Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Galati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam functionar pentru activitati administrative si contabilitate primara. Activitatea se va desfasura in orasul Galati. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV p email:

  • Ne dezvoltăm, sens în care vrem o colegă nouă în echipa noastră! Mai departe ne vom adresa la feminin, dar nu excludem nici băieți/bărbați valoroși și prezentabili! Cum ar trebui să fie această persoană casă fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? 1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. 2. Să fie "de gașcă". Ne înțelegem super bine în cabinet și nu vrem să stricăm această atmosferă. 3. Să fie dispusă să învețe. 4. Să fie punctuală. Sefu' nu suportă concurența. 5. Să se îmbrace frumos/office – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea cabinetului și e important. 6. Să fie organizată și să fie atentă la respectarea termenelor indicate de instanță! 7. Să fie atentă la detalii ... foarte atentă! Și în special pentru că șefu' nu este foarte atent la detalii. 8. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în cabinet! 9. Să fie descurcăreață și persistentă. Când îi dăm o situație de rezolvat să nu se oprească până nu găsește soluția. 10. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect). 11. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din cabinet. 12. Să aibă aptitudini de operare PC. 13. Să știe să conducă și, evident, să aibă și carnet de conducere categoria "B". O să fie nevoie să rezolve diferite lucruri și va trebui să folosească mașina de cabinet pentru asta. 14. Disponibilitate la deplasări. 15. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă, da. 16. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă sau chiar studentă. Nu contează vârsta ... numai atitudinea! Ce o să facă această persoană? 1. Va răspunde la e-mail-uri și telefoane; 2. Va întâmpina clienții în cabinet; 3. Menține legătura cu membrii cabinetului și cu asiguratorii; 4. Participa la constatarea daunelor materiale de la nivelul autovehiculelor clienților nostri; 5. Va face actualizarea bazei de date (introducere clienți noi și actualizarea stadiilor dosarelor); 6. Va gestiona contractele,cât și casările și va ține legătura cu partea de contabilitate; 7. Va pregăti materiale de suport pentru cabinet (stoc topuri de hârtie, cărți de vizită, dosare personalizate și alte obiecte personalizate etc.); 8. Gestionează corespondența; 9. ... lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs. Ce îi oferim? 1. Distracție (nu este opțional); 2. Salariu fix; 3. Bonusuri de performanță – pe baza unor– Indicatoare de performanță; 4. Laptop; 5. Telefon (dacă ne place de persoană, chiar un telefon smart); 6. Birou (cu scaun cu tot); 7. Șef bun și înțelegător și alți 3 colegi cu care nu te saturi să te întreții; 8. Atmosferă de lucru plăcută; 9. Posibilitatea de promovare în cadrul cabinetului; 10. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri... de fiecare dată!); 11. Cărți de vizită; 12. Posibilitatea de a-ți crea noi relații de calitate; De când avem nevoie? Cât mai repede. Am dori chiar de mâine!

  • Ai sau nu experienta in vanzari , esti o persoana sociabila, care se integreaza repede ? Iti place lucrul in echipa ? Vino alaturi de noi in Echipa PatriaBank . Pozitia pentru care cautam un coleg nou este cea de Consultant Vanzari iar beneficiile pe care ti le oferim includ: - imbunatatirea abilitatilor de comunicare, - acumularea de cunostinte care iti vor imbunatati evolutia profesionala, - posibilitatea de ati stabili propriul salariu - un program flexibil. - mediu de lucru placut Solicitarile noastre sunt minime: - sa iti placa sa vinzi produse financiare - sa ai propria firma sau sa fii dispus sa iti faci(PFA/SRL).

  • Salveaza cautarea