Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 18

    Angajam o fata harnică care sa ne ajute la curățenie și la aranjat haine. Dacă are îndemânare și la călcat și mai ok.plata saptamanal.dupa săptămâna de proba oferim bonus cazare în garsoniera unde va locui singură. Vă rog sunați doar dimineața între orele 8-13 la tel 0741668681. Mulțumesc. Sau pe whats 0730180956.Cosmina Mulțumesc.

  • 8

    Angajam 2 fete ajutor la un magazin online de haine. Program 14.30-19.30. Mărimea XS și mărimea Xxl .nu se fac foto indecente sau în lenjerie intima. Pt relații va rog trimiteți foto pe whats 0741668681 Miruna .whats 0753180956 Cosmina. Whats 0730180980.Tania. Multumesc Ma interesează sa vă mișcați natural și relaxat. Vă rog frumos nu trimiteți foto indecente. Sunt fata. Ma interesează prezenta dumneavoastră și zâmbetul. Mulțumesc.

  • Companie din Bacău angajează vorbitor de limba franceza pentru postul de Reprezentant comercial, NU este call center Ce trebuie sa știi: • Limba franceză nivel avansat scris vorbit • Cunoștințe de operare PC. • Experiența nu este obligatorie Constituie avantaj: Daca ești student/a sau absolvent/a al Facultății de Litere; BENEFICII: • salariu motivant; • training intern oferit; • oportunitatea de dezvoltare profesionala; • numeroase alte facilități financiare și profesionale! Va rugam, citiți cu atenție anunțul și aplicați doar dacă corespundeți, conform celor menționate mai sus. CV se trimit la adresa de email secretariat ecim @ gmail . com

  • 7

    Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - • Oferim formare la locul de munca , astfel incat orice candidata, chiar si fara experienta anterioara , dar avand inclinatii si aptitudini pt munca de birou , are o sansa reala sa deprinda o profesie de functionara si sa avanseze in cariera . • Programul este doar schimbul 1 ; Doar de luni pana vineri ; • Iar Weekend-ul e liber , servici ideal pt doamne . C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - F Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - Foarte bune cunostinte (spre fluent ) de Limba ENGLEZA Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea si vorbirea cat mai buna a Limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat -pt entry level- de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz –al persoanelor fara experenta- fiind la inceput de drum professional , este o oportunitate de a purcede la formarea unei cariere profesionale . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata, muncind in acelasi timp. Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • Societate din Bacau ,angajam Asistent Manager_Relatii la telefon_ 0723 262 995. Avem rugamintea sa trimiteti CV-ul ,ulterior departamentul ce se ocupa de angajari va lua legatura cu dumneavoastra.

  • 8

    Asistenta manager si Secretariat Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - •Datorita cresterii volumului de activitate , firma noastra doreste sa angajeze o functionara pentru munca de birou la sediul central al firmei din Bacau. Oferim formare la locul de munca, astfel incat orice candidat, chiar si fara experienta anterioara, are o sansa sa deprinda o profesie si sa avanseze in cariera. • Programul de lucru este doar de luni pana vineri ,doar schimbul 1 . • Sambata si Duminica NU se lucreaza Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea cat mai buna a limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz – al persoanelor fara experenta , fiind la inceput de drum professional - este o oportunitate de a incepe formarea unei cariere profesionale . Asteptam mesajul tau si nu uita sa comunici un numar de Telefon pentru a te putea contacta in vederea unui interviu.

  • 1

    Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista? Atunci vino in echipa noastra!!! Cautam colega noua pentru showroom tamplarie pvc! Esti candidata perfecta daca: - esti comunicativa si relationezi usor cu oamenii - esti capabila sa identifici nevoile si cerintele clientilor - esti pozitiva, entuziasta si ai initiativa - ai capacitati de organizare si atentie la detalii - ai spirit de echipa - ai minim studii medii - ai experienta minima in vanzari. Ce iti oferim? - pachet salarial atractiv alcatuit din salariu de baza + comision + bonusuri trimestriale - telefon de serviciu - laptop - mediu de lucru placut intr-un spatiu modernizat - oportunitatea unui loc de munca stabil - instruire de specialitate si dezvoltare personala. Daca indeplinesti macar o parte dintre cerinte, te rugam sa ne trimiti cv-ul tau la adresa de mail sau sa ne contactezi la numarul de telefon 0741.496.888. Te asteptam in echipa noastra!

