Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Prahova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Clinica VENUS MEDICAL CENTER angajeaza receptionera pentru o clinica stomatologica in Ploiesti.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Ploiesti, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • angajam director vanzari, agent vanzari,asistent manager. relatii la telefon:0721623735

  • Firma italiana , producatoare de sisteme de etanseizare pentru instalatii industriale chimice si petrochimice, cu sediul in Ploiesti. CERINTE Cunoștințe operare PC – pachet Microsoft Office, Outlook, Internet; Cunoștințe de limbă italiană la nivel mediu spre avansat; Spirit de echipă; Rezistență la stres si efort psihic prelungit, Atenție și concentrare distributivă; Autocontrol, atitudine pozitivă Capabilitate de organizare în muncă

  • POST LIBER SECRETARIAT IMOBILIAR Fata/Băiat Post secretariat: Angajăm persoana băiat/fata care să fie serios/a, punctual/a, dinamic/a, cu experienţa minimă de operare la calculator în word şi pentru promovare on-line. CERINŢELE sunt următoarele: Dorinţa de a lucra în domeniul imobiliar; Experienţa nu e necesară; Cunoştinţe de operare pe calculator, obligatoriu. Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu oamenii; Abilităţi de negociere, seriozitate şi iniţiativă; Rezistent/a la schimbări şi stres. RESPONSABILITĂŢI/BENEFICII: Prospectarea pieţei şi contactarea posibililor clienţi; Menţinerea relaţiilor cu clienţii actuali; Ofertare, primire şi prelucrarea cereri şi oferte, tranzacţionare; Crearea şi prezentarea ofertelor personalizate de produse şi servicii; Identificarea nevoilor clienţilor şi a soluţiei optime de îndeplinire a cerinţelor clientului; Trainingurile şi îndrumare profesională Bonusuri corelate cu performanţa şi o perioadă cât mai lungă alături de agenţia Matos. Program (de iarnă) Luni – Joi: 10.00 – 17.00 Vineri: 10.00 – 16.00 Sâmbătă: 9.00 – 12.00 Duminica: ÎNCHIS Pauză de masă: 30 min. La fiecare oră: 10 minute pauză Ziua de lucru este doar: 5 ore şi 40 min. Obligatoriu : Aplică cv-ul însoţit de poza ataşată. Nu sunaţi să cereţi detalii, interviul se ţine la sediul agenţiei.

  • Manager, 40 ani, titrat, caut asistenta personala, discreta, aspect fizic placut, motivata, disponibila. Colaborare part time, 2-3 ore saptamanal, se asigura un venit motivant. Rog foto si detalii.

  • Generali Asigurări România își mărește echipa din Ploiești! Dacă întrunești următoarele cerințe, te așteptăm la un interviu: -bune abilități de comunicare, negociere și planificare; -spirit de inițiativă și capacitate de a lucra in echipă; - atitudine pozitivă; -personalitate deschisă-relaționare ușoară cu clienții! Câstigurile sunt nelimitate, totul depinde doar de tine ! Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail Te așteptăm la Generali!

  • Companie consultanta petrol si gaze angajeaza asistent manager.Cerinte:minim bacalaureat,vârstă până în 24 de ani sau peste 45.Permis categ.B ar constitui un avantaj.Relatii la 0749127720 CV

  • Companie de consultanta petrol si gaze angajeaza asistent manager.Conditii:minim bacalaureat,varsta pana in 24 de ani sau peste 45 de ani.Relații:0749127720.CV

  • Companie de renume se afla in cautarea unor candidati potriviti pentru rolul de agent call center. Ce o sa faci?Vei oferi suport tehnic si vei asigura informatiile complete si corecte in cadrul apelului cu clientul. Nu ai experienta?Nici o problema!Compania o sa ti asigure training timp de doua saptamani pentru a fi cel mai bun in activitatea pe care o vei realiza. Daca vrei sa faci parte dintr o super echipa si sa beneficiezi de un program flexibil transmite-ne CV ul tau acum si te va contacta de indata un reprezentant HR. Candidatul ideal: Studii medii absolvite; Atitudine pozitiva si dorinta de invatare continua; Bune abilitati de comunicare si relationare; Bune cunostinte de operare PC. Responsabilitati: Acordarea suportului tehnic in urma solicitarii clientilor. Contactarea clientilor in vederea adaugarii de noi servicii. Beneficii : salariu acordat la timp+ bonuri de masa Mediu de lucru placut Oportunitati de dezvoltare Asteptam cu drag cat mai multi aplicanti! Succes!

  • Societate consultanta petrol si gaze angajeaza asistent manager.Cerinte:minim bacalaureat,varsta pâna 24 ani,peste 45 ani.Carnet categ B ar constitui un avantaj.Relații 0749127720 CV:

  • s.c angajeaza asistent manager,jurist cu eXperienta,director vanzari telefon:0721170238

  • Asteptam CV la adresa Profilul candidatului: • Studii superioare finalizate; • Minimum 2 ani experienta profesionala • Cunoastere avansata a pachetului Microsoft Office (in special Microsoft Excel); • Cunostinte de contabilitate primara si operare programe de contabilitate; • Cunostinte medii de limba engleza; • Cunostinte corespondenta de afaceri, persoana amabila si diplomata, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial; • Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si planificare; • Orientare catre calitate, rezultate si respectarea termenelor limita; • Atentie catre detalii, responsabilitate, seriozitate, initiativa, corectitudine si punctualitate; • Persoana capabila sa lucreze individual dar si in echipa; • Prestanta si profesionalism in relatia cu colegii si partenerii firmei; • Persoana capabila sa isi organizeze propriile activitati precum si pe cele ale unei echipe; • Permis auto obligatoriu. Descrierea postului: • Realizeaza gestiunea documentelor (gestionarea corespondentei, planificare agenda de lucru, traducerea si redactarea de documente, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor, etc); • Se ocupa de colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de echipa de management; • Se ocupa de colectarea informatiilor de la angajati si transmiterea catre conducere si relationare cu partenerii societatii la indicatiile managementului; • Gestioneaza fluxul informational generat in interiorul companiei (intocmirea si trimiterea catre persoanele participante a ordinii de zi a sedintelor, intocmirea proceselor verbale ale sedintelor, redactarea si trimiterea procedurilor si a regulilor interne in conformitate cu normele interne ale companiei); • Coordoneaza activitatea de protocol (primirea si indrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele si evenimentele de protocol organizate de companie, etc); • Coordoneaza activitatea de deplasare a personalului companiei (se ocupa de rezervari cazare, intocmirea documentatiei necesare pentru deplasari, procurare de bilete, etc); • Realizeaza evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii; • Coordoneaza activitatea de PSI si protectia muncii la nivelul intregii companii; • Coordoneaza activitatea de recrutare, selectie si integrare a personalului (anunturi de recrutare, preselectie candidati, organizarea interviurilor de selectie, organizarea activitatii de intocmire a dosarului de angajare si a actelor necesare pentru incheierea contractelor de munca); • Coordoneaza activitatea de evidenta a personalului (condica de prezenta, foi colective de prezenta, ordine de deplasare, certificate medicale, cereri de concediu, programari de concedii, urmareste ca fiecare dosar de personal sa fie complet si corect intocmit);

  • Salveaza cautarea