Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Nouvelles société dans l'import export à Voluntari recherche une secrétaire trilingue (français, Anglais, Roumain), pour un contrat à durée indéterminé. Le poste est à pourvoir immédiatement, salaire motivant et plusieurs avantages. Pour plus d'informations veuillez me contacter par téléphone ou par mail.

  • Aceasta este oportunitatea excelenta pentru a creste profesional si pentru a te exprima la adevaratul tau potential, cu satisfactii semnificative pe plan personal si material. Ne-am propus sa inovam dramatic domeniul intermedierilor imobiliare, in speta tranzactionarea proprietatilor de lux. Afacerea noastra nu va fi niciodata atinsa de criza, fie ea imobiliara sau de alta natura. Deocamdata acest domeniu este caracterizat prin amatorism, lipsa de inventivitate si chiar necinste, iar noi dam tonul in acest domeniu prin profesionalism si inovatie. Daca esti adepta acestor principii, iti propunem sa intri alaturi de noi in acest mediu profesionist, dinamic si inovativ pentru a oferi valoare clientilor nostri si pentru a ne dezvolta abilitatile impreuna cu afacerea. Punem pret mai ales pe interactiunea umana de calitate si spirit antreprenorial. Alaturi de noi vei putea sa-ti valorifici cu adevarat potentialul, vei avea posibilitati de avansare si orientare profesionala inspre vanzari si marketing in domeniul imobiliar. Tu poti contribui cu urmatoarele : Cunoasterea buna a pachetului Ms Office (Word, Excel, Power-point) Abilitati de comunicare in afaceri Predilectie catre exprimarea ideilor cu tact si diplomatie Capacitate de organizare, planificare, actiune sub presiune, atentie distributiva. Pro-activitate, inventivitate, profesionalism, precum si dedicatie.

  • RESPONSABILITATI SI SARCINI: -Asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei; -Asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei; -Asigura activitatea de informatii generale pentru public; -Raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc); -Raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct; -Asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a scrisorilor; -Tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri; -Preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice; -Primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri; indeplineste activitatile de protocol; -Furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate; -Raspunde de inregistrarea documentelor redactate si de evidenta lor; -Asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si primite; CALIFICARI -Student sau Proaspat absolvent al unei institutii de invatamant superior; -Foarte bune cunostinte de limba engleza (scris si verbal); -Buna utilizare a Word, si Microsoft Outlook; -Excelente abilitati de comunicare;

  • Angajam persoana tanara si interesata sa lucreze in cadrul companiei noastre de realizare piscine si terenuri sportive, pentru postul de receptionera. Program de lucru: 08:30 - 17.30. Candidata trebuie sa fie o persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si orientare catre clienti, responsabila, cunostinte de operare PC. SE OFERA: - SALARIU MOTIVANT; - UN MEDIU DE LUCRU PROFESIONAL. Trimite CV-ul tau la adresa noastra de email sau la nr. de telefon 733 - arata telefon - pentru a afla informatii suplimentare.

  • Gradinita particulara din zona Voluntari angajeaza secretara cu domiciliul in Voluntari ,Tunari, Otopeni sau Afumati , preferabil mamici care au si copii. Avantaje: - contract de munca - decontare transport - gratuitate taxa copil gradinita. Rugam seriozitate.

  • Companie de Real Estate cu mai multe proiecte finalizate si in derulare cauta Asistent Manager. Cerinte: - Cunostinte Microsoft Office - Limba Engleza Oferim salariu atractiv si un mediu placut de lucru Sediul: Bulevardul Pipera 17 Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa piperasky@gmail.com

  • Suntem in cautarea unei colege pentru postul de secretara, vorbitoare de limba greaca. Descrierea postului: -raspuns la telefon -trimitere facturi, e-mail-uri -intocmire situatii divertse conform cerintelor managerului -evidenta auto firma, etc Cerinte: cunostiinte PC, pachet Microsoft Office, internet, limba greaca Sediul firmei este in Bragadiru. Programul de lucru este de L-V , 08.00-17.00

  • responsabilitati: - preluarea apelurilor telefonice - introducerea clientilor in baza de date - intocmirea rapoartelor Pachet salarial atractiv. Programul de lucru Luni-Vineri de la 9-18 Asteptam CV-ul dvs la adresa de mail: daria@figure8.ro

  • Pentru showroom-ul companiei din Pantelimon. Engleza nivel conversational, bune cunostinte Office, tinuta profesionala, seriozitate. Program de L-V 8:30-17:00, S 9-13. Detali telefonic; Cerinte: Limba engleza nivel conversational Operare calculator:Excel, Word, Outlook Personalitate dlexibia si usor adaptabila Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Prestanta, amabilitate si profesionalism in relatia cu colegii, clientii si partenerii Capacitate organizatorica si de gestionare a propriului timp in lucrul individual sau de echipa Rezistenta la rutina, putere de concentrare sporita Atentie la detalii Decrierea jobului: Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat Preluarea si directionarea apelurilor telefonice in romana si engleza Asigurarea transmiterii documentelor prin email, posta, fax, Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din organizatie Mentinerea relatiei cu clientii si ofertare simpla Realizarea traducerilor de carti tehnice Completare fise de reparatie, devize si preluare apeluri service clienti Alte activitati de secretariat cf cerintelor manageriale

  • societate angajeaza contabil pt contabilitate completa. Se solicita studii superioare de profil, experienta minim 5 ani, solide cunostinte Saga si operare PC . Program LV 9-18. CV la mail;

  • Angajez secretariat preluare comenzi on-line si relatii cu clientii. Cunostinte de operare PC si relationare buna cu colegii de serviciu.

  • Angajez secretar/a pentru birou, cunoscator/are de limba romana citi/scris, ambitios/a, atent/a la detalii, dornic sa invete lucruri noi, constiincios/a, doritor de promovare. Atributiuni : munca de secretariat, documentatii pentru avize (certificat de urbanism, avize conform Certificat, autorizatie de construire), copiere si indosariere documentatii, planuri. Cunostinte: microsoft word, excel, internet. Transmite-ti CV-uri la adresa iulymadinstal@yahoo.com

  • Firma cu sediul in Otopeni angajam full time persoana facturare si gestionare servicii service roti.Cerinte operare PC, office, experienta in domeniu constituie un avantaj.

  • birou notarial angajeaza operator calculator tehnoredactare acte/secretara cu experienta in domeniul notarial. trimiteti CV la adresa: notariat.moaravlasiei@yahoo.com

  • Salveaza cautarea