Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Arges

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • We are looking for an Office Assistant based in Pitesti, full time. Immediate start. We are looking for enthusiast and hardworking people to join our team. Job Requirements: - fluent English speaker and willing to learn and succeed. - Basic knowledge in computers - Strong communicator and good developer in - High level of accuracy and attention to detail - Can take responsibility and show initiative - Willing to work hard and be a part of our team

  • Angajam secretar in birou notarial. Tip job: full time. Cerinte: cunostinte foarte bune de utilizare PC si Openoffice, precum si gramatica limbii romane. Nu este o conditie experienta in domeniu. Va rugam sa trimiteti cv.

  • Angajam telefoniste taxi, fete.Cu sau fara experienta . Program de lucru 8 ore ,in 3 schimburi. Varsta recomandata 18-49 de ani. Salariu de la 2500- lei brut ! Mai multe detalii la telefon 0734742552.

  • Candidatul ideal • cunoştinţe excelente de PC / Microsoft Office; • abilităţi de comunicare şi capacitate de lucru cu publicul; • atenţie sporită la detalii, punctual şi organizat; • experienţă într-un birou notarial – reprezintă avantaj; • cunoscător al unei limbi străine; - reprezintă avantaj. Descrierea jobului • înscriere operaţiuni în registrele obligatorii; • legalizarea documentelor; • activităţi de secretariat specifice unui birou notarial; • incasare taxe și onorarii de la clienti; • verificarea documentaţiei în vederea pregătirii şi redactării actelor notariale; • tehnoredactare acte notariale. Descrierea companiei Biroul Individual Notarial MOȘTEANU ELENA-CAMELIA Municipiul Pitești, Calea București nr. 24, bl. 35, sc. A, ap. 2, județul Argeș

  • Angajam secretara / asistent ,cu sau fara experienta, cu abilitati de comunicare , pentru : - evidenta, transmiterea si inregistrarea documentelor, - organizarea si planificarea activitatilor si evenimentelor Se asigura: - salariu motivant, program flexibil, traning initial gratuit. CV-urile pot fi transmise la adresa:

  • OPERATOR CALL CENTER vorbitor de ITALIANA NIVEL AVANSAT. Salariu negociabil Ce ne dorim de la tine? -sa vorbesti limba italiana la nivel avansat (la scris mai lucram impreuna) -sa folosesti un pc cu windows 10 -sa ai energie si sa fii automotivat Ce oferim? -program de lucru 8 ore/zi de luni pana vineri, fara ore suplimentare. -vei fi liber in toate zilele de sarbatoare legala, atat cele din Romania cat si cele din Italia. -vei avea 30 de zile de concediu platit pe an. -contract nedeterminat, dupa primele 90 de zile. -formare initiala si constanta. -salariu fix mai mare decat cel actual -bonusuri in functie de rezultate. -cea mai buna cafea din oras, in cantitati nelimitate ;) -Daca lucrezi deja in alta parte si te incadrezi in profilul cautat de noi iti oferim un salariu mai mare si contract nedeterminat din prima zi. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne sunati nr 0755157449

  • Salveaza cautarea