Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Constanta

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez secretara personala , doua zile pe saptamana , deschisa la noi oportunitati , se ofera autoturism de servici , locuinta daca este cazul , salariu atractiv ,4700 ron , plus alte bonusuri,detali plus o poza recenta la ioni297@yahoo.com

  • Descriere Patronatul National al Femeilor de Afaceri din Intreprinderile Mici si Mijlocii cauta coleg/a pentru postul de asistent manager cu experienta . Avem nevoie de o persoana dinamica, ambitioasa, cu spirit de observatie, deschisa la provocari si capabila sa lucreze in echipa. Ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Personalitatea, proactivitatea, initiativa si capacitate de organizare pe prioritati sunt esentiale pentru acest post. Se ofera un pachet salarial motivant, posibilitati de crestere si un mediu de lucru placut . Va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de mail Va multumim!

  • STEEL CEMS SRL avand ca obiect de activitate „valorificare deseuri” angajeaza SECRETAR ADMINISTRATIV cu permis de conducere categoria B si bun cunoscator al pachetului Office. Asteptam cv-urile la urmatoarea adresa de e-mail : Salariu atractiv. Relatii suplimentare la tel.

  • Agentia Imobilara AVANTAJ din Constanta angajeaza agenti imobiliari cu/ fara experienta

  • Agentia Imobilia AVANTAJ din Constanta, angajeaza agenti imobiliari cu/fara experienta

  • Om de afaceri roman in Constanta si Bucuresti caut asistenta cu sau fara experienta si cu aspect fizic placut, posibil si debutanta.discreta, max. 25 ani, pentru 1-3 intalniri pe saptamana si posibile mini vacante. Salariu foarte atractiiv. Trimiteti poze, cv prin msg or wapp +31616703568.

  • Avocat tânăr, 40 de ani, caut sa angajez secretară ambitioasă, cu bune abilități de comunicare și dispusă în unele cazuri la program prelungit. Nu se cere experiență în domeniu și nici vârsta nu este importantă. Se oferă pachet salarial peste media pietei și în functie de disponibilitate. Daca sunteți interesată, vă rog sa îmi trimiteti un mail în care să atasati un cv, câteva fotografii concludente și să îmi scrieti câteva rânduri despre dvs și de ce vă doriti acest job. Vor fi selectate doar persoanele care respectă aceste criterii. Adresa de mail este : stancescugeorge838@yahoo.com. +31649053887 wapp messenger.Multumesc si mult succes”.

  • Firma cu domeniul de activitate in portul Constanta/reparatii nave ,angajeaza secretara in urmatoarele conditii : 1- studii superioare de preferinta ASE, Limbi Straine ( engleza), UMC/Acadamia Navala ; 2- experianta de minim 2 ani; 3- limba engleza la nivel avansati - eventual un certificat Cambridge Advance ori Proficiency; 4-lucrul cu PC in Word, Excell,prezentari, emailuri,etc; 5-disponibilitate deplasari externe ; 6-o a 2-a limba straina reprezinta un avantaj; 7-salariul atractiv in functie de experienta,implicare,rezistenta la stres. C/V la manager@ships-repairs.com

  • BIROU NOTARIAL din municipiul Constanța (zona Casa de Cultură) angajează secretar notarial cu abilități în operarea de date pe calculator. Cerințe: - cunoștințe avansate de operare a calculatorului, în special în programul Word (rapiditate și acuratețe în redactarea documentelor); - abilități de comunicare cu publicul (amabilitate, răbdare); - seriozitate, atenție la detalii; - EXPERIENȚĂ de lucru într-un birou notarial de minimum 1 an. Fișa postului (în funcție de competențele candidatului): - redactarea proiectelor de acte notariale; - verificarea și înscrierea actelor notariale în registrele naționale notariale; - lucrul în programul informatic al cărții funciare e-terra; - lucru pe teren în calitate de delegat al biroului în relația cu alte instituiții ( de exemplu: Cartea Funciară, SPIT). Salariu corespunzător competențelor candidatului. Persoanele interesate sunt rugate să transmită un C.V. (care să cuprindă o adresă de e-mail și un nr. de telefon) ca mesaj la prezentul anunț.

