: - studii medii/superioare (studiile juridice constituie un avantaj) - abilitati dezvoltate in vederea tehnoredactarii actelor notariale (contracte, declaratii, procuri etc) - amabilitate, aptitudini de a relationa cu publicul - disponibilitate, adaptabilitate, capacitate organizatorica si de lucru in echipa - cunostinte PC (Office) BENEFICII OFERITE Oferta (bonusuri, beneficii) - Foarte bune conditii de munca, - Remuneratia va fi in functie de abilitati, modul de lucru. Persoanele interesate trebuie să trimita pe adresa de mail Curriculum Vitae (CV) model european, cu fotografie recentă, specificând numărul de telefon la care pot fi contactate și dacă este cazul un interval orar. Pentru susținerea interviului, aplicanții selectați vor fi contactați telefonic sau pe adresa de mail

  • 14

    Angajam, in Timisoara, personal feminin pentru activitati de birou (secretariat, asistent manager) cu minim de experienta in domeniu (word, excel, internet). Asiguram cazare pentru persoanele din alta localitate. Va rugam un C.V. pe adresa

  • 9

    Societate Comerciala, avand profil de activitate paza si protectia, angajeaza asistent manager. Cunostinte necesare: - lucrul in SEAP/SICAP - participarea la licitatii; - intocmirea contractelor si a actelor aditionale; - obtinerea licentelor de lucru/ functionare; - autorizatii necesare profilului de activitate; - obtinere documente Registrul Comertului/ SPIT; - organizarea agendei de lucru a Directorului General. Mediu de lucru placut, colectiv tanar, posibilitate de avansare, salarizare atractiva. Rugam transmieterea CV-urilor spre analiza. Pentru informatii ne puteti contacta telefonic.

  • Cerinte: -Nu este neaparat necesata experienta profesionala anterioara; -Studii superioare; -Cunostinte de limba franceza la nivel mediu; -Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); -Capacitate de organizare, analiza si sinteza. Responsabilitati: -Verifica si analizeaza documentatia aferenta dosarelor clientilor existenti ai institutiilor bancare din grup; -Valideaza sau invalideaza dosarele clientilor, in functie de complexitatea si corectitudinea acestora; -Raporteaza riscurile de conformitate identificate, tinand cont de cadrul legal; -Efectueaza in sistemele informatice ale bancii actualizarecorectia a datelor; Beneficii: -Pachet salarial atractiv; -Tichete de masa; -Beneficii interne; Program de lucru office: L-V, 09.00-17.00 Locatie: Sector 6, West Gate  Aplica acum –

  • 2

    CIVITAS PSG angajeaza Agenti de Securitate (BAIETI - TINERI) pentru obiectivul BERGENBIER din Parcul Industrial Ploiesti Conditii: - Abilitati de lucru cu calculatorul, cunostinte PC (word, excel) - NIVEL MINIM - Program de lucru in ture (12/24, 12/48) Atestatul de paza constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. CV-urile se depun la BERGENBIER, la poarta fabricii, pe adresa de mail - sau pe Whatapp la nr de telefon: 0720273824. Multumesc!

  • 6

    Alege sa fi cel ma BUN! Selectam personal in vederea angajarii pentru un Nou MAGAZIN ONLINE cu profil de vanzari (gen Emag, Evomag fara a implica procesele de marketplace)urmatoarele categorii de personal: administrator baze de date, operatori pc pentru introducere si validare date, agent teren logistica, assistent manager, operator marketing si promovare,coordonator proiec cat si alte posturi care pot fi concludente si necesare desfasurarii activitatii noastre. Mentionam ca proiectul nostru se va demara in curand drept pentru care va invitam sa aplicati pentru pozitiile mentionate mai sus. Cautam creativitate, inovativitate,performanta. Oferim pachete salariale atractive cuprinse intre 500-1000 euro/lunar in functie de rezultatele obtinute cat si o experienta noua in arta de a lucra. Va multumim si asteptam cu interes aplicatiile Dumneavoastra.

