Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Cluj doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate Comerciala din Cluj-Napoca cu domeniul de activitate: imobiliare, amenajari peisagistice si turism angajeaza urgent Contabila/Assistent Manager. Se ofera: -pachet salarial atractiv -masina de servici Trimiteti CV-urile dumneavoastra cu poza la: rotaryconstruct at yahoo.com Mai multe detalii la tel. : 0757325870

  • Căutăm vorbitori de limbă germană la nivel avansat pentru trei pozitii deschise in cadrul unei companii multinationale de renume. Nu este necesară o experiență de muncă prealabilă în aceste domenii, ci doar o atitudine pozitivă și dorinta de a învăța. Nu ezitați să ne contactați pentru mai multe informații la adresa de email:

  • Vorbesti fluent limba germana? Cautam vorbitori de limba germana ( nivel avansat ) pentru o oportunitate deschisa in cadrul unei companii multinationale din Cluj Napoca. Program de lucru: full time - 8h / part-time 4h / 6h Beneficii: Training platit Mediu de lucru profesionist Bonuri de masa Asigurare medicala privata. Pentru mai multe detalii, te rog, sa imi scrii un mesaj privat. Nu este nevoie de experienta!

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piața din România în domeniul vânzări servicii, angajează Secretară. Te potrivești cerințelor postului pentru că: - ai studii superioare în curs sau finalizate; - cunoști limba engleză la nivel conversațional; - ai competențe de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - ești o persoană responsabilă, proactivă, dedicată și orientată spre rezultat; - ai abilități foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; - comunicarea este unul din punctele tale forte, îți place munca în echipă și interacțiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregătirea activă a ofertelor pentru potențialii clienți și procesarea documentelor relevante pentru desfășurarea activităților din cadrul firmei; - comunicarea deschisă atât cu clienții, pentru identificarea și satisfacerea nevoilor acestora, cât și cu celelalte departamente ale companiei; - desfășurarea activităților birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la inițierea și menținerea relațiilor cu clienții pe termen lung; - activități de promovare a ofertelor în mediul online; - prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare. Beneficii: - câștiguri motivante, progresive; - mediu de lucru plăcut, echipa tânără, dinamică; - contexte de dezvoltare personală și profesională. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem! Vă rugăm să trimiteți un CV la adresa: Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon 0754229911

  • Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: • Studii superioare (finalizate sau în curs); • Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; • Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; • Iniţiativă, atenţie la detalii; • Dorința de dezvoltare și de evoluție în carieră; • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; • Persoană organizată, dinamică, loială, cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; • Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie un avantaj); Descrierea jobului Responsabilități: • Dezvoltarea și conducerea către o relație de bază cu clienți profitabili; • Fidelizarea clientului; • Realizarea de rapoarte săptămânale de activitate referitoare la fiecare client în parte și progresul în atingerea obiectivelor propuse; • Înțelegerea nevoilor clientului și stabilirea agendei, în funcție de fiecare client în parte; • Strângerea datelor necesare și întocmirea ofertelor pentru client; • Identificarea noilor oportunități de afaceri pentru firmă, ținând cont de potențialul clientului; • Promovarea creativă a serviciilor și a imaginii companiei; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare; • Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele firmei în vederea satisfacerii la nivel înalt a necesităților clienților. Ce îţi oferim ? • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă aflată într-o continuă expansiune; • Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei; • Pachet salarial motivant; • Telefon mobil, laptop; • Training şi cursuri de specialitate gratuite. Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră!

