Trimite unui prieten

Trimite

Secretariat in domeniu Imobiliar

Valabil din 11.09.2019 17:59:25
Descriere

Responsabilitati:

- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, a mailurilor si distribuirea corespondentei

- Organizarea diverselor activitati administrative

- Promovarea ofertelor imobiliare

- Actualizarea ofertelor de vanzare/ inchiriere

- Prospectarea pietei

- Comunicarea intr-un mod profesionist si diplomat cu membrii interni ai companiei si cu partenerii de business

- Pregatirea si asigurarea salilor de intalniri pentru intalniri de vanzari si protocol


Candidatul ideal:

- Abilitati de comunicare, culegere, prelucrare si transmitere a informatiilor
- Abilitati de organizare foarte bune si de lucru in echipa
- Atentie distributiva si capacitate foarte buna de concentrare
- Amabilitate si prezenta placuta
- Competente digitale si abilitati de navigare pe internet;

BENEFICII
- Castiguri substantiale
-Suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala;
- Mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia, conteaza
-Posibilitate de dezvoltare in cadrul firmeiSect

Mesaj
Adauga CV

Fisierele acceptate sunt: doc, docx, pdf cu o marime maxima de 10Mb.

    Anuntul e salvat ca favorit!
    Anuntul a fost sters de la favorite!