Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Dolj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • ~ Secretariat , Relatii cu clientii -Pachet salarial motivant; -Comisioane si bonusuri in functie de realizari -Program flexibil

  • Stand in Auchan Craiovita,Dolj angajeaza lucrator comercial pentru vanzare perdele. Nu se cere experienta in vanzari, si nu este limita de varsta. Atributii: preluare comenzi(nu se taie materiale), seriozitate si o buna comunicare cu clientii. Se ofera salariu fix intre 1300 -1800 lei + comision vanzari(comisionul se discuta la interviu). Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata. Programul de lucru 09-21, 15 zile/luna(se lucreaza o zi cu o zi. Sunt 2 week-end-uri pe luna libere). Programari interviu si informatii suplimentare la tel. 0740270079

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Craiova, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Salar 1000 lei

  • Focus Fitness&Beauty - Mercur Center et 5, angajam personal pt receptie. Cerinte: cunoscator de limba engleza la nivel conversational; comunicativ, prietenos si organizat. Asteptam cv-urile d-voastra pe adresa de e-mail:

  • In vederea consolidarii echipei noastre de asistenta clienti, angajam un Responsabil Relatii Clienti pentru munca de birou si teren pentru a gestiona intrebarile si reclamatiile clientilor. Ti se va solicita, de asemenea, sa procesezi comenzi, modificari si sa solutionezi diverse reclamatii pe mai multe canale de comunicare. Pentru o reusita in acest rol, trebuie sa interactionezi si sa vizitezi clientii, sa-ti pastrezi calmul atunci cand clientii sunt nemultumiti si sa ai experienta in utilizarea calculatorului. Responsabilitati: - gestioneaza telefonic sau prin email relatia cu actualii si potentialii clienti ai companiei cu scopul de a raspunde solicitarilor si intrebarilor acestora, de a oferi informatii suplimentare despre produsele si serviciile companiei si de a obtine feedback despre acestea; - mentine o atitudine permanenta pozitiva, empatica si profesionala fata de clienti; - trateaza cu responsabilitate sesizarile clientilor si ofera solutii prompte; - promoveaza serviciile si produsele companiei; - asigura corectitudinea datelor, a documentelor intocmite si a informatiilor oferite, indiferent de mijlocul de comunicare; - ofera informatii corecte si concise clientilor ; - cunoaste produsele interne si externe ale companiei, astfel incat sa poate raspunde la solicitarile clientilor; - tine evidenta interactiunilor cu clientii, a tranzactiilor, observatiilor si a reclamatiilor; - actioneaza independent, dar in cadrul procedurilor interne existente ; - comunica si coordoneaza impreuna cu colegii cand este necesar; - indeplineste target-ul zinic si respecta datele limita comunicate si stabilite ; - pastreaza caracterul confidential al operatiunilor de serviciu in conformitate cu politica companiei; Cerinte pentru Responsabilul Relatii Clienti: - permis conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari in tara, in zone rurale - studii superioare - nivel limba engleza avansat, vorbit si scris - abilitati de lucru in Excel - abilitati excelente de comunicare, personalitate calma, rabdatoare si empatica; - persoana cu atitudine proactiva, pozitiva, de incredere, flexibila, creativa, profesionala; - capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate; - persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa; - preocupare pentru dezvoltarea nivelului profesional individual; - abilitati in elaborarea de rapoarte si sustinerea de prezentari in fata unei audiente; - capacitate de a stabili relatii interumane - orientare catre client si rezultate Informatii suplimentare la 0755995599. Cei interesati pot trimite CV-ul in limba engleza cu foto la

  • In vederea consolidarii echipei noastre de asistenta clienti, angajam un Responsabil Relatii Clienti pentru munca de birou si teren pentru a gestiona intrebarile si reclamatiile clientilor. Ti se va solicita, de asemenea, sa procesezi comenzi, modificari si sa solutionezi diverse reclamatii pe mai multe canale de comunicare. Pentru o reusita in acest rol, trebuie sa interactionezi si sa vizitezi clientii, sa-ti pastrezi calmul atunci cand clientii sunt nemultumiti si sa ai experienta in utilizarea calculatorului. Responsabilitati: - gestioneaza telefonic sau prin email relatia cu actualii si potentialii clienti ai companiei cu scopul de a raspunde solicitarilor si intrebarilor acestora, de a oferi informatii suplimentare despre produsele si serviciile companiei si de a obtine feedback despre acestea; - mentine o atitudine permanenta pozitiva, empatica si profesionala fata de clienti; - trateaza cu responsabilitate sesizarile clientilor si ofera solutii prompte; - promoveaza serviciile si produsele companiei; - asigura corectitudinea datelor, a documentelor intocmite si a informatiilor oferite, indiferent de mijlocul de comunicare; - ofera informatii corecte si concise clientilor ; - cunoaste produsele interne si externe ale companiei, astfel incat sa poate raspunde la solicitarile clientilor; - tine evidenta interactiunilor cu clientii, a tranzactiilor, observatiilor si a reclamatiilor; - actioneaza independent, dar in cadrul procedurilor interne existente ; - comunica si coordoneaza impreuna cu colegii cand este necesar; - indeplineste target-ul zinic si respecta datele limita comunicate si stabilite ; - pastreaza caracterul confidential al operatiunilor de serviciu in conformitate cu politica companiei; Cerinte pentru Responsabilul Relatii Clienti: - permis conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari in tara, in zone rurale - studii superioare - nivel limba engleza avansat, vorbit si scris - abilitati de lucru in Excel - abilitati excelente de comunicare, personalitate calma, rabdatoare si empatica; - persoana cu atitudine proactiva, pozitiva, de incredere, flexibila, creativa, profesionala; - capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate; - persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa; - preocupare pentru dezvoltarea nivelului profesional individual; - abilitati in elaborarea de rapoarte si sustinerea de prezentari in fata unei audiente; - capacitate de a stabili relatii interumane - orientare catre client si rezultate Informatii suplimentare la 0755995599. Cei interesati pot trimite CV-ul in limba engleza cu foto la

  • Angajez persoana pentru postul de frontdesk/relatii cu publicul pentru birou notarial. Cerinte: persoanu cu abilitati de comunicare, dinamica, meticuloasa, prezenta agreabila, cunostinte operare calculator. Nivel de salarizare pe baza gradului de asimilare a procedurilor notariale.

  • Salveaza cautarea