Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Asistenta personala (secretara) cerinte: aspect fizic placut, disponibilitate la program prelungit, disponibilitate la deplasari, permis auto B, cunostinte de operare calculator, cunostinte de limbi straine: engleza, franceza, germana. Trimite-ti CV-ul la e-mail: cp14172@yahoo.com.

  • Societate Comerciala angajeaza personal pentru arhivare documente zona BAIA MARE Cerinte: seriozitate, scris frumos, abilitati organizatorice, disponibilatate la deplasare studii minime liceale cu diploma bac cv-urile se trimit la adresa: arhivaredoc@yahoo.com pana in 01.03.2019

  • Angajam absolventi 2018 Descriere Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Se ofera posibilitati de promovare. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • Locuri de munca administrativa Lucrări de salarizare în Eurupe În prezent, suntem în căutarea unui personal din departamentul de Finanțe și Contabilitate care să se alăture companiei noastre în creștere rapidă și să fie principalul sprijin pentru directorul nostru pentru finanțe. Titularul va demonstra abilitățile de management și experiență contabilă într-o varietate de practici de contabilitate corporativă. Candidatul ideal ar trebui să fie extrem de precis și eficient și ar trebui să poată fi utilizat în mare măsură de legile și practicile fiscale în vigoare pentru a se asigura că sunt furnizate coeficienții zilnic de serviciu contabil și exacți. Pentru mai multe informații, trimiteți CV-ul CV (trimiteți-vă CV-ul la piccini.empleos@gmail.com)

  • Firma S.C. CLEMON S.R.L. angajează ASISTENT MANAGER Cerințe: - absolvent de studii superioare - cunoașterea cel puțin a unei limbi străine (limba italiană constituie avantaj) - competențe organizatorice bine dezvoltate - atitudine pozitivă, corectitudine, seriozitate și tenacitate - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer) Responsabilități: - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; - elaborarea și redactarea documentelor solicitate de către administratorul societății; - participarea la discuții cu clienți străini; - stabilirea întâlnirilor cu potențialii clienți; - elaborarea – redactarea – gestionarea contractelor și transmiterea către clienți/parteneri; - realizarea operațiunilor de numerar (încasări plăți, evidență plăți, întocmire registru de casă); - înregistrarea documentelor în registrul de intrări/ieșiri; - promovarea serviciilor oferite de către societate. CV-urile se depun personal, la sediul firmei Clemon (str. Progresului, nr.35A, Baia-Mare, Maramureș) de luni până vineri în intervalul orar 08.30-17.30 sau la adresa de e-mail recrutare@clemon.ro. Pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la numerele de telefon: 0262-225.381, 0744-424.297.

  • MWgaze este firma cu capital integral romanesc, cu o experienta de peste 20 de ani in domeniul gazelor tehnice. Suntem in continua dezvoltare, cautand sa ne largim atat portofoliul de clienti cat si cel de produse din domeniul gazelor industriale si a sudurii. Cautam o persoana perseverenta si responsabila pentru postul de Asistent Manager Candidatul ideal: - Intocmeste diferite situatii si documente cerute de management; - Atributii administrative in limita competentei postului; - Elaborare si redactare documente (contracte, oferte de pret, altele); - Mentine o buna relatie cu clientii si furnizorii; - Obtinerea/reinnoirea diverselor autorizatii necesare bunei functionari; - Alte activitati pentru asigurarea bunei functionari a biroului prin activitati de secretariat si suport administrativ pentru toate departamentele companiei. - Cunostinte bune de utilizare a calculatorului ( Excel, Word, Outlook); - Limba engleza (scris/vorbit nivel avansat); - Contabilitate primara; - Initiativa si spirit organizatoric; - Abilitati de comunicare, inter-relationare; - Responsabilitate maxima si atentie sporita. - Implicare puternica in activitate. - Persoana motivata, pozitiva si energica; Beneficii: - Program fix de 8 ore Luni - Vineri; - Contract de muncă; - Pachet salarial atractiv. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să trimiteți CV-ul printr-un mesaj sau să sunați la numărul de telefon 0721 432 432

  • Salveaza cautarea