Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Sibiu

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam Asistent Manager cu abilitati de comunicare si lucru in echipa. Cunostinte temeinice, Microsoft Office, atentie la detalii, spirit organizatoric si de planificare. Cunoasterea unei limbi straine (constituie avantaj) . Responsabilitati : -Asistarea managerului in activitatile zilnice; -Indosarierea si arhivarea documentelor; -Stabileste prioritati, indentifica solutii pentru organizarea agendei; Se ofera un salariu motivant, conditii bune de munca. C.V-urile se trimit pe adresa de e-mail angajarisibiu2014@gmail.com . Vor fi contactati doar candidatii care se incadreaza in cerintele de mai sus.

  • Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul

  • Angajam personal dinamic,energic,serios cu abilitati excelente de comunicare,adaptabilitate suntem o echipa tanara,si va asteptam sa va alaturati noua. Depunerea cv-urilor

  • Vrei să începi o carieră în domeniul bancar? Pană acum ai avut o experientă in vanzări/promovare produse ? Ai bune abilități de comunicare și îți place să interacționezi cu clienții? Iți plac provocările și vrei mereu să fii în competiție cu tine și cu obiectivele tale? Dacă răspunsurile tale sunt DA, te așteptăm în echipa noastră! Ce va trebui să faci: Să promovezi în punctele de lucru, produsele și serviciile băncii destinate persoanelor fizice; Să întocmeşti dosarele de credit, cu acurateţe şi la timp; Să înregistrezi și să actualizezi informațiile primite de la clienți; Să ții pasul cu obiectivele de vânzări și să te afirmi mereu cu realizările tale; Să dezvolţI relațiile cu clientii şi îi fidelizezi prin serviciile oferite; Ce îți oferim: Oportunităţi de dezvoltare în concordanţă cu performanţele profesionale; Salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă; Program de 8 ore in ture; Pe langă atmosfera prietenoasă, colegi smart si funny, îţi oferim şi asigurare medicală.

  • Clinică stomatologică din Sibiu angajează  front desk officer / assistant manager. Ce calități trebuie să ai pentru o colaborare plină de succes? 1.Mereu cu zâmbetul pe buze și cu o atitudine pozitivă. 2.Dispusă să inveți lucruri noi, deschisă la sugestii și sfaturi pentru a-ti îmbunătății continuu abilitatile prodesionale. 3.Ținută, comportament și abilități de comunicare impecabile. 4.Organizată, atentă la detalii și capabilă să ducă sarcinile cu succes la bun sfârșit. 5.Abilitatea de a lucra în echipă și de a-i ajuta pe colegi este crucială. 6.Cunoașterea comenzilor de bază pentru utilizarea computerului și a pachetului Microsoft Office. 7.Cunoasterea limbii engleze și germană constituie un avantaj. 8.Studiile superioare nu sunt obligatorii, dar cei șapte ani de acasă, da. Ca avem de oferit? 1.Un pachet salarial atractiv. 2.Un mediu de lucru liniștit, curat și amenajat la cele mai înalte standarde. 3.Un colectiv sociabil, prietenos și întelegător. 4.Telefon și laptop de serviciu. 5.Posibilitatea de a frecventa cursuri de perfecționare. Dacă ati citit acest anunț si doriti sa faceti parte din echipa noastră  va rugam sa ne contactati telefonic sau sa ne trimiteti un CV (*cu poză), iar noi va vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Angajarea se va face pe bază de contract de muncă conform legii în vigoare. Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa sunati la numarul de telefon.

