Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Sibiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • URGENT SC VOGUE SRL angajeaza personal feminin pentru activitatile; Receptioner BIROU INFORMATIONAL în Sibiu Shopping City ,programul de functionare al receptiei este 10:00 – 22:00, o zi cu o zi, un week end lucrat cu unul liber. Salariul atractiv. - Cerințe:cunostinte minime de calculator(Word,Excel),Cunostinte de limba engleza nivel mediu,dictie perfecta, aspect fizic plăcut, persoana îngrijită, politicoasă, cu vârsta cuprinsă între 20 și 35 de ani. Persoana de contact: Alexandra 0762277567

  • Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul

  • Căutăm colegi / colege vesele pentru postul de SUPRAVEGHETOR COPII. Ești o persoană veselă, plină de energie și îți place să lucrezi cu copiii? Atunci vino să lucrezi la Centrul de distracție FiFi Land - Shopping City Sibiu. Apreciem veselia, buna dispoziție și dorința de a antrena copiii în activități socio educative! De la tine avem nevoie de: - Supravegherea atentă a copiilor și a locului de joacă; - Disponibilitate pentru lucrul în ture dar și în weekend. - Experiența pe un post similar constituie avantaj. Detalii la telefon: 0769 - 504 991.

  • CUNOSTINTE PC ABILITATE IN RELATIA CU PUBLICUL

  • Angajam Asistent Manager cu abilitati de comunicare si lucru in echipa. Cunostinte temeinice, Microsoft Office, atentie la detalii, spirit organizatoric si de planificare. Cunoasterea unei limbi straine (constituie avantaj) . Responsabilitati : -Asistarea managerului in activitatile zilnice; -Indosarierea si arhivarea documentelor; -Stabileste prioritati, indentifica solutii pentru organizarea agendei; Se ofera un salariu motivant, conditii bune de munca. C.V-urile se trimit pe adresa de e-mail angajarisibiu2014@gmail.com . Vor fi contactati doar candidatii care se incadreaza in cerintele de mai sus.

  • BRG TRANSEUROPE-SIB SRL angajeaza Asistent Manager. Candidatul ideal: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - persoana vorbitoare de limba engleza nivel mediu/avansat. Contituie un plus franceza si/sau germana. - atenție către detalii  - dornic sa invete lucruri noi - foarte bune abilitati de comunicare - proactiv, capabil sa gaseasca solutii Beneficii: - salariu motivant - program flexibil, 5 zile pe saptamana, 4 ore pe zi. - mediu de lucru placut si motivant alaturi de o echipa tanara si profesionista. Asteptam CV-uri la adresa:

  • Societate cu activitate in domeniul constructiilor, amenajari interioare are disponibil un post de Asistent Manager . Programul de lucru este part-time, de 4 ore . În decursul celor peste 12 ani de activitate, Consult Construct s-a specializat în executarea diferitelor lucrări de construcţii şi oferă clienţilor săi un pachet complet de servicii know-how . Ce ne dorim ? - sa prezinte o atitidine pozitiva - capacitate de organizare, atentie la detalii - excelenta capacitate de relationare si comunicare - cunoasterea pachetului MS Office Ce trebuie sa faci ? - organizarea si administrarea activitatiilor de secretariat - selectionarea si expedierea corespondentei - organizarea de documente , mentinerea arhivei existente - intocmirea de situatii centralizatoare specific activitatatilor de office Management. Ce oferim ? - conditii foarte bune de lucru - mediul de lucru modern si dinamic - salariu motivant Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email : sau ne puteti contacta la numarul de telefon - 0771.082.005 pentru mai multe informatii.

  • Pentru postul - Specialist în formare profesională sunt necesare următoarele condiții : - studii superioare; - limba engleză nivel avansat; - capacitate de muncă în echipă; - abilități de comunicare, public relation și reprezentare a organizației față de terți; - leadership; - persoană orientată spre performanță, aptă să îndeplinească task-uri și obiective, să implementeze politica și strategia de management; -cunoștințe avansate de Microsoft Office.

  • Îți dorești o echipă înțelegătoare, cu care să poți comunica în orice situație? Ei bine, ai nimerit foarte bine, fiindcă aceștia suntem noi! În ce constă job-ul nostru: - în primul rând, dacă ai răbdare, îți place să vorbești cu oamenii, comunicarea este punctul forte al acestui post, - când vei ajunge, ți se vor oferi un laptop de serviciu, un telefon, tot ce trebuie sa ai tu este o agenda, - pe internet vei posta oferte cu locuri de munca, in functie de conditiile stabilite de catre angajator, - in ultima etapa o sa prezinti ofertele de munca telefonic candidatilor care suna si vei stabili o programare. Ce asteptam de la tine: - seriozitate, bune abilitati de comunicare, organizare, implicare și convingere, - limba engleza nu este obligatorie, fiindca vei vorbi in limba noastra materna. Ce oferim: - salariu motivant, - bonusuri in functie de performanta, - multa intelegere, - echipa faina , - program flexibil. Pentru mai multe detalii sunati la nr. afisat in partea dreapta. Te asteptam, merita!

  • Salveaza cautarea