Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Societate comercială caută secretara vârstă intre 20 si 38 ani .se oferă: salariu de 3500 ron in mâna plus bonuri de masă .se cere disponibilitate la deplasări cunoștințele de limbă rusă și permisul de conducere reprezintă un avantaj!!!

  • 2

    Firma de curatenie angajeaza Coordonator. Se solicita permis de conducere cat. B, studii medii, notiuni elementare de WORD si EXCEL. Experienta in domeniu nu e necesara. Pentru detalii sunati la tel. 0742015603.

  • 6

    Angajam secretara . Se solicita cunostinte calculator word si excel.

  • Candidatul ideal - pregatire: minim studii medii de specialitate (foarte bune cunostinte de contabilitate primara) - cunostinte in MS OFFICE (Word, Excel,+ navigare internet); - cunostinte de secretariat; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - capacitate de a respecta termene limita; - atentie catre detalii; - placere si abilitate de a invata lucruri noi; - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; CV-urile se trimit pe adresa de e-mail:

  • 6

    Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • 9

    Angajam absolventi 2019 Descriere Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Se ofera posibilitati de promovare. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa

  • Salveaza cautarea