  • Angajăm agenți de vânzare, bărbați/femei, cu varsta cuprinsă între 19-35 ani, cu ambiție si dorința de promovare .Anunțul este valabil pentru zona Sibiului Oferim : - salariu fix + comision din vânzări - muncă în echipă - formare profesională continuă la locul de muncă - posibilități de avansare Caracteristici personale : caracter, comportament, comunicare, spirit de echipa, rezistenta la stres, adaptare in domeniu, reacție la diferite situații! Mai multe detalii la numarul de telefon

  • Angajam Specialist Call Center part-time, cu posibilitate de extindere full-time. Ca academie de beauty, dorim sa conturam piata de beauty din Romania, prin schimbarea vechilor mentalitati si prin inovatie. De aceea, tu poti fi unul din cei, care impartasind viziunea Metropolitan Beauty Academy, poti avea un aport important in aceasta directie. Suntem recunoscuti pentru atentia si grija cu care ne tratam atat clientii cat si angajatii! Detalii job: ca Specialist Call Center vei lucra intr-un mediu placut, cu colegi faini si atmosfera primitoare; - vei face parte dintr-un business in plina crestere cu sedii in Sibiu, Cluj Napoca, Timisoara, Brasov, Targu Mures si Arad. - Vei avea oportunitati de crestere in functie de prestatia ta. Responsabilitati: • preluarea apelurilor de la clienti pentru a raspunde nevoilor lor si pentru a le furniza detaliile legate de serviciile noastre; • efectuarea de apeluri catre clienti pentru a confirma si a clarifica informatiile transmise anterior asigurandu-te ca fiecare client se simte inteles si apreciat; • construirea unei relatii de durata cu clientii si ceilalti membrii ai echipei, bazate pe incredere; • folosirea de programe, baza de date si scripturi. Beneficii: - contract de munca part-time (luni-duminica) - posibilitate de extindere full-time - salariu motivant De ce aplici? • Ca sa cunosti alti supereroi; • Ca sa iti depasesti limitele; • Pentru ca vei fi primul care va afla ultimele tendinte in materie de beauty; • Pentru ca vei avea parte de training atat la inceputul jobului cat si pe parcurs, prin care iti asiguram toate mijloacele pentru a face performanta. Ti se pare interesant? Trimite-ne CV-ul tau pe adresa gratiela@curs-calificare.ro si te sunam pentru a stabili un interviu.

  • Angajam Operatori Call Center pe limba engleza si germana in Sibiu/Brasov/Bucuresti Salarizare motivanta + bonuri de masa + bonusuri . Reale oportunitati de promovare in companie ! Contract nedeterminat , astept cv-urile in mesaj sau pe adresa fortzzza@yahoo.com

  • Candidatul ideal: - experiența în muncă nu este necesară, dar reprezintă un avantaj - persoană organizată, ordonată, receptivă și comunicativă - seriozitate și capacitate de concentrare Beneficii: - salariul fix (1800 RON) + bonusuri în funcție de performanță - program de lucru flexibil, de luni până vineri, cu posibilitate de lucru part-time - echipă tânără, mediu de lucru plăcut și motivant - posibilitate de dezvoltare în muncă Pentru mai multe detalii vă rog lăsați un mesaj, iar tot în aceeași secțiune vă rugăm încărcați și Cv-ul. Aplică cu încredere!

  • Cunosti limba germana si esti in cautarea unui loc de munca? Raspunde la acest anunt, atasand CV-ul tau, si in maximum 2 saptamani poti incepe lucrul in cadrul unei firme de prestigiu la nivel national si international, in Sibiu! Singurele cerinte sunt: 1. Sa cunosti limba germana (scris-vorbit) 2. Sa ai peste 18 ani 3. Sa-ti doresti sa muncesti 4. Sa ne trimiti CV-ul tau NU ne intereseaza ce ai facut inainte (datele din CV sunt pur informative. Parerea despre tine ne-o vom face dupa ce te vom cunoaste si NU inainte). FOARTE IMPORTANT: nu uita sa mentionezi in CV numarul de telefon la care poti fi contactat Ce iti oferim? FLEXIBILITATE – poti opta pentru un program de lucru de 4, 6 sau 8 ore pe zi. Si acest program poti sa il modifici de la luna la luna, dupa dorinta. Adica, daca luna aceasta esti la 4 ore si luna viitoare vrei sa treci la 8 ore sau invers, se rezolva! SALARIU MOTIVANT – niste salarii mult peste asteptari, raportat la nivelul salariilor actuale din Romania BONUSURI DE PERFORMANTA – dincolo de salariu, poti sa iti maresti venitului lunar, in functie de performantele avute (si NU, nu trebuie sa vinzi nimanui nimic sau alte chestii de tip “comision”) POSIBILITATI REALE DE CARIERA – daca muncesti, ai potential si rezultate, posibilitatiile de cariera in firma sunt cat se poate de reale. Avem nevoie de astfel de oameni, in care se investim si pe care sa-i dezvoltam, in beneficul lor si al companiei MEDIU DE LUCRU PLACUT – si aici ne referim atat la sediul firmei noastre, cat si la colegii de lucru (chiar si sefii sunt de treaba) Suna prea frumos sa fie adevarat? Hai sa ne cunosti si convinge-te singur !!!

  • Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul la adresa de e-mail :elena_mru@yahoo.com

  • sc ilmir onyx srl cu sediul in Sibiu cauta expeditori internationali marfa in casa de expeditii descrierea jobului se contacteaza potentiali clienti noi se mentine relatia cu clienti deja existenti se mentine legatura cu transportatorii ( nu o sa fiti sunati noaptea de catre soferi) se lucreaza in bursele de transport marfa se negociaza pretul transportului se vorbeste la telefon ( mult) se intocmeste dosar pentru fiecare transport in parte se urmareste desfasurarea transportului pana la incasarea facturi cerinte : limba engleza nivel conversational , orice alta limba straina constituie avantaj bune abilitati si cunostiinte utilizare PC rezistenta la stres experieta in domeniul transportului de marfa intr-o casa de expeditii reprezinta un atu seriozitate atentie la detalii si atentie distributiva bune abilitati de negociere si convingere salar net 3500 lei program de lucru 8:30 - 17

  • Angajam pe perioada nedeterminata personal pt munca de birou in cadrul unei case de expediții. Se cer abilități de comunicare, cunoștințe operare PC și o limbă străină. Cv pe admin@erotic-art.eu

  • Firma Tempo Kondela S.R.O. Angajeaza : 1 post serviciul Relatii Clienti - Suport clienti Locatie - Cisnadie jud. Sibiu Salariu 600-700 euro /luna brut. Cerinte: nu este necesara o experienta anterioara; abilitati excelente de comunicare; rezistenta la stres; capabilitatea de a fi creativ si cunostinta de lucru in echipa; cunoasterea limbii romane; raspundere; flexibilitate; Independenta; dorinta de a invata; gandire pozitiva; experienta este binevenita; acest tip de lucru nu poate fi efectuat de la distanta. Informatii despre pozitia oferita: Cautam suport clienți in Romania, cerinte: comunicarea cu clientul in limba romana,e-mail, telefon; cooperarea si comunicarea  cu alte departamente ale companiei; contact administrativ pentru client; analizarea si rezolvarea cerintelor si problemelor clientilor; Beneficii:  scolarizarea pentru pozitia oferita; extinderea competențelor profesionale prin diverse scolarizari; echipa dinamica, prietenoasa; reduceri pentru angajati - reducerea la produsele comercializate din oferta noastra; petreceri in cadrul firmei; salariu motivant in functie de experienta anterioara si indemanare; bonusuri la final de an si recalcularea salariului; premii si bonusuri; premiu de loialitate pentru anii munciti in cadrul companiei. Descrierea companiei: Compania se ocupa cu vanzare de mobilier de mai bine de 21 de ani. Compania are un numar de 400 de angajati Detinem 24 de magazine de vanzare mobilier In Slovacia,clienti in Ungaria,România, un numar de 222 de parteneri en-gross pentru vanzare in Cehia. Cv-ul se trimite pe adresa  dacian.iosif@yahoo.com

  • Salveaza cautarea