Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bacau

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma Gatti Textile este deținătoarea brandului Antonio Gatti, care se remarca printr-o calitate extraordinara a produselor vestimentare pentru bărbați. Fiind intr-o continua expansiune, suntem in căutarea unei persoane energice si proactive care sa isi dorească sa construiască împreuna cu noi o marca romanească de succes. Cerinte: -Experiența anterioara ca director de vânzări, director economic sau director de marketing; -Experiența in domeniul confecțiilor reprezinta un atu; - Studii superioare, preferabil economice; - Cunoștințe limba engleza – nivel avansat; - Competente de operare PC (Ms Office); - Abilitați de comunicare si negociere; - Capacitate de organizare si coordonare; - Permis de conducere categ. B . Responsabilități: - Implementează si participa la stabilirea strategiei de vânzări; - Coordonează activitatea de vânzare si rețeaua de distribuție; - Are in vedere creșterea vânzărilor pe toate canalele posibile si analizează tendințele pieței; - Administrarea portofoliului de clienți si valorificarea oportunităților pieței; - Dezvoltare, planificare, control buget si optimizare costuri; - Elaborează si urmărește realizarea planului de vânzări ; - Propune conducerii politica de preturi si strategia de vânzări si asigura implementarea acestora; Oferta (bonusuri, beneficii) - pachet salarial atractiv + bonusuri in funcție de realizări

  • Succesul vine din determinarea cu care faci lucrurile. De multe ori ai văzut oameni de succes si mediocritatea, diferența dintre cele două categorii o faci Tu. Noi căutăm oamenii de succes, oamenii care vor sa se depășească mereu. Dacă Tu crezi că ești ceea ce eu caut aplica Acum. Vei avea suportul meu necondiționat, vei avea suportul echipei de vânzări, vei avea suport tehnic pentru ati i deplini obiectivele. Te vom recompensa * cu bonusuri de performanță, *bonusuri din vânzări *Vei avea cursuri și concursuri

  • Asistent/a este subordonata Managerului General. SCHITA POSTULUI ASISTENTUL MANAGER desfasoara urmatoarele activitati: preia urmareste si gestioneaza si raspunde asupra sarcinilor trasate de Manager cu probitatea profesionala conform cerintelor CERINTE Atributii in supervizarea si activitatea societatii, cat si atributii de contact si de comunicare pentru managerul general. Cerinte: superioare - Posesoare permis cat B - Posibiliati de deplasare in tara pentru relatiile cu clientii contractare si reprezentare a firmei . - Stapanirea unui limbaj adecvat comercial si juridic. - Cunoasterea perfecta a programelor : Microsoft Word, Microsoft Outlook. Domeniul de activitate al societății consultanță absortie fonduri europene, Mărci și Brevete de Invenție și relații internaționale . Salariu motivant. Cv in mesagerie sau pe mail crife@crife.ro Locația: BACAU, ( Clădirea SIF MOLDOVA ) - str. Pictor Theodor Aman 94C Mobil: 0756.708.602

  • Colegul sau colega noastră trebuie să aibă: -excelente abilități de organizare și comunicare; -experiența anterioară pe un post similar constituie avantaj; -cunoașterea prevederilor legislației financiar-contabile din Romania; -orientare către rezultate; -spirit de echipa; -dorință de a evolua, incredere in sine și pasiune pentru ceea ce face; -meticulozitate, atenție la detalii; -permis de conducere . Vei fi responsabil de: – operatiuni cu furnizorii si clienti ( contracte, documente de transport, facturi, receptii, urmarirea procesului de aprovizionare si vanzare); – operatiuni cu banca si caseria ; – urmarirea inregistrarilor, verificarea, reflectarea corecta in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate; – indosariaza si verifica modul de gestionare si arhivare a documentelor operate; – colecteaza in termen documentele contabile; – elaboreaza diverse situatii financiare -fise SSM. Dacă te incadrezi cerintelor aplica la job si noi te vom recompensa cu: -salarizare in functie de pregatire -program fix LUNI-VINERI -contract de munca perioada nedeterminata -concedii -libere de sarbatorile legale -dezvoltare profesionala -posibilitate de avansare.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer. Cerinte domiciliul in Bacau, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Ce ne dorim de la tine? – Limba engleza/germana/greaca/rusa/japozeza,chineza sau italiana vorbita la nivel avansat; – Abilitati foarte bune de comunicare, lucru in echipa si orientare catre client; – Persoana pozitiva, dinamica si entuziasta; – Deschis catre feedback si cu dorinta de a-si imbunatati in mod constant activitatea si rezultatele; – Se apreciaza studiile, experienta pe un post similar; – Pasiune si rabdare. – Abilitatile de operare PC sunt un plus; Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile tale? – Preluarea apelurilor telefonice de la clientii companiei. -Dezvoltarea bazei de date cu clienti noi; – Gasiti usor solutii pentru clienti; – Suport online – acordarea de raspunsuri clientilor care ne adreseaza intrebari prin intermediul paginilor web; – Raspunde in timp util mailurilor primite de la clienti. Ce iti oferim? – Salariu atractiv si schema de comisionare in functie de performantele obtinute; – Posibilitati de dezvoltare personala si profesioanala; – Flexibilitate si mediu placut de lucru; – Program de lucru program full-time.

  • Cautam o persoana responsabila si organizata, bune abilitati de comunicare, cunoasterea unei limbi straine este un avantaj (engleza, rusa, maghiara), cunostinte solide in operarea calculatorului (Microsoft Office). Munca este de birou fara deplasari. CV-urile se primesc pe adresa

  • Descopera si tu job-ul perfect! Cautam persoane determinate, sociabile, care vor sa se bucure de un stil de viata fara compromisuri si care stiu sa imbine un job fix cu distractia. Vrei sa fii coleg cu noi ? Atunci trebuie sa : -stii limba engleza la nivel avansat sa ne poti invata si pe noi -sa ai pregatire in relatii internationale -sa stii sa negociezi un contract -sa fii pregatita pentru proiecte noi - sa iti doresti sa fii alaturi de noi o perioada lunga de timp. Daca iti doresti sa faci cariera alaturi de noi trebuie sa ne trimiti cv-ul tau pe : echipacim@gmail.com

  • Antal International - companie de recrutare și selectie de personal (www.antal.com) realizează procesul de recrutare și selecție pentru clientul său: trader de cereale cu expunere regională, pozitia de: Agent administrare contracte comerciale în Bacău Atribuții: - Gestionarea contractelor - Urmărirea termenelor de plată - Întocmirea diverselor rapoarte necesare in activitatea departamentului - Urmarește derularea în bune condiții a contractelor - Asigură parcurgerea circuitului stabilit al acestor documente și conformitatea cu procedurile stabilite Cerințe - Domiciliul: în Bacău - Studii: superioare - economic/administrativ/marketing/comercial - Experiența: minim 2 ani - Cunostinte avansate de operare MS Office, Mentor - Cunostințe limba engleză (scris si vorbit) - nivel mediu - Permis de conducere, categoria B - activ - Spirit de echipă, atenție sporită la detalii Ofertă salarială atractivă. Program de lucru: 08,00 – 16,30. Telefon de serviciu.

  • Salveaza cautarea