Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Multinationala italiana ce activeaza in domeniul proiectelor europene cauta pentru sediul din Constanta asistent/project manager. Candidatul ideal: - Cunostiinte bune de limba italiana - Cunostiinte medii de limba engleza - Cunostiinte bune de operare PC (Microsoft Office, motoare de cautare, site-uri de socializare etc) - Experienta in scrierea proiectelor europene reprezinta un avantaj Responsabilitati: - Participarea la proiecte Erasmus + in calitate de tutor - Participarea activa la toate fazele unui proiect european, de la idee pana la raportarea finala - Traducerea documentelor si prelucrarea lor - Activitati de secretariat Beneficii - Contract pe perioada nedeterminata - Bonuri de masa - Laptop - Posibilitate de a se dezvolta pe plan profesional prin intermediul training-urilor desfasurate la sediul principal din Napoli Persoanele selectate vor sustine un interviu in limba italiana si engleza cu Directorul Resurse Umane al sediului principal din Napoli via Internet.

  • Angajez secretara personala , doua zile pe saptamana , deschisa la noi oportunitati , se ofera autoturism de servici , locuinta daca este cazul , salariu atractiv ,4700 ron , plus alte bonusuri,detali plus o poza recenta la ioni297@yahoo.com

  • Descriere Patronatul National al Femeilor de Afaceri din Intreprinderile Mici si Mijlocii cauta coleg/a pentru postul de asistent manager cu experienta . Avem nevoie de o persoana dinamica, ambitioasa, cu spirit de observatie, deschisa la provocari si capabila sa lucreze in echipa. Ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Personalitatea, proactivitatea, initiativa si capacitate de organizare pe prioritati sunt esentiale pentru acest post. Se ofera un pachet salarial motivant, posibilitati de crestere si un mediu de lucru placut . Va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de mail Va multumim!

  • Manager, singur, gentleman, caut asistenta personala max 32 ani, open minded, inteligenta, discreta, deschisa, program flexibil 4/5 zile pe luna ideal pt studenta. Primul contact aici.

  • Studii superioare, operare pc, experienta organizare, contabilitate primara, vorbitor de limba germana si engleza, caut de lucru.

  • Descriere Operator Call Center Candidatul ideal - Experinta in vanzari; - Cunostinte de Microsoft Office - in special Excel; - Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si analiza; - Personalitate deschisa, empatica, puternica, care relationeaza usor cu potentialii clienti, orientata spre rezultate; - Abilitatea de a-si atinge obiectivele; - Punctualitate, dinamism, initiativa, organizare, promptitudine; - Persoana sociabila, serioasa, motivata de rezultate; - Disponibilitate imediata si la efort prelungit. Descrierea jobului - Creeaza si cultiva portofoliul cu potentiali clienti; - Prospecteaza piata. - Creeaza si dezvolta relatiile cu clientii; - Contacteaza clientii si prezinta produsele; - Promoveaza produsele si serviciile companiei; - Incheie contracte de servicii specifice; - Asigura disciplina in plata obligatiilor conform contractelor; - Asigura implementarea obiectivelor comerciale ale societatii. Oferta: - salariu fix; tichete de masa; telefon de serviciu; stimulente conditionate de performanta. Descrierea companiei SC Progress Consulting SA este societatea care administreaza Cimitirul Municipal din Constanta, str. Baba Novac nr. 194

  • Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator . Asteptam CV la adresa de e-mail :

  • Building Support Services, firma specializata in administrarea cladirilor de birouri si spatii comerciale angajam receptionera/info desk activitatea se desfasoare in cadrul Vivo Constanta

