Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez secretara personala , doua zile pe saptamana , deschisa la noi oportunitati , se ofera autoturism de servici , locuinta daca este cazul , salariu atractiv ,4700 ron , plus alte bonusuri,detali plus o poza recenta la ioni297@yahoo.com

  • Avocat tânăr, 40 de ani, caut sa angajez secretară ambitioasă, cu bune abilități de comunicare și dispusă în unele cazuri la program prelungit. Nu se cere experiență în domeniu și nici vârsta nu este importantă. Se oferă pachet salarial peste media pietei și în functie de disponibilitate. Daca sunteți interesată, vă rog sa îmi trimiteti un mail în care să atasati un cv, câteva fotografii concludente și să îmi scrieti câteva rânduri despre dvs și de ce vă doriti acest job. Vor fi selectate doar persoanele care respectă aceste criterii. Adresa de mail este : stancescugeorge838@yahoo. com. Multumesc si mult succes”.

  • SC Royal Factory, distribuitor autorizat al companiei americane Kirby: ANGAJEAZĂ OPERATOARE CALL CENTER DE SUPORT PENTRU DEPARTAMENTUL DE VINZARI 6 Ore/zi, PROGRAM 10 - 16, LUNI - VINERI. Salariu 900-1200 lei, BONUSURI 100-1000 lei Plata: bilunar, lunar EȘTI POTRIVITĂ DACĂ: - Ai nevoie să câștigi bani - Ești pozitivă și focusată - Te implici 1000 % - Vrei să câștigi cât mai mult Pentru programarea la interviu și alte detalii sunați numai la 0753539587 DACĂ nu vi se răspunde, veți fi sunată înapoi. Ar fi frumos dacă ați avea și un CV la dumneavoastră. Sediul firmei este în centrul Constanței, str Răscoalei 1907, 18.

  • Angajam secretar notarial in Eforie Sud

  • Agentia Imobilia AVANTAJ din Constanta, angajeaza agenti imobiliari cu/fara experienta

  • Agentia Imobilara AVANTAJ din Constanta angajeaza agenti imobiliari cu/ fara experienta

  • Secretara personala 45.00 Lei/ luna, contract de munca, eleganta, prezentabila, trimiteti 2 poze + telefon pe mail si o scurta prezentare; Relaţii la nr. de tel: 0727673644

  • Societate domeniu juridic angajeaza secretara cu experienta (vechime 3-5 ani in domeniu). Cerinte: sa scrie si sa citeasca corect in limba romana, sa aiba cunostinte de operare PC (tehnoredactare in word, excel, outlook). persoana va fi responsabila cu urmarirea termenelor dosarelor, va arhiva corespondenta, va trimite faxuri si emailuri. Salariul este fix si va fi determinat in functie de cunostintele detinute.

  • Firma cu domeniul de activitate in portul Constanta/reparatii nave ,angajeaza secretara in urmatoarele conditii : 1- studii superioare de preferinta ASE, Limbi Straine ( engleza), UMC/Acadamia Navala ; 2- experianta de minim 2 ani; 3- limba engleza la nivel avansati - eventual un certificat Cambridge Advance ori Proficiency; 4-lucrul cu PC in Word, Excell,prezentari, emailuri,etc; 5-disponibilitate deplasari externe ; 6-o a 2-a limba straina reprezinta un avantaj; 7-salariul atractiv in functie de experienta,implicare,rezistenta la stres. C/V la manager@ships-repairs.com

  • Cerinte: • cod RAF (obligatoriu) sau dispus sa-l obtina in urma participarii la curs. • cunostinte de operare pe calculator • abilitati de comunicare si socializare cu oamenii • abilitati de negociere si vanzare • detinerea unui portofoliu de clienti constituie avantaj Se ofera: • contract de asistent in brokeraj • accesul la platforma de emitere - user personal • posibilitatea de a va suplimenta veniturile • posibilitatea de a va dezvolta o cariera in asigurari Trimite CV la oanacristea88@gmail.com

