Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Prahova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • POST LIBER SECRETARIAT IMOBILIAR Fata/Băiat Post secretariat: Angajăm persoana băiat/fata care să fie serios/a, punctual/a, dinamic/a, cu experienţa minimă de operare la calculator în word şi pentru promovare on-line. CERINŢELE sunt următoarele: Dorinţa de a lucra în domeniul imobiliar; Experienţa nu e necesară; Cunoştinţe de operare pe calculator, obligatoriu. Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu oamenii; Abilităţi de negociere, seriozitate şi iniţiativă; Rezistent/a la schimbări şi stres. RESPONSABILITĂŢI/BENEFICII: Prospectarea pieţei şi contactarea posibililor clienţi; Menţinerea relaţiilor cu clienţii actuali; Ofertare, primire şi prelucrarea cereri şi oferte, tranzacţionare; Crearea şi prezentarea ofertelor personalizate de produse şi servicii; Identificarea nevoilor clienţilor şi a soluţiei optime de îndeplinire a cerinţelor clientului; Trainingurile şi îndrumare profesională Bonusuri corelate cu performanţa şi o perioadă cât mai lungă alături de agenţia Matos. Program (de iarnă) Luni – Joi: 10.00 – 17.00 Vineri: 10.00 – 16.00 Sâmbătă: 9.00 – 12.00 Duminica: ÎNCHIS Pauză de masă: 30 min. La fiecare oră: 10 minute pauză Ziua de lucru este doar: 5 ore şi 40 min. Obligatoriu : Aplică cv-ul însoţit de poza ataşată. Nu sunaţi să cereţi detalii, interviul se ţine la sediul agenţiei.

  • Aspect fizic placut,fara obligati,de preferat studenta,program flexibil,open mind. Se ofera salariu atractiv,contract de munca Poze si intrebari numai pe whatsap ,se poate la orce ora.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Ploiesti, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • angajam director vanzari, agent vanzari,asistent manager. relatii la telefon:0721623735

  • Generali Asigurări România își mărește echipa din Ploiești! Dacă întrunești următoarele cerințe, te așteptăm la un interviu: -bune abilități de comunicare, negociere și planificare; -spirit de inițiativă și capacitate de a lucra in echipă; - atitudine pozitivă; -personalitate deschisă-relaționare ușoară cu clienții! Câstigurile sunt nelimitate, totul depinde doar de tine ! Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail Te așteptăm la Generali!

  • Centru de formare in transporturi rutiere angajam asistent manager Cerinte: -Studii superioare in domeniul tehnice sau juridic - Posesor de permis de conducere cat. B; - Cunostinte operare calculator -Abilitati de comunicare, organizare; - Capacitate de lucru cu pubilcul , punctualitate si seriozitate; -Limba engleza nivel avansat constituie un avantaj Responsabilitati: - Relationarea excelenta cu clientii; - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - capacitate de a respecta termene limita; - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; Asteptam CV-urile dumneavoastra cu poza pe adresa de e-mail: Va multumim!

  • SC din Filipestii de Targ angajeaza secretară cu cunostinte de contabilitate , studii minim medii, experiență în domeniu minim 3 ani, full-time.

  • Buna, Ne formam echipa si cautam persoane zambitoare care sa ne insoteasca intr-un mediu frumos si placut de activitate, situat in Ploiesti (zona centrala si de N-V). Asteptam CV sau datele dumneavoastra pe adresa de email: Va multumim ;)

  • Manager, 40 ani, titrat, caut asistenta personala, discreta, aspect fizic placut, motivata, disponibila. Colaborare part time, 2-3 ore saptamanal, se asigura un venit motivant. Rog foto si detalii.

  • Companie de consultanta petrol si gaze angajeaza asistent manager.Conditii:minim bacalaureat,varsta pana in 24 de ani sau peste 45 de ani.Relații:0749127720.CV

  • Cerinte: Studii: minim liceu cu Bacalaureat Cunostinte de operare calculator ( mail, internet , pachet Office) Limba engleza nivel conversational si inca o limba straina (franceza, italiana,maghiara, germana, poloneza, rusa). Dorinta sincera de a invata si capacitatea de a asimila usor noi informatii. Orientare catre client, abilitati de comunicare. Sa locuiasca cat mai aproape de orasul Ploiesti, pentru a nu avea probleme cu naveta. Tipul jobului: Cu normă întreagă, Perioadă nedeterminată

  • Firma italiana , producatoare de sisteme de etanseizare pentru instalatii industriale chimice si petrochimice, cu sediul in Ploiesti. CERINTE Cunoștințe operare PC – pachet Microsoft Office, Outlook, Internet; Cunoștințe de limbă italiană la nivel mediu spre avansat; Spirit de echipă; Rezistență la stres si efort psihic prelungit, Atenție și concentrare distributivă; Autocontrol, atitudine pozitivă Capabilitate de organizare în muncă

  • angajam director vanzari, agent vanzari,asistent manager. relatii la telefon:0721623735

  • Companie consultanta petrol si gaze angajeaza asistent manager.Cerinte:minim bacalaureat,vârstă până în 24 de ani sau peste 45.Permis categ.B ar constitui un avantaj.Relatii la 0749127720 CV

  • Companie de renume se afla in cautarea unor candidati potriviti pentru rolul de agent call center. Ce o sa faci?Vei oferi suport tehnic si vei asigura informatiile complete si corecte in cadrul apelului cu clientul. Nu ai experienta?Nici o problema!Compania o sa ti asigure training timp de doua saptamani pentru a fi cel mai bun in activitatea pe care o vei realiza. Daca vrei sa faci parte dintr o super echipa si sa beneficiezi de un program flexibil transmite-ne CV ul tau acum si te va contacta de indata un reprezentant HR. Candidatul ideal: Studii medii absolvite; Atitudine pozitiva si dorinta de invatare continua; Bune abilitati de comunicare si relationare; Bune cunostinte de operare PC. Responsabilitati: Acordarea suportului tehnic in urma solicitarii clientilor. Contactarea clientilor in vederea adaugarii de noi servicii. Beneficii : salariu acordat la timp+ bonuri de masa Mediu de lucru placut Oportunitati de dezvoltare Asteptam cu drag cat mai multi aplicanti! Succes!

  • Societate consultanta petrol si gaze angajeaza asistent manager.Cerinte:minim bacalaureat,varsta pâna 24 ani,peste 45 ani.Carnet categ B ar constitui un avantaj.Relații 0749127720 CV:

  • Salveaza cautarea