  • 1

    Angajam part time model la magazin online. Mărimea xxl. Pt relatii va rog apelați pe whats 0741668681 Tania va ros nu trimiteti foto indecente Mulțumesc

  • Reprezentant comercial vorbitor de limba franceză Companie din Bacău angajează vorbitor de limba franceza pentru postul de Reprezentant comercial, NU este call center Ce trebuie sa știi: • Limba franceză nivel avansat scris vorbit • Cunoștințe de operare PC. • Experiența nu este obligatorie Constituie avantaj: Daca ești student/a sau absolvent/a al Facultății de Litere; BENEFICII: • salariu motivant; • training intern oferit; • oportunitatea de dezvoltare profesionala; • numeroase alte facilități financiare și profesionale! Va rugam, citiți cu atenție anunțul și aplicați doar dacă corespundeți, conform celor menționate mai sus. CV se trimit la adresa de email secretariatecim @ gmail.com

  • 1

    Companie din Bacău, recrutează asistent manager cu studii superioare in inginerie economică sau echivalent . Compania este înființată in anul 1996 si are ca obiect de activitate instalații sanitare de încălzire si aer condiționat. Obiectivul nostru este să asigurăm un nivel înalt de calitate și să livrăm cu succes încredere și profesionalism astfel, în timp, cei mai importanți beneficiari au confirmat calitatea prestației noastre . Cerințe obligatorii cunoașterea limbii engleze scris vorbit nivel avansat și cunoștințe cunoștințe foarte bune de operare PC - Word, Excel. Persoană atentă la detalii cu abilități bune de organizare și planificare. Îți oferim Șansa de a lucra într-o companie de renume din Bacău Salariu net de 2500 Lei Program fix 9-17 luni-vineri Seriozitate (plata salariului fără întârziere ) Creșteri salariale în funcție de performanță Mediu de lucru plăcut și bine organizat

  • 2

    Îți oferim: Șansa de a lucra într-o firmă cu renume; Spațiu de lucru modern; Program de lucru full time, 8 ore/zi luni până vineri; Salariu atractiv; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Vei fi responsabilă de: Preluarea apelurilor telefonice, corespondență, emailuri și distribuirea lor; Centralizarea și transmiterea mesajelor; Arhivarea contractelor cu clienții; Prelucrarea și transmiterea e-mailuri în relația cu clienții. Trebuie să: cunoști limba engleză nivel avansat; deții cunoștințe de operare a unui calculator (in special pachetul Office ); fii organizată, îndemânatică, responsabilă; fii atentă la detalii. Te vei ocupa de: Primirea clienților și a colaboratorilor, activități de protocol, stabilire întâlniri; Redactarea emailurilor și a diferitelor documente solicitate de management; Centralizarea și structurarea informațiilor interne; Întocmirea diverselor liste și rapoarte la solicitarea managerului; Organizarea diverselor rezervări (bilete de avion, cazare, etc); Suport administrativ pentru managerul general.

  • · Absolvent studii medii sau superioare; · Permisul de conducere este punctul tau forte; · Abilitati organizatorice si de comunicare; · Atitudine pro-activa, dorinta de a invata; · Capabila de lucru in conditii de stres și termene precise; · Fire analitica · Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului (MS Office, Word, Excel - nivel avansat constituie avantaj); Descrierea jobului · Administrarea documentelor si organizarea acestora; · Activitati specifice de secretariat:facturare, telefon, e-mail, posta, etc. · Intocmirea necesarului de papetarie, produse curatenie, protocol, etc.; · Gestioneza documentele care intra/ies din institutie prin inregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor in atentia persoanelor interesate; · Diverse sarcini de protocol; Descrierea companiei Suntem o firma ce activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale,executie de mobilier la comanda. CV-ul se poate atasa aici sau pe adresa persoanei delegate Nu raspundem CV - urilor incomplete Relatii la tel 0755 647 321

  • 2

    Sunt un mic antrprenor ce ma apropii vertiginos de pensionare. As vrea sa invat cat de cat sa conversez in engleza, sa pot sa ma descurc in excursii ( daca scapam de pandemie !! ). Jobul ar fi part time, si consta in ajutor la birou ( hai sa-i zicem munca de secretariat ) cu accent in principal pe conversatie in limba engleza. Programul de lucru poate fi foarte flexibil si adaptat cerintelor dumneavoastra.

  • 3

    Angajam personal - servicii secretariat! Nu necesita experienta Program full time - salariu fix Asteptam mesajele sau c.v.-urile dvs. aici! Persoanele selectate vor fi contactate!

  • 13

    Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Bacau, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Salveaza cautarea