Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Bucuresti Sector-1

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 18

    CERINTE: - Limba engleza nivel mediu-conversational - Operare pc nivel mediu - Persoana calma, cu voce placuta. - Aspect fizic ingrijit. - Disponibilitate pentru ture zi /noapte - 12 ore lucrate /24 ore libere. - Varsta 23-55 ani ATRIBUTII: - Raspuns la telefon si programarea telefonica a clientilor - Prezentarea ofertelor - Incasare bani, emitere bon, completare registru de casa, - Organizarea personalului in salon pt bunului mers al activitatii - Diverse activitati de raportare si secretariat. OFERIM - Cazare gratuita daca este cazul - Venit -1000 euro Tel- 0756 898.989

  • 1

    Cerinte: -cunostinte bune de lb. Engleza (scris, citit, vorbit) -cunostinte foarte bune operare PC -atentie la detalii -capacitate de analiza si sinteza Responsabilitati: -realizeaza investigatia incidentelor -formuleaza in scris raspunsuri oficiale Oferta salariala: 2230 lei brut + 1650 lei prima bruta + 300 lei tichete de masa= 2798 beneficii nete / 183 ore Detalii la tel: 0747.225.900

  • 10

    Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • 4

    Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • 30

    Eurosanity Clinica medicala angajeaza in joburi: Receptie- Consilier,relatii clienti /operator calculator :cu abilitati de utilizare a calculatorului, gestionare activitatea de front-desk a centrului medical eurosanity, informare cu privire la serviciile medicale oferite, si programarile. -De asemenea, lucru in echipa,comunicare .seriozitate si cunostiinte minime in domeniul respectiv. -Ful time /part time. -CV-ul se trimite la adresa de emai-l mai jos. -Detalii : la nr.telef: 0725210604 / www.eurosanity.ro

  • Consultant international angajez asistenta frumoasa, open mind, cu abilitati deosebite. Cer flexibilitate si discretie. Salariu motivant. Email cu detalii complete pe consultman@mail.com

  • 3

    Angajam Asistenta Vanzari – relatii clienti – pentru magazin online Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook - Studii universitare sau medii/student - experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • 2

    Angajam Asistenta Vanzari – relatii clienti – pentru magazin online Locatia: Bucuresti, Sector 1 - zona Sos.Chitilei Cerinte: - Foarte bune abilitati PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook - Studii universitare sau medii/student - experienta in Vanzari / call-center / secretariat - constituie un avantaj - Responsabilitate, implicare si seriozitate - Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, flexibilitate Descrierea jobului: - Preluarea si operarea comenzilor on-line - Indrumarea telefonica a clientilor catre cele mai bune alegeri cu privire la produsele comercializate online - Atentie la detalii si spirit organizatoric si de planificare - Cunoasterea notiunilor si principiilor in domeniul vanzarilor constituie un avantaj - Abilitati de lucru in echipa si atitudine pozitiva - Orientare catre client si nevoile lor - Loc de munca stabil, program 8 ore, intr-un mediu placut - oportunitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesional - Salariu negociabil in functie de experienta Daca esti interesata de acest job, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la office [at] ehalate.ro Relatii la 0766.440.694.

  • 7

    Manager, singur, gentleman, caut asistenta personala max 32 ani, open minded, inteligenta, discreta, deschisa, program flexibil 4/5 zile pe luna ideal pt studenta. Primul contact aici.

  • Esti o persoana organizata, ai atentie distributiva si esti sociabila si punctuala? Atunci te asteptam in echipa IOANID Preschool International Education! Ne cautam colega pentru postul de secretara si ne-ar placea sa te cunoastem! ► Ce ne dorim? • sa ai experienta pe acelasi post; • absolventa de studii superioare; • bune abilitati de comunicare; • cunoasterea limbii engleze, nivel avansat; • cunostinte pachet Office, Web, aparatura de birou; • spirit de initiativa si de echipa. ► Ce iti oferim? • echipa vesela, gata oricand sa te ajute; • un pachetul salarial competitiv; • bonuri de masa; • o masa calda pe zi. Sediul gradinitei se afla in cadrul Stejarii Country Club, strada Jandarmeriei nr. 14, Bucuresti. Daca te potrivesti descrierii, asteptam CV-ul tau pe head[@]internationalkindergarden.ro.