  • Agentie imobiliara cauta secretara si agenti imobiliari cu/fara experienta, auto si permis necesare. Relatii la telefon

  • Descriere Operator Call Center Candidatul ideal - Experinta in vanzari; - Cunostinte de Microsoft Office - in special Excel; - Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si analiza; - Personalitate deschisa, empatica, puternica, care relationeaza usor cu potentialii clienti, orientata spre rezultate; - Abilitatea de a-si atinge obiectivele; - Punctualitate, dinamism, initiativa, organizare, promptitudine; - Persoana sociabila, serioasa, motivata de rezultate; - Disponibilitate imediata si la efort prelungit. Descrierea jobului - Creeaza si cultiva portofoliul cu potentiali clienti; - Prospecteaza piata. - Creeaza si dezvolta relatiile cu clientii; - Contacteaza clientii si prezinta produsele; - Promoveaza produsele si serviciile companiei; - Incheie contracte de servicii specifice; - Asigura disciplina in plata obligatiilor conform contractelor; - Asigura implementarea obiectivelor comerciale ale societatii. Oferta: - salariu fix; tichete de masa; telefon de serviciu; stimulente conditionate de performanta. Descrierea companiei SC Progress Consulting SA este societatea care administreaza Cimitirul Municipal din Constanta, str. Baba Novac nr. 194

  • Societate de paza angajeaza persoana pentru contabilitate primara. Fara limita de varsta. Mai multe detalii la nr de telefon

  • Atributii si sarcini: - primeste, verifica si preda banii la banca; - opereaza documente in registrul de casa: chitante+borderouri incasare, documente de plata (chitante, dispozitii catre casierie, state de plata, etc); - tine evidenta documentelor tipizate; - indosariaza si arhiveaza registrul de casa; - alte operatiuni contabile legate de relatia cu clientii; - introducerea datelor in calculator. Cerinte - Cunostinte bune de operare pe calculator; - bune abilitati de organizare; - atentie distributiva, spirit de echipa, rabdare; Oferta (bonusuri, beneficii) - salariu fix + bonuri de masa + tichete cadou sărbători - carte de munca - conditii de lucru bune (birou modern, PC, etc.) Descrierea companiei: . DUO . este o companie de renume in domeniul distributiei de produse alimentare si nealimentare. Infiintata in anul 1991, compania si-a desfasurat activitatea in mod competent, serios si profesionist, confirmandu-si astfel pozitia de lider pe piata romaneasca. Trimiteti CV la jobs[at]duodistribution.ro Persoanele selectate vor fi contactate. Nu puneti intrebari in mesaje!

  • Angajam secretara pe departament vanzari , asteptam cv-uri in mesaj.

  • Asistentă manager Ne dorim alături de noi o persoană motivată, doritoare să învețe, comunicativă, cu inițiativă, optimistă, atentă la detalii și orientată către client. Cunoștințele de Microsoft Office sunt necesare, ca și cunoașterea limbii engleze scris și vorbit cel puțin la nivel mediu. Experiența în muncă și în relațiile cu clienții constituie un avantaj. Ca interval de vârstă ne dorim să ai între 23 și 30 de ani. Descrierea jobului Responsabilități: - oferă suport telefonic clienților, într-o manieră plăcută, se implică în crearea și păstrarea unei imagini excelente a firmei în fața clienților; - promovează activitatea firmei – online și offline; - menține relația cu colaboratorii; - administrează recuzita și logistica firmei; - completează rapoarte și documente diverse în aplicațiile Microsoft Office și platforma online la solicitarea și conform instrucțiunilor superiorilor; - păstrează confidențialitatea privind activitatea, clienții, furnizorii și parteneriatele firmei. Beneficii - atmosferă de lucru plăcută; - program de muncă flexibil; - salariu atractiv; - echipă dornică să te ajute și să te învețe lucruri noi; - oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră. Descrierea companiei Firma activează pe piața constănțeană din 2007, iar astăzi ne putem mândri cu clienți fideli și mulțumiți în toată țara și parteneriate de succes cu companii de renume. Organizator și decorator profesionist în Județul Constanța pentru evenimente A-Z cum ar fi: nuntă, botez, aniversare, banchet, majorat, petrecere, conferințe, deschidere de magazin, evenimente corporate, etc. Hai și tu la noi, o să îți placă!

  • Scoala soferi angajeaza secretara-cv se va depune pe mail: rovasgroup@yahoo.com. Detalii la telefon 0724547869

  • dorim alaturi de noi persoane deschise, binedispuse si pozitive, care doresc sa invete si sa creasca alaturi de noi studiile sau experienta nu sunt un criteriu de departajare, bunul simt si dorinta de a munci, de a invata sunt obligatorii trimite-ne un CV pe e-mail : contact@ecochim-constanta.ro daca doresti sa lucrezi in vanzari servicii. Alte posturi disponibile : croitorese retus, calcatoare fier profenional pentru alte detalii telefon : 0730.071.607

  • Salveaza cautarea