Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 7

    Firma cu domeniul de activitate in portul Constanta/reparatii nave ,angajeaza secretara in urmatoarele conditii : 1- studii superioare de preferinta ASE, Limbi Straine ( engleza), UMC/Acadamia Navala ; 2- experianta de minim 2 ani; 3- limba engleza la nivel avansati - eventual un certificat Cambridge Advance ori Proficiency; 4-lucrul cu PC in Word, Excell,prezentari, emailuri,etc; 5-disponibilitate deplasari externe ; 6-o a 2-a limba straina reprezinta un avantaj; 7-salariul atractiv in functie de experienta,implicare,rezistenta la stres. C/V la manager@ships-repairs.com

  • 18

    Agentia imobiliara Avantaj Prest Corporation angajeaza secretara/ secretar(administrator baza de date) in conditii avantajoase.Asteptam cv-ul tau la adresa de mail avantajprestcorporation @ yahoo.com sau la sediul firmei din Constanta,b-dul Lapusneanu nr 100,bl AL 2 ,parter (vis-a-vis de scoala Spectrum).telefon: 0799299666 sau 0241/515262

  • 13

    SOCIETATE REPARATII NAVE ANGAJEAZA INSPECTOR SAU DIRECTOR PERSONAL, CU EXPERIENTA MINIM 2 ANI .SOLICITAM STUDII SUPERIOARE , ABSOLVITE LA O FACULTATE DE STAT IN DOMENIUL DREPT,ADMINISTRATIE PUBLICA,PSIHOLOGIE. SOLICITAM CURSURI IN DOMENIUN ABSOLVITE INTR-O FORMA DE INVATAMANT AGREATA DE CATRE MIN INVATAMANTULUI SI EDUCATIEI. LIMBA ENGLEZA LA UN NIVEL MEDIU MACAR B 1/B2 ESTE NECESARA. OPERARE PE CALCULATOR IN PROGRAMELE UZUALE WORD/EXCEL/ETE ESTE OBLIGATORIE. C/V LA SAU

  • 1

    Angajare specialist achizitii si licitatii/fonduri UE Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE Cerinte: Experienta minim 5 ani; Studii superioare de preferinta ASE, Drept, Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza; Cunostinte si indemanare utilizare PC. Relatii puteti obtine la numarul de telefon afisat.

  • 1

    Societate cu profil de consultanță în SSM, angajează secretară cu contract de muncă doamnă cu vârsta cuprinsă între 45-55 ani, cunoștințe IT, posibilitate de deplasare ( autoturism personal), cu domiciliul stabil în Constanța. Pentru informații , apelați la nr. Tel 0740.656581, tel. 0724.679028

  • 13

    Angajez colaboratoare pentru activitate GDPR protectia datelor cu caracter personal , cu sau fara experienta , program flexibil, se asigura pregatire , in vederea incheiere contracte!

  • 1

    Birou notar public angajează secretara cu experiența, care are cunoștințe de calculator și carte funciară.

  • 2

    Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator . Asteptam CV la adresa de e-mail :

  • 5

    SOCIETATE DE REPARATII NAVE, ANGAJEAZA SECRETARA ABSOLVENTA UMC/ACADEMIA NAVALA DE PREFERAT SAU EVENTUAL A 2 FACULTATI . ENGLEZA LA UN NIVEL RIDICAT MACAR C1/C2 , EVENTULA CU UN ATESTATA CAMBRIDGE SAU ECHIVALENT. CUNOSTINTE TEMEINICE DE P/C ,REDACTARE,PHOTOSHOP,PAINT,PUBLISHER,ETC. PREZENTA FIZICA PLACUTA,DEOARECE SE MUNCESTE SI PE TEREN LA NAVE. SE LUCREAZA INTR-UN MEDIU PLACUT,DINAMIC SI CONCURENTIAL UNDE SE POATE AVANSA CU USURINTA. C/V LA ;

  • 24

    Angajăm persoană tânară, de sex feminin, activiate cabinet, recepție pacienți, programare întalniri și colectare de date prin telefon. (normă întreagă) CERINȚE: Absolventă de liceu sau studii universitare, sociabilă, cu abilități comunicare și cunostințe medii utilizare PC. SALARIUL: pleacă de la salariul minim pe economie și crește progresiv în funcție de compețențe și realizări. Pentru programare la interviu, NU ne contactați telefonic, ci vă înscrieți cu un CV aici sau pe email: și veți fi contactată telefonic pentru programare. Vă mulțumim!

  • 9

    Societate Comerciala, avand profil de activitate paza si protectia, angajeaza asistent manager. Cunostinte necesare: - lucrul in SEAP/SICAP - participarea la licitatii; - intocmirea contractelor si a actelor aditionale; - obtinerea licentelor de lucru/ functionare; - autorizatii necesare profilului de activitate; - obtinere documente Registrul Comertului/ SPIT; - organizarea agendei de lucru a Directorului General. Mediu de lucru placut, colectiv tanar, posibilitate de avansare, salarizare atractiva. Rugam transmieterea CV-urilor spre analiza. Pentru informatii ne puteti contacta telefonic.

  • 4

    Angajam economist cu atributii de asistent manager si contabilitate primara. Activitatea se desfasoara doar la sediul firmei, program: 8:00-17:00. Cei interesati sunt rugati sa ataseze CV-ul.

  • 3

    cautam AGENTI RECRUTARE pentru zonele Constanta, Bucuresti, Arges si Brasov. Sarcini: - Cautarea de noi clienti si mentinerea legaturii cu acestia atat in timpul recrutarii cat si dupa, - Mentinerea legaturii cu clientii actuali, - Transmiterea la centru a comenzilor primite de la clienti, - Urmarirea candidatilor pana la angajare/pana la expirarea perioadei de gratie, - Recrutarea de candidati din zona alocata. -Completarea statisticilor saptamanale si transmiterea acestora catre superiorul direct alocat. Beneficii: -Salariu motivant -Transport decontat -Telefon de serviciu -Bonusuri lunare Pentru programarea unui interviu va rugam sa sunati la nr 0755.677.126 sau 0755.157.449

  • Salveaza cautarea