  • Societate ce opereaza in domeniul Constructii / Imobiliare/ Turism cu proiecte de mare anvergura in localitatea Constanta si nu numai , este in cautarea unei persoane pentru departamentul administrativ / asistent manager , cu varsta intre 35 – 45 ani , cunoscatoare de limba italiana si engleza , cu abilitati de comunicare, administrare, organizare , relatii cu clienti, cunostinte PC, cunostinte minime de contabilitate . Ce dorim de la tine; - mentinerea contactului cu clientii si furnizorii; - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; - capacitate de a redacta analize si rapoarte; - depunere-ridicare documente / reprezentarea companiei la clienti, banci, administratii. - administrarea biroului si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat, corespondenta;

  • Cautam o persoana care sa ne sprijine pe partea administrativa in desfasurarea activitatii de colectare deseuri nepericuloase. Postul presupune activitati administrative si logistice si diverse responsabilitati legate de -contabilitate primara -organizare/gestionare documente -responsabilitati de HR -situatii si rapoarte ale firmei -gestionare furnizori, etc Oferim contract de munca permanent intr-un mediu de lucru decent. Relatii la tel: 0723/541 155

  • Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator . Asteptam CV la adresa de e-mail : office@queenliz.ro

  • Asistentă manager Ne dorim alături de noi o persoană motivată, doritoare să învețe, comunicativă, cu inițiativă, optimistă, atentă la detalii și orientată către client. Cunoștințele de Microsoft Office sunt necesare, ca și cunoașterea limbii engleze scris și vorbit cel puțin la nivel mediu. Experiența în muncă și în relațiile cu clienții constituie un avantaj. Ca interval de vârstă ne dorim să ai între 23 și 30 de ani. Descrierea jobului Responsabilități: - oferă suport telefonic clienților, într-o manieră plăcută, se implică în crearea și păstrarea unei imagini excelente a firmei în fața clienților; - promovează activitatea firmei – online și offline; - menține relația cu colaboratorii; - administrează recuzita și logistica firmei; - completează rapoarte și documente diverse în aplicațiile Microsoft Office și platforma online la solicitarea și conform instrucțiunilor superiorilor; - păstrează confidențialitatea privind activitatea, clienții, furnizorii și parteneriatele firmei. Beneficii - atmosferă de lucru plăcută; - program de muncă flexibil; - salariu atractiv; - echipă dornică să te ajute și să te învețe lucruri noi; - oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră. Descrierea companiei Firma activează pe piața constănțeană din 2007, iar astăzi ne putem mândri cu clienți fideli și mulțumiți în toată țara și parteneriate de succes cu companii de renume. Organizator și decorator profesionist în Județul Constanța pentru evenimente A-Z cum ar fi: nuntă, botez, aniversare, banchet, majorat, petrecere, conferințe, deschidere de magazin, evenimente corporate, etc. Hai și tu la noi, o să îți placă!

  • Domiciliul in Constanta permis conducere cat B persoana calma poate fii studenta

  • persoana calma poate fii studenta program part-time permis cat B

  • Sigmalux design angajeaza consilier mobila in showroom. Persoana agreabila, disponibilitate, cunostinte de operare pe calculator si usurinta in exprimare. Carte de munca la 8 ore si salariu motivant. Tel 0722390824

  • Scoala soferi angajeaza secretara-cv se va depune pe mail: rovasgroup@yahoo.com. Detalii la telefon 0724547869

  • dorim alaturi de noi persoane deschise, binedispuse si pozitive, care doresc sa invete si sa creasca alaturi de noi studiile sau experienta nu sunt un criteriu de departajare, bunul simt si dorinta de a munci, de a invata sunt obligatorii trimite-ne un CV pe e-mail : contact@ecochim-constanta.ro daca doresti sa lucrezi in vanzari servicii. Alte posturi disponibile : croitorese retus, calcatoare fier profenional pentru alte detalii telefon : 0730.071.607

  • Salveaza cautarea