Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Cluj

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut o tipa draguta impunatoare pt diferite activitati , desigur convenabil si program foarte lejer., si eu voi fi cel care va executa ordinele.

  • Angajez full time/part time studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare a limbii franceze. Adresa: office@rims.ro 0744598768 0264593454

  • Angajez studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare de limbi straine. Informatii la: office@rims.ro 0744 598 768 sau 0264 593 454.

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Oportunitati Full time sau Part time (4-6-8 h) Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri;

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Oportunitati Full time sau Part time (4-6-8 h) Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri;

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Angajam secretara persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in Cluj, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore.. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Cautam personal pentru administrare si promovare spatii comerciale si birouri de inchiriat in Cluj-Napoca , cart Manastur . la program de 8 ore . Informatii la telefon .

  • Caut urgent o domnișoară sau doamna serioasa disponibila la deplasări în toată țara pentru post de secretara . Deplasarea durează 2- 3 săptămâni pe luna

  • Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.

  • We are looking for an experienced and energetic person in Cluj-Napoca, to join one of our client team. Requirements: Experience in working with people on different levels Previous people management experience is a must Excellent leadership and people management skills Strong organizational, time management and prioritization skills Fluent in Italian and English Send your resume at: and let’s have a talk!

  • Societate Comerciala din Cluj-Napoca cu domeniul de activitate: imobiliare, amenajari peisagistice si turism angajeaza urgent Contabila/Assistent Manager. Se ofera: -pachet salarial atractiv -masina de servici Trimiteti CV-urile dumneavoastra cu poza la: rotaryconstruct at yahoo.com Mai multe detalii la tel. : 0757325870

  • We are looking for an experienced and energetic person in Cluj-Napoca, to join one of our client team. Requirements: Experience in working with people on different levels Previous people management experience is a must Excellent leadership and people management skills Strong organizational, time management and prioritization skills Fluent in Italian and English Send your resume and let’s have a talk!

  • Angajam asistent manager/secretara Abilitati si experienta:  -Organizare, prioritizare a sarcinilor  -Excelente abilitati de comunicare si munca in echipa  -Abilitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan; -Punctualitate -Competente de operare calculator  -Experienta pe un post similar reprezinta avantaj Responsabilitati: -Gestionarea mesajelor si a corespondentei -Intocmirea, inregistrarea si arhivarea documentelor -Intocmirea bazei de date precum si actualizarea ei -Redactarea de documente diverse specifice activitatii de secretariat -Oferirea de suport atat clientilor, cat si a celorlalte departamente Beneficii: Salariu motivant Mediu de lucru placut si dinamic Asteptam cv-urile dvs la adresa de e-mail : Pentru detalii si programare interviu: 0371 783805 sau 0742 435523.

  • Absolventa studii superioare cu experienta in domeniile consultanta pt management si afaceri, agentie imobiliara, inmatriculari auto, asigurari caut loc de munca in aceste domenii sau domenii apropiate. Am cunostinte de limbi straine engleza si franceza. Inf la tel 0770 611 607

  • Soala particulara din Manastur angajeaza cu program de 4-8 ore persoana care a lucrat invatamant, poate fi si pensionar pentru intocmire de programe scolare, proiecte didactice, evidente, Cerinte: cunoasterea calculatorului, experienta in invatamant.Se trimite un Cv sau se vine personal la sediu, str. Izlazului, nr. 6, ap. 1, vizavi de statie

  • Angajam operator calculatoare si persoana pentru secretariat. Conditii cunostinte bune de calculator, timp disponibil, persoana sociabila, studii medii sau superioare.

  • Firma de import-export produse alimentare angajeaza o persoana dinamica care sa se ocupe de clientii actuali si sa gaseasca clienti noi.Se solicita cunostinte de germana si engleza.

  • Salveaza cautarea