Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • -Angajam operatori call center Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii : -abilitati de comunicare dezvoltate ;creativitate - punctualitate ,spirit de echipa ; - experienta constituie un avantaj dar lipsa ei poate fi compensata prin ambitie si atitudine pozitiva, dorinta de a invata , seriozitate ; - gandire analitica; Descrierea jobului Pentru a face parte din echipa noastra ai urmatoarele responsabilitati: - initierea apelurilor telefonice catre clientii companiei si catre potentialii clienti ; - atentie NU se face vanzare prin telefon ; - respectarea regulamentului intern al companiei ; Daca vei face parte din echipa noastra ai urmatoarele beneficii : - training gratuit oferit de companie; - salar competitiv, - tichete de masa, - abonament pe 2 linii, - fara program prelungit si week enduri lucratoare, - concediu 21 de zile conform legii, - salariu fix plus grila de bonusare in functie de performanta; - atmosfera de lucru prietenoasa; - echipa ambitioasa si pozitiva 0749840018-Angajam operatori call center Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii : -abilitati de comunicare dezvoltate ;creativitate - punctualitate ,spirit de echipa ; - experienta constituie un avantaj dar lipsa ei poate fi compensata prin ambitie si atitudine pozitiva, dorinta de a invata , seriozitate ; - gandire analitica; Descrierea jobului Pentru a face parte din echipa noastra ai urmatoarele responsabilitati: - initierea apelurilor telefonice catre clientii companiei si catre potentialii clienti ; - atentie NU se face vanzare prin telefon ; - respectarea regulamentului intern al companiei ; Daca vei face parte din echipa noastra ai urmatoarele beneficii : - training gratuit oferit de companie; - salar competitiv, - tichete de masa, - abonament pe 2 linii, - fara program prelungit si week enduri lucratoare, - concediu 21 de zile conform legii, - salariu fix plus grila de bonusare in functie de performanta; - atmosfera de lucru prietenoasa;in Floresti - echipa ambitioasa si pozitiva 0749840018

  • Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii : -abilitati de comunicare dezvoltate ;creativitate - punctualitate ,spirit de echipa ; - experienta constituie un avantaj dar lipsa ei poate fi compensata prin ambitie si atitudine pozitiva, dorinta de a invata , seriozitate ; - gandire analitica; Descrierea jobului Pentru a face parte din echipa noastra ai urmatoarele responsabilitati: - initierea apelurilor telefonice catre clientii companiei si catre potentialii clienti ; - atentie NU se face vanzare prin telefon ; - respectarea regulamentului intern al companiei ; Daca vei face parte din echipa noastra ai urmatoarele beneficii : - training gratuit oferit de companie; - salar competitiv, - tichete de masa, - abonament pe 2 linii, - fara program prelungit si week enduri lucratoare, - concediu 21 de zile conform legii, - salariu fix plus grila de bonusare in functie de performanta; - atmosfera de lucru prietenoasa; in Floresti - echipa ambitioasa si pozitiva

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: -2300RON + 300BONURI MASA 5 ORE - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Caut asistenta personala. Activitate office, secretariat, administrare corespondenta, programari intalniri, administrare cabinet si call center. De preferat persoana gen feminin fara obligatii, open mind, sociabila. Cunostinte operare calculator, lconstituie un avantaj. Sedii in tara - Constanta, Cluj, Brasov, Bucuresti, Timisoara Disponibilitate calatorie extern, UE, USA ,Canada

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba daneza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba daneza; - cunostinte de limba engleza nivel avansat; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare;

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Daca cunosti limba olandeza la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca, lider in domeniul managementului relatiilor cu clientii. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba olandeza; - cunostinte de limba engleza nivel mediu; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - recompense bazate pe performanta; - suport de relocare;

  • Cautam persoane vorbitoare de limba engleza la nivel avansat pentru un job de birou in cadrul unei multinationale din Cluj Napoca. Salariu motivant + bonusuri de performanta Experienta nu este necesara, se asigura training pentru tot ce trebuie sa faci Daca vrei sa afli mai multe detalii astept un mesaj din partea ta.