  • 4

    Caut asistenta manager / secretara personala part time 18 - 34 ani. activitati de secretariat, asistenta personala pt manager gentleman, serios, singur. Atitudini candidata: - tanara, prezentabila, singura, inteligenta, sociabila, deschisa, open minded. Rog mesaje aici cu date de contact

  • 2

    SC Prestige SRL, firma de paza si protectie angajeaza secretara. Cautam o persoana tanara, responsabila, organizata, cu bune abilitati de comunicare in limba romana si limba engleza. Program 8h /zi, de luni pana vineri. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la urmatoarea adresa de e-mail: comunicari.fax @ gmail.com

  • 4

    Cautam o persoana tanara, prezentabila, responsabila, organizata, cu bune abilitati de comunicare in limba romana si limba engleza pentru postul de secretara. Program 8h/zi de luni pana vineri.

  • 1

    Recrutam pentru o importanta firma de intermediere transporturi din BUCURESTI: ‍EXPEDITOR INTERNATIONAL MARFURI Cerinte: - Organizarea transporturilor rutiere, de la preluarea comenzii de la client, negocierea pretului cu transportatorul, urmarirea derularii transportului pana la destinatie. - Utilizarea electronica a burselor de marfa/transport pentru a putea vizualiza marfurile. - Pastreaza legatura cu transportatorii si clientii. - Prospectarea pietei transporturilor in vederea identificarii transportatorilor cu preturi (servicii) optime. - Dezvolta baza de date de clienti noi si potentiali. - Abilitati de negociere si relationare. Oferim: Salariu Fix: 1700 lei + Comision motivant din rezultatele obtinute Program de lucru: Luni - Vineri 09:00-17:30 Persoanele interesate vor trimite CV-ul in mesaj privat.

  • S.C. PROFEX IT TOTAL S.R.L. angajeaza pentru Bucuresti, Sector 1: Secretara - COR 412001. Cerinte: studii medii, cu/fara experienta, rigurozitate, responsabilitate, disciplina, echilibru, atentie la detalii, corectitudine. Limbi straine: engleza, araba, filipineza. Salariu de incadrare: 2.230 lei brut/luna. Durata contract: 2 ani. Durata de valabilitate a ofertei: 5 zile lucratoare de la data publicarii anuntului. Candidatura: pe baza de Scrisoare de intentie si CV. Pentru informatii referitoare la trimiterea Scrisorii de intentie si a CV-ului va rugam sa luati legatura cu persoana de contact: Avocat Alexandru Cretu.

  • 1

    Candidatul ideal Obligatoriu Candidatul nostru ideal trebuie sa aiba studii finalizate , cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit) si cunostiinte contabilitate primara; - permis conducere categoria B - cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet; - experienta in activitati de administrare constituie un avantaj; - spirit de echipa; - entuziasm si atitudine pozitiva; - capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa. Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice si a corespondentei ce tin de administrarea companiei si punctelor de lucru, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei; Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate; Redactarea de documene conform solicitărilor ; Traduceri a diferitelor texte in limba Engleza. Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea / predarea corespondentei. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii din cadrul activitatilor desfasurate de companie si a proiectelor aflate deja in executie. Alte activități dispuse de managementul companiei. Biroul nostru se afla in zona usor accesibila - Piata Romana - acces facil metrou Descrierea companiei Premier Global Land Investment it's an International Property Management Company, specialized in real estate and online business. Our vision is to provide strategic advice and doing for business development.

  • Companie cu prestigiu, angajeaza urgent personal calificat, care sa corespunda urmatoarelor cerinte: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - o limba straina cu circulatie internationala, scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - abilitati in lucru cu date cu caracter personal, in conformitate cu Regulamentul 679/2016, privind protectia persoanelor fizice - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - sincer, dispus la colaborare Studii: absolvent al unei forme superioare de învățământ ; Program flexibil de munca

  • Salveaza cautarea