Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Prahova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Generali Asigurări România își mărește echipa din Ploiești! Dacă întrunești următoarele cerințe, te așteptăm la un interviu: -bune abilități de comunicare, negociere și planificare; -spirit de inițiativă și capacitate de a lucra in echipă; - atitudine pozitivă; -personalitate deschisă-relaționare ușoară cu clienții! Câstigurile sunt nelimitate, totul depinde doar de tine ! Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail Te așteptăm la Generali!

  • - intampina si conduce persoanele care intra in companie; - repartizeaza si urmareste corespondenta; - inregistreaza toate intrarile si iesirile de documente; - preia si directioneaza apelurile telefonice; - lucreaza cu pachet MS Office; - mentine evidenta primirii faxurilor; - redacteaza materiale; - asigura suport celorlalte departamente cand este cazul. Cerinte - competente de comunicare orala si scrisa; - buna planificare si organizare; - aptitudinea de a lucra cu documente; - spirit practic, perseverenta, sociabilitate, tact, amabilitate; - cunostinte limba engleza - nivel mediu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 2-4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Ploiesti, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Locuri de munca de functionar relatii clienti in limba franceza in Ploiesti. Se asigura instruire platita. Se lucreaza pe proiecte in domeniul telecomunicatii-IT sau retail energie. Puteti lucra full-time sau part-time. Salariu competitiv. Experienta in domeniu si studiile nu sunt necesare. Varsta nu reprezinta un impediment. Este necesara o buna cunoastere a limbii franceze pentru ca activitatea se desfasoara numai in limba franceza.

  • Caut loc de munca in domeniul tehnoredactarii

  • 4 persoane pentru activitate principală de back-office,front-office și gestiune magazin on-line. Pentru mai multe informații trimiteți c.v. și vă vom contacta .

  • 4 persoane pentru activitate principală de back-office,front-office și gestiune magazin on-line. Pentru mai multe informații trimiteți c.v.la ..... și vă vom contacta curând.

  • angajam asistent manager si contabil cu experienta(inclusiv bilant) telefon

  • Salveaza cautarea