Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Daca ai experienta in vanzari prin telefon, esti cinstit si de treaba, locul tau este la noi. Nu ai experienta? Nici o problema, eu voi ciopli din tine un egent de vanzari profesionist! Daca esti curajos! 0738-659-043 Ha van telefonos ertekesito tapasztalatod, belevalo es becsuletes vagy akkor nalunk a helyed! Nincs tapasztalatod, semmi baj, profi ertekesitot faragok beloled! Na eleg bator vagy! 0738-659-043 Program: Luni - Vineri 09:00-17:00

  • Cautam pentru clientul nostru, companie ce activeaza in domeniul constructiilor, Asistent Manager! Aceasta persoana va fi responsabila de: - Gestionarea tuturor apelurilor telefonici primite, a mesajelor de fax si a email-urilor; - Primirea corespondentei de birou, sortarea si distribuirea acesteia; - Asigurarea serviciilor de tehnoredactare si protocol; - Oferirea de asistenta in pregatirea deplasarilor, intalnirilor si organizarea de evenimente; Ne dorim ca aceasta persoana: - Sa fie absolventa de studii superioare; - Sa aiba experienta anterioara intr-o pozitie similara (minim 1-3 ani) - Sa detina cunostinte si notiuni avansate de utilizare calculator: Microsoft Office - Sa aiba experienta relevanta in realizarea de sarcini administrative si de secretariat (arhivare documente, organizare evenimente etc.) - Sa aiba abilitati de comunicare si abilitati interpersonale excelente; In masura in care indeplinesti cerinte mentionate anterior si esti o persoana dornica sa avansezi si sa cresti profesional, contacteaza-ne acum la numarul de telefon 0770152239 sau trimite-ne CV-ul tau la adresa bianca@ams-hr.ro

  • Distribuitor privat italian de produse homeopate, naturale si fitoterapeutice recruteaza 4 persoane vorbitoare de limba italiana la nivel avansat pentru postul de operator asistenta clienti exclusiv inbound (nu este vanzare - se introduc comenzile primite telefonic in calculator) pentru punctul de lucru din Oradea. Salariu atractiv + bonuri de masa,contract pe perioada nedeterminata dupa efectuarea trainingului. Trainingul se efectueaza in Italia pe o perioada de aproximativ 30-50 de zile, toate cheltuielile(cazare,masa,transport) fiind suportate integral de catre companie. Asteptam cu interes CV ul dumneavoastra la adresa cristina.micu@acca19.it, dupa primirea acestuia va vom contacta in vederea stabilirii unui interviu la sediul nostru. Va multumim.

  • Angajam operatori introducere date Salariu: 1500 lei net (in mana) Bonuri de masa Transport asigurat Program de munca: 2 schimburi Limba italiana la nivel mediu sau avansat Persoanele interesate pot sa trimita CV pe adresa de email: anca.bacter@att-interim.ro sau sa sune la: 0770 636 079

  • Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0745362357, 0259416640, 0359809569

  • Responsabilitati: - Indeplineste in timp util si calitativ toate sarcinile administrative - Arhiveaza dosarele si asigura organizarea documentelor -studii medii/superioare -contabilitate primara; -cunostinte avansate PC; -limba engleza nivel mediu scris si vorbit obligatoriu; -cunoasterea limbii maghiare constituie avantaj -cunoasterea programului Revisal obligatoriu; - întocmirea contractelor de muncă, acte adiționale, decizii de desfacere a contractelor de muncă -persoana responsabila,comunicativa, sociabila;

  • - Cunostinte minime de PC - Limba italiana la nivel mediu sau avansat - Salariu: 1.500 net (in mana) - Bonuri de masa - Program de lucru de luni pana vineri - Transport decontat - Munca de birou care nu implica vorbitul la telefon Persoanele interesate pot sa trimita CV pe adresa de email: anca.bacter@att-interim.ro sau sa sune la: 0770 636 079

  • Angajam operatori data entry cu limba italiana - Cunostinte minime de PC - Limba italiana la nivel mediu sau avansat - Salariu: 1.500 net (in mana) - Bonuri de masa - Program de lucru de luni pana vineri Persoanele interesate pot sa trimita CV pe adresa de email: anca.bacter@att-interim.ro sau sa sune la: 0770 636 079

  • ANGAJAM LUCRATOR comercial la atelier copiere chei, pt. mai multe detalii sunati la nr. de telefon. Salariul se va negocia in urma interviului;