  • Responsabilitati: Preia si directioneaza apelurile telefonice in functie de necesitate; Acorda informatii clientilor interni si externi; Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre personalul de competenta; Intocmeste rapoarte zilnice si saptamanale; Receptioneaza, inregistreaza, multiplica, redistribuie, expediaza: corespondenta, fax-uri, documente, catre departamentele companiei sau de la departamente catre exterior; Stabileste legatura intre clienti si personalul aferent departamentelor companiei in functie de necesitatea acestora; Elaboreaza adrese si raspunsurile la acestea, dupa consultarea superiorului; Asigura distribuirea corespunzatoare a informatiilor/ documentelor intre departamente sau exteriorul companiei; Efectueaza sarcini de suport pentru departamentele centrale ale companiei (comenzi rechizite, papetarie, tipizate, etc.); Respectarea tuturor procedurilor in vigoare. Cerinte: Studii medii/ superioare; Cunostinte avansate ale pachetului MS Office; Experienta pe un post similar reprezinta avantaj; Persoana proactiva; Bune abilitati de comunicare si organizare;

  • Ofer susținere unei studente mesaj

  • Candidatul ideal: - studii superioare finalizate sau in curs de finalizare (studiile juridice reprezinta un avantaj); - experienta nu este necesara; - cunostinte utilizare PC ( Microsoft Office); - abilitati de lucru in echipa. Descrierea jobului: - tehnoredactare acte juridice; - mentinerea relatiilor cu creditorii - fotocopiere; - program 8:00 - 16:30; - salariu minim pe economie + tichete de masa Asteptam CV-ul dumneavoastra in mesaj!

  • STEEL CEMS SRL avand ca obiect de activitate „valorificare deseuri” angajeaza SECRETAR ADMINISTRATIV cu permis de conducere categoria B si bun cunoscator al pachetului Office. Asteptam cv-urile la urmatoarea adresa de e-mail : Salariu atractiv. Relatii suplimentare la tel.

  • Caut asistenta manager / secretara personala part time 18 - 30 ani. activitati de secretariat, asistenta personala pt manager gentleman, serios, singur. Atitudini candidata: - tanara, prezentabila, singura, inteligenta, sociabila, deschisa. Rog mesaje aici cu date de contact

  • Angajare specialist achizitii si licitatii/fonduri UE Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE Cerinte: Experienta minim 5 ani; Studii superioare de preferinta ASE, Drept, Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza; Cunostinte si indemanare utilizare PC. Relatii puteti obtine la numarul de telefon afisat.

  • Ne marim echipa! Cerintele postului: abilitati foarte bune de comunicare nivel mediu operare PC (WORD, EXCEL) abilitati de lucru cu termene limita capacitate de planificare, organizare si finalizare Program de lucru full time, dar flexibil. Salariu net intre 1600 si 2000 lei/luna, in functie de volumul de munca.

  • Firma cu domeniul de activitate in portul Constanta/reparatii nave ,angajeaza secretara in urmatoarele conditii : 1- studii superioare de preferinta ASE, Limbi Straine ( engleza), UMC/Acadamia Navala ; 2- experianta de minim 2 ani; 3- limba engleza la nivel avansati - eventual un certificat Cambridge Advance ori Proficiency; 4-lucrul cu PC in Word, Excell,prezentari, emailuri,etc; 5-disponibilitate deplasari externe ; 6-o a 2-a limba straina reprezinta un avantaj; 7-salariul atractiv in functie de experienta,implicare,rezistenta la stres. C/V la manager@ships-repairs.com

  • SC Royal Factory, distribuitor autorizat al companiei americane Kirby: ANGAJEAZĂ OPERATOARE CALL CENTER DE SUPORT PENTRU DEPARTAMENTUL DE VINZARI Efectiv 6Ore/ZI, PROGRAM 10 - 17, LUNI - VINERI. NET Salariu 1200 lei NET BONUSURI 100-1000 LEI. Plata: bilunar, lunar EȘTI POTRIVITĂ DACĂ: - VREI să câștigi bani - Ești pozitivă și focusată - Te implici 1000 % - Vrei să câștigi cât mai mult Pentru programarea la interviu și alte detalii sunați numai la 0746841236 DACĂ nu vi se răspunde, veți fi sunată înapoi. Ar fi frumos dacă ați avea și un CV la dumneavoastră. Sediul firmei este în centrul Constanței, str Răscoalei 1907, 18.

    Repostat automat
  • Angajam secretara pe departament vanzari , asteptam cv-uri in mesaj.

  • Salveaza cautarea