Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut asistent manager cu abilități sau experienta in organizare evenimente/ receptie hoteliera

  • Asistenta persoanala, salariu 5200 lei Tanara, placuta, descurcareata, posibil si studenta, deschisa la nou, program lejer. Detalii: -raspunde cerintelor managerului general -coordonarea activitatii firmei cat si a echipei -secretariat -raspuns la telefon -trimis mail-uri Trimite CV sau descriere insotit de cateva poze. Mai multe detalii la telefon sau pe mail.

  • S.C. ZHENG SHI INTERNATIONAL GROUP S.R.L., cu sediul in Sos. Dobroesti nr. 47, Sector 2, Bucuresti angajeaza secretara. Relatii la telefon

  • part-time. 2 ore saptamanal.

  • angajez secretara. conditii: aspect placut, disponibila, open mind, discreta, motivata, intuitiva. nu exista conditii deosebite legate de varsta sau studii. detaliati solicitarea in mod adecvat.

  • secretara, asistenta personala pt servicii personale de relaxare conditii: persoana discreta, aspect placut, motivata, disponibila. part time, 2 ore saptamanal. posibil si plata la zi. detaliati solicitarea in mod adecvat

  • program part-time. nu se cere experienta. conditiile sunt legate de implicare, discretie si continuitate. solicitarile vor fi detaliate corespunzator conform anuntului.

  • colaborare.part-time. cateva ore saptamanal.varsta si studiile nu sunt criteriile de baza. detaliati cererea dvs in mod adecvat (date personale si foto). pretind intuitie si aspect placut. discretia este esentiala. ofer certitudinea continuitatii si un venit motivant. exista si posibiltatea platii la zi.

  • colaborare, part-time.conditii: aspect placut, intuitiva, discreta, disponibila. se asigura continuitate si un venit motivant, studiile si varsta sunt irelevante

  • Candidatul ideal - Cunostinte si experienta in operare PC (avantaj in cunoasterea programului de facturare SAP ) - Cunostinte pachet Office – Excel - Abilitati excelente de comunicare scrisa - Studii medii - Viteza mare de lucru pe calculator - Rezistenta in conditii de stres, rabdare - Persoana ordonata si responsabila - Abilitatea de a se descurca in situatii limita - Orientare catre client si catre rezolvarea solicitarilor aparute - Intelegerea nevoilor clientului - Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi (luni - vineri) Descrierea jobului Responsabilitati: - Opereaza comenzile pentru clienti - Intocmeste facturi de iesire pentru comenzi - Intocmeste avizele de insotire a marfii - Trimite facturi catre client - Opereaza retururi in sistemul de operare - Arhiveaza si tine evidenta exacta a documentelor operate - Se asigura de inchiderea zilei de lucru in ceea ce priveste comenzile procesate/neprocesate - Urmareste si se asigura ca situatiile preluate au fost solutionate/inchise - Respecta procedurile de lucru Beneficii: - Salariu 2300 lei net -Tichete de masa 300 lei(15 lei valoarea unui tichet) -Contract de munca pe perioada nedeterminata - Transport asigurat pana la locul de munca cu plecare de la gura de metrou Pacii (punctul de lucru fiind la intrarea in Dragomiresti Vale - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala Program de lucru de luni pana vineri, in doua schimburi: 7:00-15:30 /12:30-21:00.

  • Biroul din Bucuresti ( sediu Piata Victoriei) angajează funcționari administrativi. Salariul netron + 300 ron (bonuri de masa ) Program fix: L-VCerințe: - cunostinte limba engleza ( cel putin nivel mediu ) - persoana responsabilă și dornică de a invata lucruri noi - cunostinte minime de lucru pe calculator

  • Editura angajeaza absolventi de Filologie pentru posturile de secretar de redactie. Cunostinte solide de limba engleza.

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling sau asigurari Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba spaniola- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 550 euro si 725 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Salutare, Se cauta Specialisti Customer Support (call center), vorbitori avansati de: -lb engleza (salariu net 500 euro ,program -se lucreaza numai in ture de noapte (22:007:00 sau 23:00-8:00) -limba franceza(avansat)+ engleza (mediu)- salariu net 700 euro, program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba germana (avansat)+engleza (mediu)- salariu net intre 900 euro si 1050 euro( in functie de proiectul pe care se lucreaza) program de luni- sambata 10:00- 22:00 (ture alternative) -limba rusa (avansat)+engleza (mediu), salariu 575 euro net, program de luni pana vineri 12:00 - 21:00 -limba poloneza (avansat)+ engleza (mediu), salariu net 900 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00 -limba italiana (avansat) + engleza (mediu), salariu net 575 euro, program de luni pana vineri : 13:00 - 22:00. Pe langa salariul net, se ofera si alte beneficii :tichete de masa, decont transport, posibilitate de dezvoltare profesionala si sansa de a face parte dintr o super echipa, dintr un birou super modern din Bucuresti.(zona Sebastian sau GreenGate- str Tudor Vladimirescu) Incurajam aplicarile din partea candidatilor 18+ dar si 45+ fara probleme. Daca doriti mai multe detalii, va rog, atasat CV ul dvoastra si veti fi contactati. Daca nu sunteti interesati dar aveti prieteni sau cunostiinte care si ar dori o astfel de experienta, asteptam recomandari/CV-uri

