Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Agentia imobiliara Avantaj Prest Corporation angajeaza secretara/ secretar(administrator baza de date) in conditii avantajoase.Asteptam cv-ul tau la adresa de mail avantajprestcorporation @ yahoo.com sau la sediul firmei din Constanta,b-dul Lapusneanu nr 100,bl AL 2 ,parter (vis-a-vis de scoala Spectrum).telefon: 0799299666 sau 0241/515262

  • Fulo tine sau part time Rog CV cu foto

  • Descriere SC Europack Media SRL - fabrica servetele umede, Constanta. Angajam Asistent Logistica Cerinte: - studii superioare - cunostinte operare calculator - Microsoft Office (Word, XLS) - cunoastere limba engleza - persoana sociabila, amabila, comunicativa. Contact Tel: 0720072895 CV-ul la adresa de e-mail:

  • Angajare specialist achizitii si licitatii/fonduri UE Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE Cerinte: Experienta minim 5 ani; Studii superioare de preferinta ASE, Drept, Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza; Cunostinte si indemanare utilizare PC. Relatii puteti obtine la numarul de telefon afisat.

  • SOCIETATE DE REPARATII NAVE, ANGAJEAZA SECRETARA ABSOLVENTA UMC/ACADEMIA NAVALA DE PREFERAT SAU EVENTUAL A 2 FACULTATI . ENGLEZA LA UN NIVEL RIDICAT MACAR C1/C2 , EVENTULA CU UN ATESTATA CAMBRIDGE SAU ECHIVALENT. CUNOSTINTE TEMEINICE DE P/C ,REDACTARE,PHOTOSHOP,PAINT,PUBLISHER,ETC. PREZENTA FIZICA PLACUTA,DEOARECE SE MUNCESTE SI PE TEREN LA NAVE. SE LUCREAZA INTR-UN MEDIU PLACUT,DINAMIC SI CONCURENTIAL UNDE SE POATE AVANSA CU USURINTA. C/V LA ;

  • SOCIETATE REPARATII NAVE ANGAJEAZA INSPECTOR SAU DIRECTOR PERSONAL, CU EXPERIENTA MINIM 2 ANI .SOLICITAM STUDII SUPERIOARE , ABSOLVITE LA O FACULTATE DE STAT IN DOMENIUL DREPT,ADMINISTRATIE PUBLICA,PSIHOLOGIE. SOLICITAM CURSURI IN DOMENIUN ABSOLVITE INTR-O FORMA DE INVATAMANT AGREATA DE CATRE MIN INVATAMANTULUI SI EDUCATIEI. LIMBA ENGLEZA LA UN NIVEL MEDIU MACAR B 1/B2 ESTE NECESARA. OPERARE PE CALCULATOR IN PROGRAMELE UZUALE WORD/EXCEL/ETE ESTE OBLIGATORIE. C/V LA SAU

  • Descrierea jobului: - Preluare/efectuare apeluri telefonice; - Completarea, consultarea si actualizarea bazei de date; - Mentinerea relatiei cu clientii/furnizorii, colaboratorii; - Administrare contracte; - Redactare, pregatire documente; - Updatarea documentelor active; - Intocmirea si actualizarea informatiilor despre colaboratori; - Pregatirea plicurilor pentru expediere prin serviciul de curierat; - Indosarierea si arhivarea documente - Centralizarea de date, - Folosirea scannerului, a imprimantei, a xeroxului; - Atributii administrative; - Inregistreaza cererile de oferta in baza de date, redacteaza ofertele si informeaza departamentele implicate despre primirea cererii de oferta; - Transmite ofertele pregatite si aprobate catre clienti; - Se ingrijeste de evidenta feedbackului de la clientii sai prin chestionare de satisfactie client; - Participa la evenimente de networking; - Alte activitati de secretariat. Cerinte: - cunostinte limba straina de circulatie internarionala - Atitudine pozitivă; - Agilitate; - Abilitati de comunicare - Intuitie si receptia corecta a mesajelor - Simt de răspundere; - Discernamant si capacitate de a rezolva problemele; - Perseverenta; - Corectitudine si flexibilitate fata de colegi; - Rezistenta la stres; - Lucrul în echipă; - Deschisa catre crestere profesionala;

  • Firma cu domeniul de activitate in portul Constanta/reparatii nave ,angajeaza secretara in urmatoarele conditii : 1- studii superioare de preferinta ASE, Limbi Straine ( engleza), UMC/Acadamia Navala ; 2- experianta de minim 2 ani; 3- limba engleza la nivel avansati - eventual un certificat Cambridge Advance ori Proficiency; 4-lucrul cu PC in Word, Excell,prezentari, emailuri,etc; 5-disponibilitate deplasari externe ; 6-o a 2-a limba straina reprezinta un avantaj; 7-salariul atractiv in functie de experienta,implicare,rezistenta la stres. C/V la manager@ships-repairs.com

  • Incurajam studentii facultatilor de drept. Cerinte: 1.Rezistenta la stres 2.Seriozitate in interactiunea cu clientii 3.Cunostinte Computer/Word 4.studii juridice 5.persoana energica Cv-urile se depune la adresa de mail: Cei selectati vor fi ulterior contactati.