  • Candidatul ideal • Studii superioare; • Dinamism şi spontaneitate; • Abilităţi de comunicare şi relaţionare; • Abilităţi de coordonare şi muncă în echipă; • Cunoştinţe de operare calculator; • Prezenţă agreabilă, spontaneitate; • Cunoaşterea unei limbi străine - engleză şi/ sau franceză, constituie un avantaj; • Disponibilitate de deplasare în teren pentru prezentare de oferte către client; • Experienţa într-o poziţie similară constituie un avantaj. Descrierea jobului • Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator; • Preluarea apelurilor telefonice; • Consilierea telefonică a clienţilor; • Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei; • Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal • Studii superioare; • Dinamism şi spontaneitate; • Abilităţi de comunicare şi relaţionare; • Abilităţi de coordonare şi muncă în echipă; • Cunoştinţe de operare calculator; • Prezenţă agreabilă, spontaneitate; • Cunoaşterea unei limbi străine - engleză şi/ sau franceză, constituie un avantaj; • Disponibilitate de deplasare în teren pentru prezentare de oferte către client; • Experienţa într-o poziţie similară constituie un avantaj. Descrierea jobului • Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator; • Preluarea apelurilor telefonice; • Consilierea telefonică a clienţilor; • Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei; • Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: • Studii superioare (finalizate sau în curs); • Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; • Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; • Iniţiativă, atenţie la detalii; • Dorința de dezvoltare și de evoluție în carieră; • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; • Persoană organizată, dinamică, loială, cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; • Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie un avantaj); Descrierea jobului Responsabilități: • Dezvoltarea și conducerea către o relație de bază cu clienți profitabili; • Fidelizarea clientului; • Realizarea de rapoarte săptămânale de activitate referitoare la fiecare client în parte și progresul în atingerea obiectivelor propuse; • Înțelegerea nevoilor clientului și stabilirea agendei, în funcție de fiecare client în parte; • Strângerea datelor necesare și întocmirea ofertelor pentru client; • Identificarea noilor oportunități de afaceri pentru firmă, ținând cont de potențialul clientului; • Promovarea creativă a serviciilor și a imaginii companiei; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare; • Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele firmei în vederea satisfacerii la nivel înalt a necesităților clienților. Ce îţi oferim ? • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă aflată într-o continuă expansiune; • Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei; • Pachet salarial motivant; • Telefon mobil, laptop; • Training şi cursuri de specialitate gratuite. Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră!

  • Cautam persoane vorbitoare de limba oalndeza la nivel avansat pentru un job de birou in cadrul unei multinationale cu renume din Cluj-Napoca. Compania ofera un pachet de beneficii complex si dezvoltare profesionala. Experienta nu este necesara, se asigura training pentru tot ce trebuie sa faci

  • Oportunitate profesionala cu limba germana in Cluj- Napoca. Compania ofera un pachet salarial atractiv si oportunitatea de a lucra full time sau part time (la 4 sau 6 ore) Daca ai cunostinte avansate de limba germana nu rata aceasta oportunitate.

  • Iti doresti un inceput de cariera promitator ? Vrei sa lucrezi intr-o companie multinationala ? Vrei un program flexibil ? Ai ca obiectiv dezvoltarea profesionala si personala intr-un mediu de lucru international ? Am jobul potrivit pentru tine,daca esti o persoana orientata catre oameni si rezultate, si cunosti limba spaniola. Pentru mai multe informatii, nu ezita sa ma contactezi la numarul de telefon 0729 20 30 30 sau sa aplici la adresa de mail Locatia : Cluj-Napoca Impreuna putem gasi solutia potrivita pentru tine !

  • Gestioneaza fluxul de vizitatorii in vederea respectarii regulilor interne. Gestioneaza corespondenta in conformitate cu procedurile interne ale clientului. Respecta codul de conduita si echipamentul de lucru.

  • Cautam persoane vorbitoare de limba daneza la nivel avansat pentru un job de birou in cadrul unei multinationale cu renume din Cluj-Napoca. Pozitia este deschisa in cadrul unei companii multinationala care livreaza servicii de asistenta pentru clienti. Ei sunt prezenti in mai mult de 40 de tari cu un numar de aproximativ 70. 000 de angajati. In Romania au 4 locatii: Sibiu, Brasov, Cluj-Napoca si Bucuresti cu peste 1200 de angajati. Acest rol fiind deschis in cadrul sediului din Cluj-Napoca. Avand clienti dintr-o gama larga de industrii, angajatii companiei ofera suport tehnic business to business. Pentru proiectele actuale, ei cauta o persoana care sa aiba cunostinte avansate de limba daneza. Clientul pentru care se ofera support tehnic este un lider in sisteme audio avand o viziune îndrăzneață pentru viitorul acestui domeniu. Compania ofera angajatiilor un pachet salarial atractiv incluzand si bonusuri de performanta si bonuri de masa. Pentru candidatii din alte localitati se ofera si un bonus de relocare in Cluj-Napoca. Experienta nu este necesara, se asigura training pentru tot ce trebuie sa faci

  • Salveaza cautarea