Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Companie din Bacău angajează vorbitor de limba franceza pentru postul de Reprezentant comercial, NU este call center Ce trebuie sa știi: • Limba franceză nivel avansat scris vorbit • Cunoștințe de operare PC. • Experiența nu este obligatorie Constituie avantaj: Daca ești student/a sau absolvent/a al Facultății de Litere; BENEFICII: • salariu motivant; • training intern oferit; • oportunitatea de dezvoltare profesionala; • numeroase alte facilități financiare și profesionale! Va rugam, citiți cu atenție anunțul și aplicați doar dacă corespundeți, conform celor menționate mai sus. CV se trimit la adresa de email secretariat ecim @ gmail . com

  • 1

    Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista? Atunci vino in echipa noastra!!! Cautam colega noua pentru showroom tamplarie pvc! Esti candidata perfecta daca: - esti comunicativa si relationezi usor cu oamenii - esti capabila sa identifici nevoile si cerintele clientilor - esti pozitiva, entuziasta si ai initiativa - ai capacitati de organizare si atentie la detalii - ai spirit de echipa - ai minim studii medii - ai experienta minima in vanzari. Ce iti oferim? - pachet salarial atractiv alcatuit din salariu de baza + comision + bonusuri trimestriale - telefon de serviciu - laptop - mediu de lucru placut intr-un spatiu modernizat - oportunitatea unui loc de munca stabil - instruire de specialitate si dezvoltare personala. Daca indeplinesti macar o parte dintre cerinte, te rugam sa ne trimiti cv-ul tau la adresa de mail sau sa ne contactezi la numarul de telefon 0741.496.888. Te asteptam in echipa noastra!

  • Reprezentant comercial vorbitor de limba franceză Companie din Bacău angajează vorbitor de limba franceza pentru postul de Reprezentant comercial, NU este call center Ce trebuie sa știi: • Limba franceză nivel avansat scris vorbit • Cunoștințe de operare PC. • Experiența nu este obligatorie Constituie avantaj: Daca ești student/a sau absolvent/a al Facultății de Litere; BENEFICII: • salariu motivant; • training intern oferit; • oportunitatea de dezvoltare profesionala; • numeroase alte facilități financiare și profesionale! Va rugam, citiți cu atenție anunțul și aplicați doar dacă corespundeți, conform celor menționate mai sus. CV se trimit la adresa de email secretariatecim @ gmail.com

  • 1

    Companie din Bacău, recrutează asistent manager cu studii superioare in inginerie economică sau echivalent . Compania este înființată in anul 1996 si are ca obiect de activitate instalații sanitare de încălzire si aer condiționat. Obiectivul nostru este să asigurăm un nivel înalt de calitate și să livrăm cu succes încredere și profesionalism astfel, în timp, cei mai importanți beneficiari au confirmat calitatea prestației noastre . Cerințe obligatorii cunoașterea limbii engleze scris vorbit nivel avansat și cunoștințe cunoștințe foarte bune de operare PC - Word, Excel. Persoană atentă la detalii cu abilități bune de organizare și planificare. Îți oferim Șansa de a lucra într-o companie de renume din Bacău Salariu net de 2500 Lei Program fix 9-17 luni-vineri Seriozitate (plata salariului fără întârziere ) Creșteri salariale în funcție de performanță Mediu de lucru plăcut și bine organizat

  • 2

    Îți oferim: Șansa de a lucra într-o firmă cu renume; Spațiu de lucru modern; Program de lucru full time, 8 ore/zi luni până vineri; Salariu atractiv; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Vei fi responsabilă de: Preluarea apelurilor telefonice, corespondență, emailuri și distribuirea lor; Centralizarea și transmiterea mesajelor; Arhivarea contractelor cu clienții; Prelucrarea și transmiterea e-mailuri în relația cu clienții. Trebuie să: cunoști limba engleză nivel avansat; deții cunoștințe de operare a unui calculator (in special pachetul Office ); fii organizată, îndemânatică, responsabilă; fii atentă la detalii. Te vei ocupa de: Primirea clienților și a colaboratorilor, activități de protocol, stabilire întâlniri; Redactarea emailurilor și a diferitelor documente solicitate de management; Centralizarea și structurarea informațiilor interne; Întocmirea diverselor liste și rapoarte la solicitarea managerului; Organizarea diverselor rezervări (bilete de avion, cazare, etc); Suport administrativ pentru managerul general.

  • · Absolvent studii medii sau superioare; · Permisul de conducere este punctul tau forte; · Abilitati organizatorice si de comunicare; · Atitudine pro-activa, dorinta de a invata; · Capabila de lucru in conditii de stres și termene precise; · Fire analitica · Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului (MS Office, Word, Excel - nivel avansat constituie avantaj); Descrierea jobului · Administrarea documentelor si organizarea acestora; · Activitati specifice de secretariat:facturare, telefon, e-mail, posta, etc. · Intocmirea necesarului de papetarie, produse curatenie, protocol, etc.; · Gestioneza documentele care intra/ies din institutie prin inregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor in atentia persoanelor interesate; · Diverse sarcini de protocol; Descrierea companiei Suntem o firma ce activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale,executie de mobilier la comanda. CV-ul se poate atasa aici sau pe adresa persoanei delegate Nu raspundem CV - urilor incomplete Relatii la tel 0755 647 321

  • 13

    Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Bacau, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Salveaza cautarea