  • Angajez colaboratoare pentru activitate GDPR protectia datelor cu caracter personal , cu sau fara experienta , program flexibil, se asigura pregatire , in vederea incheiere contracte!

  • Ofer susținere unei studente mesaj

  • Angajăm persoană tânară, de sex feminin, activiate cabinet, recepție pacienți, programare întalniri și colectare de date prin telefon. (normă întreagă) CERINȚE: Absolventă de liceu sau studii universitare, sociabilă, cu abilități comunicare și cunostințe medii utilizare PC. SALARIUL: pleacă de la salariul minim pe economie și crește progresiv în funcție de compețențe și realizări. Pentru programare la interviu, NU ne contactați telefonic, ci vă înscrieți cu un CV aici sau pe email: și veți fi contactată telefonic pentru programare. Vă mulțumim!

  • Candidatul ideal ​Căutăm sa ne marim echipa cu un Office Assistent Superhero !!! O persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu clienții, spirit analitic. Iti place sa interactionezi direct și telefonic cu furnizorii si clientii din intreaga lume? Ai o atitudine pozitiva fata de mediul in care activeazi, cat si in relatiile cu restul colegilor;? Creșterea ta înseamnă dezvoltarea noastră, iar dezvoltarea noastră cu siguranță va însemna și evoluția ta! Descrierea jobului - cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu sau avansat reprezintă un avantaj. - abilități de comunicare directa- face2face cat si la telefon (zâmbește, persoană pozitivă cu atitudine constructivă); - abilități de operare calculator si date; - abilități în corectarea și stilizarea textelor; - cunoştinţe avansate PC: pachetul MS Office, utilizare e-mail, navigare internet; - experienţă în întocmirea actelor de contabilitate primară reprezintă un avantaj. Preluarea apelurilor telefonice si transferul acestora; Preluarea si distribuirea mesajelor corect; Intampinarea vizitatorilor, clienților si directionarea acestora catre persoanele abilitate din cadrul companiei; Coordonarea serviciilor de curierat; Primirea, sortarea și distribuirea corespondenței primite; Monitorizarea e-mailurilor primite și transmiterea răspunsurilor, după caz; Scanarea,copierea si transmiterea documentelor; Actualizarea și menținerea bazelor de date, cum ar fi listele de adrese, listele de contacte și informații de la clienti/furnizori; Actualizarea și menținerea listelor cu datele de contact interne ale personalului; Coordonarea si intretinerea înregistrărilor administrative. Redactarea de documente, rapoarte și corespondență diversa; Coordonarea și organizarea întâlnirilor și reuniunilor interne; Ajuta la planificarea si organizarea evenimentelor companiei; Responsabil de stocul de bunuri necesare pentru funcționarea biroului (consumabile, apa, etc.) Se asigura ca echipamentele de birou sunt bine întreținute si planifica necesarul; Pastrarea zonei de birouri curata și ordonata; Ajuta activ la indeplinirea taskurilor zilnice, saptamanale si lunare propuse de Management. Suport direct (la sediu) si indirect (Telefonic) pe partea de vazari (preluare si procesare de comenzi - online si offline ) CV -

  • Angajam Secretara la Santierul Naval Midia Navodari. CANDIDATUL IDEAL: - Bune abilitati in lucrul cu calculatorul; - Cunostinte de limba engleza; Conditii bune de munca. Salariul se negociaza dupa sustinerea interviului. Locatia, Santierul Naval Midia Navodari Imi puteti trimite CV-ul tot pe acest site intr-un mesaj. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati, intre orele 08:00-17:00.

  • Societatea imobiliara "Blue Sky" angajeaza secretara.

  • Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator . Asteptam CV la adresa de e-mail :

  • Societatea OIL DEPOL SERVICE SRL - Constanta, angajeaza persoana responsabila cu organizarea activitatilor de birou (secretara). Principalele activitati pe care le va realiza: -asigura circulatia informatiilor necesare bunei desfasurari a activitatilor firmei; - se ocupa de inregistrarea corespondentei in registrul societatii si de distribuirea acesteia pe departamente; -intocmeste foile colective de prezenta lunare pentru personalul firmei; -se ocupa de organizarea sedintelor in cadrul societatii; - se ocupa de efectuarea cazarilor pentru personalul societatii si/sau pentru colaboratori; -tine legatura cu angajatii firmei in scopul unei bune comunicari; -raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces; -preocuparea pentru procurarea unor materiale – articole de birotică şi papetărie; - raspunde la telefoane, e-mailuri. Cerinte: Experienta intr-un post similar Utilizator experimentat al pachetului Microsoft Office Nivel mediu-avansat limba Engleza; Studiile superioare. Tel: 0731 500 600 E-mail:

  • Salveaza cautarea