Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • program de luni pana vineri , detalii la 0751.088.088

  • Multinationala italiana ce activeaza in domeniul proiectelor europene cauta pentru sediul din Constanta asistent/project manager. Candidatul ideal: - Cunostiinte bune de limba italiana - Cunostiinte medii de limba engleza - Cunostiinte bune de operare PC (Microsoft Office, motoare de cautare, site-uri de socializare etc) - Experienta in scrierea proiectelor europene reprezinta un avantaj Responsabilitati: - Participarea la proiecte Erasmus + in calitate de tutor - Participarea activa la toate fazele unui proiect european, de la idee pana la raportarea finala - Traducerea documentelor si prelucrarea lor - Activitati de secretariat Beneficii - Contract pe perioada nedeterminata - Bonuri de masa - Laptop - Posibilitate de a se dezvolta pe plan profesional prin intermediul training-urilor desfasurate la sediul principal din Napoli Persoanele selectate vor sustine un interviu in limba italiana si engleza cu Directorul Resurse Umane al sediului principal din Napoli via Internet.

  • Descriere SC Europack Media SRL - fabrica servetele umede, Constanta. Angajam Asistent Logistica Cerinte: - studii superioare - cunostinte operare calculator - Microsoft Office (Word, XLS) - cunoastere limba engleza - persoana sociabila, amabila, comunicativa. Contact Tel: 0735553753 CV-ul la adresa de e-mail:

  • S.C. Aqua Biosan S.R.L angajeaza Assistent Manager. Cerinte: -Studii superioare - cunoasterea limbilor straine: engleza, rusa, italiana - experiența de munca in pozitie de secretar/assistent minim 3 ani - cunostinte Microsoft Office - nivel avansat - permis de conducere categoria B - bune abilitati de comunicare - seriozitate Puteti trimite cv-ul la adresa: Oferim: -Salariu motivant -Bonuri de masa Aquaphor a fost fondată in 1992 pentru a dezvolta si produce filtre de apă. Compania a evoluat, transformându-se astfel intr-o companie internatională cu procese de producţie si acţiuni de cercetare in Estonia, Germania, Rusia, Statele Unite si alte ţari. Mai mult de 16 milioane de familii din 44 de ţari beneficiează deja de utilizarea produselor Aquaphor. Suntem cercetători si in fiecare zi vom crea mai multe tehnologii eficiente pentru tratamentul apei astfel incât toata lumea să poata beneficia de acces la o apă bună de băut.

  • SOCIETATE DE REPARATII NAVE, ANGAJEAZA SECRETARA ABSOLVENTA UMC/ACADEMIA NAVALA DE PREFERAT SAU EVENTUAL A 2 FACULTATI . ENGLEZA LA UN NIVEL RIDICAT MACAR C1/C2 , EVENTULA CU UN ATESTATA CAMBRIDGE SAU ECHIVALENT. CUNOSTINTE TEMEINICE DE P/C ,REDACTARE,PHOTOSHOP,PAINT,PUBLISHER,ETC. PREZENTA FIZICA PLACUTA,DEOARECE SE MUNCESTE SI PE TEREN LA NAVE. SE LUCREAZA INTR-UN MEDIU PLACUT,DINAMIC SI CONCURENTIAL UNDE SE POATE AVANSA CU USURINTA. C/V LA ;

  • Firma cu domeniul de activitate in portul Constanta/reparatii nave ,angajeaza secretara in urmatoarele conditii : 1- studii superioare de preferinta ASE, Limbi Straine ( engleza), UMC/Acadamia Navala ; 2- experianta de minim 2 ani; 3- limba engleza la nivel avansati - eventual un certificat Cambridge Advance ori Proficiency; 4-lucrul cu PC in Word, Excell,prezentari, emailuri,etc; 5-disponibilitate deplasari externe ; 6-o a 2-a limba straina reprezinta un avantaj; 7-salariul atractiv in functie de experienta,implicare,rezistenta la stres. C/V la manager@ships-repairs.com

  • SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Avem nevoie de o persoana dinamica, ambitioasa, cu spirit de observatie, deschisa la provocari si capabila sa lucreze in echipa. Ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Personalitatea, proactivitatea, initiativa si capacitate de organizare pe prioritati sunt esentiale pentru acest post. Sarcini si responsabilitati: Preluare/efectuare apeluri telefonice; Completarea, consultarea si actualizarea bazei de date; Mentinerea relatiei cu clientii/furnizorii, colaboratorii; Administrare contracte; Redactare, pregatire documente; Updatarea documentelor active; Intocmirea si actualizarea informatiilor despre colaboratori; Pregatirea plicurilor pentru expediere prin serviciul de curierat; Indosarierea si arhivarea documente Centralizarea de date, Folosirea scannerului, a imprimantei, a xeroxului; Atributii administrative; Inregistreaza cererile de oferta in baza de date, redacteaza ofertele si informeaza departamentele implicate despre primirea cererii de oferta; Transmite ofertele pregatite si aprobate catre clienti; Se ingrijeste de evidenta feedbackului de la clientii sai prin chestionare de satisfactie client; Participa la evenimente de networking; Alte activitati de secretariat. Abilitati si competente: Atitudine pozitivă; Agilitate; Abilitati de comunicare Intuitie si receptia corecta a mesajelor Simt de răspundere; Discernamant si capacitate de a rezolva problemele; Perseverenta; Corectitudine si flexibilitate fata de colegi; Rezistenta la stres; Lucrul în echipă; Deschisa catre crestere profesionala; Se ofera un pachet salarial motivant, posibilitati de crestere si un mediu de lucru placut . Va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de mail Va multumim!