  • Locuri de munca administrativa Lucrări de salarizare în Eurupe În prezent, suntem în căutarea unui personal din departamentul de Finanțe și Contabilitate care să se alăture companiei noastre în creștere rapidă și să fie principalul sprijin pentru directorul nostru pentru finanțe. Titularul va demonstra abilitățile de management și experiență contabilă într-o varietate de practici de contabilitate corporativă. Candidatul ideal ar trebui să fie extrem de precis și eficient și ar trebui să poată fi utilizat în mare măsură de legile și practicile fiscale în vigoare pentru a se asigura că sunt furnizate coeficienții zilnic de serviciu contabil și exacți. Pentru mai multe informații, trimiteți CV-ul CV (trimiteți-vă CV-ul la piccini.empleos@gmail.com)

  • Recrutam pentru clientul nostru, companie ce comercializeaza produse si echipamente de uz casnic, Agent Vanzari. Agentul Vanzari este responsabil de: - mentinerea unor relatii profesionale cu clientii deja existenti; - prospectarea pietei in vederea identificarii de noi clienti; - dezvoltarea portofoliului de clienti si atragerea lor; Ne dorim ca aceasta persoana: - sa fie serioasa, responsabila si organizata; - sa fie perseverenta, modesta si harnica; - sa aiba disponibilitatea de a realiza teste la client; - sa detina permis de conducere categoria B; In situatia in care iti doresti sa te dezvolti in domeniul vanzarilor, esti o persoana responsabila, comunicativa si perseverenta, contacteaza-ne acum la numarul de telefon 0772239431 sau trimite-ne CV-ul tau la adresa teodora@ams-hr.ro!

  • Angajam agent imobiliar / consultant Avantaje: - salariu fix + comision atractiv in crestere progresiva - training, formare profesionala si experienta - oportunitate de avansare in cariera - mediu de lucru atractiv, placut - se ofera masina de serviciu, telefon, laptop, birou. Atributii: - Cercetarea si prospectarea pietei, preluare oferte noi, preluare cereri imobiliare - Realizarea de vizite cu clientii, realizare inchirieri, vanzari-cumparari - Inregistrarea ofertelor pe site, intretinerea portofoliului Cerinte: - Experienta in domeniul intermedierilor imobiliare, recrutare personal, vanzari sau marketing, asigurari sau alte domenii. - Aptitudini organizationale, aptitudini de comunicare, tehnici de negociere, cunostinte in imobiliare, dinamism, diplomatie, disciplina. - limbi: italiana, engleza - Operare PC si alte dispozitive. Pentru a aplica trimite CV-ul cu specificatia job-ului in subiectul e-mailului la office@gaminvest.ro

  • Angajez persoanal birou, student/a, munca part-time. Munca administrativa la un birou de traduceri. Tel: 0359.412.221

  • Dorim sa ne mărim echipa! Firmă de transport ,într-o continua creștere și dezvoltare, cautam noi colegi pentru postul de DISPECER. Dacă: - ești o persoana sociabila, dinamica, ambițioasă - dacă ai bune abilitati de comunicare si relationare -dacă ai capacitate de auto organizare si gestionare de obiective multiple - îți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut - ai cunoștințe de limba engleza/franceza/germana - ai cunoștințe de operare pc Responsabilități: - Organizeaza, coordoneaza si conduce activitatea de transport din compartimentele pe care le gestioneaza - Cunoasterea pozitiei si programului masinilor pe care le coordoneaza - Cunoasterea situatiei soferilor pe care ii coordoneaza -Informeaza in mod curent beneficiarii de transport cu privire la situatia autoutilitarelor -Sa preia si sa accepte comenzile de transport primite - Optimizeaza rutele si transmite soferilor cele mai bune trasee -transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinearea legaturii cu acestia, coordonarea si indrumarea lor. - Se implica in solutionarea problemelor aparute pe parcursul livrarii marfii catre clienti Îți oferim: - posibilitatea de a lucra într-o echipa minunata - formare și suport - salariu atractiv Așteptăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa pastur_oradea2yahoo.com

  • Angajam secretara , cu carte de munca. Cerinte : aspect fizic placut, energica, vorbitor limba ENGLEZA avansat ,cunostinte calculator, dispusa pentru deplasari . CV cu poza va rugam pe adresa : agrolinemecanics@yahoo.com

  • Salveaza cautarea