  • Pentru o companie multinationala, cu sediul in Bucuresti (zona Sebastian sau Greengate (str Tudor Vladimirescu), recrutam agenti call center-gambling, gaming, asigurari. Ce trebuie sa faci? Sa oferi suport clientilor in functie de proiectul pt care optezi. Cerinte: limba germana- avansat limba engleza - mediu diploma de bacalaureat (obligatoriu) limba romana- corectitudine gramaticala abilitiati excelente conversationale rezistenta la stres seriozitate, corectitudine,responsabilitate Beneficii salariu motivant (intre 900 euro si 1050 euro net- in functie de programul ales si proiectul ales) tichete de masa decont transport asigurare medicala privata oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei birou modern in Bucuresti Daca postul prezinta interes pentru tine, poti lasa un mesaj cu CV-ul tau sau un numar de contact si te vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  • Cerinte - Nivel avansat de limba engleză (vorbit și scris) nivel C1; - Experienta in relationarea cu clientii constituie un avantaj; - Orientare excelentă spre client, precum și abilități bune de comunicare și organizare; - Bune abilități de operare PC. Responsabilitati - Oferirea de informații / soluții clienților cu privire la serviciile companiei pe email,chat sau telefonic; - Documentarea tuturor operațiunilor din baza de date a companiei, in conformitate cu procedurile de lucru; - Prioritizarea si gestionarea mai multor cazuri la un moment dat; Ce oferim: - Contract individual de munca; - Program de lucru flexibil si se lucreaza 5 zile din 7 cu 2 libere consecutive; - Tichete de masa cu valoare de 315 ron / luna; - Training specializat si esti platit pe toata durata acestuia; - Decont transport in valoare de 120 lei; - Beneficii medicale la MedLife; - Beneficii pentru salariati acordate lunar; - Bonusuri pentru fiecare prieten recomandat.

  • S.C. Transport persoane angajam pentru activitate de birou ,secretariat(Asistent/asistenta Manager ),persoana serioasa,organizata ,POSESOR PERMIS AUTO,abilitati de comunicare, cunostinte PC(word,excel,photo shop,point,office,platforme social media),contabilitate primara,aranjare dosare,actualizari indexari anunturi,call center ,caserie,primire si predare marfa .Program de lucru de luni - vineri de la ora 11.00-17.00 . Cerem si oferim seriozitate .

  • Descrierea jobului -interactiunea si mentinerea realtiei cu furnizorii, colaboratorii sau clientii interni si externi ai companiei -transmiterea prin posta, email, fax a documentelor - asigurarea protocolului -tehnoredactarea de acte si rapoarte -intampinarea persoanelor si asigurarea de suport din punct de vedere administrativ -contactarea telefonica a clientilor Daca te-ai regasit in calitatile de mai sus si te consideri capabil de a indeplini sarcinile descrise, iata si cateva beneficii de care vei avea parte : -Echipa tanara si dinamica -Suport continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale profesionale -Logistica si toate mijloacele necesare indeplinirii cu success a activitatii -Program flexibil si bonusuri -Salariu atractiv

  • Manager, 33 ani, angajez asistenta personala / secretara. Salariu: 5200 ron Descrierea postului: -implicare in activitatii firmei cat si a echipei de marketing -redactare documente -activitati de protocol si prezentarea produselor la evenimente -mentinerea comunicarii cu clientii si si comunicarea restului echipei -se ofera telefon si laptop, daca este nevoie de cazare se poate discuta CV si descriere insotit de cateva poze in mail.

  • Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale Disciplinat, conștiincios, calm, corect în orice gest, amabil Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare Cunoștințe temeinice operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție reprezintă un avantaj Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit Responsabilități: În orice interacțiune cu pacientul, respectă principiile îngrijirii centrate pe pacient, căutând să asigure o experiență cât mai bună a acestuia în cadrul centrului medical; Preia apelurile telefonice, furnizând informații referitoare la serviciile oferite și efectuează programarea pacienților, utilizând softul dedicat Preia pacientul care se prezintă în incinta centrului medical; solicită documentele de identitate ale pacientului și, dacă este necesar, documentele doveditoare ale statutului de asigurat în sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate/Card European de Sănătate etc.și întocmește fișa de prezentare a pacientului Îndrumă pacientul către cabinetele medicale, potrivit programării Eliberează documentele medicale rezultate în urma investigațiilor, dupa validarea acestora de către medic Introduce informații în baza de date Încasează plățile pentru serviciile medicale prestate, dacă este cazul Are obligația să păstreze confidențialitatea față de terți (conform reglementărilor în vigoare) privind datele de identificare ale pacientului și privind serviciile furnizate fiecărui pacient. https://emeraldmed.ro Unde ne găsești: Str. Nicolae Caramfil nr.75 sector 1 București Cum ajungi la noi: Metrou: Stația Aurel Vlaicu RATB: Liniile de autobuz 112, 301

  • Salveaza cautarea