  • Descriere Patronatul National al Femeilor de Afaceri din Intreprinderile Mici si Mijlocii cauta coleg/a pentru postul de asistent manager cu experienta . Avem nevoie de o persoana dinamica, ambitioasa, cu spirit de observatie, deschisa la provocari si capabila sa lucreze in echipa. Ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Personalitatea, proactivitatea, initiativa si capacitate de organizare pe prioritati sunt esentiale pentru acest post. Se ofera un pachet salarial motivant, posibilitati de crestere si un mediu de lucru placut . Va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de mail Va multumim!

  • SOCIETATE REPARATII NAVE ANGAJEAZA INSPECTOR SAU DIRECTOR PERSONAL, CU EXPERIENTA MINIM 2 ANI .SOLICITAM STUDII SUPERIOARE , ABSOLVITE LA O FACULTATE DE STAT IN DOMENIUL DREPT,ADMINISTRATIE PUBLICA,PSIHOLOGIE. SOLICITAM CURSURI IN DOMENIUN ABSOLVITE INTR-O FORMA DE INVATAMANT AGREATA DE CATRE MIN INVATAMANTULUI SI EDUCATIEI. LIMBA ENGLEZA LA UN NIVEL MEDIU MACAR B 1/B2 ESTE NECESARA. OPERARE PE CALCULATOR IN PROGRAMELE UZUALE WORD/EXCEL/ETE ESTE OBLIGATORIE. C/V LA SAU

  • Birou traduceri ,angajam pentru Constanta,secretara,program 8 ore, de luni pana vineri.Salariu negociabil,Absolventa facultate,nu este necesara experienta in domeniu.Dorim ca viitoarea noastra colega,sa dea dovada de seriozitate,punctualitate si implicare.

  • Angajare specialist achizitii si licitatii/fonduri UE Angajam persoana specializata in achizitii si licitatii pe SEAP cat si absortia si proiecte UE Cerinte: Experienta minim 5 ani; Studii superioare de preferinta ASE, Drept, Finante ,etc. Cunostinte solide de limba engleza; Cunostinte si indemanare utilizare PC. Relatii puteti obtine la numarul de telefon afisat.

  • Solicit angajare permanent studii finalizate limbi straine vorbite perfect... studii marketing si management.. daca sunt persoane care se regasesc in anunt nu ezitati sa ma cotactati.. exlus barman cameristă... doar job de birou solicit. Multumesc astept oferte..

  • Descriere Operator Call Center Candidatul ideal - Experinta in vanzari; - Cunostinte de Microsoft Office - in special Excel; - Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si analiza; - Personalitate deschisa, empatica, puternica, care relationeaza usor cu potentialii clienti, orientata spre rezultate; - Abilitatea de a-si atinge obiectivele; - Punctualitate, dinamism, initiativa, organizare, promptitudine; - Persoana sociabila, serioasa, motivata de rezultate; - Disponibilitate imediata si la efort prelungit. Descrierea jobului - Creeaza si cultiva portofoliul cu potentiali clienti; - Prospecteaza piata. - Creeaza si dezvolta relatiile cu clientii; - Contacteaza clientii si prezinta produsele; - Promoveaza produsele si serviciile companiei; - Incheie contracte de servicii specifice; - Asigura disciplina in plata obligatiilor conform contractelor; - Asigura implementarea obiectivelor comerciale ale societatii. Oferta: - salariu fix; tichete de masa; telefon de serviciu; stimulente conditionate de performanta. Descrierea companiei SC Progress Consulting SA este societatea care administreaza Cimitirul Municipal din Constanta, str. Baba Novac nr. 194

  • Ofiter recrutare personal navigant Cerinte: Studii superioare Limba engleza – nivel avansat; Abilitati foarte bune de comunicare; Cunostinte foarte bune operare PC; Abilitati de organizare si planificare a activitatilor zilnice; Persoana organizata, dinamica, eficienta, capabila sa isi indeplineasca responsabilitatile la timp. Constituie un avantaj studiu in domeniu - Academia Navala sau Universitatea Maritima. Rog CV cu poza la

  • Angajăm secretară / asistent manager Constanta, Tudor Vladimirescu Mobilitatea postului: Locatie stabila Tip job: Full time Cerințele pentru ocuparea postului sunt: - cunoștințe contabilitate primară; - absolvent studii medii si superioare; - cunoștințe PC (word/exel); - cunoașterea limbii engleze nivel mediu/avansat; Candidatul ideal trebuie să fie persoană responsabilă și serioasă cu atenție distributva în timpul de lucru, capabilă de lucru în echipă. Așteptăm cv-urile pe adresa de mail: luca_elena_ ,

  • Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator . Asteptam CV la adresa de e-mail :

  • Salveaza cautarea