Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Cluj

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam secretara persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in Cluj, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore.. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Firma de import-export produse alimentare angajeaza o persoana dinamica care sa se ocupe de clientii actuali si sa gaseasca clienti noi.Se solicita cunostinte de germana si engleza.

  • Tip dragut sportiv caut o TIPA tanara draguta, ofer cadou saptamanal .Doar pt domnisoare din Cluj.puteti lasa mesaj aici , sua ma puteti suna pe nr de tel 0743419742

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Angajez studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare de limbi straine. Informatii la: office@rims.ro 0744 598 768 sau 0264 593 454.

  • Angajez full time/part time studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare a limbii franceze. Adresa: office@rims.ro 0744598768 0264593454

  • Cautam o persoana perseverenta, organizata, cu bune abilitati de organizare pentru functia de ADMINISTRATIVE ASSISTANT in cadrul unei firme din Cluj-Napoca pe perioada nedeterminata. Responsabilitatile tale sunt: • organizarea agendei zilnice de intalniri/sedinte • receptionarea si redirectionarea apelurilor si mail-urilor • asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor • mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii • oferirea suportului administrativ tuturor departamentelor firmei Beneficiile tale in cadrul companiei sunt: • pachet salarial atractiv • posibilitatea de a avansa in firma

  • Cautam o persoana responsabila, organizata si comunicativa pentru functia de PERSONAL ASSISTANT in cadrul unei companii de prestari servicii. Daca te incadrezi in aceste cerinte, atunci esti persoana potrivita pentru acest post! Responsabilitatile tale sunt: • preluarea apelurilor telefonice • stabilirea intalnirilor/sedintelor • administrarea bazei de date cu clientii • gestionarea relatiei cu clientii si furnizorii • asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei Beneficiile tale sunt: • echipa de munca tanara si dinamica • salariu atractiv

  • Esti o persoana responsabila, cu bune abilitati de comunicare si organizata? Atunci esti persoana potrivita pentru functia de CONSILIER RELATII CLIENTI in cadrul unei companii din Cluj-Napoca. Responsabilitatile tale sunt: • Actualizarea si introducerea de oferte / clienti in baza de date a companiei. • Comunicarea permanenta cu clientii alocati precum si cu colegii cu care are relatii interne de colaborare. • Păstrarea unei bune relații pe termen lung cu clienții. • Primire clienti si întocmire oferte/documente specifica postului. Benediciile tale sunt: • Oportunitati de dezvoltare profesionala. • Echipa tanara si dinamica. • Salariu atractiv.

  • Daca esti o persoana perseverenta, serioasa si cu abilitati excelente de organizare, atunci esti candidatul potrivit pentru functia de SECRETARA in Cluj-Napoca. Responsabilitatile candidatului: • preia si si directioneaza apeluri telefonice • asigura redactarea si transmiterea diverselor documente si adrese • colaboreaza cu departamentele, clientii, furnizorii • inregistreaza si tine evidenta documentelor • pastrarea relatiei cu clientii Beneficiile acestui loc de munca sunt: • salariu motivant • loc de munca stabil • mediu de lucru atractiv si incurajant

  • Daca sunteti o persoana indrazneata, dornica de imbunatatire si de schimbare, o persoana orientata spre performanta financiara, atunci nu ezita sa ne contactezi. Responsabilitati: • Intermedierea relatiei dintre client si companie; • Promovarea ofertelor pentru potentialii clienti; • furnizarea informatiilor exacte despre oferta firmei, in vederea incheierii contractelor; • consilierea clientilor; • sa fie in permanenta legatura cu clientii; • adaptare la nevoile clientului; • adresează întrebări pertinente pentru a obţine informaţii cât maicomplete si mai relevante. Cerinte: • persoana dinamica, comunicativa; • bune abilitati de planificare si organizare; • cunoasterea a cel putin o limba straina; • minim studii medii; • sa aiba cunostinte de utilizarea a calculatorului, • disponibilitate pentru deplasari; • spirit de echipa; • cunostinte de marketing; Bonusuri: • salariu atractiv; • posibilitate de dezvoltare; • bonusuri; • teambuilding.

