Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate comerciala, angajeaza persoana cu abilitati manageriale minime pentru activitati de birou. Cerinte: cunostite juridice, pachet Office

  • Angajez secretara personala/ asistent manager, cu varsta cuprinsa intre 18-38 ani, program flexibil, salariu avantajos, 4500 lei/luna. Se accepta si persoane fara experienta. Rog cv impreuna cu fotografii.

  • Activități de editare documente/Formatare / Diacritice Activități combinate de secretariat (recepția, planificarea financiară, facturarea și păstrarea evidențelor) Închideri- Inființări firme. Acordarea de consultații, îndrumare și asistență operațională. Modificare acte societati (redactare, editare). Înregistrări, mențiuni la ONRC București și Ilfov.

  • Esti o persoana organizata, ai atentie distributiva si esti sociabila si punctuala? Atunci te asteptam in echipa IOANID Preschool International Education! Ne cautam colega pentru postul de secretara si ne-ar placea sa te cunoastem! ► Ce ne dorim? • sa ai experienta pe acelasi post; • absolventa de studii superioare; • bune abilitati de comunicare; • cunoasterea limbii engleze, nivel avansat; • cunostinte pachet Office, Web, aparatura de birou; • spirit de initiativa si de echipa. ► Ce iti oferim? • echipa vesela, gata oricand sa te ajute; • un pachetul salarial competitiv; • bonuri de masa; • o masa calda pe zi. Sediul gradinitei se afla in cadrul Stejarii Country Club, strada Jandarmeriei nr. 14, Bucuresti. Daca te potrivesti descrierii, asteptam CV-ul tau pe head[@]internationalkindergarden.ro.

  • Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • We #leoHR are looking for candidates in the financial department. Location: Curtea de Arges We are looking for candidates with experience in accounting and who can speak English fluently. Responsabilities  Balance sheet accounts reconciliation.  VAT Declaration.  Assist in Consolidation.  ICO Reconciliation.  Management of the fixed assets.  Monthly/Quarterly/Year end analysis & closing activities.  Support forecasting and treasury.  Assisting to the preparation of the accounts and internal and external reporting.  Support the commercial and operational teams by sharing and monitoring monthly KPIs.  Analyse processes to optimise. Required Skills  University degree in Accounting/ Finance or an economic direction;  At least 3 years of working experience in a similar function;  Knowledge on Romanian VAT and income taxes;  Experience with Oracle/ ERPLN is a plus;  Very Good written and oral English language skills;  Strong communication skills;  Drive, proactivity and a focus on continuous improvement.

  • Societate angajam Receptionera cu experienta in domeniu si cunoscatoare limba engleza scris - vorbit obligatoriu, pentru receptie office. asteptam CV la integrat.delta@yahoo.ro

  • Responsabilities - Client support by means of phone; - Offering information/ solutions/ counseling to customers regarding the company's services; - Promoting the products and services of the company by means of knowledge, attitude, information; - Documenting all operations in the company's database, according to the work procedures; Required Skills - Native or advanced language proficiency in German (C1); - Medium English; - Customer orientation and problem-solving abilities; - Demonstrated analytical skills and attention to details; - Adaptability and capacity to easily find solutions; - Proactive attitude; - Good PC operating skills and typing speed;

  • CR Imobiliare angajeaza pe baza de comision, brokeri imobiliari cu sau fara experienta, pentru sediul din Piata Romana Cerintele postului : - dorinta de comunicare: telefonic si in mod direct cu potentialii clienti. - cunostinte PC : postarea anunturilor cu imobilele din portofoliu. - initiativa si dorinta de a avea un venit peste medie.

  • Firma de construcții angajează secretară.Cerinte: -abilitati de comunicare -dorinta de a învăța -cunostinte operare PC -limba engleză nu este obligatorie,dar este un avantaj -aspect fizic plăcut Așteptam mesaj aici din partea persoanelor interesate

  • Angajam persoana pentru secretariat in domeniul productiei publicitare. Sector 4, zona Filaret. Program L-V,9-17. Salariu 2200 net. Full time. Pentru a fi contactat, atasati CV cu fotografie la adresa

  • Firma import - export angajează asistent manager, prezentări oferte, contracte, agenda zilnică. Salariul atractiv.

  • Intocmesc documente pentru unități școlare particulare (SIIIR, documente în vederea autorizării/acreditării ARACIP, situații curente emise de inspectoratele școlare) 0726256061

  • Firma imobiliare, cauta secretara/asistenta personala director. Atributii: stabileste agenda, promoveaza oferte pe site uri specialitate, stabileste intalniri, redactare documente. Locatie: zona de sud a capitalei Salariul in functie de experienta si implicare. Trimiteti pe mail cv + poza de prezentare. Doar canditatii eligibili vor fi sunati.

  • Clinica medicala angajeaza: asistenta manager, secretare, asistente medicale,biologi, operator medical, kinetoterapeuti, maseuri, Sediul in Pantelimon sector 2 Bucuresti. Cv pe adresa de mail

  • Absolvent al Facultatii de Constructii Civile, Respectarea termenelor; Seriozitate; Simt dezvoltat al responsabilitatii, sociabil, adept al muncii în echipa; Cunostinte MS Office (Word, Excel. Outlook, etc); Abilitati de planificare si gestionare a timpului; Gandire logica, structurata, usurinta in a invata noi cunostinte de factura tehnica; Spontaneitate; Capacitate de analiza si sinteză.

  • Cautam o persoana tanara, prezentabila, responsabila, organizata, cu bune abilitati de comunicare in limba romana si limba engleza pentru postul de secretara. Program 8h/zi de luni pana vineri.

  • Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experienta Zona : Luica,Sos.Giurgiului Cerinte: - Word, Excel, Internet Tel:0757033807

  • Baza sportiva angajează secretara. Program flexibil. Salariu atractiv. Cerinte: preluare apeluri telefonice si efectuare programari, emitere bonuri fiscale/facturi, verificare e-mail, redactare adrese, obligatoriu cunostinte de calculator.

  • Recrutam pentru o importanta firma de intermediere transporturi din BUCURESTI: ‍EXPEDITOR INTERNATIONAL MARFURI Cerinte: - Organizarea transporturilor rutiere, de la preluarea comenzii de la client, negocierea pretului cu transportatorul, urmarirea derularii transportului pana la destinatie. - Utilizarea electronica a burselor de marfa/transport pentru a putea vizualiza marfurile. - Pastreaza legatura cu transportatorii si clientii. - Prospectarea pietei transporturilor in vederea identificarii transportatorilor cu preturi (servicii) optime. - Dezvolta baza de date de clienti noi si potentiali. - Abilitati de negociere si relationare. Oferim: Salariu Fix: 1700 lei + Comision motivant din rezultatele obtinute Program de lucru: Luni - Vineri 09:00-17:30 Persoanele interesate vor trimite CV-ul in mesaj privat.

  • Salveaza cautarea