Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam secretara . Se solicita cunostinte calculator word si excel.

  • Esti candidatul ideal daca: -ai bune abilitati de ascultare si comunicare -ai minim studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj) -detii bune abilitati de lucru cu calculatorul (MS Office, Outlook etc) Beneficii: -performanta este recunoscuta printr-un sistem de compensare atractiv format dintr-un salariu fix motivant si peste medie, plus comision din vanzari, pentru ca tu sa te bucuri de succesul tau in fiecare luna. -mediu de lucru placut, modern si dinamic -Vei avea posibilitatea ca dupa o perioada de timp, in functie de rezultatele tale si oportunitatile ivite, sa poti avansa. Succes; - Vei beneficia de cursuri dedicate - Vei avea posibilitatea de a alege programul de lucru

  • Firma din Suedia angajeaza doamna vorbitorare engleza s-au ebraica pentru secretara se asigura transport si cazare 0046707902911

  • Firma din Suedia angajeaza secretara vorbitoare enleza informati 0046707902911

  • Candidatul ideal Aptitudini: - cunoștințe de operare computer: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet; - cunoștințe de contabilitate primară; - corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă; - cunoasterea limbii engleze Descrierea jobului - efectuarea de activități de contabilitate primară ( facturare , inregistrare și evidență facturi fiscale ) - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail; Beneficii: - Atmosfera de lucru placuta; - Salariu fix CV via email :

  • Angajam absolventi 2019 Descriere Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Se ofera posibilitati de promovare. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa

  • Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • Salveaza cautarea