Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Secretariat

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Asistentă manager

    Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.

  • 7

    Angajam Maistru sau Inginer Constructor ( doua posturi )

    Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Maistru sau Inginer Constructor( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN

  • 7

    secretara asistenta personala

    Firma activa in comertul international cauta o tanara secretara. In stransa colaborare cu proprietarul. este necesară : - dorinta de a invata - Disponibilitate la 360 de grade - cunostinte de baza de PC - un aspect placut si dezinhibat - de preferat cunoasterea limbilor straine se ofera: - perspectiva de crestere - salariu fix cu program flexibil Dacă sunteți interesata, contactați-ne trimițând CV-ul dumneavoastră

  • 1

    Assistant Manager

    BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Descrierea jobului La dispozitia managerului pentru sarcini generale in organizare, planificare, supervizare, public relations, marketing, vanzari, contractare. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing

  • 10

    Team Manager-Targoviste

    Cerinte Excel nivel mediu-avansat Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Responsabilitati Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Dambovita Mall Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 3000 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata

  • Disponibil online

    cautam secretara

    secretariat office studii medii studii superioare operare PC

  • 9

    Angajam, cu norma intreaga, persoana pentru activitati de secretariat.

    Firma locala angajeaza persoana pentru activitati de secretariat si administrative. Persoana potrivita este o fire organizata, serioasa, punctuala, cu bune abilitati de comunicare si convingere. Abilitati precum cunoasterea pachetului MS Office, networking, social media reprezinta un plus. Sediul firmei - zona centrala. Persoanele interesate sunt rugate sa lase un CV iar pentru detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat

  • secretara part full time gen feminin max. 39 ani cu fara experienta

    Secretara part full time. Poate fi si cu studiile neterminate, liceu facultate. Se cauta o tanara de maxim 39 ani fara obligatii, dezinvolta, volubila, pozitiva, disponibila la insotire in rare deplasari de 1-2 zile in afara localitatii in interes de servici pt cunoastere clienti furnizori si uneori la prgr prelungit.Se va depune aici sau pe whapp CV cu poza recenta, studii,eventuale locuri de munca si alte informatii considerat necesare. Salarizare ff buna negociabila.

  • 2

    Societate profesional notariala, angajam operator PC

    Societate profesional notariala din Sectorul 3, angajam operator PC. Cerinte: - cunostinte operare Word, Excel, email - viteza de tehnoredactare - capacitate de a lucra in echipa dar si individual - cunostiintele de drept reprezinta un avantaj Asteptam CV urille dvs. la adresa de email spn.schuster aron gmail punct com

  • 8

    Director companie

    Societate de constructi,angajam asistenta personala manager,aspect fizic,open mind,operare PC,comunicare,disponibila deplasari. CV,informatii pe whatap sau aici pe sait.

  • 2

    Angajam instalatori tehnico-sanitari

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .

  • 3

    Angajam

    Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:

  • 1

    Angajam asistent manager

    Cerinte - Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management; - Preia comenzile clientiilor - Efectueaza si urmareste comenzile firmei - Gestionarea apelurilor telefonice - Asistenta in activitati de contabilitate primara (avize facturi) - Centralizarea și structurarea a informaților interne cat si a documentelor - Alte responsabilitati dupa nevoile firmei permis categ B Program de 8h, cu jumatate de ora pauza 8.30 17.30 Salariu motivant + bonuri de masa

  • 7

    Asistenta manager

    Firma de import-export angajează pentru postul de asistenta manager o persoana feminina cu vârsta intre 25-35 ani având abilități de comunicare , minim studii medii si permis de conducere categ B dispuse pentru program part-time și însoțire in deplasări . Se oferă autoturism de serviciu și salariu decent . Se vor selecta doar CV completat cu experiență , studii si cu foto care se pot atașa la acest anunț .

  • 10

    Asistent Manager Referent achizitii

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • 3

    Operator pc Asistent manager

    Descriere Descriere -Activitatea se va desfasura la sediul biroului. -Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional -Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor, adaptabilitate, eficienta; - Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate; - Atentie sporita la detalii - Cofidentialitate. P

  • 5

    Asistent manager

    Căutăm o persoană pentru a fi integrată în echipa noastră la sediul nostru din Arad: Această persoană va avea responsabilități în domeniul biroului relațiilor cu clienții, administrarea documentelor, cercetări comerciale de piață conform cerințelor managementului și furnizarea de rapoarte solicitate de conducere. Cunoașterea limbii italiene este un criteriu esențial pentru această poziție. Sediul se află în Uta Park, Arad, și este ușor accesibil prin mijloacele de transport.

  • 16

    Asistenta manager

    Se cauta tinere comunicative, descurcarete si cu aspect placut ca asistente manager. Nu este necesara experienta (utilizare PC nivel de baza), se furnizeaza training de speciialitate, programul este flexibil existand si posibilitatea de part time. Se ofera remuneratie motivanta si posibilitate de promovare. Trimiteti CV+poza recenta pentru ca aplicatia sa fie luata in considerare.

  • 42

    Angajez secretara

    Societate comercială din Sibiu , angajează o secretară part time. Trimiteti CV si poză.

  • 20

    Asistenta receptie

    Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.

Salvează căutarea