Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut colaborare cu o femeie cu varsta maxim 45 de ani. Persoana trebuie sa aibe disponibilitatea pentru deplasari in tara 2 pe luna 4-5 zile . Aspect fizic placut si sa fie prietena cu limba romana Se asigura deplasarea cazarea masa si vestimentatia. Se ofera un salar de 3000 ron pe luna ATENTIE SE VA FACE ANGAJARE PENTRU A PUTEA SA-MI DECONTEZ CHELTUIELILE. Persoanele interesate sunt rugate sa lase mesaj cu nr de tel si doua poze

  • Angajam absolventi 2019 Descriere Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Se ofera posibilitati de promovare. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa

  • Firma din Suedia angajeaza doamna vorbitorare engleza s-au ebraica pentru secretara se asigura transport si cazare 0046707902911

  • Firma din Suedia angajeaza secretara vorbitoare enleza informati 0046707902911

  • Candidatul ideal Aptitudini: - cunoștințe de operare computer: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet; - cunoștințe de contabilitate primară; - corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă; - cunoasterea limbii engleze Descrierea jobului - efectuarea de activități de contabilitate primară ( facturare , inregistrare și evidență facturi fiscale ) - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail; Beneficii: - Atmosfera de lucru placuta; - Salariu fix CV via email :

  • Candidatul ideal - cunostinte bune operare PC; - abilitati bune de comunicare verbala si scrisa; - rezistenta la stres; - spirit de echipa; Descrierea jobului - primirea si comunicarea corespondentei ; - redactare documente, copiere acte; - gestionarea apelurilor telefonice; - relatii cu publicul; - intocmirea de situatii si raportari; Descrierea companiei Biroul nostru activeaza in domeniul juridic si are un colectiv tanar si dinamic. Candidatii vor trimite un CV cu poza si o scrisoare de intentie la adresa ejbaiamare@gmail.com.

  • Societate comercială caută persoană de sex feminin pentru secretariat din zonele Cluj ,Bistrita ,Salaj, Maramures, Satu Mare. Se cere :studii medii ,nu trebuie experiența, cunostinte minime de utilizare calculator reprezintă un avantaj cunoasterea limbii engleze si permisul de conducere,disponibilitate la deplasari in țară si strainatate,aspect fizic plăcut. Se oferă:salar 600 euro net bonuri de masă plus diurnă in functie de deplasare pentru mai multe relatii la telefon 0799454747 cv se vor depune pe adresa de mail ioandanci25@gmail.com

  • Societate Comerciala angajeaza personal pentru arhivare documente zona BAIA MARE Cerinte: seriozitate, scris frumos, abilitati organizatorice, disponibilatate la deplasare studii minime liceale cu diploma bac cv-urile se trimit la adresa: pana in 01.09.2019

  • CAUTAM COLEGA! Asistent Manager GREEN SCHOOL - cursuri de formare profesională CE DORIM: O persoana prezentabila (aspect fizic plăcut), responsabila, serioasa, punctuala, ordonata, determinata si motivata, pozitiva, cu: - Excelente abilitati de comunicare si relationare, claritate si coerenta in desfasurarea activitatilor zilnice; - Bune cunostinte de operare PC , internet, email, Facebook si a pachetului MS Office. - Abilitati de rezolvare rapida a problemelor in mod eficient; - Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor. ESENTIAL: corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii, atentie concentrata si distributiva, responsabilitate, punctualitate, rapiditate. Absolventa studii superioare economice și posesoare permis categoria B reprezintă un avantaj! CE OFERIM: Salar fix plus bonusuri lunare in funcție de performanța! Mediu de lucru dinamic placut, relaxat Munca de birou Program de munca lejer: L-V 9:00-17:00 Angajarile se fac numai pe baza de CV + poza trimis pe e-mail: Persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu!

  • Emergency Business Consulting este o societate de consultanță în afaceri și management, ce propune clienților, persoane fizice/juridice și instituții publice, servicii de consultanță integrate, cu scopul de a (re)construi afacerea și reputația clienților, prin intermediul unor soluții specifice ariei de activitate a clientului. Echipa noastră este formată din consultanți financiari, avocați si practicieni în insolvență, un colectiv ce pune accent pe profesionalism, implicare și disponibilitate în interesul clientului nostru. Dacă îti dorești să te alături echipei noastre, te anunțăm că suntem in cautarea unei secretare pentru punctul de lucru din Borsa, judet Maramures. Candidatul ideal - Absolvent al invatamantului superior sau mediu; - Experienta min. 1 an - Cunostinte de calculator (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); Aptitudini: - Gandire logica, memorie, capacitatea de analiza si sinteza - Capacitatea de a prelucra informatiile; - Corectitudine, seriozitate, receptivitate, cu initiative, organizata Responsabilitatile candidatului: - Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare); - Preia si directioneaza apelurile telefonice, - Coordonarea/gestionarea agendei/intalnirile/audientele - Mentine evidenta primirii faxurilor, se ocupa de copierea si inregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), indosarierea lor in bibliorafturi (Primite, Trimise); - Completeaza borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise. - Copiaza/redacteaza/tehnoredacteaza diferite materiale; - Raspunde de pastrarea confidentialitatii asupra informatiilor despre firma la care are acces; Propunem: - Salariu motivant - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Colectiv profesionist si placut - Locatia sediului in zona centrala Borsa (jud. Maramures, strada Victoriei )

  • Salveaza cautarea