  • Cautam persoane vorbitoare de limba franceza la nivel avansat pentru un job de birou in cadrul unei multinationale din Sibiu. Salariu motivant + bonusuri de performanta Experienta nu este necesara, se asigura training pentru tot ce trebuie sa faci Daca vrei sa afli mai multe detalii astept un mesaj din partea ta.

  • Daca cunosti limba germana la un nivel mediu sau avansat (B1-B2), avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj, principal furnizor de servicii de outsourcing. Ce cautam: -germana la nivel mediu-avansat -bune abilitati de comunicare&organizare -entuziasm si energie pozitiva :) Ce oferim: -training platit -bonusuri de performanta -posibilitate de avansare *Experienta nu este necesara

  • Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: Studii superioare (finalizate sau in curs) ; Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; Iniţiativă, atenţie la detalii Dorinta de dezvoltare si de evolutie in cariera; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; Persoana organizată, dinamică, loială,cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie avantaj); Descrierea jobului Responsabilitati: Reprezinta interfata dintre client si companie; Dezvoltarea si conducerea catre o relatie de baza cu clienti profitabili; Fidelizarea clientului Realizarea de rapoarte saptaminale de activitate referitoare la fiecare client in parte si sa progreseze in atingerea obiectivelor propuse; Intelege nevoia clientului si stabileste agenda, personalizat pentru fiecare client in parte; Aduna toate datele necesare si intocmeste ofertele catre client; Identifica noi oportunitati de afaceri pentru firma, tinind cont de potentialul clientului; Promoveaza serviciile si imaginea companiei prin calitate si creativitate; Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii la nivel inalt a necesitatilor clientilor; Ce îţi oferim ? Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei ; Oportunitatea de a face parte dintr- o echipa tanara si ambitioasa aflata intr- o continua expansiune. Pachet salarial motivant; Telefon mobil, laptop ; Training şi cursuri de specialitate gratuite ; Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră.

  • Candidatul ideal Studii superioare juridice finalizate Gândire analitică, integritate şi atenţie la detalii Abilităţi de relaţionare interpersonală şi de comunicare Proactivitate, implicare, pasiune pentru cariera Abilităţi dezvoltate de planificare şi organizare Cunoştinţe de operare PC (pachetul MsOffice, Excel) Experienta in domeniu , minim 6 luni Descrierea jobului Asistă angajatii în cadrul proceselor de angajare, verifică dosare de angajare şi întocmeşte contracte de muncă Analizează toate documentele companiei pentru a asigura respectarea prevederilor legale şi oferă consultanţă juridică clienţilor companiei Actualizează permanent informaţiile referitoare la noile modificări de legislaţie de interes comercial Consiliază managementul cu privire la corectitudinea procedurilor şi strategiei elaborate, din punct de vedere legal Comunică cu institutiile publice Registrul Comerţului, Camera de Comerţ, Camera de Munca şi celelalte organisme de reglementare Colaborează cu departamentele interne ale companiei in vederea implementarii procedurilor de lucru Menţine relaţia cu reprezentanţii Inspectoratului teritorial de muncă Raportează orice modificare apărută în Monitorul Oficial cu privire la aspecte relevante activitatii

  • Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.

  • Ce cautam? - persoane organizate, flexibile si orientate spre relationarea cu ceilalti - cunostinte de limba engleza la nivel avansat - bune de cunoastere al pachetului MS Office De ce te vei ocupa? - vei oferi suport clientilor companiei din punct de vedere tehnic, dupa ce vei urma trainingul pus la dispozitie - vei mentine o buna relatie cu clientii - colaborezi cu departamentele interne in scopul solutionarii problemelor prezentate - redirectionezi clientii catre personalul specializat daca este cazul Ce iti oferim? - un mediu de lucru prietenos - consolidarea primilor pasi din cariera ta - traininguri de specialitate - program flexibil - bonusuri de performanta Consideri ca ti se potriveste?