  • Responsabilitati: - Programarea și întâmpinarea clientilor - Completarea bazei de date - Asigurarea protocolului - Preluarea telefoanelor, e-mailurilor si buna circulatie a informatiilor - Mentine si actualizeaza permanent baza de date a pacientilor - Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management Abilitati: - Persoana comunicativa, proactiva cu capacitate de lucru in echipa - Abilitati de planificare, organizare - Cunostinte PC si navigare internet - Atentie distributiva si capacitate foarte buna de concentrare - Capacitate de analiza, organizare si planificare BENEFICII - Castiguri substantiale -Suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala; - Mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia, conteaza -Posibilitate de dezvoltare in cadrul firmei

  • Responsabilitati: - Gestionarea relației cu publicul; - Gestionarea apelurilor și a corespondenței interne și externe; - Gestionarea fluxului de documente și asigurarea confidențialității acestora; - Menținerea și gestionarea relației cu partenerii firmei (clienți, furnizori, etc); - Asigurarea protocolului necesar în timpul delegațiilor sau ședințelor de lucru. Candidatul ideal: - Persoană dinamică, organizată, perseverentă și cu spirit de inițiativă - Bune abilități de comunicare și relaționare - Capacitate de a căuta și sintetiza informații - Cunoștințe de operare PC si a internetului - Seriozitate, atitudine proactivă și simț al responsabilității dezvoltat - Atenție la detalii si atentie distributiva BENEFICII - Castiguri substantiale -Suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala; - Mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia, conteaza -Posibilitate de dezvoltare in cadrul firmei

  • Responsabilitati: - Preluarea, inregistrarea documentelor si distribuirea la departamentele implicate - Preluarea mesajelor din partea clientilor, partenerilor si comunicarea lor mai departe - Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - Organizarea intalnirilor si actualizarea agendei managerului -Pastrarea relatiei cu colaboratorii Abilitati: - Spirit de echipa si abilitatea excelenta de a comunica - Persoana integra, pasionata de marketing si vanzari, dornica sa se dezvolte profesional - Abilitati de a lucra sub presiune si de a respecta termeni limita - Abilitati de organizare, clasare si arhivare a documentelor - Cunostinte PC si navigare internet BENEFICII - Castiguri substantiale -Suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala; - Mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia, conteaza -Posibilitate de dezvoltare in cadrul firmei

  • Cautam VORBITORI LB ITALIANA. Dacă esti dornic sa încerci noi provocari si ai excelente abilităti de comunicare, contacteaza-ne pentru a te ajuta creezi o cariera de succes alaturi de profesionisti. - experienta in call center si activitati de birou reprezinta un avantaj; - nivel mediu/avansat limba italiana (minim B2); Salariu net incepand de la 2000 Ron + bonusuri de performanta + tichete de masa 0787 838 173 -Potra Voicu

  • Esti nou in campul muncii si toata lumea cere experienta? E timpul sa aplici la un job care pune pret pe potentialul tau si dezvoltarea ta! Oportunitati Full time sau Part time (4-6-8 h) Daca cunosti limba germana la un nivel avansat (C1) avem o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca. Ne dorim: - sa gasim oameni plini de entuziasm si cu un nivel avansat de limba germana; - dorinta de a progresa profesional; Compania ofera suport: - training-ul platit; - oferta financiara atractiva; - bonusuri;

  • Societate Comerciala din Cluj-Napoca cu domeniul de activitate: imobiliare, amenajari peisagistice si turism angajeaza urgent Contabila/Assistent Manager. Se ofera: -pachet salarial atractiv -masina de servici Trimiteti CV-urile dumneavoastra cu poza la: rotaryconstruct at yahoo.com Mai multe detalii la tel. : 0757325870

  • Caut urgent secretar asistent manager pt Firma. Oferim salariu foarte actractiv plus bonuri fitness si masa

  • Cautam o fata cu cunustinta limba italiana pt birou in iclod. Salariu 4000 lei plus bonuri

  • Salveaza cautarea