Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat - Relatii publice Sibiu Sibiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal: * Cunostinte pe calculator (rapiditate) : scanat , mailuri, confirmat comenzi * Abilitati in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Outlook, Excel, Word) *Limba engleza - nivel mediu *Cautat curse si transmise mai departe catre soferi (mentinut status la clienti) pe site : Bursa , Trans , TimoCom * Excelente capacitati de planificare si coordonare; * Foarte bune abilitati de comunicare si organizare; * Capacitatea de a realiza mai multe sarcini simultan; *Organizat,autodidact,gandeste pozitiv ,flexibil,dinamic,responsabil *Capacitatea de a lucra in conditii de stres si termene limita *Experienta in domeniul transporturilor constituie un avantaj Descrierea jobului: * Organizeaza, coordoneaza si planific activitatea de transport zilnica * Receptioneaza si administreaza solicitarile clientilor * Monitorizeaza pozitia camioanelor si programul de activitate zilnice al soferilor pe care ii coordoneaza *Transmite detaliile legate de transport soferilor si mentine legatura directa cu acestia * Inregistreaza informatiile specifice curselor si conducatorilor auto in softurile interne * Solicita furnizorilor cu care lucreaza documentele stabilite procedural . *Mentine confidentialitatea informatiilor si a datelor de lucru.

  • 23

    Cautam project manager pentru promovare servicii medicale. Ce iti oferim: - Venit financiar bazat pe performanta 3000 RON; - Bonusuri substantiale; - Program flexibil; - Conditi de lucru excelente; - Echipa de profesionisti; - Training-uri periodice si perspectiva unei cariere de succes. Ce dorim de la tine: - Sa ai studii medii/superioare; - Sa vrei sa te dezvolti; - Sa ai abilitati de comunicare si relationare; - Sa fii dispus/a sa inveti si sa aplici rapid ceea ce ai invatat; - Sa fii o persoana dinamica si sa doresti sa castigi pe masura efortului depus; Va rugam atasati CV-ul

  • 15

    Angajam Asistent Manager cu abilitati de comunicare si lucru in echipa. Cunostinte temeinice, Microsoft Office, atentie la detalii, spirit organizatoric si de planificare. Cunoasterea unei limbi straine (constituie avantaj) . Responsabilitati : -Asistarea managerului in activitatile zilnice; -Indosarierea si arhivarea documentelor; -Stabileste prioritati, indentifica solutii pentru organizarea agendei; Se ofera un salariu motivant, conditii bune de munca. C.V-urile se trimit pe adresa de e-mail . Vor fi contactati doar candidatii care se incadreaza in cerintele de mai sus.

  • 3

    CUNOSTINTE PC ABILITATE IN RELATIA CU PUBLICUL

  • Salveaza cautarea