Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Asistenta personală pentru doamna domnișorică cu aspect fizic plăcut/îngrijit,program flexibil 2/3 ore pe săptămâna,experiența nu este necesară. Detalii pe wharsapp sau email. 0726408304

  • Candidatul ideal Aptitudini: - cunoștințe de operare computer: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet; - cunoștințe de contabilitate primară; - corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă; - cunoasterea limbii engleze Descrierea jobului - efectuarea de activități de contabilitate primară ( facturare , inregistrare și evidență facturi fiscale ) - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail; Beneficii: - Atmosfera de lucru placuta; - Salariu fix CV via email :

  • Angajam secretara . Se solicita cunostinte calculator word si excel.

  • Firma din Suedia angajeaza secretara vorbitoare enleza informati 0046707902911

  • Angajam secretara Cerinte: - cunostinte in contabilitate primara - cunostinte operare calculator - cunostinte medii in Microsoft Word, Microsoft Excel, Navigare pe Internet - seriozitate şi responsabilitate - capacitate de planificare şi prioritizare Telefon : 0756.230-834

  • Firma din Suedia angajeaza doamna vorbitorare engleza s-au ebraica pentru secretara se asigura transport si cazare 0046707902911

  • Angajam absolventi 2019 Descriere Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Se ofera posibilitati de promovare. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa

  • Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • Candidatul ideal Iti place sa te autodepasesti? Cauti un loc de munca dinamic iar provocarile te motiveaza? Cuvintele: greu, nu se poate, nu vreau, problema, incerc, nu fac parte din formarea ta ci esti ambitios, cauti performanta si faci lucrurile din prima? DACA DA, VREM SA FIM COLEGI! Aplica pentru pozitia de Asistent CEO! Abilitati si valori necesare: Planificare, organizare, decizii, control: de la bugete la resurse umane, la obiective si executia acestora. Coaching si feedback Creare relatii pe verticala si orizontala in beneficiul unitatii Achizitionare si gestionare de resurse Obtinere de rezultate directe si prin alti manageri Activitate si disciplina manageriala Integritate vizibila Capacitate de delegare Evaluare a performantelor. Gandire dinamica, plin de initiativa si interesat de provocari mari, curaj, vointa, tinte inalte! Descrierea jobului In subordinea CEO, gestioneaza resurse in limita autoritatii alocate si functie de capacitatea de gestionare. Raspunde de obiectivele trasate de CEO, in toata aria de implicare a CEO Gestioneaza proiecte alocate cat mai complexe singur sau in colaborare cu alti manageri. Beneficii: Posibilitati reale de dezvoltare profesionala si personala. Doar sa iti doresti sa faci ce trebuie! Pachet de conditii atractive, cu posibilitate de renegociere in functie de nivelul demonstrat de implicare, de capacitatea de dezvoltare si de rezultate. Descrierea companiei Suntem o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În cei 24 de ani de activitate în domeniul auto, echipa a crescut și s-a dezvoltat odată cu business-ul, astfel că astăzi avem peste 700 de angajați în firmele din grupul ATP Exodus. Principalele firme din grup sunt: - ATP Exodus - divizia de piese auto; clienții noștri ne cunosc ca fiind un partener de incredere pe piața pieselor de schimb și a accesoriilor pentru camioane și vehicule mari prin rețeaua de sucursale deschise în România, Bulgaria și Ungaria. - ATP Motors RO, dealer pentru mărcile Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Suzuki, MAN și Ford Truck; oferim o gamă complexă de produse și servicii prin Centrele Autorizate de Vânzări și Service in Baia Mare, Oradea, Bistrita si Sannicoara (Cluj). - ATP Transit, o componentă importantă a business-ului pe partea de transport și logistică atât in Romania cat si in Europa cu o flota de peste 50 camioane. În concepția noastră, totul ține de încredere. Nimic nu e prea mult, nimic nu e prea greu, iar ceea ce începem ducem la bun sfârșit. Profitul, banii, sunt un mijloc spre scop si nu un scop in sine! Obiectivele noastre sunt de a sluji binelui comun si vrem, ca mostenire, sa lasam o lume mai buna in urma, cu o perspectiva mai luminata decat am avut atunci cand am inceput activitatea. Te invităm să ni te alături și să fii parte din succesul nostru!

  • Salveaza cautarea