Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bihor

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal -Absolvent studii medii/superioare -Permis de conducere categoria B -Limba engleză si maghiara - nivel mediu/avansat, constituie avantaj; -Cunostinte bune operare PC - Microsoft Office, Internet, etc. -Persoana atenta si organizata, cu abilitati foarte bune de comunicare, abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu; -Seriozitate, persoana dinamica, proactiva; -Persoana ambitioasa, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata; Descrierea jobului -administrarea documentelor si organizarea acestora; -activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta, expediere corespondenta, arhivare, primire vizitatori), copiere si scanare documente; -redactare corespondenta cu clientii, furnizorii, persoanele care intra in contact cu firma; -intocmirea și gestionarea contractelor de colaborare între societate și clienti/furnizori; -raspunde de inregistrarile de contabilitate primara, intocmire: avize, registru de casa, dispozitie de plata/incasare, CMR-uri, anexe/formulare specifice domeniului de activitate al firmei; -verifivarea rapoartelor de productie, evidenta gestiunii deseurilor, verificarea stocurilor; -intocmirea pontajului si mentinerea relatiei cu angajatii societatii; -persoana de legatura cu departamentul de HR; -persoana de legatura cu departamentul financiar contabil si diversi colaboratori ai societatii; -participare la activitatea de inventariere; -comenzi consumabile si produse de protocol; -solicitarea ofertelor de pret; -diverse rezervari (bilete de avion, cazare, etc.) Program de lucru redus. Beneficiile si oferta salariala se vor prezenta in cadrul interviului. Trimiteti CV-ul la adresa de mail: Detalii suplimentare la tel. 0771 410 182 Descrierea companiei Fieralum Srl este o companie romaneasca, care a fost infiintata in anul 2012 si are ca obiecte de activitate metalurgia aluminiului si comertul deseurilor feroase si neferoase. Suntem o companie mica dar in plina dezvoltare, cu un colectiv sudat in care fiecare persoana isi are locul sau important pentru atingerea performantelor dorite.

  • SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0745362357, 0259416640, 0359809569

  • Cerinta: - Studii medii sau superioare - Atentie catre detalii - Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - Abilitati de comunicare - Experienta in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului - Limba engleza, maghiara Sarcini si atributii: - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - Preluarea, inregistrarea, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. - Intocmeste situatii si rapoarte solicitate - Preia apelurile telefonice - Inregistreaza documentele Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa: office at workingplatform ro

  • Cerinta: - Studii medii sau superioare - Atentie catre detalii - Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - Abilitati de comunicare - Experienta in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului - Limba engleza, maghiara Sarcini si atributii: - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - Preluarea, inregistrarea, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. - Intocmeste situatii si rapoarte solicitate - Preia apelurile telefonice - Inregistreaza documentele Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa: office at workingplatform ro

  • Angajăm vorbitori de limbă italiană Cerințe: – limba italiană, nivel mediu sau avansat – studii medii – nu este call-center, munca usoara de birou care nu necesita experienta Beneficii: – salariu 1950 lei net (în mână) – bonuri de masă (200 lei pe lună) – transport decontat în Oradea, abonament OTL sau abonament parcare pentru mașina personală Program de lucru: – Luni-Vineri 9:00 - 17:00 Detalii la telefon: 0770 636 079

  • Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • Firma serioasa, angajam operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0745362357, 0259416640, 0359809569

  • Angajăm operatori dat cu limba italiana Cerințe: – limba italiană, nivel mediu sau avansat – studii medii – muncă ușoară de birou, nu necesită experiență - se ofera instruire din partea companiei Beneficii: – salariu 1950 lei net (în mână) – bonuri de masă (200 lei pe lună) – transport decontat în Oradea, abonament OTL sau abonament parcare pentru mașina personală Program de lucru: – Luni-Vineri (9:00-17:00) Detalii la telefon: 0770 636 079

  • Dorim sa ne mărim echipa! Firmă de transport ,într-o continua creștere și dezvoltare, cautam noi colegi pentru postul de DISPECER. Dacă: - ești o persoana sociabila, dinamica, ambițioasă - dacă ai bune abilitati de comunicare si relationare -dacă ai capacitate de auto organizare si gestionare de obiective multiple - îți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut - ai cunoștințe de limba engleza/franceza/germana - ai cunoștințe de operare pc Responsabilități: - Organizeaza, coordoneaza si conduce activitatea de transport din compartimentele pe care le gestioneaza - Cunoasterea pozitiei si programului masinilor pe care le coordoneaza - Cunoasterea situatiei soferilor pe care ii coordoneaza -Informeaza in mod curent beneficiarii de transport cu privire la situatia autoutilitarelor -Sa preia si sa accepte comenzile de transport primite - Optimizeaza rutele si transmite soferilor cele mai bune trasee -transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinearea legaturii cu acestia, coordonarea si indrumarea lor. - Se implica in solutionarea problemelor aparute pe parcursul livrarii marfii catre clienti Îți oferim: - posibilitatea de a lucra într-o echipa minunata - formare și suport - salariu atractiv Așteptăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa pastur_oradea2yahoo.com

  • Căutăm o persoană motivată, organizată şi orientată spre rezultate pentru postul de Asistent Manager într-o firmă românească cunoscută la nivel internaţional care confecţionează produse textile din materiale fine. Responsabilităţi: – Are atribuții de asistență managerială, redactează documente; – Organizează activitatea administrativă și se asigură de buna derulare a acesteia, rezolvă diverse probleme; – Ține evidență contabilă primară, comunică cu furnizorii, întocmește rapoarte; – Răspunde de comunicarea cu clienți, colaboratori, furnizori etc.; Cerințe: – Limba engleză la nivel de conversație; – Cunoștințe bune de operare PC (pachetul de MS Office); – Experiență relevantă în domeniul administrativ; – Capacitate bună de organizare, rigurozitate în realizarea sarcinilor; – Abilități de comunicare și relaționare; – Atitudine pozitivă, orientare spre soluții. Ofertă: – Pachet salarial motivant; – Mediu de lucru modern; – Colectiv tânăr şi orientat spre rezultate.

  • Societate cu profil piese auto,angajează asistent manager. Cerințe:-cunoștințe de a lucra pe P.C. -permis de conducere valabil și vechime măcar un an -abilitate de a lucra in colectiv. Salariul este de 2.500 lei Program:Full Time CV-utile le asteptam pe adresa de email:

  • Cautam colega pentru postul de la receptia salii de fitness. Cerinte: abilitati de comunicare si organizare Experienta in domeniu constituie avantaj Program full time Asteptam CV ul tau la adresa irongym_oradea(arond)yahoo.com

  • Firma autorizata de arhivare angajează arhivar cu experiență, cu sau fără calificare cu posibilitatea de scolarizare. Constituie avantaj experiența în arhivarea documentelor.

  • Salveaza cautarea