Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Clinica medicala angajeaza: asistenta manager, secretare, asistente medicale,biologi, operator medical, kinetoterapeuti, maseuri, si administrator cladire. Sediul in Pantelimon sector 2 Bucuresti. Cv pe adresa de mail.gabrielajipa.hipocrat@gmail.com.

  • CONFLUX SA, specializata in productia de confectii de imbracaminte, angajeaza secretara cu studii superioare, persoana constiincioasa, organizata, responsabila, capacitate de analiza, sinteza si comunicare, cunostinte avansate PC , lb. franceza si/sau engleza. Experienta in firme de constructii / imobiliare constituie un avantaj. Asteptam C.V. pe email

  • Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • Tipografie angajeaza asistent manager cu responsabilitati in pregatirea documentelor pentru productie, experienta pe un post similar reprezinta un avantaj ; persoana pentru contabilitate primara si alte activitati care necesita cunostinte de operare PC, relatii la telefon 0722500853.

  • Se cauta o fata care are timp 2 ore/zi pt promovare anunturi pe internet.Experienta nu este necesara!Nu se poate lucra de acasa! Nu sunt necesare C.V uri.wapp

  • Descriere: -Activitatea se va desfasura la sediul biroului si va consta in gestionarea dosarelor de executare, intocmirea procedurilor specifice -Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional -Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor, adaptabilitate, eficienta; - Cunoscator Microsoft Office; - Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate; - Viteza mare de tehnoredactare; - Atentie sporita la detalii - Cofidentialitate. Email: bejpredescu@executorpredescu.ro

  • Scoala de Muzica Privata cauta o persoana draguta si amabila pentru receptie, cu studii superioare, pentru un program part time. Abilitati: utilizare pachet Microsoft Office si mail, bune abilitati de comunicare interne si externe, engleza nivel avansat

  • Cautam asistenta personala/secreatara pentru director cu aspect placut(open mind),disponibila pentru intalniri de afacerii.Salariu de la 1000 euro plus alte bonusuri. Pentru casting se va oferi 100 euro .Program flexibil 2-3 ore/saptamana Cerinte: Aspect atragator si placut Intretinerea bunei dispozitie Contract de munca Detalii suplimentare Pentru interviuri lasati-ne un cv si poze clare pe adresa de mail roberto.michael@mail.com

  • Societate comerciala angajeaza asistenta-manager, secretara, experta public relation pt industria de fashion, varsta 18-35 ani, cunoscatoare limbi straine, disponibila deplasari externe, salariul lunar 1000 euro. Pt detalii si contact zilnic intre orele 12-18 la nr de tel 0725079962, 0725080218

  • Pentru service auto, contabilitate primara, persoana serioasa, organizata, preferat permis auto, part-time zona Calea Vitan, cv pe mail cu poza: office@eral.ro

  • Caut asistenta personala/secreatara pentru director cu aspect placut(open mind),disponibila pentru intalniri de afacerii.Salariu de la 1000 euro plus alte bonusuri. Pentru casting se va oferi 100 euro .Program flexibil 2-3 ore/saptamana Cerinte: Aspect atragator si placut Intretinerea bunei dispozitie Contract de munca Detalii suplimentare Pentru interviuri lasati-ne un cv si poze clare pe adresa de mail

  • CORAL CONSTRUCT cauta Asistenti Manageri in domeniul administrarii si intretinerii cladirilor de birouri in Bucuresti. Responsabilitatile postului: Organizarea documentelor (inregistrare si arhivare); Transmitere corespondenta (fax, email) ; Organizarea ofertelor; Redactare documente si rapoarte pentru management; Efectuarea de traduceri in si din limba engleza; Participa la organizarea unor evenimente profesionale organizate de firma Alte activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale Aptitudini Cunostinte basic de management Personalitate flexibila si usor adaptabila Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare; Rigurozitate, atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida; Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate de invatare rapida Capacitate de comunicare facila cu diferiti interlocutori, abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse; Cerinte Preferabil studii superioare finalizate sau in curs Experienta de minim 5 ani constituie un avantaj Operare pe calculator: Microsoft Office –Excel si Word – nivel avansat Limba engleza nivel avansat – scris, citit, vorbit Oferta Salariu motivant; Mediu de lucru profesionist

  • Cautam colega pentru postul de secretara, program de 8 h / zi Luni- Vineri, o saptamana se lucreaza in intervalul 9-17, urmatoarea saptamana 14-22. Descrierea postului: * Preia apeluri si mesaje, primeste oaspetii, asigura partea de protocol a sedintelor. * Primieste si sorteaza corespondenta prin posta & curierat; * Tine evidenta documentelor prin inregistrare cu numar de intrare/ iesire; * Redactare documente, printeaza, scaneaza, arhiveaza. * Intocmeste necesarul de birotica facand comenzi si asigurandu-se ca acestea sunt livrate la timp. Cerintele postului si candidatul ideal: * Nivelul de pregatire: studii medii; * Experienta profesionala: minim 1/2 an experienta post similar prezinta un avantaj; * Limba engleza: nivel mediu (scris + vorbit); * Operare calculator: Word, Excel, Internet; Email; * Amabilitate, onestitate si bun simt; * Capacitate de lucru in echipa; * Atitudine politicoasa, responsabila, profesionala fata de clienti, fata de ceilalti angajati si fata de parteneri. Aplicantii sunt rugati sa trimita CV cu fotografie recenta la angajarioffice2012 at yahoo.com

  • DESCRIEREA JOBULUI - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, POWER POINT navigare internet - limba engleză - contabilitate primara - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice Oferta salariala se discuta in cadrul interviului. Va asteptam la un interviu in zilele de marti si joi in intervalul orar 12.00-14.00. Pentru programari va rugam sa ne contactati la numarul 0745510460

  • Firma de automatizari usi si porti angajam asistent manager pentru sediu (show room) , Prelungirea Ghencea, Bucuresti. Fire comunicativa , disponibila pentru lucru in vanzari si operare calculator . Program 09-17. Salariul de baza 3409 brut + sporuri.

  • Angajam licentiat lucrari de birou, program 8 ore, cunostinte calculator si limba engleza scris, vorbit.

  • Angajam operatori CALL-CENTER, CU SI FARA EXPERIENTA Ce ne dorim de la tine? - dorinta de a invata; - spirit de echipa si initiativa; - dorinta de a te dezvolta personal si profesional alaturi de o echipa tanara; - aptitudini de comunicare si relationare. Aveti posibilitatea de a lucra atat full time cat si part time. Programul este de luni pana vineriLocatie stabila: Berceni,Brancoveanu sector 4 Descrierea jobului -nu se vinde nimic prin telefon, doar se stabilesc intalnirile - preluarea si initierea de apeluri - identificarea programului persoanei, companiei apelate si gasirea solutiilor potrivite; - inregistrarea informatiilor in baza de date. -propunerea de oferte personalizate, adaptate nevoilor clientilor Se ofera salariu fix si bonusuri lunare( 1500-2500 RON) se poate lucra full time sau part time -trimiteti cv la adresa de e-mail: sau sunati la nrTrimiteti un cv la adresa de e-mail din anunt, angajarisector4 sunati la numarul de telefon: O784 556 348

  • Persoane sociabile , comunicative , pentru cladire de birouri , program de luni pana vineri, full time sau part time

  • Suntem in cautarea unei persoane potrivite pentru o pozitie de Asistent Manager/Front Office pentru o companie din Balotesti, jud. Ilfov. Dacă este de interes ma puteti contacta la nr de tel 0740.314.033 sau îmi trimiteţi cv-ul pe adresa de mail

  • Salveaza cautarea