  • Iti doresti un inceput de cariera promitator ? Vrei sa lucrezi intr-o companie multinationala ? Vrei un program flexibil ? Ai ca obiectiv dezvoltarea profesionala si personala intr-un mediu de lucru international ? Am jobul potrivit pentru tine,daca esti o persoana orientata catre oameni si rezultate, si cunosti limba spaniola. Pentru mai multe informatii, nu ezita sa ma contactezi la numarul de telefon 0729 20 30 30 sau sa aplici la adresa de mail Locatia : Cluj-Napoca Impreuna putem gasi solutia potrivita pentru tine !

  • Atributii: > preia apelurile diversilor clienti > transfera apelurile clientilor catre persoanele specializate daca este cazul > solutioneaza problemele clientilor si mentine legatura cu acestia Candidatul ideal: > cunoaste limba italiana la nivel B2- C1 > cunoaste pachetul MS Office > este responsabil, creativ si devotat > prezinta dorinta de dezvoltare

  • Cautam colegi care sa: - cunoasca limba italiana la nivel avansat - sa fie orientati spre nevoile si cerintele clientilor - soft skills: flexibilitate, devotament, dorinta de dezvoltare Responsabilitati: - vei oferi suport tehnic clientilor companiei - te vei ocupa de mentinerea unei bune relatii cu clientii - vei comunica cu departamentele interne in scopul rezolvarii cerintelor - transferi apelurile clientilor catre persoanele specializate daca este cazul Beneficii: - program flexibil - mediu de lucru care permite dezvoltarea personala si profesionala - bonusuri de performanta - bonuri de masa Asteptam sa te cunoastem!

  • Cautam colegi care sa: - cunoasca limba germana la nivel conversational - sa fie orientati spre nevoile si cerintele clientilor - soft skills: flexibilitate, devotament, dorinta de dezvoltare Responsabilitati: - vei oferi suport tehnic clientilor companiei - vei mentine relatia cu clientii - comunicarea cu departamentele interne in scopul rezolvarii cerintelor - transferarea apelurilor din partea clientilor catre persoanele specializate daca este cazul Beneficii: - program flexibil - mediu de lucru care permite dezvoltarea personala si profesionala - bonusuri de performanta - bonuri de masa Asteptam sa te cunoastem!

  • Cautam colegi care sa: - cunoasca limba engleza la nivel avansat - sa fie orientati spre nevoile si cerintele clientilor - soft skills: flexibilitate, devotament, dorinta de dezvoltare Responsabilitati: - vei oferi suport tehnic clientilor companiei - vei mentine relatia cu clientii - comunicarea cu departamentele interne in scopul rezolvarii cerintelor - transferarea apelurilor din partea clientilor catre persoanele specializate daca este cazul Beneficii: - program flexibil - mediu de lucru care permite dezvoltarea personala si profesionala - bonusuri de performanta - bonuri de masa Asteptam sa te cunoastem!

  • Cautam colegi care sa: - cunoasca limba italiana la nivel avansat - sa fie orientati spre nevoile si cerintele clientilor - soft skills: flexibilitate, devotament, dorinta de dezvoltare Responsabilitati: - vei oferi suport tehnic clientilor companiei - vei mentine relatia cu clientii - comunicarea cu departamentele interne in scopul rezolvarii cerintelor - transferarea apelurilor din partea clientilor catre persoanele specializate daca este cazul Beneficii: - program flexibil - mediu de lucru care permite dezvoltarea personala si profesionala - bonusuri de performanta - bonuri de masa Asteptam sa te cunoastem!

  • Angajam operator calculatoare si persoana pentru secretariat. Conditii cunostinte bune de calculator, timp disponibil, persoana sociabila, studii medii sau superioare.

  • Salveaza cautarea