Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0745362357, 0259416640, 0359809569

  • Firma serioasa, angajam operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0745362357, 0259416640, 0359809569

  • Cerinta: - Studii medii sau superioare - Atentie catre detalii - Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - Abilitati de comunicare - Experienta in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului - Limba engleza, maghiara Sarcini si atributii: - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - Preluarea, inregistrarea, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. - Intocmeste situatii si rapoarte solicitate - Preia apelurile telefonice - Inregistreaza documentele Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa: office at workingplatform ro

  • Cerinta: - Studii medii sau superioare - Atentie catre detalii - Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - Abilitati de comunicare - Experienta in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului - Limba engleza, maghiara Sarcini si atributii: - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - Preluarea, inregistrarea, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. - Intocmeste situatii si rapoarte solicitate - Preia apelurile telefonice - Inregistreaza documentele Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe adresa: office at workingplatform ro

  • Angajăm operatori dat cu limba italiana Cerințe: – limba italiană nivel mediu sau avansat – studii medii – muncă ușoară de birou, nu necesită experiență - se ofera instruire din partea companiei Beneficii: – salariu 1.650 lei net (în mână) – bonuri de masă (200 lei pe lună) – transport decontat în Oradea, abonament OTL sau abonament parcare pentru mașina personală Program de lucru: – Luni-Vineri în 2 schimburi (6:00-14:00 și 14:00-22:00) Detalii la telefon: 0770 636 079

  • Angajez secretară cu vârsta între 18 și 40 ani.

  • Dorim sa ne mărim echipa! Firmă de transport ,într-o continua creștere și dezvoltare, cautam noi colegi pentru postul de DISPECER. Dacă: - ești o persoana sociabila, dinamica, ambițioasă - dacă ai bune abilitati de comunicare si relationare -dacă ai capacitate de auto organizare si gestionare de obiective multiple - îți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut - ai cunoștințe de limba engleza/franceza/germana - ai cunoștințe de operare pc Responsabilități: - Organizeaza, coordoneaza si conduce activitatea de transport din compartimentele pe care le gestioneaza - Cunoasterea pozitiei si programului masinilor pe care le coordoneaza - Cunoasterea situatiei soferilor pe care ii coordoneaza -Informeaza in mod curent beneficiarii de transport cu privire la situatia autoutilitarelor -Sa preia si sa accepte comenzile de transport primite - Optimizeaza rutele si transmite soferilor cele mai bune trasee -transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinearea legaturii cu acestia, coordonarea si indrumarea lor. - Se implica in solutionarea problemelor aparute pe parcursul livrarii marfii catre clienti Îți oferim: - posibilitatea de a lucra într-o echipa minunata - formare și suport - salariu atractiv Așteptăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa pastur_oradea2yahoo.com

  • Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail office@textileromania.ro . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.

  • Angajez asistent manager in vanzari

  • Căutăm pentru o companie distribuitoare de echipamente medicale și consumabile sanitare la nivel național, o colegă proactivă și perseverentă. Cerinţe: – Capacitate de analiză, planifcarea şi urmărirea analizării unei sarcini profesionale; – Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; – Cunoştinţe bune de operare a calculatorului (Pachetul MS Office); – Abilități bune de organizare, comunicare și negociere; – Limba engleza este obligatorie (citire/scriere); – Permis categoria B; Responsabilități: – Gestionează corespondența electronică; – Reprezintă firma în relația cu clienţii şi furnizorii; – Redactează documente, pregătește dosare, ordonează și arhivează acte; – Întocmeşte dosare şi documentaţii pentru licitaţii; – Solicită oferte de preț de la furnizori și producători; Beneficii: – Salariu motivant; – Posibilitate de creştere în funcţie de realizări şi de implicare; – Oportunitate de dezvoltare; – Telefon mobil, laptop.

  • Căutăm o persoană motivată, organizată şi orientată spre rezultate pentru postul de Asistent Manager într-o firmă românească cunoscută la nivel internaţional care confecţionează produse textile din materiale fine. Responsabilităţi: – Are atribuții de asistență managerială, redactează documente; – Organizează activitatea administrativă și se asigură de buna derulare a acesteia, rezolvă diverse probleme; – Ține evidență contabilă primară, comunică cu furnizorii, întocmește rapoarte; – Răspunde de comunicarea cu clienți, colaboratori, furnizori etc.; Cerințe: – Limba engleză la nivel de conversație; – Cunoștințe bune de operare PC (pachetul de MS Office); – Experiență relevantă în domeniul administrativ; – Capacitate bună de organizare, rigurozitate în realizarea sarcinilor; – Abilități de comunicare și relaționare; – Atitudine pozitivă, orientare spre soluții. Ofertă: – Pachet salarial motivant; – Mediu de lucru modern; – Colectiv tânăr şi orientat spre rezultate.

  • Angajăm vorbitori de limbă italiană Cerințe: – limba italiană nivel mediu sau avansat – studii medii – nu este call-center, munca usoara de birou care nu necesita experienta Beneficii: – salariu 1.650 lei net (în mână) – bonuri de masă (200 lei pe lună) – transport decontat în Oradea, abonament OTL sau abonament parcare pentru mașina personală Program de lucru: – Luni-Vineri în 2 schimburi (8:00-16:00 și 14:00-22:00) Detalii la telefon: 0770 636 079

  • Angajam operatori introducere date • Salariu: 1650 lei net (in mana) • Bonuri de masa (200 lei lunar) • Transport asigurat • Program de munca: 2 schimburi • Limba italiana la nivel mediu sau avansat Vă rugăm să ne sunați pentru detalii: 0770 636 079

  • Salveaza cautarea