Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • CAUTAM COLEGA! Asistent Manager GREEN SCHOOL - cursuri de formare profesională CE DORIM: O persoana prezentabila (aspect fizic plăcut), responsabila, serioasa, punctuala, ordonata, determinata si motivata, pozitiva, cu: - Excelente abilitati de comunicare si relationare, claritate si coerenta in desfasurarea activitatilor zilnice; - Bune cunostinte de operare PC , internet, email, Facebook si a pachetului MS Office. - Abilitati de rezolvare rapida a problemelor in mod eficient; - Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor. ESENTIAL: corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii, atentie concentrata si distributiva, responsabilitate, punctualitate, rapiditate. Absolventa studii superioare economice și posesoare permis categoria B reprezintă un avantaj! CE OFERIM: Salar fix plus bonusuri lunare in funcție de performanța! Mediu de lucru dinamic placut, relaxat Munca de birou Program de munca lejer: L-V 9:00-17:00 Angajarile se fac numai pe baza de CV + poza trimis pe e-mail: Persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu!

  • Angajam absolventi 2018 Descriere Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Se ofera posibilitati de promovare. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • Candidatul ideal Aptitudini: - cunoștințe de operare computer: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet; - cunoștințe de contabilitate primară; - corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă; - cunoasterea limbii engleze Descrierea jobului - efectuarea de activități de contabilitate primară ( facturare , inregistrare și evidență facturi fiscale ) - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail; Beneficii: - Atmosfera de lucru placuta; - Salariu fix CV via email :

  • Societate Comerciala angajeaza personal pentru arhivare documente zona BAIA MARE Cerinte: seriozitate, scris frumos, abilitati organizatorice, disponibilatate la deplasare studii minime liceale cu diploma bac cv-urile se trimit la adresa: arhivaredoc@yahoo.com pana in 01.03.2019

  • Emergency Business Consulting este o societate de consultanță în afaceri și management, ce propune clienților, persoane fizice/juridice și instituții publice, servicii de consultanță integrate, cu scopul de a (re)construi afacerea și reputația clienților, prin intermediul unor soluții specifice ariei de activitate a clientului. Echipa noastră este formată din consultanți financiari, avocați si practicieni în insolvență, un colectiv ce pune accent pe profesionalism, implicare și disponibilitate în interesul clientului nostru. Dacă îti dorești să te alături echipei noastre, te anunțăm că suntem in cautarea unei secretare pentru punctul de lucru din Borsa, judet Maramures. Candidatul ideal - Absolvent al invatamantului superior sau mediu; - Experienta min. 1 an - Cunostinte de calculator (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); Aptitudini: - Gandire logica, memorie, capacitatea de analiza si sinteza - Capacitatea de a prelucra informatiile; - Corectitudine, seriozitate, receptivitate, cu initiative, organizata Responsabilitatile candidatului: - Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare); - Preia si directioneaza apelurile telefonice, - Coordonarea/gestionarea agendei/intalnirile/audientele - Mentine evidenta primirii faxurilor, se ocupa de copierea si inregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), indosarierea lor in bibliorafturi (Primite, Trimise); - Completeaza borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise. - Copiaza/redacteaza/tehnoredacteaza diferite materiale; - Raspunde de pastrarea confidentialitatii asupra informatiilor despre firma la care are acces; Propunem: - Salariu motivant - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Colectiv profesionist si placut - Locatia sediului in zona centrala Borsa (jud. Maramures, strada Victoriei )

  • Daca esti o persoana foarte bine organizata, ai abilitati bune de comunicare si relationare, te invitam sa te alaturi echipei noastre. Vei oferi suport Conducerii societatii in sarcinile curente administrative si de secretariat. Studii medii/ superioare finalizate de preferinta; Cunoasterea limbii engleze; Atitudine pozitiva,cu spirit de initiative si cu simt al responsabilitatii crescut; Atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii si de multi-tasking; Cunoscatoare in detaliu a pachetului Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook, etc.) Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management Navigare platforma SEAP ,redactare dosare licitatii si achizitii.

  • Caut secretara cu cunostinte de limba spaniola(basic) si cu disponibilitatea de a calatorii intre diferite orase in Romania(Baia Mare,Zalau,Satu Mare si Tg.jiu.Telefon de contact 0773 978 823.

  • Salveaza cautarea