  • Traducator autorizat efectuez traduceri taloane auto, diplome de licenta sau de bac, scrisori medicale din/in limba germana. 25 lei/pagina. Tel 0740002665.

  • 1

    Caut loc de munca pentru post de asistent manager, am studii universitare finalizate in domeniul economic si experienta in domeniul economic 9 ani.

  • · Absolvent studii medii sau superioare; · Permisul de conducere este punctul tau forte; · Abilitati organizatorice si de comunicare; · Atitudine pro-activa, dorinta de a invata; · Capabila de lucru in conditii de stres și termene precise; · Fire analitica · Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului (MS Office, Word, Excel - nivel avansat constituie avantaj); Descrierea jobului · Administrarea documentelor si organizarea acestora; · Activitati specifice de secretariat:facturare, telefon, e-mail, posta, etc. · Intocmirea necesarului de papetarie, produse curatenie, protocol, etc.; · Gestioneza documentele care intra/ies din institutie prin inregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor in atentia persoanelor interesate; · Diverse sarcini de protocol; Descrierea companiei Suntem o firma ce activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale,executie de mobilier la comanda. CV-ul se poate atasa aici sau pe adresa persoanei delegate Nu raspundem CV - urilor incomplete Relatii la tel 0755 647 321

  • Caut secretara sau asistent manager,cu vârsta cuprinsa între 18-35 drăguță, open mind, fără obligații, program part Time salarizare avantajoasa. Tel 0790.579.267 prezentare foto pe watsapp

  • 8

    Firma imobiliare, cauta secretara/asistenta personala director. Atributii: stabileste agenda, promoveaza oferte pe site uri specialitate, stabileste intalniri, redactare documente. Locatie: zona de sud a capitalei Salariul in functie de experienta si implicare. Trimiteti pe mail cv + poza de prezentare. Doar canditatii eligibili vor fi sunati.

  • 1

    Buna ziua, Firma Lucicosm angajeaza pe postul de secretara persoana de sex feminin varsta intre 20-45 ani. Program : 7:30-16:00 Locatie : Cartie Obcini Salar: 2000 lei Candidatul ideal -sociabila; -capabila sa ia decizii; -cunostinte operare calculator; -disponibilitate pentru munca dе teren (la nevoie); -chiar daca te entuziasmezi sau te superi intro-o situatie stresanta te calmezi foarte repede si esti capabila sa iei decizii logice; --iti place stabilitatea ,da ai nevoie ca din timp in timp sa evoluezi; -esti atenta si deschisa la feedback; -iti place sa ti atingi obiectivele; -organizata inclusiv in situatii de stres ; -program flexibil in momente de urgenta ; Descrierea jobului -organizаre si indosаriere аcte; -mentinеrea la zi а bаzei dе dаtе(microsoft еxcеl,MiniCrm); -pregatirе аctе pеntru contabilitаtе; -plаtа si opеrаre facturi; -deplasare la banci,finante,contabilitate(lunar); -verificare actelor si a oamenilor in momentul cand se efectueaza deplasarile (deplasarile la autocar,deplasari cu avionul); -relatii cu publicul telefonic ,Facebook ; -permis de conducere cat b ; Descrierea companiei Firma LUCICOSM S.R.L., cu sediul in Suceava, a fost infiintata in anul 1996 si are ca obiect cu anul 2005, serviciile de transport persoane atat intern, cat si international, dar si inchirierea de autocare si microbuze iar obiectivul principal de activitate este plasare forta de munca incepand din 2011 . Compania noastra este formata dintr-o echipa de tineri profesionisti, care se imbina armonios cu oameni experimentati in plasare forta de munca si transporturile internationale de persoane. CV-urile se depun in format europass pe emailul Pentru detalii mai amanuntite suntem disponibili la numarul 0755091011

  • Salveaza cautarea