Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Îți oferim: Șansa de a lucra într-o firmă cu renume; Spațiu de lucru modern; Program de lucru full time, 8 ore/zi luni până vineri; Salariu atractiv; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Vei fi responsabilă de: Preluarea apelurilor telefonice, corespondență, emailuri și distribuirea lor; Centralizarea și transmiterea mesajelor; Arhivarea contractelor cu clienții; Prelucrarea și transmiterea e-mailuri în relația cu clienții. Trebuie să: cunoști limba engleză nivel avansat; deții cunoștințe de operare a unui calculator (in special pachetul Office ); fii organizată, îndemânatică, responsabilă; fii atentă la detalii. Te vei ocupa de: Primirea clienților și a colaboratorilor, activități de protocol, stabilire întâlniri; Redactarea emailurilor și a diferitelor documente solicitate de management; Centralizarea și structurarea informațiilor interne; Întocmirea diverselor liste și rapoarte la solicitarea managerului; Organizarea diverselor rezervări (bilete de avion, cazare, etc); Suport administrativ pentru managerul general. Detalii suplimentare la 0234.535.610 sau 0720.977.394

  • Asistenta manager si Secretariat Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - •Datorita cresterii volumului de activitate , firma noastra doreste sa angajeze o functionara pentru munca de birou la sediul central al firmei din Bacau. Oferim formare la locul de munca, astfel incat orice candidat, chiar si fara experienta anterioara, are o sansa sa deprinda o profesie si sa avanseze in cariera. • Programul de lucru este doar de luni pana vineri ,doar schimbul 1 . • Sambata si Duminica NU se lucreaza Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea cat mai buna a limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz – al persoanelor fara experenta , fiind la inceput de drum professional - este o oportunitate de a incepe formarea unei cariere profesionale . Asteptam mesajul tau si nu uita sa comunici un numar de Telefon pentru a te putea contacta in vederea unui interviu.

  • Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - • Oferim formare la locul de munca , astfel incat orice candidata, chiar si fara experienta anterioara , dar avand inclinatii si aptitudini pt munca de birou , are o sansa reala sa deprinda o profesie de functionara si sa avanseze in cariera . • Programul este doar schimbul 1 ; Doar de luni pana vineri ; • Iar Weekend-ul e liber , servici ideal pt doamne . C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - F Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - Foarte bune cunostinte (spre fluent ) de Limba ENGLEZA Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea si vorbirea cat mai buna a Limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat -pt entry level- de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz –al persoanelor fara experenta- fiind la inceput de drum professional , este o oportunitate de a purcede la formarea unei cariere profesionale . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata, muncind in acelasi timp. Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • Angajez secretara. Cerinte :permis de conducere cat B, cunostinte operare PC

  • ECIM- companie ce activeaza in domeniul resurselor umane, cu sediul central inBacau, recruteaza pentru biroul din Bacau personal pentru urmatoarea pozitie: REPREZENTANT VANZARI/RELATII EXTERNE CERINTE: -experienta in vanzari B2B -studii superioare -franceza la nivel avansat scris si vorbit -experienta internationala in vanzari (avantaj) -disponibilitate la deplasari internationale (de 2-3 ori pe an) -excelente abilitati de persuasiune si negociere -diplomatie, tact si adaptabilitate la o noua cultura si diferite tipologii umane -abilitati de comunicare interculturala -dezvoltare personala continua RESPONSABILITATI: -cresterea portofoliului de clienti si a numarului de contracte -prezentari profesionale a profilului companiei si a serviciilor noastre catre clienti - o rata de conversie ridicata a contractelor semnate -se lucreaza cu diferite categorii de clienti (corporatii, firme, primarii, etc.), -propunerea de solutii pentru imbunatatirea relatiilor cu clientii nostri. BENEFICII: -job full time -experienta internationala -salarizare excelenta si bonusuri -oportunitati de dezvltare a carierei Persoanele interesate pot trimite un CV in LIMBA FRANCEZA la adresa de email: Doar candidatii selectati vor fi contactati.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Bacau, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Salveaza cautarea